Lenita paljastaa miessuhteitaan, Helena itsensä taidemaalarille ja Vanhaselta paljastuu vaalirahasotkuja.
Mikä näitä julkkiksia vaivaa?
Lenita vastaan Helena
5
194
Vastaukset
- 11+19
luultavasti
osansa uteliaalla medialla. Ei ole mitään isompia mediaseksikkäitä uutisia joilla revitellä päivästä toiseen.?? Etsitään epätoivon vimmalla jotain millä myydä mainostilaa, lehtiä yms.
Helena on niin kaunis nainen, että jo vain sopii paljastaa maalattavaksi :)- Mil-laN
...olen aina pitänyt sinkkuna ja kilttinä tyttönä, Helena on kaunis ja saa paljastaa itsensä, mutta Vanhasen selittelyt menee jo pitkälle.
- Yhteenlaskun.tulos
ovat niitä jotka paljastelevat työkseen.
Pääministeri ei ole julkkis, hänen pitäisi toimia vastuullisemmin. Ei ole toiminut, mutta lööpeissä näkyy senkin edestä. - Adria
Lenita nyt on hassu hömppä ja jos Helenan daisarit kelpaa maalarille niin anti palaa. Vanhanen on ammattimies pääministerinä eikä ehdi joka nippelin perässä juoksemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312