Tota noin

Yx Pässi

Ehkä vähän intiimi kysymys, mutta kysyn kuiteskin:
Kumpaan koulukuntaan luet itsesi: "Älä koskaan sano ei koskaan " vai " Aina sano aina" ?
Jos et kuulu selvästi kumpaankaan niin kerro minulle vaihtoehto ?

32

225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis nainen

      tässä ja nyt

    • kysymys on kovin intiimi ja oonkin miettiny vastausta jo pian pari tuntia.

      En mä taida kuulua kumpaankaan. Pikemminkin tunnustaisin omakseni koulukunnan jonka motto on; "Älykäs ihminen voi tarpeen vaatiessa muuttaa mielensä."

    • Ehkäpä en vastaa, mutta saanhan nauraa. Ja nauran siltikin.

    • * tukkijätkä

      Älä koskaan sano ei

    • Tabermann

      " Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
      Älä sano katsotaan huomenna
      jos voit jo tänään sanoa ei."

      Lainattua tekstiä:

      • Lukijatar

        Todella hyvin sanottu. Mitä useammin lukee ajatuksella.


    • mietittyäni

      voin sanoa; En aina sano ei koskaan, enkä myöskään aina sano aina. Mites tää nyt menikään, vaikkeeks

      • Yx Pässi

        Mä luulen, et mä jatkossa otan samanlaisen linjan kun on esim. kansanedustajilla tänä päivänä on. Siis: Öööö, en nyt juuri muista ketä meitä siellä oli, en kertakaikkiaan jaksa muistaa mitä puhuimme, kiistän ehdottomasti sanoneeni mitään tuollaista, No jaa, voi se kuitenkin olla, että olin siellä, en aio missään nimessä erota kuin väkipakolla, katson, että nautin eduskunnan ja Suomen kansan luottamusta....jne.....


      • Yx Pässi kirjoitti:

        Mä luulen, et mä jatkossa otan samanlaisen linjan kun on esim. kansanedustajilla tänä päivänä on. Siis: Öööö, en nyt juuri muista ketä meitä siellä oli, en kertakaikkiaan jaksa muistaa mitä puhuimme, kiistän ehdottomasti sanoneeni mitään tuollaista, No jaa, voi se kuitenkin olla, että olin siellä, en aio missään nimessä erota kuin väkipakolla, katson, että nautin eduskunnan ja Suomen kansan luottamusta....jne.....

        Herra Pässiä maamme seuraavaksi Vanhaseksi..


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Herra Pässiä maamme seuraavaksi Vanhaseksi..

        ja rohkenenko pyytää, että ostaisit muutaman seminaarilipun tai sitten pari taulua. Voit olla varma, että sitten kun olen vallan kahvassa niin ensisijaisesti katson, että sinun asiasi tulevat hoidettua.
        Korkea aika saada Suomeen Pässi Pääministeri.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        ja rohkenenko pyytää, että ostaisit muutaman seminaarilipun tai sitten pari taulua. Voit olla varma, että sitten kun olen vallan kahvassa niin ensisijaisesti katson, että sinun asiasi tulevat hoidettua.
        Korkea aika saada Suomeen Pässi Pääministeri.

        sua kykyjeni mukaan sekä vaieta ja unohtaa kaiken tarpeentullen.

        Niin on, korkea aika. Noin Pässejä ei oo koskaan ollu edes Ruottissa.


      • vaan kuiteskaan
        Yx Pässi kirjoitti:

        ja rohkenenko pyytää, että ostaisit muutaman seminaarilipun tai sitten pari taulua. Voit olla varma, että sitten kun olen vallan kahvassa niin ensisijaisesti katson, että sinun asiasi tulevat hoidettua.
        Korkea aika saada Suomeen Pässi Pääministeri.

        menis överiks, ja herra yx Pässi osottautuskin ihan

        http://www.youtube.com/watch?v=CBWsYTBMVV8

        kauheeta, jos nyt tommoset mielessä


      • vaan kuiteskaan kirjoitti:

        menis överiks, ja herra yx Pässi osottautuskin ihan

        http://www.youtube.com/watch?v=CBWsYTBMVV8

        kauheeta, jos nyt tommoset mielessä

        Herra Pässi tuntuis olevan aisallinen mies. Hoitelee otot ja panot visusti kulissien takana. Selvää poliitikkoainesta.


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Herra Pässi tuntuis olevan aisallinen mies. Hoitelee otot ja panot visusti kulissien takana. Selvää poliitikkoainesta.

        Erkkikin nyökyttelee vieressä. Sekin on luvannut tukea mua 100 % sesti. Tietysti joku voi olla sitä mieltä, että asiat pitäisi hoitaa samalla tavalla kuin Italiassa mutta ei onnaa multa.
        P.P. (Pässi Parlamenttiin).


      • siellä
        Yx Pässi kirjoitti:

        Erkkikin nyökyttelee vieressä. Sekin on luvannut tukea mua 100 % sesti. Tietysti joku voi olla sitä mieltä, että asiat pitäisi hoitaa samalla tavalla kuin Italiassa mutta ei onnaa multa.
        P.P. (Pässi Parlamenttiin).

        nyökýttelee, sitte se on valetta (maltan pääkaupunki). Otas nyt vaikka katuharja ja aja se erkki takas sinne hillaan, sinne se on omiaan, sillä mitään vaikutusvaltaa ole, ainakaan pp asioissa, mutta josko vaikka BB aisioissa, tiä sitte


      • Yx Pässi kirjoitti:

        Erkkikin nyökyttelee vieressä. Sekin on luvannut tukea mua 100 % sesti. Tietysti joku voi olla sitä mieltä, että asiat pitäisi hoitaa samalla tavalla kuin Italiassa mutta ei onnaa multa.
        P.P. (Pässi Parlamenttiin).

