Homoille

Sitä vaan piti kysyä että satutteko tietämään miksi sellaisesta kappaleesta kuin YMCA tuli homobiisi.
Käsittääkseni YMCA tarkoittaa young mens christian association.
No olihan Villagen Peoplen kuuleman mukaan niitä miehiä, mutta miksi ymca?

9

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miminerkki
    • adsfadsfu6y

koska YMCAt ovat jenkkilässä olleet aina tunnettuja siitä, että niihin hakeutuu erittäin paljon seksuaalivähemmistöjen edustajia, kaltaistaan seuraa etsimään. Village Peoplen jäsenet olivat (ovat) kaikki homoseksuaaleja ja tiesivät mistä lauloivat.

Siitä kappaleesta siis ei TULLUT "homobiisiä", vaan se on alun alkaenkin tehty sellaiseksi.

• adsfadsfu6y

YMCA tehty Suomeksikin:

http://www.youtube.com/watch?v=zTbjLOem2Qg

Ei tuokaan niitä heteroimpia videoita ole :)

Ja jotta ei tulisi väärinkäsityksiä: En vihaa homoja. Saatan kuitenkin heittää huumoria asiasta.

• olla parodia:-D))))))))))))

• 7+1=6

• sadfsdfsdf

LJH paran käsitykset NMKYstä murtua rytinällä :) Ei taida miesparka enää uskaltaa käydä koko paikassa...

• että jotain mätää siinä lafkassa on. Joskus 90-luvun lopulla kun tein myyntityötä niin siitä paikasta sain toiseksi epäkohteliamman vastauksen. Lisäksi kun yhtenä kertana katoin mitä lehtiä siellä on niin en huomannut kristillisiä lehtiä vaan jotain city-lehteä yms
        City-lehti on mun mielestä jossain määrin homolehti.

Kyllä siellä sentään käydä uskaltaa, mutta jos joku alkaa mulle ehdotteleen homojuttuja niin solmuun väännän sen jätkän.

• 2q3r2
        L.J.H kirjoitti:

että jotain mätää siinä lafkassa on. Joskus 90-luvun lopulla kun tein myyntityötä niin siitä paikasta sain toiseksi epäkohteliamman vastauksen. Lisäksi kun yhtenä kertana katoin mitä lehtiä siellä on niin en huomannut kristillisiä lehtiä vaan jotain city-lehteä yms
        City-lehti on mun mielestä jossain määrin homolehti.

Kyllä siellä sentään käydä uskaltaa, mutta jos joku alkaa mulle ehdotteleen homojuttuja niin solmuun väännän sen jätkän.

siis luulet, että homot marssivat siellä täällä vonkaamassa jokaiselta vastaantulevalta seksiä, oli homo tai ei?

Millähän vuosisadalla sinäkin elät.

• 2q3r2 kirjoitti:

siis luulet, että homot marssivat siellä täällä vonkaamassa jokaiselta vastaantulevalta seksiä, oli homo tai ei?

Millähän vuosisadalla sinäkin elät.

tee niin?
        No sen heitin puolivitsillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe