siis, että stadilla on rahaa pistää taksimatkoihin myöhästelijöille!!! kuvitteleeko olevansa VR? esim 6 ratikka kuten kaikki muutkin ratikat saattavat olla 40 minuttia jumissa sentakia,että joku landepaukku on parkkeerannut autonsa liian lähelle raiteita.kaikilleko ratikassa olijille taksirahat?? peritäänkö ne tukoksen aiheuttajalta? ratikalla pitäisi sitten olla myös oikeus lykätä se peltikottero sivuun!! tai rekka pokittain jossain rampissa ja kaikki seisoo...jos kerran rahaa löytyy ja halua houkutella autoilijoita ja muita satunnaiskäyttäjiä asiakkaiksi, tässäpä muutama ilmainen konsulttineuvo: merkitkää niihin liikennevälineisiin teksti siitä minne ne ovat menossa esim: isoin tie/katu tai kaupungiosa,jonka läpi ajelevat.sisälle bussiin iso aikataulukirja, jota ei voi ottaa mukaansa.siitä näkisi sitten tarkemmin millä pysäkillä poistuu (nykykuskit eivät tiedä ajamistaan paikoista mitään!=osaavat vain reitin!!), alennettuja kertalippuja tai jatkettuja siirtoaikoja esim lauantaisin samoin metroon.
stadin liikennelaitos suunnittelee hulluja
2
79
Vastaukset
- Tsillaten
Kun tulee niin meet mege ja sit peril lähet vege. Ei se o niin vaikeeta. :D
- "Mua-ha-ha-lainen
kulkuneuvoja, paitsi polkupyörän ja jalat. Puhun kanta-stadista eli se on niin pieni läävä, karsina, jonka kävelee reunasta reunaan mennen tullen: rajoissa Ruoholahti-Eira-Katajanokka-Kruunuhaka-Kulosaaren silta/Sörnäinen-Mäkelänrinne-Pasila-Ruskeasuo-Munkkiniemi... Tuo ympyrä ei ole halkioltaan mikään iso. Siks kaikki kantakaupungin alueella liikkuvat yleiset kulkuneuvot ratikoineen päivineen pitäisi poistaa ja tehdä tilaa meidän "maalaisten" ajokeille. Jo nyt on vittu irrallaan ettei stadilainen osaa kävellä. No ei se osaakaan kun se on länkisääri istuen kotonakin hajareisin tuolillaan, samoin ratikoissa ja busseissa. Ei osaa kävellä edes pysäkin väliä läähättämättä. Stadilainen on valmiiksi krematorioon joutava tyhjä ja tyhmä säkki, laiska kuin lapamato slangilaisen perseessä konsanaan. Me ollaan teille tulo ja vero, me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823