http://www.mtv3.fi/cmp_suomi24_feed_viihde/viihde/uutiset/elokuvat.shtml/963715?peltola_suvi
Toivotaan, että sulevi toipuu ja pääsee pian taas Kotikadulle.
Sulevi Peltola sairaana
9
5125
Vastaukset
- RE PÄ
Koko kotikatu pantu pilalle,jakuvaa kärhämöintiä ja seurustelun sekamelskaa!
Toista oli kolme vuotta sitten,eivät tällai poukkoilleet.- ...
Eivät nyt tekijät mitään sille voi, jos näyttelijä sairastuu.
- tonttutar tomera
Kymmenen minuuttia katsoin nyt syksyllä alkanutta.
Loppui siihen. Sehän on ihan alkeellinen. Eivät osaa näytellä, ei ole mitään tolkkua juonessa, yhtä poukkoilua tosiaan asiasta toiseen.
Miten voi Yle edes tuollaista enää näyttää, häpeällistä.
Ihmettelen, jos joku vielä katsoo.
Miten Puotilakin viitsii siellä törppöillä
Sehän oli vielä kolme vuotta sitten ihan kiva juttu, jota lapsenlapsenikin katsoivat ja seurasivat innolla.
Huh, huh! - Kotikatu fani 8
tonttutar tomera kirjoitti:
Kymmenen minuuttia katsoin nyt syksyllä alkanutta.
Loppui siihen. Sehän on ihan alkeellinen. Eivät osaa näytellä, ei ole mitään tolkkua juonessa, yhtä poukkoilua tosiaan asiasta toiseen.
Miten voi Yle edes tuollaista enää näyttää, häpeällistä.
Ihmettelen, jos joku vielä katsoo.
Miten Puotilakin viitsii siellä törppöillä
Sehän oli vielä kolme vuotta sitten ihan kiva juttu, jota lapsenlapsenikin katsoivat ja seurasivat innolla.
Huh, huh!Voimia Kotikadun Onnille, Sulevi Peltolalle!
Kotikatu on ihan huippu! Mielenkiintoinen kotimainen sarja! Laatu on parantunut huomattavasti. Kolme vuotta sitten kaikki oli kökköä, näyttely töks töks ja juonet suoraan koulunäytelmästä. Nyt on toisin! Hyvä KOTIKATU, jatkakaa kehittelyä samaan malliin. Olette saaneet roppakaupalla uusia katsojia. Toivottavasti näemme Onninkin pian taas kuvioissa.
- Raimo49
Kotimainen hiano sarja pilattu aivan täysin...muistuttaa salattua elämää.
Toivottavasti Sulevi pian toipuu- ...
Tässä topicissa on tarkoitus puhua Peltolan sairastumisesta eikä siitä, kuinka hyvä Kotikatu on milloinkin ollut.
- 57v.kaipaa
... kirjoitti:
Tässä topicissa on tarkoitus puhua Peltolan sairastumisesta eikä siitä, kuinka hyvä Kotikatu on milloinkin ollut.
Ne joilla on joku mielipide Kotikadusta niin voi mennä valittamaan muualle.Minä katson kaikki jaksot mitkä pystyn.
Sulevi eli "Onni " on ollut parhaita näyttelijöitä siinä,sillä elämän kokemuksella mikä hänellä on pystyy tuollaiseen suoritukseen.
Minä en ainakaan ole ollut tietoinen,että hän on sairaana.Toivon kaikesta sydämestä ,että toipuminen käy nopeasti ja saamme vielä nauttia vuosia Onni Partasesta kotikadulla.
Kaikkea hyvää hänelle,tule pian takaisin ! - Merkkikohtaiset nappulat ?
57v.kaipaa kirjoitti:
Ne joilla on joku mielipide Kotikadusta niin voi mennä valittamaan muualle.Minä katson kaikki jaksot mitkä pystyn.
Sulevi eli "Onni " on ollut parhaita näyttelijöitä siinä,sillä elämän kokemuksella mikä hänellä on pystyy tuollaiseen suoritukseen.
Minä en ainakaan ole ollut tietoinen,että hän on sairaana.Toivon kaikesta sydämestä ,että toipuminen käy nopeasti ja saamme vielä nauttia vuosia Onni Partasesta kotikadulla.
Kaikkea hyvää hänelle,tule pian takaisin !Minulla on kaukosäätimessä sellaisia nappuloita mistä voi vaihtaa kanavaa tai sulkea TV:n jos ei halua katsoa.Löytyykö sulta se käyttöohje vielä? Siinä on neuvottu ne nappulatkin !
Minkä merkkisessä ei ole ,kerro meille muillekin ! - oumaigaad
Merkkikohtaiset nappulat ? kirjoitti:
Minulla on kaukosäätimessä sellaisia nappuloita mistä voi vaihtaa kanavaa tai sulkea TV:n jos ei halua katsoa.Löytyykö sulta se käyttöohje vielä? Siinä on neuvottu ne nappulatkin !
Minkä merkkisessä ei ole ,kerro meille muillekin !Lisää juttua asiasta http://Loukku.mondozoo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976