Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

olen löytänyt FACEBOOKin ja NETLOGin

blondeistablondein72hki

avulla monia entisiä ystäviä ja nyt tutustumme uudetsaan toisiimme.Todella kiva;)

En tajua miksi mua koko ajan väsyttää.Oli vittumainen,nuutunut,kamala eikä oikein mikään jaksa kiinnostaa;(

38

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      huoneestaan kun hajotti lasipöytänsä;/

    • pruneteista prunetein

      Muistathan nukkua riittävästi, olla ulkona ja liikkua sekä oikeasti syödä säännöllisesti ja riittävästi sekä oikeanlaista ruokaa? Sinulla tuntuu joskus olevan niin kiirettä ettet ehdi syödä vasta kuin iltapalal kotona...

      Minä en jaksa mitään jos en syö kunnolla (paljon kasviksia ja protskuja sekä hyvää rasvaa), liiku ulkoilmassa ja nuku riittävästi. Näissä kymmenissä on pakko hoitaa itseään!

      • blondeistablondein72hki

        ja totta puhut että enempi ois liikuttava ja syötävä monipuolisemmin.Niin teenkin kun olen töissä mutta esim nyt sairiksella en oo tehnyt mitään järkevää ja syön huonosti.Ainut fiksuteko oli 6km lenkki Siuntiossa.

        Ei tässä enää nuoria olla mutta kun vielä näinkin nuori oon niin parempaa huolta olis itsestäni pidettävä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja totta puhut että enempi ois liikuttava ja syötävä monipuolisemmin.Niin teenkin kun olen töissä mutta esim nyt sairiksella en oo tehnyt mitään järkevää ja syön huonosti.Ainut fiksuteko oli 6km lenkki Siuntiossa.

        Ei tässä enää nuoria olla mutta kun vielä näinkin nuori oon niin parempaa huolta olis itsestäni pidettävä.

        papereita huomista velkaneuvojaa varten.

        Vituttaa eräs jätkä ihan suunnattomasti..

        Kaveripoika sanoi suloisesti MÄ ALAN AINA JOKELTAA KUN PUHUN KANSSASI ja on kuulemma ihastunut minuun vaikka todellakin aina kavereita olleet ei muuta ees mielessä..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        papereita huomista velkaneuvojaa varten.

        Vituttaa eräs jätkä ihan suunnattomasti..

        Kaveripoika sanoi suloisesti MÄ ALAN AINA JOKELTAA KUN PUHUN KANSSASI ja on kuulemma ihastunut minuun vaikka todellakin aina kavereita olleet ei muuta ees mielessä..

        ihmiseen johon luulin voivani luottaa;/


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ihmiseen johon luulin voivani luottaa;/

        meni vain 45min.Mun tehtävä luettelo kaikesta ja vietävä takas kun aika kolmen viikon kuluttua.

        Syötiin just 15v likan ihanaa tekemää ruokaa ja salaattia.

        Huomenna töissä palaveri mutta epäilyttää kuinka jalka tulee kestämään ja siitä puhun pomolle kuten siitäkin miten mun jatko vai rupeenko ettimään uutta paikkaa.


      • töttöröö-öö
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        meni vain 45min.Mun tehtävä luettelo kaikesta ja vietävä takas kun aika kolmen viikon kuluttua.

        Syötiin just 15v likan ihanaa tekemää ruokaa ja salaattia.

        Huomenna töissä palaveri mutta epäilyttää kuinka jalka tulee kestämään ja siitä puhun pomolle kuten siitäkin miten mun jatko vai rupeenko ettimään uutta paikkaa.

        Mist' kaikesta sille pitää listaa tehdä? Tuloista, menoista, ostoksista... ?


      • blondeistablondein72hki
        töttöröö-öö kirjoitti:

        Mist' kaikesta sille pitää listaa tehdä? Tuloista, menoista, ostoksista... ?

        ekana vein kaikesta mahdollisesta paperit ja yritin karsia kaiken turhan pois mutta nyt pitää kirjoittaa luettelo veloista,pääoma,loppusaldo,velkojan nimi ym ym , huh huh siin taas ainakin pari tuntia vierähtää istuen joten teen sen vasta kun mulla vapaata.

        1.5t kesti tänään palaveri.Ensi kk saan tietää töideni jatkuvuudesta.Oli todella kivaa taas palata töihin vaikka sika vaikeeta on kävellä kun tulehdus vaan pahenee ja pahenee.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ekana vein kaikesta mahdollisesta paperit ja yritin karsia kaiken turhan pois mutta nyt pitää kirjoittaa luettelo veloista,pääoma,loppusaldo,velkojan nimi ym ym , huh huh siin taas ainakin pari tuntia vierähtää istuen joten teen sen vasta kun mulla vapaata.

        1.5t kesti tänään palaveri.Ensi kk saan tietää töideni jatkuvuudesta.Oli todella kivaa taas palata töihin vaikka sika vaikeeta on kävellä kun tulehdus vaan pahenee ja pahenee.

        maanataina.Joudun kestämään töissä kivan mutta saatanan rankan viikonlopun.

        Oltiin pihakahvilla ukon kavereiden eli naapureiden kanssa.

        Kännyt meni kiinni noo sellaista elämä on eikä haittaa mutta vituttaa kun tässä likkojen koneessa ei toimi uusi mese joka oli kiinni menneessä läppärissä.

        Kohta nukkumaan.


      • Uskova
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        maanataina.Joudun kestämään töissä kivan mutta saatanan rankan viikonlopun.

        Oltiin pihakahvilla ukon kavereiden eli naapureiden kanssa.

        Kännyt meni kiinni noo sellaista elämä on eikä haittaa mutta vituttaa kun tässä likkojen koneessa ei toimi uusi mese joka oli kiinni menneessä läppärissä.

        Kohta nukkumaan.

        Talous vitullaan, mutta työteliäs muija, pystyvät älykkäät ja
        ahkerat lapset, syynhän täytyy olla yhteisunnan.
        Vitun yhteiskunta, kun ei pidä lapsistaan huolta.
        Vai olisko kuitenkin sen vittumaisen miehen, ota parempi,
        eiks niitä ollu pilvin pimein.
        Ei kai ne vaan vittua vonkaa:))


      • blondeistablondein72hki
        Uskova kirjoitti:

        Talous vitullaan, mutta työteliäs muija, pystyvät älykkäät ja
        ahkerat lapset, syynhän täytyy olla yhteisunnan.
        Vitun yhteiskunta, kun ei pidä lapsistaan huolta.
        Vai olisko kuitenkin sen vittumaisen miehen, ota parempi,
        eiks niitä ollu pilvin pimein.
        Ei kai ne vaan vittua vonkaa:))

        kusipäitä kaikki.

        Noo ainakin onneksi kaveri säilyy miehen kanssa joka hyvä ystävä ja jota likat luonnehtivat "oudoksi" kun meillä kävi ;D

        Sairista 14.10 asti ja silloin aamulla kontrolliaika.Antibioottikuuri ja särkylääkekuuri.Ei vaan oo rahaa hakea että paljonpa auttaa juuh;/

        Läskeistäkin pitäis päästä eroon mutta vaikeeta on kun ei voi eikä saa harrastaa liikuntaa.

        Ukosta tää kaikki tosiaankin johtuu esim mullahan meni luottotiedot ja velat kasaantu kun elätin sikapienillä tuloilla meidät kaikki kuusi useamman vuoden,tyhmä minä.

        Äijän läsnä olen kiukkuinen,surullinen,tiukkis,ärsyyntynyt,onneton,kaikkeen vittuuntunut....Ja kun läsnä vain frendejä tai lapset olen iloinen,nauravainen,hupsuttelen ja pelleilen,lasken leikkiä...

        Yksi ihminen johon luulin voivani luottaa ei maksa lainaamaani 40e takas vaikka se todella hyvätuloinen ja mulle lottovoitto ois 10e...Että sellaista.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kusipäitä kaikki.

        Noo ainakin onneksi kaveri säilyy miehen kanssa joka hyvä ystävä ja jota likat luonnehtivat "oudoksi" kun meillä kävi ;D

        Sairista 14.10 asti ja silloin aamulla kontrolliaika.Antibioottikuuri ja särkylääkekuuri.Ei vaan oo rahaa hakea että paljonpa auttaa juuh;/

        Läskeistäkin pitäis päästä eroon mutta vaikeeta on kun ei voi eikä saa harrastaa liikuntaa.

        Ukosta tää kaikki tosiaankin johtuu esim mullahan meni luottotiedot ja velat kasaantu kun elätin sikapienillä tuloilla meidät kaikki kuusi useamman vuoden,tyhmä minä.

        Äijän läsnä olen kiukkuinen,surullinen,tiukkis,ärsyyntynyt,onneton,kaikkeen vittuuntunut....Ja kun läsnä vain frendejä tai lapset olen iloinen,nauravainen,hupsuttelen ja pelleilen,lasken leikkiä...

        Yksi ihminen johon luulin voivani luottaa ei maksa lainaamaani 40e takas vaikka se todella hyvätuloinen ja mulle lottovoitto ois 10e...Että sellaista.

        äitillä kahvilla,eilen ja toissapäivänä pihakahvit oli naapurien kanssa,tänään käytiin kaveripariskunnalla kahvilla ja he sen jälkeen meille kun oltiin kaupassa käyty ja illalla toisella naapurilla oltiin hetki.

        Ihanaa saatiin vihdoin lääkkeet haettua.Ukolla keuhkoputkentulehdus.Kävimme keuhkokuvissa ja siel ei ollut ihmeellistä,sydän vaan vähän ärtynyt.


      • Uskova
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kusipäitä kaikki.

        Noo ainakin onneksi kaveri säilyy miehen kanssa joka hyvä ystävä ja jota likat luonnehtivat "oudoksi" kun meillä kävi ;D

        Sairista 14.10 asti ja silloin aamulla kontrolliaika.Antibioottikuuri ja särkylääkekuuri.Ei vaan oo rahaa hakea että paljonpa auttaa juuh;/

        Läskeistäkin pitäis päästä eroon mutta vaikeeta on kun ei voi eikä saa harrastaa liikuntaa.

        Ukosta tää kaikki tosiaankin johtuu esim mullahan meni luottotiedot ja velat kasaantu kun elätin sikapienillä tuloilla meidät kaikki kuusi useamman vuoden,tyhmä minä.

        Äijän läsnä olen kiukkuinen,surullinen,tiukkis,ärsyyntynyt,onneton,kaikkeen vittuuntunut....Ja kun läsnä vain frendejä tai lapset olen iloinen,nauravainen,hupsuttelen ja pelleilen,lasken leikkiä...

        Yksi ihminen johon luulin voivani luottaa ei maksa lainaamaani 40e takas vaikka se todella hyvätuloinen ja mulle lottovoitto ois 10e...Että sellaista.

        Mies määkin olen ja kusipää kai.
        An anteeksi, ei kai sullakaan helppoa ole.
        Kyl mun täytyy sul hattuu nostaa, ihan oikiast.
        Kaikke hyvää jatkos.


      • blondeistablondein72hki
        Uskova kirjoitti:

        Mies määkin olen ja kusipää kai.
        An anteeksi, ei kai sullakaan helppoa ole.
        Kyl mun täytyy sul hattuu nostaa, ihan oikiast.
        Kaikke hyvää jatkos.

        varmaankaan kusipäitä ole,tulee vaan sellainen fiilis kun tuntee tulleensa jollain tavalla petetyksi;/

        Aina silti jaksan uskoa ihmisten hyvyyteen myös miesten;O))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        varmaankaan kusipäitä ole,tulee vaan sellainen fiilis kun tuntee tulleensa jollain tavalla petetyksi;/

        Aina silti jaksan uskoa ihmisten hyvyyteen myös miesten;O))

        näille sivuille,jatkuvasti reistailee;/

        kummipoika kipeenä.

        Järvenpäässä oli nuorin likka nyt se on ensi yön serkuillaan Malmilla,tulivat tytöt hakemaan ovelta.

        Keskimmäisen siskoni tyttö tämä joka raskaana tuli eilen käymään.Oli kivaa.

        Kohta pihalla kahvit.

        Haettiin tampereelta ihana aito ehta oikea blondi viikoksi kotiin;O))))

        Viimeyön meillä oli likan poikakaveri.

        Jee illalla sauna ja oli torstainakin.

        Yhtenä aamuna kaverini tuli meille aamupalalle ja toisena aamuna käytiin niillä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        näille sivuille,jatkuvasti reistailee;/

        kummipoika kipeenä.

        Järvenpäässä oli nuorin likka nyt se on ensi yön serkuillaan Malmilla,tulivat tytöt hakemaan ovelta.

        Keskimmäisen siskoni tyttö tämä joka raskaana tuli eilen käymään.Oli kivaa.

        Kohta pihalla kahvit.

        Haettiin tampereelta ihana aito ehta oikea blondi viikoksi kotiin;O))))

        Viimeyön meillä oli likan poikakaveri.

        Jee illalla sauna ja oli torstainakin.

        Yhtenä aamuna kaverini tuli meille aamupalalle ja toisena aamuna käytiin niillä.

        ja lyöjä sairas joka ei syö lääkkeitään...

