Mitä se tarkoittaa? Täytyy se suoraan sanoa, kaiken sen tappiota mikä on hyvää.
Oikeistolaisten keskuudessa on jo alkanut vähän olla huolestuneisuutta, koska vasemmisto on kieltämättä tällä hetkellä todella nujerrettuna. Oikeisto miettii, että missä määrin heidän pitää ottaa haltuunsa perinteiset vasemmiston tehtävät, ja eivät ne sitä ymmärrä. He eivät kykene olemaan hyviä ihmisiä, minä sanon sen suoraan. He eivät objektiivisesti ja pyyteettömästi kykene olemaan humanisteja. Siihen tarvitaan vasemmistoa. Ja... MIKSI HELVETISSÄ VASEMMISTO PÄRJÄÄ NÄIN HUONOSTI
Onko koko ihmiskunnasta tulossa itsekkäitä ja ahneita ja välinpitämättömiä paskapäitä ei, ei, ei saa olla näin.
Vasemmiston tappio
4
52
Vastaukset 4
- Hitman-1:n aviomies
Minä olen Hitman-1. Nyt minä asun Huuhkajanvaarassa. Minulla on kaksi aviomiestä. Yksi aviomies on venäläinen ja toinen aviomies on afganilainen. Minun kotini on korttitalo ja se on metsän lähellä. Mutta minä haluan vaihtaa penistä, koska minun penikseni on liian pieni. Meillä on kolme huonetta, keittiö, seksihuone, iso dildovarasto ja homovaraamo. Minä asun aviomiesteni kanssa. Minun munani on iso: kolme senttiä pitkä, isä ja äiti. Minun aviomieheni ovat Lahtari Ari ja tebe, he ovat aina iloisia ja leikkivät koko ajan. Mutta minä ajattelen, mitä minä teen. Minun isäni ja isoisäni ovat Iranissa. Iranissa asuminen on vaikeaa hullun presidentin takia. Minä haluan, että minun isäni ja isoäitini tulee tänne Suomeen. Suomi on parempi ja kaunis maa. Minä tykkään israelilaisista miehistä.
- pakolaista
Kyllä se johtuu siitä että te vasemistolaiset olette homouden kannatajia, lisäksi te olette pakolaistuonnin aloittanut Suomeen, olette meinanneet että saatte äänestäjiä. Eikös ole kivaa kun politiikkanne on osunut omaan nilkkaanne. Vähän aikaa mennään tätäkin nyt, seuraava vaihe on FASISMI, kun oikeisto epäonnistuu tehtävässään. Suomesta tulee Fasistinen maan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joten töppäilkää nyt sitten kunnolla
- Politiikko!!!
Jos haluat taas että saatte ääniä, niin alkakaa keräämään rahastoa missä kerätte pakolaisten asuntoja varten rahaa ja ne asunnot ostatte Rikkaitten alueilta, Tampereen Ratinnan ranta on hyvä kohde ja vastaavasti Kauniainen ja sitten Ruotsinkielisiötä alueilta, niin aivan taattu olisi seuraavissa vaaleissa teille VOITTO. Mutta te olette niin paskahousuja munattomia perseitä, ettei teistä ole siihen
- Anonyymi00004
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.902795Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442323Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36981
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76652 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42593- 36561
- 21555