Onko jollain tietoa, missä tässä moottorissa sijaitsee nopeuslokin anturi? Veneestä sitä ei löydy ja nopeusmittari ei näytä mitään ajossa. Vuosimalli 2005.
Honda BF50
4
855
Vastaukset
- lokki 0+98´098
Eikös loki ole jotakin muuta ja tarkoitat nopeusmittaria.
Yamahassa ja Mercuryssa on tuotu noin 5 mm muoviletku siihen kippiputken läheisyyteen ja tulpattu. Hondan käytäntöä en tunne.- käytäntö
on sama
alittajalla on se putki irti
- bf50
Hondassa se on joko siinä edessä missä on bensa liitin moottorissa semmonen musta letkun pää joka törröttää taisitten se on siellä missä säädetään ohjauksen kitkaa eli moottorin ohjaus mekanismin kohdalla... Naapureilla on molemmilla toisessa paikassa tosin vuosimallin erot ovat ainoat erot..
Seuraa sitä nopeusmittarilta lähtevää 5 mm:n kirkasta
muoviletkua koneelle saakka, jossa se yhtyy rikistä
tulevaan mustaan letkuun. Vedä liitos auki ja leikkaa
mustan letkun liitimen päästä pala pois, eli avaa se ja
liitä sen jälkeen letkut yhteen. Usealta asentajalta
on unohtunut avata tuo paineletkun liitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257