        Poliiseja piha täys...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja lyöjä sairas joka ei syö lääkkeitään...

        Poliiseja piha täys...

        viikon;D

        Haettiin aamulla.


      • vai mitenkä
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        viikon;D

        Haettiin aamulla.

        sithän teitä blondeja on kaks siellä... :)

        Mukavaa viikkoa ja paranemisia jalalle.


      • blondeistablondein72hki
        vai mitenkä kirjoitti:

        sithän teitä blondeja on kaks siellä... :)

        Mukavaa viikkoa ja paranemisia jalalle.

        kotona lauantaihin.Jeah blondeja on nyt kaksi;)

        Itkin kun kävimme mummia katsomassa sairaalassa.Taitaa olla piankin hautajaiset nyyh nyyh ;/


    • KS

      facebookissa ryhmään: Sano huumeille EI! :)

      • blondeistablondein72hki

        läheisellä huumeongelmaa.

        Äitillä laua eiku sunnuntaina käytiin ja eilen pihakahvit naapurin kanssa.

        Tänään kaupoilla,hoidin kipeetä kummipoikaa,lettukahvit juotiin kaverilla...

        Sairaan paljon sattuu jalkoihin ja ihan helvetin vaikeeta kävellä;


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        läheisellä huumeongelmaa.

        Äitillä laua eiku sunnuntaina käytiin ja eilen pihakahvit naapurin kanssa.

        Tänään kaupoilla,hoidin kipeetä kummipoikaa,lettukahvit juotiin kaverilla...

        Sairaan paljon sattuu jalkoihin ja ihan helvetin vaikeeta kävellä;

        kaveripariskunnan kanssa ja mäcissä kahvilla.

        tänään äitillä kahvit sit ukon kanssa kiinalaisessa ja pihakahvit naapurien kanssa ja iltapalaksi pizza.

        nuorin tyttö serkuilleen yöksi ja 15v likka poikakaverinsa ja 17v serkkunsa kanssa äitilleni eli mummilleen yöksi.

        nyyh nyyh mummi on kuollut;


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaveripariskunnan kanssa ja mäcissä kahvilla.

        tänään äitillä kahvit sit ukon kanssa kiinalaisessa ja pihakahvit naapurien kanssa ja iltapalaksi pizza.

        nuorin tyttö serkuilleen yöksi ja 15v likka poikakaverinsa ja 17v serkkunsa kanssa äitilleni eli mummilleen yöksi.

        nyyh nyyh mummi on kuollut;

        likan poikakaveri sekä 12v tytön kaveri joka oli entinen naapurimme.

        kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme kanssa.

        olipa ihanaa käydä saunassa,piristi.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likan poikakaveri sekä 12v tytön kaveri joka oli entinen naapurimme.

        kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme kanssa.

        olipa ihanaa käydä saunassa,piristi.

        takas kotiinsa kun tuli laivalta;/

        ensi yöksi tulee jälleen samat kuin viimeyönä.

        kaveripariskunta kävi meillä sekä keksimmäisen siskonityttö joka raskaana ja nuorin likka ensi yön serkkujensa kanssa näiden äitillä eli vanhimmalla siskollani


    • on taas tulossa

      pääkaupunkiin.... missä mää voin sut blondi nähdä livenä?

      • blondeistablondein72hki

        silloin tällöin Puistolan Dominossa tai Malmin Tissarissa tai Malmilla kaupoilla tai jättijaossa,riippuu fiiliksestä ja tilanteesta missä liikun;)

        Ensi yöksi tulee jälleen 12v likan kaveri,kolmatta yötä.

        Soitin vanhimmalle tytölle ja hyvin olivat Treelle päässeet;O))

        Mulla nyt 2v kummipoika hoidossa.Äitinsä tulee kohta hakemaan.

        Likan kaveri halusi eilen kotiinsa kun oli äitilleenn suuttunut kun äitinsä oli tyttäreni kanssa bailannut koko yön...;O))i


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        silloin tällöin Puistolan Dominossa tai Malmin Tissarissa tai Malmilla kaupoilla tai jättijaossa,riippuu fiiliksestä ja tilanteesta missä liikun;)

        Ensi yöksi tulee jälleen 12v likan kaveri,kolmatta yötä.

        Soitin vanhimmalle tytölle ja hyvin olivat Treelle päässeet;O))

        Mulla nyt 2v kummipoika hoidossa.Äitinsä tulee kohta hakemaan.

