Sitä saa mitä tilaa, usein vielä tämä korkojen kera, niin kuin tässä tapahtunee.... "Saldo ei ole vielä täyttynyt" Krediitit rutkasti miinuksenpuolella ja Debiitti kirkas nolla, luitte oikein 0 , vaan moni tienvarsipommi on räjäyttämättä. Eiköhän se Jenkki yleisö ole jo aika kypsynyt? Asiaa ei muuta presidentin vaihto, sillä Talibanit ja IRAK:n vastarintaliikkeillä, ei ole varaa kyllästyä.
Mistä sitä saa lisää rahaa sotaan? Verojen korotuksella ja varastamalla IRAK:n öljyn kolmattaosapuolta hyväksikäyttäen, niin vai? Ketkä siellä nytkin kiivaana pumppaa öljyä?
Mitä tappioluvut ovat tänään, sitä ne eivät ole huomenna - katsellaan 20 vuoden päästä, mikäli silloin enää USA saa värvättyä riittävästi miehiään armeijaan: ”Parempi reikä hampaassa, kuin keskellä otsaa” On mottoni jonka sanon tässä Jenkistänilaisille.
Millään 3 000 dollarilla@fixatuilla hampailla sinne ei lähde, kuin hampaaton sandaali hippi, siis "Kukkaiskansan Palkkasoturit", ne ei kunniasta välitä, marihuonasta ja punaviinistä sen sijaan enemmän, eikä kunniaa ei näiltä taistelutantereilta kerta kaikkiaan voi saada... on säälittävä, tai arkussa. Parempi kaksi vaihtoehtoa yhden sijaan, eikö totta?
Le Mutant - Saul Masson - Vaarallinen Mutantti
http://saulmasson.org
Ei Sodanjulistusta, Ei Rauhaa.
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962