Mikä tekee elämästä elämisen arvoisen? Onnellisuus on yhtälö jota ei voi koskaan ratkaista täysin mutta sitä voi muunnella omaan elämäntilanteeseen sopivaksi ja kuvitella olevansa onnellinen vaikkei niin olisikaan. Miksikään?
Mikä saa sinut onnelliseksi ?
47
434
Vastaukset
- susa51
Asioita, mitkä tekevät elämästä elämisen arvoisen.
Ei ole jatkuvaa onnellisuuden tilaa, eikö tärkeintä ole että on sopusoinnussa itsensä kanssa.
Onnellisuus tulee siinä samalla, välillä on päiviä että mikään ei tunnu menevän nappiin.- Lulu 50
Minä olen onnellinen pienistä asioista, perheestä, lapsista. Se tekee elämästä onnellisen.
Myös kauniit laulut, kivat sävelet, rakkauden sointu, ne kaikki ovat elämää, siis
onnellistakin. - handek
Lulu 50 kirjoitti:
Minä olen onnellinen pienistä asioista, perheestä, lapsista. Se tekee elämästä onnellisen.
Myös kauniit laulut, kivat sävelet, rakkauden sointu, ne kaikki ovat elämää, siis
onnellistakin.Ehkä, jos joku antaa nimekseen Lulu
- Lulu 50
handek kirjoitti:
Ehkä, jos joku antaa nimekseen Lulu
Kyllä sinäkin voisit olla onnellinen. Pysähdy ja mieti.
Anna positiivisia viestejä itsestäsi ja huomaat, miten saat
ne kaksinkertaisina takaisin. Jatkuva ironia ei ole mielelle
eikä keholle hyvä. Siis anna elämän virrata ja ole onnellinen. kyllä sitä on jo itse elämässä kynsin hampain kiinni ja kovasti koettaa pitää huolta että saisi vielä pitkään tallailla ja ihmetellä tätä maailmaa .
- Cloetta..
Lulu 50 kirjoitti:
onnellistakin.Vaikea sanoa,mitkä asiat ovat ns. pieniä tai mitkä isoja kun mietitään onnellisuutta. Ikuinen kysymys on "mitä onni on? Se kai on jokaiselle jotakin ainutlaatuista. Rikkaus, rakkaus, ihmissuhteet, työ, kutsumus, mikä tahansa voi tehdä ihmisestä tyytyväisen elämäänsä ja lisätä onnen tunnetta. Yksiselitteistä vastausta ei ole.
Se mikä ehkä eniten mielestäni vaikuttaa onnellisuuteen ja hyvän olon tunteeseen, on elämänasenne; mihin asioihin kiinnittää huomionsa ja kuinka altis on vertailemaan itseään ja elämäntilannettaan toisiin.
- L.Leena
kun mies keitti nyt illalla ihanat kahvit, ja niiden kanssa meillä sattui olemaan bebe-leivokset.
Siinäpä se, täydellisen hetken onni. ♥
.- onnellinenilta
Olimme saunassa mieheni kanssa, selkää pestessäni hän sanoi - olet säilyttänyt kuosisi, et ole muuttunut
sitten ensisuudelman - ! Se oli kauniisti sanottu, mutta kaunista valhetta vainen. Olemme molemmat
muuttuneet, olemuksiltamme . Emme enää ole kukkaistyttö ja -poika . Siitä huolimatta, rakkaus ja toinen
toistemme kunnioittaminen, on tallella. Onnellinen ilta :) :) - L.Leena
onnellinenilta kirjoitti:
Olimme saunassa mieheni kanssa, selkää pestessäni hän sanoi - olet säilyttänyt kuosisi, et ole muuttunut
sitten ensisuudelman - ! Se oli kauniisti sanottu, mutta kaunista valhetta vainen. Olemme molemmat
muuttuneet, olemuksiltamme . Emme enää ole kukkaistyttö ja -poika . Siitä huolimatta, rakkaus ja toinen
toistemme kunnioittaminen, on tallella. Onnellinen ilta :) :)Minäkään en ole yhtään muuttunut yli 30 vuodessa, hääkuvaamme katsoen sanoo hän sen.
Muka :)
Onnellista on saada ja osata rakastaa toistaan kaikkine muutoksineen, joita meille kaikille tulee, kun elää saa.
Ainakin me yritämme niistä löytää huumoriakin, kaksinkeskistä sanailua.
¤ - Lulu 50
L.Leena kirjoitti:
Minäkään en ole yhtään muuttunut yli 30 vuodessa, hääkuvaamme katsoen sanoo hän sen.
Muka :)
Onnellista on saada ja osata rakastaa toistaan kaikkine muutoksineen, joita meille kaikille tulee, kun elää saa.
Ainakin me yritämme niistä löytää huumoriakin, kaksinkeskistä sanailua.
¤Minä olen muuttunut, totaalisesti monta kertaa. Olet oikeassa siinä, että toista pitää rakastaa muutoksien
pyörteissä, se vain on vaikeaa. Huumoria löytyisi ja sanailuakin, ei vain ota onkeen. MUTTA jos toinen ei halua muuttua, on se ongelma. Siispä eletään tätä päivää kun huomisesta ei tiedä. - Lulu 50
onnellinenilta kirjoitti:
toistemme kunnioittaminen, on tallella. Onnellinen ilta :) :)Nauti täysin rinnoin onnestasi, olet varmaan ansainnut sen koska kumppanisi sinua noin sanoin hyväilee.
Niin minäkin tekisin.
- k/k
Viäkkä pois kaik kilisevä ja kiiltävä kalut,antakka tilal rauhaline hetki.
Semmone et mä voissi tul töist,käyr pesul,syärä rauhas ja sit vaik otta piäne nokkaune.
Mää saissi men maat ilman piänintäkkä hualt,mä tiätäsi et kaik tärkkiä ihmise olis turvas ja tervei.
Mää en enemmppä kaippais.- Lulu 50
Oliko tuo Turun murretta? Tulin sieltä juuri eilen.
Sanoissasi oli sitä kansanviisautta joka periytyy
isältä pojalle. Mitäpä muuta ihminen kaipaa? Ne
hyvän mielen tuojat ovat sittenkin perin yksinkertaisia
juttuja. Ei tarvita ympärille kuin rauhaa ja hiljaisuutta,
ehkä kaunista musiikkia ja luonto. Siinä se on. - k/k
Lulu 50 kirjoitti:
Oliko tuo Turun murretta? Tulin sieltä juuri eilen.
Sanoissasi oli sitä kansanviisautta joka periytyy
isältä pojalle. Mitäpä muuta ihminen kaipaa? Ne
hyvän mielen tuojat ovat sittenkin perin yksinkertaisia
juttuja. Ei tarvita ympärille kuin rauhaa ja hiljaisuutta,
ehkä kaunista musiikkia ja luonto. Siinä se on.Turun seurun ympäristöstä ja Turusta,ole saanu sen äirin mairos.
Jos riittää ruoka, lämpö ja happi, niin etsin onnen ja pidän siitä kiinni.
- Yksin vain
mitä luettelit ovat tärkeitä ihmiselle, elintärkeitä aivan. Yksi, minulle onnea tuova, olisi jos löytäisin itselleni kumppaniksi vielä vanhoilla päivilläni ihmisen, joka minut hyväksyisi tämmöisenä naisena kuin olen. Se ei liene hyvin paljon vaadittu, mutta erittäin vaikea saavuttaa.
Siispä on tyytyminen vain näihin elämän aivan tavallisiin perustarpeisiin, unohtaen tuon rakkauden kaipuun. - Lulu 50
Yksin vain kirjoitti:
mitä luettelit ovat tärkeitä ihmiselle, elintärkeitä aivan. Yksi, minulle onnea tuova, olisi jos löytäisin itselleni kumppaniksi vielä vanhoilla päivilläni ihmisen, joka minut hyväksyisi tämmöisenä naisena kuin olen. Se ei liene hyvin paljon vaadittu, mutta erittäin vaikea saavuttaa.
Siispä on tyytyminen vain näihin elämän aivan tavallisiin perustarpeisiin, unohtaen tuon rakkauden kaipuun.Kyllä se voi löytyä hyvinkin. Lopeta etsiminen jos sitä olet tehnyt. Onni kurkistaa nurkan takaa
ja hiipii luihin ja ytimiin. Sitten kun sen aika on.
Toki näillä päivillä on hyväksyttävä elämän tuomat muutokset, mutta se ei mielestäni ole vain
fyysistä kuten me naiset pakkaamme asian käsittelemään.
Joku viisas on joskus sanonut. "Jos rakastat, päästä vapaaksi ja jos hän palaa luoksesi, hän on sinun"
En tiedä kuka on ollut tuo sanoja mutta se tuntuu oikealta.
- jo ainakin neljännessä polvessa
Totta, raha on tehnyt perusonnelliseksi, oli aina varaa, eikä näkynyt mitään vaaroja sen loppumiseen,
eikä näy nytkään.
Sillä niin ongelmallinen ja vaikea oli ensimmäinen vuosikymen avioliitossa,
että jos vielä olisi ollut rahasta edes puhetta, olisi liitto kaatunut.
tässä vaiheessa kyllä pitää todeta kuten edellisetkin sukupolvet,
"kyllä liian säästäväinen on tullut oltua",
mutta parempi näinpäin kuin toisinpäin,
tv, 59/60 vuotiaat eläkeläiset 1100 ja 1200 kk eläkkeellä- Lulu 50
Raha, mitä se on? Sitä tarvitsee elääkseen tässä HYVINVOINTI yteiskunnassa. Laskut on pakko maksaa.
Mutta mikä tekee oikeasti onnelliseksi, sitä pitää pysähtyä miettimään.
Minä olin onnellinen kun otin omenan ämpäristä kun joku Turkulainen oli sen laittanut varta vasten
ja sattui lenkin varrelle. Se oli hyvä teko, lähimmäisen ajattelua. Jos minulla olisi
mahdollisuus, tekisin samoin. Pieniä tekoja, siitä se lähtee. - Lulu 50
Lulu 50 kirjoitti:
Raha, mitä se on? Sitä tarvitsee elääkseen tässä HYVINVOINTI yteiskunnassa. Laskut on pakko maksaa.
Mutta mikä tekee oikeasti onnelliseksi, sitä pitää pysähtyä miettimään.
Minä olin onnellinen kun otin omenan ämpäristä kun joku Turkulainen oli sen laittanut varta vasten
ja sattui lenkin varrelle. Se oli hyvä teko, lähimmäisen ajattelua. Jos minulla olisi
mahdollisuus, tekisin samoin. Pieniä tekoja, siitä se lähtee.Jos voisin tänne keski-suomeen ympätä NIA-tanssin, olisin hirveän
onnellinen. Se on kehon ja mielen yhteensulautumista ja yhdessä oloa
joka on meille kaikille tarpeen. Se tuli Turun tuliaisina ja toivottavasti leviää
myös tänne,
Kaikille oikein hyvää ja rentouttavaa päivää
T. Jassumarketta tai Lulu 50
- Meriläinen
elämääni olen suuren osan aikaa.
Mutta sellainen kumma onnellisuuden olotila tulee hetkittäin jostain, se vain tulee ja täyttää koko kropan sillä ei ole kummempaa syytä.
Se on täydellinen tila josta ei puutu mitään, mikään ei sitä voisi lisätä se on harmoniaa itsensä ja luonnon kanssa.
Se ei vaadi ihmistä viereen, se vaan on.
Yleensä se tulee ulkona tai kun teen jotain kaikessa rauhassa, vaikka tiskaan.
Huomaan olevani sinut itseni ja maailman kanssa.
Se kestää aikansa joskus jopa tunteja sitten taas palaa se normaali tila tyytyväisyyden ja rauhan tila mikä minulle kuitenkin on normaalein.
Vaikka huonoja päiviä on niinkun kaikilla. - Onniko nurkan takana ?
Mistä se onni tosiaan tulee,kun lapset perheineen ovat terveitä ja itselläkin vielä jalka liikkuu,siinä yksi aihe onneen.
Kun osaisi pitää yllä kyvyn nähdä ne elämän pienet ilot,luonnon kauneuden,kuulla metsän huminan ja meren kohinan,siinä on ollut se minun voimavarani,kun elämä on riepottanut.
Tasapaino oman itsensä kanssa,hyvät välit läheisiin ihmisiin.
Rakkaus on se suurin onnen lähde,kun joskus on sitä saanut ja antanut,sen merkityksen huomaa silloin kun sitä ei enää ole.
Jokainen päivä on uusi mahdollisuus.- Lulu 50
Jokainen päivä on todellakin uusi mahdollisuus. Näinhän meidän pitää ajatella. Nostetaa niitä positiivisia tunteita pintaan, mistä kukin sen saa, vaikka tiskaamisesta (silloin voi ajatella omia ajatuksia) tai imurointi
sama juttu kun ei kuule mitään muuta taikka kävelylenkki. Tästä ne alkaa. Ei meidän tarvitse kai ajatella suuria ajatuksia, pienet riittää kun sen itsellemme myönnämme. Se omenaämpäri oli todella kaunis ajatus.
- Heikunkeikku
Jos pääknuppi ei ilmoita, että jahas jassoo, kylläpäs mulla on Onnellinen olo syrämes, niin en ala sitä väkisin kuvittelemaan. Ei onnistuisi ei.
Ku oikeen pistää vihaksi, niin mitäpä sitä sitten muuta voi, kuin todeta, että onpas tänään paskamainen päivä.
Onneksi noi vihaksipistämispäivät ovat harvassa. Tosin niitä tarvitaan. Hyödyllisiäkin. Joskus pistää vihaksi nämä ihan arkiset työt, imuroimiset ja sen semmoset. Kattelen ympärilleni ja jos oikeen äidyn vihastumaan, niin saan Paaaaljon ripeämmin hommat tehtyä. Pistän niin sanotusti tuulemaan. Tahdon päästä mahdollisimman Äkkiä eroon näistä arkihommista ja suurella puhdilla ne sitten teen. Jää sitten aikaa niihin muihin mukavempiin asioihin.
Kun kotihommat on tehty, niin käpsehdin tekemään yleissilmäyksen ja Silloin on niin Tosi tyytyväinen olo, että vallan voisin onnelliseksi ittiäni kutsua. Ellen olisi näin terve, en kykenisi Niin nopeasti touhuilemaan.
Jalat kunnossa, onnistuu puolijuoksuimurointi. Vien ylimonia asioita mennessäni ja tuon heevetin paljon tullessani, elikkä omaan suhteellisen paljon voimia. Ruista ranteessa sen verran, että melkein voisin pistää pystyyn leipomon :)
Nyt kun sain noi siivoushommat veks, niin onkohan mitään oikein suuria Onnellisuuksia meikäläisellä?
Onni siellä, onni täällä, onneja paljon.... semmosia elämän hyviä asioita on paljon, joita voi onneksi kutsua. Onni-sana merkitsee minulle kuitenkin enemmän, kuin vaan noi tommoset, että "kun kaikki on hyvin, niin mun täytyy olla onnellinen". Se, että kaikki on hyvin ja oon terve ja tasapainossa itseni kanssa, niin ne tarkoittavat, että olen Tyytyväinen. Ihan ok juttu.
Se, että voisin sanoa olevani Täysin Onnellinen, tarvitsisin jotakin enemmän. Siis tällä hetkellä. Vähän aikaa on ollut tämmönen tunne.
Saattaapi olla , että alkava talvi vaikuttaa mielialaani. Tai sitten se, että tunnen polkevani paikoillani. Tarttis vihastua nyt itteensä, että pääsis tonne ihmisten ilmoille. Ans kattoo. Vai jäänkö oottelemaan kevättä :?- Lulu 50
Kyllähän niin on, että onni tulee sisältä, en voi kuvitella
onnea joka tulisi ulkoa päin. Paitsi sen ihanan ritarin hahmossa
joka ymmärtää. Eikä sen tarvi olla ritarikaan, ihan tavallinen mies
joka aukaisee suunsa tarpeen tullen, kuten nainenkin ja siitä syntyy keskustelu.
Kaikenkaikkiaan elämä on jatkumo sille mitä haluamme ja tarvitsemme.
Olemmeko onnellisia? Se on pienestä kii
- mies-v57
Miehenä sanoisin että kun katsoo peiliin ja tulee aito kokemus: perskuta äijä, sinähän olet
komea poika vielä, sinustahan naiset vielä tappelee, siinä elää miehen onnen perimmäinen
kokemus.
Eli: kun on tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kun on..ja jopa ylpeä,siihen on hyvä onni rakentaa.
En toki tarkoita itsekeskeisyyttä tai itserakkautta, vaan tervettä suhdetta omaan itseensä ja sen
hyväksymiseen.
Tässä tällaisen komian pojan mietteet...suonet tällaisen keveän huumorin?
Iloista ja aurinkoista päivää Sinulle..ja kaunis musiikki kultivoimaan hetkiäsi.
http://www.youtube.com/watch?v=n9thgSWVVew&feature=related- Lulu 50
On hyvä kun katsot peiliin miehenä. Ehkä harva mies näin tekee.
Kuitenkin pitäisin sitä ensiarvoisen tärkeänä ja suotavana, me naisethan
tuijotamme siihen alinomaa, ainakin minä.
Mies on kuitenkin niin kummallinen otus, että sitä täytyy pohtia perin pohjin
joskus.
Joskus ei.
Mutta eikö se luonto kuitenkin aja tikanpojan puuhun? - mies-v57
Lulu 50 kirjoitti:
On hyvä kun katsot peiliin miehenä. Ehkä harva mies näin tekee.
Kuitenkin pitäisin sitä ensiarvoisen tärkeänä ja suotavana, me naisethan
tuijotamme siihen alinomaa, ainakin minä.
Mies on kuitenkin niin kummallinen otus, että sitä täytyy pohtia perin pohjin
joskus.
Joskus ei.
Mutta eikö se luonto kuitenkin aja tikanpojan puuhun?Minusta usein tuntuu, että Naiset, noin keskimäärin, katsovat peiliinsä aivan liian kriittisesti.
Kun mieheen tulee viisautta ja kypsyyttä, hän osaa nähdä Naisen kauneuden sydämellään ja nauttia siitä kauneudesta kokonaisuutena.
Minusta Naisenkin pitäisi oppia katsomaan itseään sydän avoinna ja sielu hymyille.
Minä aikanaan isältä menin kyselemään vähän nais asioista, kun alkoi olemaan vähän kuin
kiinnostusta, niin isä sanoi että: äläs poika kysele tommosia, kyllä se luonto opettaa.
Onhan meissä miehissä jokunen vempula, mutta pääosin ollaan ihan kunnon miehiä,
kun vaan nainen osaa oikiasta kohtaa raplata..
Minulla muuten, palatakseni nais asiaan, on sellainen lentävä lause, omakeksimä:
Ei rumia naisia ole olemassakaan, on vaan ronkelia miehiä.
Tässä näin pähkinänkuoressa ajatuksiani Sinulle ja kuunnellaankos taas musiikkia?
http://www.youtube.com/watch?v=WG5WCLWOs3c&feature=related - Lulu 50
mies-v57 kirjoitti:
Minusta usein tuntuu, että Naiset, noin keskimäärin, katsovat peiliinsä aivan liian kriittisesti.
Kun mieheen tulee viisautta ja kypsyyttä, hän osaa nähdä Naisen kauneuden sydämellään ja nauttia siitä kauneudesta kokonaisuutena.
Minusta Naisenkin pitäisi oppia katsomaan itseään sydän avoinna ja sielu hymyille.
Minä aikanaan isältä menin kyselemään vähän nais asioista, kun alkoi olemaan vähän kuin
kiinnostusta, niin isä sanoi että: äläs poika kysele tommosia, kyllä se luonto opettaa.
Onhan meissä miehissä jokunen vempula, mutta pääosin ollaan ihan kunnon miehiä,
kun vaan nainen osaa oikiasta kohtaa raplata..
Minulla muuten, palatakseni nais asiaan, on sellainen lentävä lause, omakeksimä:
Ei rumia naisia ole olemassakaan, on vaan ronkelia miehiä.
Tässä näin pähkinänkuoressa ajatuksiani Sinulle ja kuunnellaankos taas musiikkia?
http://www.youtube.com/watch?v=WG5WCLWOs3c&feature=relatedMusiikki on hyväilyä sielulle. Sinun isäsi on sanonut niitä viisauksia
joita minäkin joskus olen kuullut.
Tuo oli hyvä, ronkelia miehiä heh. Me naisethan ollaan ujoja, kainoja,
mutta jos on ronkeleita miehiä, miten tämän yhtälön ratkaisee? - mies-v57
Lulu 50 kirjoitti:
Musiikki on hyväilyä sielulle. Sinun isäsi on sanonut niitä viisauksia
joita minäkin joskus olen kuullut.
Tuo oli hyvä, ronkelia miehiä heh. Me naisethan ollaan ujoja, kainoja,
mutta jos on ronkeleita miehiä, miten tämän yhtälön ratkaisee?Jos saan lähestyä asiaa miehen kannalta niin olen itse koettanut sanoa lajikumppaneille,
että elkää ihmeessä lähestykö naista samaan tyylin kuin betonikärryjä, kämmäkät
ojossa. Pitäisi olla syvempää asennetta ja sivistynyt lähtökohta.
Olen nimittäin siinä mielessä vanhanaikainen, että minusta miehen pitää se aloite tehdä Naisen suhteen ja asiallinen aloite. naista pitää arvostaa ja kunnioittaa ja itseäänkin pitää
arvostaa ja sitä, mitä on tekemässä.
Ei romnttisuus ja naisen viehättäminen miehelle pahaa tee. Tukka silmillä eteenpäinpuskeminen
kuin sonni, ei se ole kovin säteilevä tyyli.
Noin lyhyesti sanoen, kyllä minä luulen, että Naiselle pitää herätä tunne, että häntä kunnioitetaan
ja arvosetaan, jopa ihaillaan. Siitä se lähtee. Niin ja hieno flirtti, sehän on kohteliaisuuden
kukkanen sekin!!!
Eli, kyllä se mies on jonka pitää se yhtälö ratkaista.
Ja jos taas kuunneltaisiin musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=ITswHbJPHhQ&feature=related - Heikunkeikku
mies-v57 kirjoitti:
Jos saan lähestyä asiaa miehen kannalta niin olen itse koettanut sanoa lajikumppaneille,
että elkää ihmeessä lähestykö naista samaan tyylin kuin betonikärryjä, kämmäkät
ojossa. Pitäisi olla syvempää asennetta ja sivistynyt lähtökohta.
Olen nimittäin siinä mielessä vanhanaikainen, että minusta miehen pitää se aloite tehdä Naisen suhteen ja asiallinen aloite. naista pitää arvostaa ja kunnioittaa ja itseäänkin pitää
arvostaa ja sitä, mitä on tekemässä.
Ei romnttisuus ja naisen viehättäminen miehelle pahaa tee. Tukka silmillä eteenpäinpuskeminen
kuin sonni, ei se ole kovin säteilevä tyyli.
Noin lyhyesti sanoen, kyllä minä luulen, että Naiselle pitää herätä tunne, että häntä kunnioitetaan
ja arvosetaan, jopa ihaillaan. Siitä se lähtee. Niin ja hieno flirtti, sehän on kohteliaisuuden
kukkanen sekin!!!
Eli, kyllä se mies on jonka pitää se yhtälö ratkaista.
Ja jos taas kuunneltaisiin musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=ITswHbJPHhQ&feature=relatedSitä vaan, että on tosi mukava lueskella sun mielipiteitä.
Usein vetäset semmosta tekstiä, että melekeen halaisin sua jos täs vieres töröttäisit.
Oon enämpi semmonen kättelevä tyyppi, enkä tuppaile halailemaan....ellei kyse ole henkilöstä, joka saa täydet sympatiat puolelleni. öööö....niin, että sen "melekeen"-sanan tuolta aikasemmasta lauseestani saa pyyhkästä veks. :)
Mitäs täs nyt muuta voi sanoa, kuin Hyvä sä.
Eikä tuos vielä kaikki. Sun musiikkilinkitkin on aina niin mukavaa kuunneltavaa. Että kiitos vaan niistä.
Mukava ripotella aurinkoon käärittyjä kehuja ihmiselle, joka ne ansaitsee. - mies-v57
Heikunkeikku kirjoitti:
Sitä vaan, että on tosi mukava lueskella sun mielipiteitä.
Usein vetäset semmosta tekstiä, että melekeen halaisin sua jos täs vieres töröttäisit.
Oon enämpi semmonen kättelevä tyyppi, enkä tuppaile halailemaan....ellei kyse ole henkilöstä, joka saa täydet sympatiat puolelleni. öööö....niin, että sen "melekeen"-sanan tuolta aikasemmasta lauseestani saa pyyhkästä veks. :)
Mitäs täs nyt muuta voi sanoa, kuin Hyvä sä.
Eikä tuos vielä kaikki. Sun musiikkilinkitkin on aina niin mukavaa kuunneltavaa. Että kiitos vaan niistä.
Mukava ripotella aurinkoon käärittyjä kehuja ihmiselle, joka ne ansaitsee.Kiitos vain ja eihän se ole mies eikä mikään, jolla ei mielipiteitä ole rakennettu pääkoppaan.
On se merkki siitä, että kykenee ajattelemaan ja siitä kohota päätelmiin ja mielipiteisiin.
Housunnostelijoita ja nenän kaivajia vireä nainen tuskin kaipaa?
Minä olen innokas poika tuolla ajattelemisen saralla ja koetan kypsytää ajatukset, ennen
kuin lausun julki ja tämä nais asiahan se meille miehille on aina semmoinen kinkkinen
paikka. Juur kun mielestäsi tiedät kaiken Naisista, huomaat ettet tiedä mitään. Näin perkuta usein menee. Naiset osaa yllättää miehen ja usein on juur silloin pussihousut kintuissa...
Mukavalta vaikutat sinäkin ja kyllä yrittäisin pusulle päästä, jos semmoinen tilanne tulee.
