Vanha vitsi nörteille lemmikin omistajille

Huu Haa...-

Kaksi miestä keskusteli: -Kissani kuoli syötyään hiiren,toinen ihmettelee;miten se on mahdollista?,ensimmäinen vastaa;tietokoneeseeni jäi virta päälle :-) (eikö ollutkin vanha ja heikkotasoinen vitsi ?) . :-) (-: ,,,,,,,,,,,,

11

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä laittoi keittiössä sapuskaa.. pikkupoika pyöri siinä jaloissa.. isää alkoi ottaa pattiin se pyöriminen:
      "Nyt lopetat sen pyörimisen tai mä naulaan toisenkin jalkasi lattiaan"

• padme_amidala

Apuva..olisi pitänyt lukea ensin noh, miten mulle aina sattuu kaikenlaista : (

• ei niitä voi olla olemassa NOIN paljon..?!;)))

• padme_amidala
        a-v kirjoitti:

ei niitä voi olla olemassa NOIN paljon..?!;)))

..jaksanut kirjoittaa : ) Minä en edes jaksanut lukea, kuin ihan jonkun yskäjutun. Kauhistuin vähän nähdessäni mitä tuolla alkupäässä luki...ootas mänen uudestaan lukemaan...hmm...

• Huu Haa,,,-

Hitto sitten se vasta pyörimään varmaan alkoi,kun toinen jalka oli kiinni lattiassa. :-)))

• padme_amidala kirjoitti:

..jaksanut kirjoittaa : ) Minä en edes jaksanut lukea, kuin ihan jonkun yskäjutun. Kauhistuin vähän nähdessäni mitä tuolla alkupäässä luki...ootas mänen uudestaan lukemaan...hmm...

sieltätäältä.. ei tota kaikkee pysty yhden illan aikana edes lukeen..

Täytyy sanoo et kyllä rakas äidinkielemme on käyttökelpoinen ja muunnosmyönteinen;)

• Huu Haa,,,- kirjoitti:

Hitto sitten se vasta pyörimään varmaan alkoi,kun toinen jalka oli kiinni lattiassa. :-)))

oli jo se toinen naulattuna.. siks se pyöri paikallaan..;)

• Huu Haa,,,-
        a-v kirjoitti:

oli jo se toinen naulattuna.. siks se pyöri paikallaan..;)

Eipä siinä voi kun pyöriä ympyrää toinen jalka naulattuna,piiri ainakin pieneneeDDDDDDDDDDDDDDDD

• Nostaisin hattua, jos minä sellaista jostain syystä alkaisin pitämään, mulla väsyt sormet jo etukäteen ajatuksesta että kirjoittaisin tuon tekstin.
        Siinä ehtis mennä varhais, kansan ja muut eläkeiät tärviölle.
        Ja sit pitäis vielä lukea toi?????????????????????????????

• padme_amidala
        bar.sinistra kirjoitti:

Nostaisin hattua, jos minä sellaista jostain syystä alkaisin pitämään, mulla väsyt sormet jo etukäteen ajatuksesta että kirjoittaisin tuon tekstin.
        Siinä ehtis mennä varhais, kansan ja muut eläkeiät tärviölle.
        Ja sit pitäis vielä lukea toi?????????????????????????????

..ennenkuin kopioin tuon litanian tuohon. Olisi jäänyt tekemättä. Tuo teksti on kopioitu täältä tieteellisestä lähteestä :
        http://www.uta.fi/~cchava/sanamuun.htm

• padme_amidala

..hih hii..ihan hyvä : )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4130
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3211
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2323
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2188
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      90
      1983
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe