"What if you're wrong?"
6
225
Vastaukset
- jep jep
kuka tahansa voi olla väärässä, jos minä olen väärässä ja on olemassa jonkinlainen jumala, olen valmis ottamaan vastaan mitä ikinä kyseisellä jumalalla on minulle tarjottavaksi tekojani ja uskomustani vastaan...
- Hanni
Jeesuksella Kristuksella on sinulle asiaa!
- jep jep
Hanni kirjoitti:
Jeesuksella Kristuksella on sinulle asiaa!
...no tulkoon kertomaan sen henkilö kohtaisesti, eikä kenenkään ihmisen kautta, tosin pidän kristinuskon jumalaa ja erityisesti jeesusta kaikkein epätodennäköisimpänä kaikista uskontojen jumalista, vaikka minun minun mielipiteellä ole mitään vaikutusta siihen onko jokin olemassa vai ei...
- Kössönöm
Miksi suomalaiset eivät ole hinduja? Olemmeko me väärässä?
- Hanni
Kiitos tästä asiasta edesmenneille uskonsankareille. He ovat totelleet Vapahtajamme lähetyskäskyä saarnanneett evankeliumin ilosanomaa määäriin saakka. Jo sanana Suomi, Finland, vittaa maan ääreen! Tässä sinulle vastaus!
Muuten joko olet mököttänyt tarpeeksesi palstauudistuksen vuoksi kun alat nostaa päätäsi! Minun vauhtia uudistus ei ole haitannut mitenkään! - ezqkuppapöä
Hanni kirjoitti:
Kiitos tästä asiasta edesmenneille uskonsankareille. He ovat totelleet Vapahtajamme lähetyskäskyä saarnanneett evankeliumin ilosanomaa määäriin saakka. Jo sanana Suomi, Finland, vittaa maan ääreen! Tässä sinulle vastaus!
Muuten joko olet mököttänyt tarpeeksesi palstauudistuksen vuoksi kun alat nostaa päätäsi! Minun vauhtia uudistus ei ole haitannut mitenkään!Olet muutamassa minuutissa vaihtanut palvonnan kohdetta? 16.53 palvoit vielä Luijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159