Musiikki on tärkeää minulle ja Rakkaurunot on tosi helppo suottaa ulos kun on hyvä
musiikki siinä pohjalla ja tämä seuraava musiikki on siltä varoin, jos meille herää vaikka
Romanssi..
http://www.youtube.com/watch?v=5WI-pgtiG0M&feature=response_watch
- viivatiina
tekee elämästä elämisen arvoisen
elämä oman rakkaan rinnalla
vapaus olla oma itsensä
vapaus päättää itse omista mielipiteistään ja asioistaan
vapaus olla sitoutumatta liiallisiin rutiineihin
onnellisuutta ja turvallisuutta lisää mahdollisuus työntekoon
perhe joka ei jätä koskaan pulaan vaan seisovat aina rinnalla
ystävät joiden kanssa voi olla oma itsensä
elämä ja onnellisuus on tänään ja tässä
sen voimalla jatkan ja jaksan niin kauan kun elämää riittää.- Lulu 50
Onneksi, onneksi meillä kaikilla ihmisillä on omat vahvuutemme. Kuka mistäkin sen ammentaa.
Viestini onkin: "jos rakastat ja päästät hänet menemään. Jos hän palaa luoksesi, hän on sinun.
Jonkun viisaus, en tiedä kenen mutta jotenkin tuntuu järkeenkäypältä.
- Marlyn.
yhdyn useimpaan mielipiteeseen kanssanne,oli niin kauniita onnellisuushetkien kokemisia.
Itselläni onni koostuu ihan pienistä asioista,tämän päivän onnellisuus heti aamusta oli pitkä aamulenkki meren rannalla,reippaasti kävellen ja musiikkia kuunnellen,Rantakahvilassa kahvit ja takaisin.Illalla istuminen kynttilänvalossa kotona tai mökillä,oikeastaan suurin osa liittyy tunnelmiin.
Ajatuksia erilaisista asioista ja todeta että kaikki on itseasiassa elämässäni hyvin.
Ja antaa ajan sitten lopulta näyttää lisää,miten kaikki jatkuu.Elämä on arvoitus.- Lulu 50
Kyllä sinä Marilyn olet ihan oikeassa. Onni koostuu pienistä asioista jotka tuntuvat hyvälle.
Kaikkea ei voi saada, mutta ei tarvitsekaan. Pitää osata tyytyä siihen mitä on ja etsiä ne
onnenmuruset jostain. Aina niitä on.
Minä olen onnellinen nyt kun sain käydä kaupassa, aurinko paistaa ja elämä on muutenkin
reilassa.
Sekin on yvä jos hyväksymme kaikki ihmiset sellaisina kuin he ovat. Silloin hekin voivat
tuntea onnea ehkä?? - Lulu 50
Lulu 50 kirjoitti:
Kyllä sinä Marilyn olet ihan oikeassa. Onni koostuu pienistä asioista jotka tuntuvat hyvälle.
Kaikkea ei voi saada, mutta ei tarvitsekaan. Pitää osata tyytyä siihen mitä on ja etsiä ne
onnenmuruset jostain. Aina niitä on.
Minä olen onnellinen nyt kun sain käydä kaupassa, aurinko paistaa ja elämä on muutenkin
reilassa.
Sekin on yvä jos hyväksymme kaikki ihmiset sellaisina kuin he ovat. Silloin hekin voivat
tuntea onnea ehkä??http://www.youtube.com/watch?v=8srgfw7GDkM&feature=PlayList&p=A2C75EDA5FD44831&playnext=1&playnext_from=PL&index=52
Jos laitetaan tähän väliin niin mielestäni tämä on kaunista.
Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan mutta kaikille toivotan hyvää iltapäivää ja kiitos jutustelusta.
- paapuuri
sekä melko terve, jaksan liikkua, näen lukea, voin kuunnella musiikkia.
Läheiset ihmiset, perhe ja ystävät.
Sitten monet pienet asiat, tänäänkin tulin hyvin onnelliseksi, kun löysin kirjastosta monta
mielenkiintoista kirjaa, joita voin lukea, kun ehdin.
Nyt juon päiväkahvia, sekin tekee hyvän olon.
En minä tarvitse mitään suuria kokemuksia, pienet hetket ja asiat riittävät tyytyväiseen oloon.- Lulu 50
Näin se pitää olla. Sinä juuri olet ymmärtänyt, ettei ihmisen tarvitse
ylettyä pidemmälle kuin jaksaa.
Kaikki me teemme niitä asioita joista nautimme, kuitenkin.
Me voimme olla ameeboja, tai mitä tahansa.
Leikittelen sillä ajatuksella kuitenkin, että olisimme rehellisiä.
- HTZA
ei sovi aloituslauseeseesi, ei sitten mitenkään.
Ja lauseesi jatko on jotain, teko-henkistä, puheleskelua, vai kertoiko se sinunsta?
Minun onnellisuuteni on kulutettu, jo vuosia sitten.
Hetkiä on jolloin tunnen lievää tyytyväisyyttä.
Olen kyllä yrittänyt teeskennellä. Mutta silloin on aina livahtanut liikaa puruja Kahviin, ja se ei olekaan hyvää, ikkunan takana sataa ja, vain Varukset laulavat.- Lulu 50
Kaikki mitä kirjoitan kertoo minusta, Minähän sen kirjoitan.
Jos olet sitä mieltä,että onnellisuus ei ole sinun juttusi, niinhän se on.
Tunne itsesi ja kerro siitä myös meille, ehkä voimme auttaa.
Koen kirjoittamiseni siten, että se on vapauttavaa. Siis olen mikä olen
ja paremmaksi en voi tulla. Tai voin jos oikein haluan:)
- Niin se on
Tässä elämässä käymme hyvän ja pahan välistä taistelua ja kun hyvät ajatukset voittavat niin luulen että silloin voi ihminen olla onnellinen. Hyvien ajatusten voimalla ihminen voittaa kaiken muun ja tulee hyvillä mielin kohtaamaan kaikki mitä eteen tulee. Yleensä se on erittäin vaikeaa koska elämä on mitä on se vaihtelee mutta jos tekee työtä hyvien ajatusten eteen ja näkee asiat positiivisesti toisia ymmärtäen voi joskus tulla onnelliseksi ja sitä hyvää ja onnellista oloa levittää myös ympärilleen. Kaikessa!
- PimuF.
On upea päivä ulkona..mitäs vielä hetkosen odottelen miestäni kotiin...sit mennääki kundin kanssa taas perjantai-päivä kahville...meillä omat juttumme...samalla kun käymme viikonloppuruoat hakemassa;)) mitäs vielä...ai niin sukulaispariskunta tulee pitkästä aikaa sit Stadissa käymässä...ilmoittivat jo nyt...;)) hyvissä ajoin...tosi mukava nähdä..
tsau;
Pimu- Lulu 50
Siispä, miksi emme välittäisi hyvää oloa ympärillemme vaikkakin sanoilla.
Tämähän on keskustelupalsta. Niin juuri, annetaan tämänkin välityksellä
kanssaihmisillemme se pieni juttu jonka voimme. Jos olemme onnellisia,
eikö senkin voisi jakaa? - susa51
Lulu 50 kirjoitti:
Siispä, miksi emme välittäisi hyvää oloa ympärillemme vaikkakin sanoilla.
Tämähän on keskustelupalsta. Niin juuri, annetaan tämänkin välityksellä
kanssaihmisillemme se pieni juttu jonka voimme. Jos olemme onnellisia,
eikö senkin voisi jakaa?Voihan sen jakaa hyvinkin ja se kasvaa korkoa, saa takaisin.
Itsellä on myös välillä jotain tehdessäni todella hyvä olo, teen jotain vaikka työtä, mistä pidän.
Huomaan että täydellisen harmonian tila leviää mieleen ja olo on todella hyvä silloin.
Luonnossa voi myös kokea onnea.
On myös huonoja päiviä, sitähän se elämä kuitenkin on.
- Marlyn.
Se tekee tänään minut onnelliseksi.Tekisi mieli mennä seisomaan kalliolle,kietoa takki lujemmin ympärille,levittää kädet ja lähteä tuulen mukana leijailemaan sinne tänne.
Kuin syksyinen lehti,kieppuu yksin,muitten mukana,jää makaamaan värjääntyneenä kesän elinvoimaa tulvillaan luovuttaen pikkuhiljaa energiansa maan hyväksi.
Olen syntynyt syksyllä ja parin viikon päästä riisun kaikki lehdet itsestäni.Mutta en silti luovuta vaan menen talviunille ja odotan uutta kevättä elinvoimaisena.
Ihana raikas syksy.Se riisuu aseista.- lulu 50
Vuodenaikojen vaihtuminen on aina muutoksen aikaa. Myös sitä romantiikkaa
voi enemmän viljellä vaikka sehän on olemassa aina.
Joulukin on valon juhla vaikka sen keskellä pimeyttä vietämme. Minä olen syntynyt
vuoden pimeimpänä ajankohtana ja siitä olen saanut myös kuulla ja kuulen vieläkin.
Minä ainakin koen marraskuun vaikeimmaksi. Silloin on synkkää ja luntakaan ei oikein ole
täällä eteläisessä ja Keski-Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637