Soan sivuilta ei löytynyt Keravalta opiskelija-asuntoja, mutta sen sijaan kaupungin vuokra-asuntojen hakemuksessa oli raksittava kohta: opiskelijasolu
Mitä tämä tarkoittaa? Onko Keravan kaupungilla siis jotain opiskelijasoluja?
Miten saisi helpoiten Keravalta halvan ja hyvän asunnon, jossa voisi toisen asteen opiskelijakin asua, pienellä asumis/opintotuella.
Millainen paikka Kerava muuten on asua/opiskella? Minun mielikuvani on aika negatiivinen, ei voi mitään. Mutta Helsinkiin on lyhyt matka. Pari kertaa viikossa olisi pakko käydä Helsingissä yhdessä jutussa...Mutta jos opiskelut on Keravalla, niin siellä kannattaisi varmaan asuakin, vai kannattaisiko?
Vai pitäisikö kuitenkin asua Helsingissä ja matkustaa vaan joka aamu Keravalle?
Hassua, yleensähän ihmiset tekee toisinpäin, Keravalta Helsinkiin :P
Opiskelija-asuntoja Keravalla?
7
4055
Vastaukset
- oisko noista mihinkään
Keravalle kuten mekin;) tai yleensä Etelä-Suomeen.
http://www.kerava.fi/Kaupungin_asuntopalvelut.asp
Tuolla on jotain nuorisoasuntoja, en tiedä niistä sen tarkemmin.
https://www.vvo.fi/uuteenkotiin/vuokraasunnot/asuntohaku/default.aspx
Näköjään täällä on VVO:n asuntojakin.- soktis
Kiitoooos!
Opiskelija-asuntoja en löytänyt vieläkään, niitä tuskin on. Mutta mikä on asuntojen hintataso Keravalla?Tuntuu olevan Helsingin hinnoissa pienet yksiöt. Saako Keravalta vuokrattua alle 500 e/kk asuntoa?
Täytyy toivoa, että asuntoja vapautuu ensi kesänä Keravalla ja kohdalle osuu "se oikea" Tai sitten pitää muuttaa jonnekin radanvarteen, esim. Tikkurilaan Vantaalle. Ei muuten houkuttele yhtään. - soktis
soktis kirjoitti:
Kiitoooos!
Opiskelija-asuntoja en löytänyt vieläkään, niitä tuskin on. Mutta mikä on asuntojen hintataso Keravalla?Tuntuu olevan Helsingin hinnoissa pienet yksiöt. Saako Keravalta vuokrattua alle 500 e/kk asuntoa?
Täytyy toivoa, että asuntoja vapautuu ensi kesänä Keravalla ja kohdalle osuu "se oikea" Tai sitten pitää muuttaa jonnekin radanvarteen, esim. Tikkurilaan Vantaalle. Ei muuten houkuttele yhtään.Hoasin hakemuksessa oppilaitoksen kohdalla oli vaihtoehto: Keravalla sijaitseva oppilaitos
Olisiko minulla siis mahdollisuus saada asunto myös Hoasin kautta? - äityliininen
soktis kirjoitti:
Hoasin hakemuksessa oppilaitoksen kohdalla oli vaihtoehto: Keravalla sijaitseva oppilaitos
Olisiko minulla siis mahdollisuus saada asunto myös Hoasin kautta?ota ihmeessä yhteyttä hoas toimistoon.
Tämä Kerava- palsta on hyvin hiljainen, koska aiemmin ainakin joka aihe meni pelkäksi provoiluksi.
Itse lukaisen silloin tällöin ja koitan jotain vastata jos pystyn. Soita tai laita sähköpostia sinne Hoasiin. Soitto on aina varminta. - sun heitto oli
äityliininen kirjoitti:
ota ihmeessä yhteyttä hoas toimistoon.
Tämä Kerava- palsta on hyvin hiljainen, koska aiemmin ainakin joka aihe meni pelkäksi provoiluksi.
Itse lukaisen silloin tällöin ja koitan jotain vastata jos pystyn. Soita tai laita sähköpostia sinne Hoasiin. Soitto on aina varminta.heikkotasoinen provo!
- Vesa900
soktis kirjoitti:
Kiitoooos!
Täytyy toivoa, että asuntoja vapautuu ensi kesänä Keravalla ja kohdalle osuu "se oikea" Tai sitten pitää muuttaa jonnekin radanvarteen, esim. Tikkurilaan Vantaalle. Ei muuten houkuttele yhtään.Hetkonen? Ai stadin hinnoissa pienet yksiöt? Mä asun nuorisosäätiön kämpässä, 37m2 ja hinta jotain 440e.
Kaveri asuu sörnäisissä ja aivan helvetin pieni kämppä maksaa yli 500. Eikä kaupunginkaan kämpät keravalla liikoja maksa. Ja asumis tukea saan 290e, joten ei se vuokra paljoa ole. Ja ainakin kaverien kämpät on alle 500e kuussa. Kantsii kysyä nuorisosäätiöltä, tai kaupungilta (josta en kyllä ikinä oo kämppää saanu)
- "opiskelijat"
Opiskelijalla tarkoitetaan nyky-Suomessa oppimäärää suorittavien opiskelijoiden ohella ketä tahansa viinaan menevää moniongelmaista jouto-lorvailijaa, joita ennenwanhaan on kutsuttu taiteilijoiksi. Opiskelija-asunnot löytyy Ahjosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802