Discshopin toimitus tökkii ja pahasti

tökkii

Onko kokemusta kyseisestä nettifirmasta? olen tilannut dvd-levyn elokuun alussa eikä vielä toimitettu. Tulee kai Saksasta mutta siltinkin. Vastattiin vain asiakaspalvelusta että on tavarantoimittajasta kiinni milloin saapuu. Ihme touhua.

45

5011

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldfkjdl

      olen ja mitään häikkää ei ole ollut. yhtä nopsaan ovat paketit tulleet kuin cdonnistakin.

    • x-asiakas

      Huonoja kokemuksia on tuosta puljusta. Ekalla tilauskerralla tuli väärä elokuva oikeissa kansissa. Siinä oli muovit päällä, mutta väärä levy oli eksynyt koteloon. Tietenkin palautin sen, mutta uutta en saanutkaan tilalle, kun ko. elokuvaa ei toistaiseksi ole saatavilla. Lupasivat hyvittää elokuvan seuraavassa tilauksessa, JOS tilaan laskulle (mikä ei onnistu maksuhäiriömerkintäni takia).

      Viimeinen niitti oli se, että lähettivät minulle uusimmassa tilauksessa käytetyn elokuvan. Ihmettelin, kun ei ollut muoveja päällä, ainoastaan pieni teippi "sinettinä". Kun katsoin koteloon, siellä oli naarmuinen levy, joka oli täynnä jotain rasvasia sormenjälkiä. Vastausta tähän reklamointiin en ole vielä saanut.

      Kaksi kertaa olen siis tuolta tilannut ja molemmilla kerroilla saanut mitä sattuu. Kolmatta kertaa ei tule.

      • Entinen asiakas

        Olen tilannut tuosta firmasta melkein 2000€ edestä elokuvia ja aina kun he mokaavat niin asiakas juoksee ja palauttaa elokuvia joita ei ole edes tilannut. Tää on totta! Asiakaspalvelussa heillä on joku robotti joka vastaa aina samalla tavalla. Laitoin reklamaatioon viestin että älkää taas vastatko minulle " Voitte toimittaa väärän levyn maksutta lähimpään postitoimipaikkaan". Uskokaa tai älkää niin he vastasivat juuri niin kun kielsin. Tilaan netistä kun tulee kotiin helposti, tosin ei tästä firmasta. En suosittele kellekkään firmaa jossa asiakaspalvelun hoitaa papukaija ja toimitukset ovat aivan sekaisin eikä hintakaan ole edullinen. Mikäli tilaatte niin kohta juoksette postiin palauttamaan vääriä lähetyksiä omaan piikkiin...


      • kärsimätön
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Olen tilannut tuosta firmasta melkein 2000€ edestä elokuvia ja aina kun he mokaavat niin asiakas juoksee ja palauttaa elokuvia joita ei ole edes tilannut. Tää on totta! Asiakaspalvelussa heillä on joku robotti joka vastaa aina samalla tavalla. Laitoin reklamaatioon viestin että älkää taas vastatko minulle " Voitte toimittaa väärän levyn maksutta lähimpään postitoimipaikkaan". Uskokaa tai älkää niin he vastasivat juuri niin kun kielsin. Tilaan netistä kun tulee kotiin helposti, tosin ei tästä firmasta. En suosittele kellekkään firmaa jossa asiakaspalvelun hoitaa papukaija ja toimitukset ovat aivan sekaisin eikä hintakaan ole edullinen. Mikäli tilaatte niin kohta juoksette postiin palauttamaan vääriä lähetyksiä omaan piikkiin...

        Aijonkin ottaa neuvosta vaarin...


      • poikavaan
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Olen tilannut tuosta firmasta melkein 2000€ edestä elokuvia ja aina kun he mokaavat niin asiakas juoksee ja palauttaa elokuvia joita ei ole edes tilannut. Tää on totta! Asiakaspalvelussa heillä on joku robotti joka vastaa aina samalla tavalla. Laitoin reklamaatioon viestin että älkää taas vastatko minulle " Voitte toimittaa väärän levyn maksutta lähimpään postitoimipaikkaan". Uskokaa tai älkää niin he vastasivat juuri niin kun kielsin. Tilaan netistä kun tulee kotiin helposti, tosin ei tästä firmasta. En suosittele kellekkään firmaa jossa asiakaspalvelun hoitaa papukaija ja toimitukset ovat aivan sekaisin eikä hintakaan ole edullinen. Mikäli tilaatte niin kohta juoksette postiin palauttamaan vääriä lähetyksiä omaan piikkiin...

        Mitä varten haukutte ja keksitte tuosta hyvästä kaupasta huonoja tarinoita ja se on hyvä nettikauppa ootte vitun toopeja ja monivammasia dicshoppi on hyvä nettikauppa KOKEMUSTA ON!! HYVIÄ SELLAISIA.


      • frankie
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Olen tilannut tuosta firmasta melkein 2000€ edestä elokuvia ja aina kun he mokaavat niin asiakas juoksee ja palauttaa elokuvia joita ei ole edes tilannut. Tää on totta! Asiakaspalvelussa heillä on joku robotti joka vastaa aina samalla tavalla. Laitoin reklamaatioon viestin että älkää taas vastatko minulle " Voitte toimittaa väärän levyn maksutta lähimpään postitoimipaikkaan". Uskokaa tai älkää niin he vastasivat juuri niin kun kielsin. Tilaan netistä kun tulee kotiin helposti, tosin ei tästä firmasta. En suosittele kellekkään firmaa jossa asiakaspalvelun hoitaa papukaija ja toimitukset ovat aivan sekaisin eikä hintakaan ole edullinen. Mikäli tilaatte niin kohta juoksette postiin palauttamaan vääriä lähetyksiä omaan piikkiin...

        Täällä samat kokemukset asiakaspalvelusta Muutaman onnistunut toimitus ja heti ensimmäinen ongelmatilanne ja asiakkaalle näytetään keskisormea! Minunkin asiakassuhde päättyy tähän.


      • Jjlkcjnvhjk
        poikavaan kirjoitti:

        Mitä varten haukutte ja keksitte tuosta hyvästä kaupasta huonoja tarinoita ja se on hyvä nettikauppa ootte vitun toopeja ja monivammasia dicshoppi on hyvä nettikauppa KOKEMUSTA ON!! HYVIÄ SELLAISIA.

        Samaa mieltä, ei moitittavaa vaan vastaisuudessakin varmasti tilaan discshopitista, ainoo huono puoli on törkeen kalliit hinnat!


    • PEKU1988

      DVD-leffoja vuosia ko. firmasta ja aina kaikki on mennyt just presiis ok. Loistavaa palvelua olen saanut !

    • Ruutu#

      firma.. Yrittää laskuttaa toimittamattomasta tavarasta.
      täysin ala-arvoista asiakaspalvelua.

    • hyvin toimii

      mulla ainakin on toiminut hyvin. entä jos se sun tilaamas tuote on sellainen ettei sen saatavuudesta ollut mitään varmuutta? Tai entä jos se sun tilaukses ei ylipäätään menny perille asti eli unohdit esim. klikata "lähetä" tms. nappia?

      • kärsimätön

        Muistin kyllä kaiken lähettämisessä. Olet onnenpekka kun toimituksesi meni hyvin.


    • Mööh

      Toinen leffa jonka jonka tilasin olikin loppu varastosta ja toinen jonka lähettivät oli väärä.. :S

    • kärsimätön

      Jouduin odottamaan pitkään ja kun menin Discshopin sivuille huomasin että se oli loppu ja että se toimitetaan kun varastoon tulee lisää. katsotaan kuinka pitkään menee seuraavaan toimitukseen...

      • Riina

        En suosittele todellakaan. Maksoin ennakkoon suoraan verkkopankistani 2 dvd boxia ja mitään ei kuulunut. Soittelin sitten perään ja sain epämääräisen selityksen että maksuni näkyy heillä tilillä mutta tilauksessa on jotain häikkää. Eivät suostuneet uusimaan tilausta vaikka rahani heillä olivat jo--> lupasivat tottakai palauttaa rahat. Kuukauden olen soitellut ja laittanut emailia ja heidän puoleltaan aktiivisus ollut ala-arvoista. Nyt odottelen että sieltä kuuluu jotain, kunnes teen asiasta isomman jutun ylemmille tahoille.


      • Jjlkcjnvhjk
        Riina kirjoitti:

        En suosittele todellakaan. Maksoin ennakkoon suoraan verkkopankistani 2 dvd boxia ja mitään ei kuulunut. Soittelin sitten perään ja sain epämääräisen selityksen että maksuni näkyy heillä tilillä mutta tilauksessa on jotain häikkää. Eivät suostuneet uusimaan tilausta vaikka rahani heillä olivat jo--> lupasivat tottakai palauttaa rahat. Kuukauden olen soitellut ja laittanut emailia ja heidän puoleltaan aktiivisus ollut ala-arvoista. Nyt odottelen että sieltä kuuluu jotain, kunnes teen asiasta isomman jutun ylemmille tahoille.

