Lenita paljastaa miessuhteitaan, Helena itsensä taidemaalarille ja Vanhaselta paljastuu vaalirahasotkuja.
Mikä näitä julkkiksia vaivaa?
Lenita vastaan Helena
5
301
Vastaukset
- 11+19
luultavasti
osansa uteliaalla medialla. Ei ole mitään isompia mediaseksikkäitä uutisia joilla revitellä päivästä toiseen.?? Etsitään epätoivon vimmalla jotain millä myydä mainostilaa, lehtiä yms.
Helena on niin kaunis nainen, että jo vain sopii paljastaa maalattavaksi :)- Mil-laN
...olen aina pitänyt sinkkuna ja kilttinä tyttönä, Helena on kaunis ja saa paljastaa itsensä, mutta Vanhasen selittelyt menee jo pitkälle.
- Yhteenlaskun.tulos
ovat niitä jotka paljastelevat työkseen.
Pääministeri ei ole julkkis, hänen pitäisi toimia vastuullisemmin. Ei ole toiminut, mutta lööpeissä näkyy senkin edestä. - Adria
Lenita nyt on hassu hömppä ja jos Helenan daisarit kelpaa maalarille niin anti palaa. Vanhanen on ammattimies pääministerinä eikä ehdi joka nippelin perässä juoksemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574