kerran vain mä erehdyin,,,sanas soi mun mielessäin,,,, sun oon anna anteeks ota ja vie
:'( peruuttamatonta ei kai ???
oi rakkain
6
1509
Vastaukset
- mun
Kenelle kirjoitat, olisi kiva tietää? Tärkeääkin asianosaiselle.:)
- niin
Niin tietenkin ottaisin sun ja anteeksi saisit.
Eihän mikään muu ole peruuttamatonta kuin itse "kuolema". Tule vain oi armain takas luokse mun ;) Tule tule jo!- sun omas ?
joka jäi odottamaan,,, pienenä niin yksin,,,,kyynelet katkerat,,,,mua reissultain ??
k vai t vai l vai x ; anna merkki niin tuun heti - yksT
sun omas ? kirjoitti:
joka jäi odottamaan,,, pienenä niin yksin,,,,kyynelet katkerat,,,,mua reissultain ??
k vai t vai l vai x ; anna merkki niin tuun hetijäin odottamaan, että tapaisin vielä hänet...johon niin ihastuin.
- minä
anteeks saat sun rakkaas tulee taas...omani mun, ei peruttamatonta. Rakkaus ei kysy lupaa.
- kello
kuka missä..niinkö? häh? herää? kerro?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15311488- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565974Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664957- 174724
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai374381Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 903565
- 803280
- 481781