eli samsung vai nokia,,, miksi??
samsung vai nokia??
4
471
Vastaukset
- Karin K.
Jos haluat ehkä tutun ja ainakin tunnetumman käyttöliittymän niin Nokia.
Jos haluat teknisesti laadukkaamman tuotteen niin Samsung.- ö
samsungilla on lyhyt-ikäinen akku ja uusi varaosa/korvaava maksa 20 € luokaa ja ylöspäin,
jo vuoden kuluta saa ladata joka toinen päivä vaikka uudesta kestää yli viikon.
nokian akkuja ei yleensä tarvitse ostaa, ainakaan 5 vuoteen ja
tarvikeakut maksa 5-10 e
samsung vanhetessaan myös vanhenee,
nokia jää vain kehityksettä jälkeen, mutta toimii,
tietysti poisluettuna ne jatkuvasti 10-15 cm puhelimiaan kovalle pinnalle pudottajat.
- s
Nokiaan sopii yleiset liittimet aivan suoraan ja siihen yhteen 2,5 mm kuulokeliittimenkin saa välikappaleen alle 2 € ja se kestää ikuisesti.
Laturitkin ovat samallisia, jo 10 vuotta, liittimen välikappale maksa 2.50 jos haluaa ladata jollain -90 luvulla ostetun kännykän laturilla, vaikka autotallissa tai mökillä.
Hokialla on jo mainittu lkaturiliitin sen tyylinen kuin on olut jo kymmeniä viosi käytöössa
Samsunkiin joutuu osteleman laiteita errikoisliittimillä ja ovat kalliita,
pian ne alkavat vikaantua ja taasen uudet johdot, useisiin tarkoituksiin.
Nokia vain vanhenee kun tulee uutta tekniikkaa, ne toimivat sen jälkeen varapuhelimina ja omaavat hyvän jälleenmyyntihinnan.
Samsunggiin tulee aina vikoja joiden takia se on pakko hyljätä jos on varaa,. korjaushan ei kannata.
--------------------------------------
Nytkin on 1 € samsung, j400, aivan hyvä sekin on ja kun on alan miehiä, ei hieman sekavemmat näytöt mitään haittaa, ei todella haittaa.
Ainakin ensikertalaiselle ja vanhemmalle suosittelisin Nokiaa joissa ei ole sekavia tekstinpyöritystä näytössä,- kokemuksia ON.
käyttiksellä varustettu Samsung (ja Nokia)-malli niin silloin onkin bugi-ongelmia!!.
Mutta kun ostaa Samsung-mallin,jossa on Samsungin oma käyttis,niin se TOIMII!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279