        Kyl mää suosittelen, palvelu on omasta mielestäni huippua, ainoo huono puoli on törkeen kalliit hinnat, ei mulla moitteita muuta ku hinnat ovat törkeen kalliita?


    • 5+2

      Lupauksena oli, että tiistaina perilla, ei tullut tänäänkään (to).

    • 6iurtgtdsds

      paras paikka tilata leffat..

      • Uskollinentilaajaa88

        Discshop on paras nettikauppa mistä saa ostettua pelejä leffoja ja tekniikkaa. Nopeat toimitusajat !! Tullut mulle aina 1-3 päivää tilauksesta. Oon tilannut jo 2007 vuodesta saakkaja on tullut monet leffat ja pelit ostettua sieltä!! Nopeaa palvelua ja tosi hyvää palvelua ja asiakaa palvelu on kanssa tosi hyvää koko kaupalle 10/10 SUOSITTELEN KAIKILLE !!!!


      • frank
        Uskollinentilaajaa88 kirjoitti:

        Discshop on paras nettikauppa mistä saa ostettua pelejä leffoja ja tekniikkaa. Nopeat toimitusajat !! Tullut mulle aina 1-3 päivää tilauksesta. Oon tilannut jo 2007 vuodesta saakkaja on tullut monet leffat ja pelit ostettua sieltä!! Nopeaa palvelua ja tosi hyvää palvelua ja asiakaa palvelu on kanssa tosi hyvää koko kaupalle 10/10 SUOSITTELEN KAIKILLE !!!!

        Tuo oli ehkä Disshopin oman asiakaspalvelun mainos. Hyvin toimii niin kauan kuin ei tule poikkeustilannetta.


    • Jepu jee

      Discshopista tilannut monesti eikä sen enempää valittamista. Kerran tullut ylimääräistä ja tuntui vähän valitettavalta että joku joutui odottamaan kauemmin pakettiaan. Minulle tulleessa paketissa kerta kun oli myös toisen henkilön lasku, pakettikortit ja tavara. Rehellisyydestä tosin discshop ei muistanut lainkaan, vaikka kyseessä oli vähän hinnakkaan puoleinen erehdys. No, mutta hyvä mieli itselle riittää :) Ei olisi omatunto antanut periksi olla palauttamatta.

      Yhden kerran levy viipyi matkalla 3 viikkoa. En tiedä miksi, mutta eipä haitannut kun en niin malttamattomana sitä odottanutkaan. Toisaalta opein silloin, että parempi ehkä ostaa laskulla kuin maksaa suoraan heti. Suosittelen muillekin, jos mahdollisuus laskulle on.

    • Mhasa

      Platina-asiakas tullut oltua jo viiden vuoden ajan... ei ongelmia, loistava valikoima. Jos pitää jotain negatiivista sanoa, niin toimisajat ovat pidentyneet viime vuosien aikana.

    • laattamies1

      Timantti tason asiakas oltu jo vuosia, ei ole koskaan ollut mitään valitettavaa. Ainoa että pakkaukset voisivat olla parempia ku se postin touhu on vähä mitän on, joskus tilannu dvd boxin mistä oli kulmat lytyssä ja joutu takas palauttaa että sai sellaisen mistä ei ole mennyt kulmat

    • Pettynyttodella

      Toimitusta odottanut jo monta kuukautta:( En suosittele kenellekkään ikinä moista puljua....

      • Jjlkcjnvhjk

        Kannattaa katella onko tuote heillä varastossa, tuotteen tulo luonnollisesti venyy, jos ei ole, mulla kesti tasan 2vkoa kun tuli postiin, laatikkoon suoraan voi tulla jos tuote pakkauksineen sopii laatikkoon, riippuu mitä on tilannu? Mulle tuli postipaikkaan kun oli blu ray boxi, 2vkoo meni. Tuurista kai kysymys vähä ni helppo valittaa?


    • Joox1

      Tilatessa kannattaa katsoa, että onko ko. tavara heidä varasatossa. Jos ei ole niin saattaa kestää ennen kuin tilaus toimitetaan asiakkaalle. Ihan normi käytäntö joka nettikaupassa.
      Yleensä ovat ottaneet yhteyttä, jos homma venyy erityisen pitkäksi.
      Ei ongelmia.

    • jaska_123

      Itselläni tilaukset ovat tulleet aina niinkuin on pitänytkin ja lähes aina on tuote myös ollut se jonka olen tilannut. Kolme kertaa ovat lähettäneet elokuvasta väärän version. Kaksi kertaa palautin ja kolmannen kohdalla laitoin asiakaspalveluun sähköpostia, että on turhauttavaa kun vähän väliä joutuu näitä leffoja palauttelemaan kun tulee virheellinen toimitus. Asiakaspalvelusta sitten vastattiin, että ei tarvitse palauttaa sitä virheellistä leffaa eikä laskuakaan tarvinnut maksaa. Olin tilannut kahden levyn version ja he toimittivat yhden levyn version ja sanoivat ettei sitä toistaseksi ole heidän valikoimassaan kahden levyn versiona vaikka sivuillaan näin mainitsevatkin... Yleisesti ottaen olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen tämän firman toimintaan ja aion jatkossakin tilata leffani heiltä. Itse ollut asiakkaana jo Discshopin Suomeen rantatutumisen alusta eli vuodesta 2005 lähtien.

    • Michael S

      Suosittelen halvat hinnat ja ihmiset jotka kertoo että paketti myöhästelee jouluna niin miettikä mikä ruuhka siellä on ku ihmiset tilaa ja lähettää tavaroita itse sanon että discsshop on 10/10 kauppa tilasin Battlefield 4 (pc pelin) ja 2:na päivänä lähti tulemaan

      • Jjlkcjnvhjk

        Halvat hinnat? Musta tosi törkeet hinnat, ulkomailtakin saa halvemmalla, sen takia tilaan mielummin briteistä esim., koko tili tyhjentyy kun näistä tilaa mut toisaalta pakko näistäkin tilata kun ulkomailta ei saa Suomiteksteineen si taas.


    • Michael S

      Discshop*

    • 1st and last order.

      Hämynen pulju. Rahat lähti tililtä mutta tuotteita ei ole kuulunut vaikka tilatessa kaikkea oli varastossa ja kovasti mainostavat sivuillaan, että ennen kello kolmea tehdyt tilaukset laitetaan saman päivän postiin.

      Nyt sitten _hieman yllättäen_ yksi tuotteista "Tilapäisesti loppu. Lähetetään kun jälleen varastossa", eikä mitään arvioita anneta kauanko mahdollisesti kestää.

      Eipä voi hirveästi kehua toimivuudesta ja asiallisuudesta. Suuri tilausten määrä ei myöskään ole tekosyy, koska tullut tilailtua paljon isommistakin verkkokaupoista ja asiakaspalvelu ollut ensiluokkaista huolimatta siitä, missä maassa ko. kauppa on kirjoilla.

    • Tyytyväinen

      Täällä ainakin tuli leffat kuten pitääkin ilman mitään ongelmia. Myös ensimmäistä kertaa tilaajana kyseisestä verkkokaupasta. Toimii.

    • Pettynyt_Discshoppiin

      Etsin Googlen kautta kokemuksia Discshopista ja löysin tämän keskustelun. Eli odotin elokuviani kuukauden enkä saanut niitä. Pyysin rahat takaisin ja lupasivat lähettää 14 vuorokauden sisällä takaisin. On kulunut kaksi kuukautta eikä ole rahoja näkynyt. Kun olen ottanut yhteyttä firmaan, sanovat että vika on Klarnassa. Onko kenelläkään samaa ongelmaa???

      • Seitsemäntoista

        Kai tiedät, että Klarna on oma firmansa, jolle monet pohjoismaiset verkkokaupat ovat ulkoistaneet laskutuksensa? Discshopin lisäksi ainakin Halens ja Adlibris. Ota yhteyttä suoraan Klarnaan ja kysy, missä vika.


    • OnnetonPulju2

      Varastotiedot eivät pidä aina paikkaansa. Ylihintainen.

    • ewwewewew

      Olen tykännyt, usein ennakkotilatut tuotteet ovat myös tulleet perille jo ennen julkaisupäivää.

    • Horizonzerodawn

      Viimeksi ennakkotilatessa peli saapui päivän myöhässä, mutta eipä se discshopin vika ole vaan postin. Tilaan jatkossakin.

      • koskamuka

        Sä oo tilannut mitään sieltä, tunnen sut sen verran hyvin.....


    • Leffojaleffoja

      Hyvä kauppa

    • Ikkremiminuttarav

      Suurin osa viesteistä kyllä täyttä paskaa, tilannut jo monta vuotta monet pelit ja leffat kaikki tullut perille nopeasti, joskus jopa seuraavana päivänä! Viimeaikoina toimutukset tosiaan hieman hitaampia mutta mitään ongelmia ollut, ja jos on niin ne on ratkaistu ilman ongelmia. Kerran tuli väärä leffa kun tilasin taxidriver collectors editionin ja tuli normi versio, ei muuta kun levy takaisin ja viestiä perään, pahoittelivat asiaa ja oikea versio tulikin parin päivän päästä. Monet viestit täällä niin absurdeja ettei mitään järkee oikeesti!

      Laskulla tilaaminen myös kätevää, kun joskus rahat tulee tilille vasta viikon tai parin päästä, maksat laskun parin viikon päästä, osissa tai kerrallaan. Täyttä paskaa jotkut viestit, paljon paskempia kokemuksia kaikenmaailman amazoneista ym!

    • yli150e

      Ensimmäisen tilaukseni kämmäsivät, rahat lähtivät luottokortilta, mutta tavaraa ei koskaan kuulunut. Kuulemma tilaus hukkunut mystisesti, joten palauttivat rahat kortille. Tyhmänä tein saman tilauksen uudestaan, ja nyt olen taas odottanut toista viikkoa levyjä... sivun yläkulmassa lukee "Tilaa ennen 18:00 niin lähetetään samana päivänä"... jep jep. Kunhan tämän toisen tilauksen vielä saan selvitettyä, niin jää varmasti viimeiseksi kerraksi, kun heidän kanssaan asioin.

    • Jjlkcjnvhjk

      Ei töki musta ainaka, hyvin toimii palvelu, mitä oon tilannu, tulee perille, ainoo huono puoli on törkeen kalliit hinnat, ihmettelen miten kauppa pysyy pystyssä näillä hinnoilla, sama juttu viihdemaa?

    • Anonyymi

      Oon ollut uskollisena asiakkaana vuodesta 2007 saakka ja tässä taannoin antoivat täysin varoittamatta mulle bannit liiallisten palautusten vuoksi. Kävin uudelleen läpi toimitusehtoja niin siellä eivät missään mainitse siitä että liiallinen palautteleminen voi saada aikaan tilin estämisen. Monet muut firmat mainitsevat asian jo toimitusehdoissaan, tai sitten antavat edes jonkin sortin varoituksen ennen bannausta.
      Sitten Discshopin asiakaspalvelusta mulle perustellaan banneja vielä sillä että mä en yhdessäkään palautuksessa maininnut syytä että miksi palautan... Sitäkään he eivät vaadi missään ehdoissa, eikä vaadi kyllä Suomen kuluttajansuojalakikaan.
      Mainitsen nuo edellä mainitsemani asiat näille niin sieltä vastataan vaan tyyliin: "Mutta ikävä kyllä emme poista estoa, se pysyy".
      Ihme natsimeininkiä tuolla firmalla. Jatkossa tulen kyllä elokuvaostokseni tekemään CDON.COMista. Hintataso on ehkä hitusen kovempi mutta palvelu on siellä ollut paljon parempaa (ainakin tähän asti).

    • Anonyymi

      Hei! Minun kokemukseni Discshopista on todella hyvä! Tuotteet olivat oikeat ja saapuivat nopeasti perille.

      • Anonyymi

        Hei vaan sinullekkin sinne Discshopin toimistolle. Halpamaista firmalta laittaa työntekijät laittamaan hyvää palautetta palstoille. Hävetkää!


    • Anonyymi

      Joo, näyttäisi olevan täysi huijarifirma. Tilasin muutaman elokuvan viime viikolla ja tietenkin maksoin ne siinä tilauksen yhteydessä. Heti seuraavana päivänä sivuilla oli ilmoitus että tilausjärjestelmässä on joku tekninen häikkä, jota pahoiteltiin ja luvattiin korjata pikaisesti. Nyt on mennyt viikko ja mun koko tilaus oli tänään hävinnyt sieltä oman tilin tiedoista!! Ei löydy käsittelemättömistä, käsittelyssä olevista eikä toimitetuista.

      Nyt sitten odotellaan mitä vastaavat että missä on vika. Veikkaan että sinne meni 50 euroa mitä en enää ikinä saa takaisin. Harmi sinänsä, koska olisin tilannut sieltä vielä lisää leffoja tällä viikolla. Ihan huijarifirma näyttää olevan, ehkä joskus 10 vuotta sitten on toiminutkin, en tiedä. Nyt vaan kun ei mistään kaupoista oikein saa ostettua noita leffoja, ajattelin kasvattaa kokoelmaa tilaamalla tuolta. VIRHE.

      CDON on paljon kalliimpi, mutta sieltä olen ennen tilannut ilman mitään ongelmia, joten siirtynen sinne. V*****aa!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      118
      7299
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      64
      3363
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1715
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1359
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1283
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1050
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      972
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      924
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      907
    Aihe