Muistaako kukaan siihen toisia sanoja, kuin tässä?
http://www.youtube.com/watch?v=MMQ5U1HDt2w
Mä muistan tämmöset:
Tänään en voi luokses tulla,
yöhön synkkään tieni käy,
vaikka etsii silmät sulla,
varjoissa ei mitään näy....
Tuskin oikein ymmärsitkään,
mitä vaatii meiltä maa,
en voi viipyä nyt pitkään,
mua veljet odottaa.
En voi viipyä nyt pitkään,
mua veljet odottaa.
Pilvi otsallaan on kuulla,
koira haukkuu jossakin,
niin et saisi koskaan luulla,
että toista kaipaisin...
Tuosta eteenpäin en muista, paitsi osia ihan lopusta.
Tuli vain yhtäkkinen pakkomielle kysyä sitä täältä, kun olen ollut epätyytyväinen tuon version sanoihin.....
Anteeksi, jos synkistin mielenne iloisena perjantaina... Kyl se menee ohi....:)
Mukavaa lokakuun jatkoa ihan jokaikiselle jokatapauksessa!!:))
Partisaanivalssi
11
1273
Vastaukset
- outzak
oikeet sanat!:)) Ne tulee mulle aina mieleen kun kuu paistaa ja pilviä liikuskelee... Tänään oli just tilanne: "pilvi otsallaan on kuulla, koira haukkuu jossakin"....:)
Kiitos, kun jaksoit etsiä!:)))
- kaunis nainen
eipä ole kuulu aikoihin
hienoja vanhoja kappaleita....- k.n.
oli se asia
- outzak
arkailin tän kysymyksen laittamista... Mut turhaan pohdin, huuhaallahan on pelkästään ymmärtäväisiä ihmisiä!:;)
- kaunis nainen
outzak kirjoitti:
arkailin tän kysymyksen laittamista... Mut turhaan pohdin, huuhaallahan on pelkästään ymmärtäväisiä ihmisiä!:;)
siinä on tunnetta..
pidän marssimuusiikistakin..
kuinka niin ei ole vappua jos ei kuule jotain näistä.. - outzak
kaunis nainen kirjoitti:
siinä on tunnetta..
pidän marssimuusiikistakin..
kuinka niin ei ole vappua jos ei kuule jotain näistä..jotain suosikkejasi!
Kiva olis kuulla näin perjantai-illan ratoksi...:)))
- pikka 3
partisaanivalssi>vuorotyöläisen sanoin????????????
- partitiivi
Puolankielinen Partisaanivalssi on minusta vahvin, Laita framille se niin vertaillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1703139Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii631965Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K321918- 1981870
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261790Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771286Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja911235Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2341139Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1821113- 221080