        (Pakko Päästä Pässin Parlamenttiin)

        Maksoiksä Erkille paljon? Ei vaan, Erkki on ihan kohtuullisen höveli. Ja muutenkin susta riippuvainen. Toki se tukee.

        Italiassa ei oo koskaan osattu tehdä muutakuin kenkiä. Ja pizzaa.


      • a-v kirjoitti:

        (Pakko Päästä Pässin Parlamenttiin)

        Maksoiksä Erkille paljon? Ei vaan, Erkki on ihan kohtuullisen höveli. Ja muutenkin susta riippuvainen. Toki se tukee.

        Italiassa ei oo koskaan osattu tehdä muutakuin kenkiä. Ja pizzaa.

        ps ..välispiikki italiassa tehdään hienoja lasituotteita ja DESING


      • pizzaa,
        a-v kirjoitti:

        (Pakko Päästä Pässin Parlamenttiin)

        Maksoiksä Erkille paljon? Ei vaan, Erkki on ihan kohtuullisen höveli. Ja muutenkin susta riippuvainen. Toki se tukee.

        Italiassa ei oo koskaan osattu tehdä muutakuin kenkiä. Ja pizzaa.

        mitäs se semmonen on, tiä yhtään, mut kengät on ihan jes! tosin tähän perisuomalaiseen räpylämalliin, pikkasen on ahtaat, mutta mitä ei nainen tekis että nayttää hyvälle, olkoonkin että seuraavan päivänä pikkasen panee ontumaan


      • pizzaa, kirjoitti:

        mitäs se semmonen on, tiä yhtään, mut kengät on ihan jes! tosin tähän perisuomalaiseen räpylämalliin, pikkasen on ahtaat, mutta mitä ei nainen tekis että nayttää hyvälle, olkoonkin että seuraavan päivänä pikkasen panee ontumaan

        sellanen lätty. Siinä on päällä kaikkee mitä kaapista ja naapurista löytyy. Ja sitte juustoo ja sitä punasta. Tuskin se punajuurta silti on.

        Juu, tyyli ennenkaikkea. Vähät liikavarpaista.


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        sellanen lätty. Siinä on päällä kaikkee mitä kaapista ja naapurista löytyy. Ja sitte juustoo ja sitä punasta. Tuskin se punajuurta silti on.

        Juu, tyyli ennenkaikkea. Vähät liikavarpaista.

        Helpolla pääsis kun tilais pizzataksin paikalle. Tai soittais naapurin ovikelloa mitä se vois tarjota iltapalaksi. Omassa jääkaapissa ei ole mityään mikä kiihottaisi ruokahalua. Tai oli siellä pari keppanapulloa eli jos ????????


      • Yx Pässi kirjoitti:

        Helpolla pääsis kun tilais pizzataksin paikalle. Tai soittais naapurin ovikelloa mitä se vois tarjota iltapalaksi. Omassa jääkaapissa ei ole mityään mikä kiihottaisi ruokahalua. Tai oli siellä pari keppanapulloa eli jos ????????

        onhan se keppana vähän niinku hyvin jatkettua ohrapuuroa, kai se sapuskasta käy. Periaatteessa.

        Kun taas toisaalta ehkä kuitenkin kantsii tilata se pizza.. kun taas toisaalta aamulla menee vähemmän aikaa vessassa jos juot vaan ne keppanat.

        Emmä osaa neuvoa sua nyt tässä. Ja muutenkin; kyllä tulevan pääministerin pitää pystyä tekemään vaikeitakin päätöksiä.


    • impi-lempi

      "Älä koskaan sano aina "

      "Älä aina sano aina "

      "Älä aina sano ei koskaan "


      Joo...mä en sano mitään...;)

      • Yx Pässi

        tollai kivasti. Ihan selvää politiikkoainesta.


      • impi-lempi
        Yx Pässi kirjoitti:

        tollai kivasti. Ihan selvää politiikkoainesta.

        JA politiikkoainesta ;O))


    • MuisQuuuuu

      Ehkä..Ehkä ei...;o)...

    • Aina sanotaanko aina siinäpä vasta kysymys?

    • en koskaan sano aina, enkä aina sano edes ei koskaan vaikka sanonkin aina olevan aina sitä mieltä että ei koskaan voi olla aina.

      • Yx Pässi

        taas uutta täysveristä politiikkoainesta.


    • kahdesti ja toisella kertaa olen jo ilman!;))

    • Cassis-Alma

      ainakaan koskaan sano ei koskaan,,,mut empäs myönnäkkään,,,silleen yritän junailla että jokainen saa valita mitä tarkotan,,,

    • Yx Pässi

      jonkunhan se pitää valvoa ja vähän tässä kiertelen ja kattelen. Rauhallista on. Kaikissa pilttuissa ja karsinoissa nukutaan. Kuuluu vain erilaisia yön ääniä. Sitä sun tätä. Kuorsausta, röhinää, mutinaa ja muitakin yön ääniä ?. No,siinähän kellitte, mä sammutan valot ja häippäsen.

    • ...

      koulukuntaan. Elämä on. Jep.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe