Vieraksun feminismiä eli olen kaiketi sovinistisika sillä aatemaailmalla, että yhteiset velvollisuudet tulisi koskea myöskin naisia eli naisenkin tulisi suorittaa armeija tai sivari.
Naiset vaativat tasavertaisuutta ja tasa-arvoa ja pääsevät töihin n. 6kk-13kk aikaisemmin kuin miehet. Mistä tässä on kysymys niin juuri siitä että minkäänlainen (ase)velvollisuus ei koske kuin miehiä. Te pääsette huipulle ennen miestä opiskelemalla tai olemalla vaan (=uranainen).
Teitä "uranaisia" ei koske synnyttäminen, jonka tulisi olla velvollisuus Suomen laissa jollei nainen käy armeijaa tai sivarista. Se olisi Suomen taloudellekin parhaaksi että nainen suorittaisi armeijan tai sivarin!
Teitä naisia koskee kansalaisvelvollisuus eli te ette voi katsella sodan aikana telkkarista Salkkareita tms. niin pitkään kun tv-masto kaatuu pommituksen jäljiltä. -näin kuvaannollisesti katsottuna tahdon tämän ilmaista! Vaan teidän tulee olla myöskin valppaina sotatilanteessa!
Lotta Svärd -järjestön tulisi alkaa pikkuhiljaa elpymään ja kaikki naiset suorittaisivat siellä tehtävänsä?
naisille pakollinen asevelvollisuus!
hullu mies, mutta järkevä
2
980
Vastaukset
- hullu mies, mutta järkevä
Toinen vaihtoehto tälle koko paskalle on asevelvollisuudesta luopuminen Suomessa, josta monet suomalaiset miehet ovat eri mieltä "isänmaa-uskomuksiin" vedoten!
Vapaaehtoinen maanpuolustus lisättynä palkka-armeijalla ja Nato-liitolla olisi se parhain!
Jutta Urpilaisen taakse on turha nojautua!
terv.,
ent. korpraali aliupseeri oppilas v. 2000/ nyk. siviilipalvelusmies v. 2001 - NIKKVI
Feministit on vaikeampaa kaataa tulevassa sisällissodassa, jos heillä on sotataitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096