Tämä kysymys
24
281
Vastaukset
- pirpzuzeiccu
Nii jotta miksi?
- entäs tämä?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8512831/40248371
yritätkö lukijaennätystä? ristiinlinkityksistä on: idioottimaista touhua..
- Mahtaa teillä olla
taas mahtava lifestyleilta ja yö edessä.
Siis viihtyykö täällä joku? Mahtaa teillä olla kirjoitti:
Siis viihtyykö täällä joku?mutta yöt nukutaan kotona. Tänne ei viitsi petiään raahata.
- 10+10
Mahtaa teillä olla kirjoitti:
Siis viihtyykö täällä joku?mä käyn välillä kohentamassa itsetuntoani, kohottaa niin peijakkaasti itsetuntoa kun näkee epätoivoisia chatpimatsuja pokaamassa seuraa keinolla millä hyvänsä ja vuorokauden ympäriinsä :)
- 1611
10+10 kirjoitti:
mä käyn välillä kohentamassa itsetuntoani, kohottaa niin peijakkaasti itsetuntoa kun näkee epätoivoisia chatpimatsuja pokaamassa seuraa keinolla millä hyvänsä ja vuorokauden ympäriinsä :)
missäkö?
- QP evk
kans kun haalataan huuhaan tai jonkun muun palstan jutut jollekin toiselle palstalle.
Mitä ne meille kuuluu, mitä siellä juttelevat.Anna olla rauhassa niin meidän kuin teidänkin.- nyt kysymys
kysymyksestä vai vituttaako itse kysymys?Liian henkkohtainen?
- 15+15
enpä nyt viitsi lähteä kaivelemaan, eipäkun oho poistit fuffen kanssa käymän keskustelun aivan itse missä olitte hakemassa muilta palstoilta porukkaa tänne pieniin h-pippaloihin, eli oliko tämä sinun kyllästyttävä aloituksesi vaihteeksi? No onhan se luonnollista jotta kun on annettu pikkulusikalla, niin ei sitä voi kauhoa kauhalla :))
Mut silti teitä on kiva käydä kahtelemassa, hetken kun lukee tajuaa kuinka hyvin itsellä asiat oikeastaan ovatkaan ei tarvee täyttää kolmeen pekkaan yhtä palstaa kirjoituksillaan hih hih. - 1+11
15+15 kirjoitti:
enpä nyt viitsi lähteä kaivelemaan, eipäkun oho poistit fuffen kanssa käymän keskustelun aivan itse missä olitte hakemassa muilta palstoilta porukkaa tänne pieniin h-pippaloihin, eli oliko tämä sinun kyllästyttävä aloituksesi vaihteeksi? No onhan se luonnollista jotta kun on annettu pikkulusikalla, niin ei sitä voi kauhoa kauhalla :))
Mut silti teitä on kiva käydä kahtelemassa, hetken kun lukee tajuaa kuinka hyvin itsellä asiat oikeastaan ovatkaan ei tarvee täyttää kolmeen pekkaan yhtä palstaa kirjoituksillaan hih hih.sinähän OLET se 40 naispuolinen hullu joka oli Tuffen kanssa kaveria ja alkoi yhtäkkiä syyttelemään että oli paritetu.
Kaadoit syyt niskaan kaikille jotka vain himmenneellä järjenvalollasi löysit.
Syyttelit että sinulle oli järjestetty mies.
Kaiken tietämäni valossa, pokasit kai itse miehen jostain sätistä ja kun homma meni poskelleen, syyttelit muita kirjoittajia.
Se on kuule oma vika jos on niin epätoivoinen että hankkii palstojen kautta itselleen miehiä.
Ylläpidosta tuli helluntalainen kun ei antanut sinun postailla 40 älyttömiä ja herjaavia syytöksiä.
Kyllä sinun nikkisikin vielä esiin kaivetaan jost tarpeen on.Samoin vanhat juttusi.
Hassuinta on että minäkin silloin lohduttelin sinua ja koitin olla muka tukena kun luulin tarinoitasi tosiksi.
Nyt tiedän paremmin. 1+11 kirjoitti:
sinähän OLET se 40 naispuolinen hullu joka oli Tuffen kanssa kaveria ja alkoi yhtäkkiä syyttelemään että oli paritetu.
Kaadoit syyt niskaan kaikille jotka vain himmenneellä järjenvalollasi löysit.
Syyttelit että sinulle oli järjestetty mies.
Kaiken tietämäni valossa, pokasit kai itse miehen jostain sätistä ja kun homma meni poskelleen, syyttelit muita kirjoittajia.
Se on kuule oma vika jos on niin epätoivoinen että hankkii palstojen kautta itselleen miehiä.
Ylläpidosta tuli helluntalainen kun ei antanut sinun postailla 40 älyttömiä ja herjaavia syytöksiä.
Kyllä sinun nikkisikin vielä esiin kaivetaan jost tarpeen on.Samoin vanhat juttusi.
Hassuinta on että minäkin silloin lohduttelin sinua ja koitin olla muka tukena kun luulin tarinoitasi tosiksi.
Nyt tiedän paremmin.tällä häiriköllä onkin. Hyvä kun vähän valaisist, on tässä saanutkin ihmetellä mikä tämä tapaus on joka heittelee outoja syytöksiään milloin kenenkin palstakirjoittajan niskaan. Tapaus on täysin tuntematon meikäläiselle, niin vähän olen 40 lukenut.
Sinulle häirikkö, lopeta kirjoittajien silmitön vainoaminen ja anna meidän kirjoitella rauhassa.- Missä?
TaikisN kirjoitti:
tällä häiriköllä onkin. Hyvä kun vähän valaisist, on tässä saanutkin ihmetellä mikä tämä tapaus on joka heittelee outoja syytöksiään milloin kenenkin palstakirjoittajan niskaan. Tapaus on täysin tuntematon meikäläiselle, niin vähän olen 40 lukenut.
Sinulle häirikkö, lopeta kirjoittajien silmitön vainoaminen ja anna meidän kirjoitella rauhassa.Milloin?
Missä? kirjoitti:
Milloin?
en tiedä ei ole esitellyt itseään, toiseen: ympäri palstaa, kolmanteen: muutaman viimeisen kuukauden aikana.
- 5+17
TaikisN kirjoitti:
en tiedä ei ole esitellyt itseään, toiseen: ympäri palstaa, kolmanteen: muutaman viimeisen kuukauden aikana.
on että nainen joko sätistä tai palstalta löysi jonkun "naisen" jonka kanssa kirjoitteli ja johon luotti, mutta se olikin mies oikeasti.
Kai sitten tapasi ja asia meni miten meni.
Sen jälkeen hän etsiskeli syyllistä palstan naiskirjoittajista ja syytti milloin ketäkin.
Vaihtaa vain palstaa.Huuhaalta ei löytynyt ketään syyteltävää, ei 50 ja nyt on täällä.
Rohkeimmat sanovat että olisi ollut A.donis asialla.Mene ja tiedä. 5+17 kirjoitti:
on että nainen joko sätistä tai palstalta löysi jonkun "naisen" jonka kanssa kirjoitteli ja johon luotti, mutta se olikin mies oikeasti.
Sen jälkeen hän etsiskeli syyllistä palstan naiskirjoittajista ja syytti milloin ketäkin.
Vaihtaa vain palstaa.Huuhaalta ei löytynyt ketään syyteltävää, ei 50 ja nyt on täällä.
Rohkeimmat sanovat että olisi ollut A.donis asialla.Mene ja tiedä.tai siis saa lukea. Ei voi muuta kuin päätään puistella.
