Sitä vaan piti kysyä että satutteko tietämään miksi sellaisesta kappaleesta kuin YMCA tuli homobiisi.
Käsittääkseni YMCA tarkoittaa young mens christian association.
No olihan Villagen Peoplen kuuleman mukaan niitä miehiä, mutta miksi ymca?
Homoille
9
417
Vastaukset
- miminerkki
Kyselepä tuolta:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3393 - adsfadsfu6y
koska YMCAt ovat jenkkilässä olleet aina tunnettuja siitä, että niihin hakeutuu erittäin paljon seksuaalivähemmistöjen edustajia, kaltaistaan seuraa etsimään. Village Peoplen jäsenet olivat (ovat) kaikki homoseksuaaleja ja tiesivät mistä lauloivat.
Siitä kappaleesta siis ei TULLUT "homobiisiä", vaan se on alun alkaenkin tehty sellaiseksi. - adsfadsfu6y
YMCA tehty Suomeksikin:
http://www.youtube.com/watch?v=zTbjLOem2Qg
Ei tuokaan niitä heteroimpia videoita ole :)
Ja jotta ei tulisi väärinkäsityksiä: En vihaa homoja. Saatan kuitenkin heittää huumoria asiasta.- 7+1=6
Teotwawki kirjoitti:
olla parodia:-D))))))))))))
- sadfsdfsdf
LJH paran käsitykset NMKYstä murtua rytinällä :) Ei taida miesparka enää uskaltaa käydä koko paikassa...
että jotain mätää siinä lafkassa on. Joskus 90-luvun lopulla kun tein myyntityötä niin siitä paikasta sain toiseksi epäkohteliamman vastauksen. Lisäksi kun yhtenä kertana katoin mitä lehtiä siellä on niin en huomannut kristillisiä lehtiä vaan jotain city-lehteä yms
City-lehti on mun mielestä jossain määrin homolehti.
Kyllä siellä sentään käydä uskaltaa, mutta jos joku alkaa mulle ehdotteleen homojuttuja niin solmuun väännän sen jätkän.- 2q3r2
L.J.H kirjoitti:
että jotain mätää siinä lafkassa on. Joskus 90-luvun lopulla kun tein myyntityötä niin siitä paikasta sain toiseksi epäkohteliamman vastauksen. Lisäksi kun yhtenä kertana katoin mitä lehtiä siellä on niin en huomannut kristillisiä lehtiä vaan jotain city-lehteä yms
City-lehti on mun mielestä jossain määrin homolehti.
Kyllä siellä sentään käydä uskaltaa, mutta jos joku alkaa mulle ehdotteleen homojuttuja niin solmuun väännän sen jätkän.siis luulet, että homot marssivat siellä täällä vonkaamassa jokaiselta vastaantulevalta seksiä, oli homo tai ei?
Millähän vuosisadalla sinäkin elät. 2q3r2 kirjoitti:
siis luulet, että homot marssivat siellä täällä vonkaamassa jokaiselta vastaantulevalta seksiä, oli homo tai ei?
Millähän vuosisadalla sinäkin elät.tee niin?
No sen heitin puolivitsillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490