        Likan kaveri halusi eilen kotiinsa kun oli äitilleenn suuttunut kun äitinsä oli tyttäreni kanssa bailannut koko yön...;O))i

        mussa nyt ei paljoo katsottavaa ole;>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        mussa nyt ei paljoo katsottavaa ole;>

        ruokavalion muutos.

        Lauantaina kaverin kanssa kapakassa.

        Eilen illalla pihakahvit naapureiden kanssa ja oltiin aamupäivällä kolme tuntia poliisikuulusteluissa.


      • innocentti
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ruokavalion muutos.

        Lauantaina kaverin kanssa kapakassa.

        Eilen illalla pihakahvit naapureiden kanssa ja oltiin aamupäivällä kolme tuntia poliisikuulusteluissa.

        Miksi teitä kuulusteltiin? Todistajina, asianomistajina? Hui kauheaa, en ole ikinä ollu poliisikuulustelussa.


      • blondeistablondein72hki
        innocentti kirjoitti:

        Miksi teitä kuulusteltiin? Todistajina, asianomistajina? Hui kauheaa, en ole ikinä ollu poliisikuulustelussa.

        siksi kun likkaa lyötiin eli ei kummempaa.

        Mulla oli järkky silmätulehdus ja itkin sunnuntaista eiliseen ihan jatkuvalla syötöllä...

        Eilen ja tänään pihakahvit.

        Tänään käytiin kaverilla kahvilla ja maananataina äitillä.

        Mulle tehtiin sokerinrasitustesti tänään.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        siksi kun likkaa lyötiin eli ei kummempaa.

        Mulla oli järkky silmätulehdus ja itkin sunnuntaista eiliseen ihan jatkuvalla syötöllä...

        Eilen ja tänään pihakahvit.

        Tänään käytiin kaverilla kahvilla ja maananataina äitillä.

        Mulle tehtiin sokerinrasitustesti tänään.

        toi ukko keksii riitaa vanhoista asioista kun ei nykyisiä oo...

        Olen sen suhteen niin välinpitämätön että ainut mistä suutun kun kohtelee likkoja huonosti.

        Piti eilen jättää velkaneuvojalle paperit ja tilata uus aika kun tietää jatkuuko mun työt ja ukon rahan kohtalon kun kela vittuilee.

        Ottaa päähän käydä sossussa mutta tää tilanne ei anna muuta vaihtoehtoa.Tänään vietävä hakemus.En häpeä sitä sillä aina ollaan pärjätty ja viimeksi haettu 90 luvun alussa tukea nyt vaan ei pärjättäis muuten.

        Ukko itse tekee koko ajan paskaa selkäni takana vaikka ei sitä myönnä kun vittuilee aina kun kaverini minulle soittaa ja kaverini on mies mutta me todellakin ollaan vaan frendejä ei muuta silti toi vaan veetuilee ja natisee mutta se merkki ettei sil oo puhtaat jauhot pussissa ja sanonutkin sen sille monesti tosin ihan sama en välitä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        toi ukko keksii riitaa vanhoista asioista kun ei nykyisiä oo...

        Olen sen suhteen niin välinpitämätön että ainut mistä suutun kun kohtelee likkoja huonosti.

        Piti eilen jättää velkaneuvojalle paperit ja tilata uus aika kun tietää jatkuuko mun työt ja ukon rahan kohtalon kun kela vittuilee.

        Ottaa päähän käydä sossussa mutta tää tilanne ei anna muuta vaihtoehtoa.Tänään vietävä hakemus.En häpeä sitä sillä aina ollaan pärjätty ja viimeksi haettu 90 luvun alussa tukea nyt vaan ei pärjättäis muuten.

        Ukko itse tekee koko ajan paskaa selkäni takana vaikka ei sitä myönnä kun vittuilee aina kun kaverini minulle soittaa ja kaverini on mies mutta me todellakin ollaan vaan frendejä ei muuta silti toi vaan veetuilee ja natisee mutta se merkki ettei sil oo puhtaat jauhot pussissa ja sanonutkin sen sille monesti tosin ihan sama en välitä.

        paitsi lapsiani.He tärkeimmät mulle aina.Liikaa pettynyt miehiin ja toi omaukko vienyt loputkin uskoni miehen ja naisen väliseen rakkauteen eihän se ees lapsiaan rakasta,ilkeilee vaan ja käyttäytyy ikävästi..

