Opiskelija-asuntoja Keravalla?

soktis

Soan sivuilta ei löytynyt Keravalta opiskelija-asuntoja, mutta sen sijaan kaupungin vuokra-asuntojen hakemuksessa oli raksittava kohta: opiskelijasolu

Mitä tämä tarkoittaa? Onko Keravan kaupungilla siis jotain opiskelijasoluja?

Miten saisi helpoiten Keravalta halvan ja hyvän asunnon, jossa voisi toisen asteen opiskelijakin asua, pienellä asumis/opintotuella.

Millainen paikka Kerava muuten on asua/opiskella? Minun mielikuvani on aika negatiivinen, ei voi mitään. Mutta Helsinkiin on lyhyt matka. Pari kertaa viikossa olisi pakko käydä Helsingissä yhdessä jutussa...Mutta jos opiskelut on Keravalla, niin siellä kannattaisi varmaan asuakin, vai kannattaisiko?

Vai pitäisikö kuitenkin asua Helsingissä ja matkustaa vaan joka aamu Keravalle?

Hassua, yleensähän ihmiset tekee toisinpäin, Keravalta Helsinkiin :P

7

4120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisko noista mihinkään
      • soktis

Kiitoooos!

Opiskelija-asuntoja en löytänyt vieläkään, niitä tuskin on. Mutta mikä on asuntojen hintataso Keravalla?Tuntuu olevan Helsingin hinnoissa pienet yksiöt. Saako Keravalta vuokrattua alle 500 e/kk asuntoa?

Täytyy toivoa, että asuntoja vapautuu ensi kesänä Keravalla ja kohdalle osuu "se oikea" Tai sitten pitää muuttaa jonnekin radanvarteen, esim. Tikkurilaan Vantaalle. Ei muuten houkuttele yhtään.

• soktis
        soktis kirjoitti:

Kiitoooos!

Opiskelija-asuntoja en löytänyt vieläkään, niitä tuskin on. Mutta mikä on asuntojen hintataso Keravalla?Tuntuu olevan Helsingin hinnoissa pienet yksiöt. Saako Keravalta vuokrattua alle 500 e/kk asuntoa?

Täytyy toivoa, että asuntoja vapautuu ensi kesänä Keravalla ja kohdalle osuu "se oikea" Tai sitten pitää muuttaa jonnekin radanvarteen, esim. Tikkurilaan Vantaalle. Ei muuten houkuttele yhtään.

Hoasin hakemuksessa oppilaitoksen kohdalla oli vaihtoehto: Keravalla sijaitseva oppilaitos

Olisiko minulla siis mahdollisuus saada asunto myös Hoasin kautta?

• äityliininen
        soktis kirjoitti:

Hoasin hakemuksessa oppilaitoksen kohdalla oli vaihtoehto: Keravalla sijaitseva oppilaitos

Olisiko minulla siis mahdollisuus saada asunto myös Hoasin kautta?

ota ihmeessä yhteyttä hoas toimistoon.
        Tämä Kerava- palsta on hyvin hiljainen, koska aiemmin ainakin joka aihe meni pelkäksi provoiluksi.

Itse lukaisen silloin tällöin ja koitan jotain vastata jos pystyn. Soita tai laita sähköpostia sinne Hoasiin. Soitto on aina varminta.

• sun heitto oli
        äityliininen kirjoitti:

ota ihmeessä yhteyttä hoas toimistoon.
        Tämä Kerava- palsta on hyvin hiljainen, koska aiemmin ainakin joka aihe meni pelkäksi provoiluksi.

Itse lukaisen silloin tällöin ja koitan jotain vastata jos pystyn. Soita tai laita sähköpostia sinne Hoasiin. Soitto on aina varminta.

heikkotasoinen provo!

• Vesa900
        soktis kirjoitti:

Kiitoooos!

Hetkonen? Ai stadin hinnoissa pienet yksiöt? Mä asun nuorisosäätiön kämpässä, 37m2 ja hinta jotain 440e.
        Kaveri asuu sörnäisissä ja aivan helvetin pieni kämppä maksaa yli 500. Eikä kaupunginkaan kämpät keravalla liikoja maksa. Ja asumis tukea saan 290e, joten ei se vuokra paljoa ole. Ja ainakin kaverien kämpät on alle 500e kuussa. Kantsii kysyä nuorisosäätiöltä, tai kaupungilta (josta en kyllä ikinä oo kämppää saanu)

• "opiskelijat"

Opiskelijalla tarkoitetaan nyky-Suomessa oppimäärää suorittavien opiskelijoiden ohella ketä tahansa viinaan menevää moniongelmaista jouto-lorvailijaa, joita ennenwanhaan on kutsuttu taiteilijoiksi. Opiskelija-asunnot löytyy Ahjosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      209
      9731
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      41
      4495
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      124
      4027
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      111
      3917
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      219
      3587
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      40
      3004
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      156
      1557
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      89
      1482
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      101
      1252
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1201
    Aihe