Syyttely ja syyllistäminen umpimähkään ympäri palstoja ei kuulosta ihan normaalijärkisen toiminnalta. No, hyvä kuitenkin että sai taustoihin vähän valaistusta, ehkä häirikön ymmärtäminenkin nyt on vähän helpompaa, osaa ajatella että hän vain purkaa omaa pahaa oloaan summittaisesti valitsemiinsa kirjoittajiin.- mutta sepä nyt ei ollutkaan mikään ihme
5+17 kirjoitti:
Rohkeimmat sanovat että olisi ollut A.donis asialla.Mene ja tiedä.pieleen meni kuitenkin oletukset täysin
- No käyn
TaikisN kirjoitti:
täällä palstalla niin harvakseen etten ole huomannut mitään poikkeavaa mitä ei muuallakaan keskustelupalstalla ole tullut nähtyä.Joka paikassahan noita häröjä liikkuu.En paljon perusta niiden sanomisille.Miksi tekään?
No käyn kirjoitti:
täällä palstalla niin harvakseen etten ole huomannut mitään poikkeavaa mitä ei muuallakaan keskustelupalstalla ole tullut nähtyä.Joka paikassahan noita häröjä liikkuu.En paljon perusta niiden sanomisille.Miksi tekään?
on ollut senverran normaalihäröistä poikkeava, että on jonkinvrran herättänyt kummastusta. Senpä vuoksi oli ihan hyvä että häiriköinnin taustaan saatiin edes vähän valaistusta. :) Osaa paremmin olla välittämättä harhaisista huuteluista.
- 19+6
TaikisN kirjoitti:
on ollut senverran normaalihäröistä poikkeava, että on jonkinvrran herättänyt kummastusta. Senpä vuoksi oli ihan hyvä että häiriköinnin taustaan saatiin edes vähän valaistusta. :) Osaa paremmin olla välittämättä harhaisista huuteluista.
tuosta valaistuksesta tuntui todelta?
Sehän oli kopioitu vainot ja harhat kirjan sivulta 312.
Ihanko oikeasti kuvittelit selityksen olevan totta? 19+6 kirjoitti:
tuosta valaistuksesta tuntui todelta?
Sehän oli kopioitu vainot ja harhat kirjan sivulta 312.
Ihanko oikeasti kuvittelit selityksen olevan totta?ei savua ilman tulta. Jotain noitten älyvapaiden huuteluiden takana tietenkin on. En kuvittele mitään, enkä tiedä kerrotuista muuta kuin mitä sanoina palstalla lukee. Jotain kuitenkin selvästi on jossain tapahtunut ja tuo häirikkö sotkee nyt vainoihinsa summamutikassa kirjoittajia.
- 8+2=napakymppi
TaikisN kirjoitti:
ei savua ilman tulta. Jotain noitten älyvapaiden huuteluiden takana tietenkin on. En kuvittele mitään, enkä tiedä kerrotuista muuta kuin mitä sanoina palstalla lukee. Jotain kuitenkin selvästi on jossain tapahtunut ja tuo häirikkö sotkee nyt vainoihinsa summamutikassa kirjoittajia.
hän häiriköi, selittää, haluaa ohjata kuvittelemaan olemattomia.
Yksi ja sama kaiken takana.
Mikäs se kätevämpää.
Muutama vakkari jos saadaan vielä uskomaan ja todistelemaan olematonta.
Pelinappuloina pitää muita. 8+2=napakymppi kirjoitti:
hän häiriköi, selittää, haluaa ohjata kuvittelemaan olemattomia.
Yksi ja sama kaiken takana.
Mikäs se kätevämpää.
Muutama vakkari jos saadaan vielä uskomaan ja todistelemaan olematonta.
Pelinappuloina pitää muita.tai noin ;) Jossittelua toki voi jatkaa loputtomiin. Harhaisilta ja sekavilta vainoilta tämän häirikön tekstit nyt kuitenkin näyttävät, olkoot vaikuttimensa mitkä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289