        Silti aina kiltteyttäni autan vaikka toi ei arvostakaan sitä kuten ei sitäkään kuinka minä ja tytöt joka päivä siivoamme kuten kotona pitääkin mutta tekee kamalan suuren numeron kun itse tekee jotain about parisen kertaa vuodessa..

        Tää tänne kirjoittaminen on minun tapani purkaa mieltäni ja pahaa oloani ja tää auttaa siihen että jaksan olla hyvä äiti enkä huuda turhia ja siihen etenkin että jaksan olla välittämättä mistään ukkoon liittyvää paitsi kun kohtelee lapsia huonosti ja kun käyttää rahamme kuten viimmeiset viisi kertaa ja laskut jää maksamatta....


      • mäkeläinen
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        paitsi lapsiani.He tärkeimmät mulle aina.Liikaa pettynyt miehiin ja toi omaukko vienyt loputkin uskoni miehen ja naisen väliseen rakkauteen eihän se ees lapsiaan rakasta,ilkeilee vaan ja käyttäytyy ikävästi..

        Silti aina kiltteyttäni autan vaikka toi ei arvostakaan sitä kuten ei sitäkään kuinka minä ja tytöt joka päivä siivoamme kuten kotona pitääkin mutta tekee kamalan suuren numeron kun itse tekee jotain about parisen kertaa vuodessa..

        Tää tänne kirjoittaminen on minun tapani purkaa mieltäni ja pahaa oloani ja tää auttaa siihen että jaksan olla hyvä äiti enkä huuda turhia ja siihen etenkin että jaksan olla välittämättä mistään ukkoon liittyvää paitsi kun kohtelee lapsia huonosti ja kun käyttää rahamme kuten viimmeiset viisi kertaa ja laskut jää maksamatta....

        Kiitos mielenkiintoisista päiväkirjamerkinnöistä blondi. Mietin, kuten varmaan moni muukin täällä, että mikä sinut pitää kiinni huonossa suhteessa. Toivottavasti et usko miehesi yhtäkkiä muuttuvan. Olisiko yksin parempi?


      • blondeistablondein72hki
        mäkeläinen kirjoitti:

        Kiitos mielenkiintoisista päiväkirjamerkinnöistä blondi. Mietin, kuten varmaan moni muukin täällä, että mikä sinut pitää kiinni huonossa suhteessa. Toivottavasti et usko miehesi yhtäkkiä muuttuvan. Olisiko yksin parempi?

        itsellesi ja kaikille muillekin kun viitsitte lukea ja välillä kommentoida;O)!

        Mulla omat syyni kestää vielä hetken mutta niistä en viitsi täällä kirjoittaa kun ei koskaan tiedä kuka lukee ja kuka ei mutta totta puhut,yksin ois tuhat kertaa helpompaa ja ei taatusti ois näitä kamalia ongelmia...


      • pohjosen prunette
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        itsellesi ja kaikille muillekin kun viitsitte lukea ja välillä kommentoida;O)!

        Mulla omat syyni kestää vielä hetken mutta niistä en viitsi täällä kirjoittaa kun ei koskaan tiedä kuka lukee ja kuka ei mutta totta puhut,yksin ois tuhat kertaa helpompaa ja ei taatusti ois näitä kamalia ongelmia...

        käydesäni Helsingissä... tosin en ollut noissa aiemmin mainitsemissasi paikoissa... ihan keskustassa pyörin kahviloissa ja kaupoissa, Picassonäyttely tuli katsastettua Ateneumissa ja sitä rataa... kivointa on mielestäni chillailla kahviloissa ihmisiä katselen. Shopatakaan en juuri jaksanut, pikkuisen tyttären kanssa vaan


      • blondeistablondein72hki
        pohjosen prunette kirjoitti:

        käydesäni Helsingissä... tosin en ollut noissa aiemmin mainitsemissasi paikoissa... ihan keskustassa pyörin kahviloissa ja kaupoissa, Picassonäyttely tuli katsastettua Ateneumissa ja sitä rataa... kivointa on mielestäni chillailla kahviloissa ihmisiä katselen. Shopatakaan en juuri jaksanut, pikkuisen tyttären kanssa vaan

        tosin nyt en oo aikoihin missään käynyt kun ei anna myöten terveys eikä rahatilanne;(


    • sdfgsdfgsdgsg

      facebookista farmvillen ja netistä bookcrossingin, niin kunnon aikuinen nettihörhöpaketti on valmis.

      • blondeistablondein72hki

        oo mun juttu,en tykkää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe