Toimiiko muilla?
Ei toimi mulla modzillalla eikä explorerilla..
Hevostalli.net ei toimi?
20
1342
Vastaukset
- Hö?
Muilla ilmeisesti toimii..paitsi mulla..
Jos nyt jostain syystä on bannit annettu, eikös silti pääse selaan sivuja?
En ole mokomille sivuille edes hetkeen kirjottanu, enkä muiden mollaamista edes harrasta..- -
Ei toimi täälläkään... :/
- heppajhkhg
- kirjoitti:
Ei toimi täälläkään... :/
Ei toimi mullakaan :/
- diipadaapadaa
Ei ole toiminut täälläkään eilisestä iltapäivästä.
Mahtavatko touhuta päivityksiä vai onko peräti nurin mennyt?
- Frei-a
Mullakaan ei toimi.. Hitsi, ois pitäny markkinoille yks ilmoitus laittaa :/
- **
Ei näytä toimivan :(
- höh :/
Ja nyt ei toimi YouTubekaan..
- Oulussa
Totuustalli ei toimi mutta tuutuuppi toimii.
- tyydo
Oulussa kirjoitti:
Totuustalli ei toimi mutta tuutuuppi toimii.
Ei toimi ei! Vieroitusoireita, aargh!
- Hö?
tyydo kirjoitti:
Ei toimi ei! Vieroitusoireita, aargh!
Nyt toimii jälleen!
- Sennutar
Hö? kirjoitti:
Nyt toimii jälleen!
No ei mulla ainakaan toimi vieläkään.. pläh. Nyt varmaan kaikki topat "katoaa" taas bittiavaruuteen.
- 1017
Sennutar kirjoitti:
No ei mulla ainakaan toimi vieläkään.. pläh. Nyt varmaan kaikki topat "katoaa" taas bittiavaruuteen.
Ei täällä ainakaan:( Kunnon puhdistus kyllä tulisi siellä tarpeeseen, yhtään ei harmittaisi vaikka sivusto olisi puhdistunt. Mielenkiintoista olisi tietää miksi ei toimi?
- Sennutar
1017 kirjoitti:
Ei täällä ainakaan:( Kunnon puhdistus kyllä tulisi siellä tarpeeseen, yhtään ei harmittaisi vaikka sivusto olisi puhdistunt. Mielenkiintoista olisi tietää miksi ei toimi?
Mullakin alkaa olla vieroitusoireita ht-netistä ;(
Ei toimi mitenkään päin, välimuistissa kuitenkin sivu tältä päivältä, mutta ei avaudu edes se.
Mihkäs ihmeeseen sitä nyt voisi kokoontua? - tyydo
Sennutar kirjoitti:
Mullakin alkaa olla vieroitusoireita ht-netistä ;(
Ei toimi mitenkään päin, välimuistissa kuitenkin sivu tältä päivältä, mutta ei avaudu edes se.
Mihkäs ihmeeseen sitä nyt voisi kokoontua?En mä tajua, eilen koitin töissä päästä HT.nettiin (illalla) muttei onnannut. Kotona pääsi taas klo 22 jälkeen, samoin tänään mutta nyt taas töistä ei?!
- _?!_
Mulla ei toimi myöskään Hevostalli.net ja olis mukava saada se toimii ku pitäis päästä vuokrahevosten puolelle :/ mutta kiva etten ole ainoa jolla ei toimi, en ole kyllä vielä päässyt sinne sisään enkä tiedä ketään kenellä toimis.
- kengittäjä
ei toimi?? mitä vikaa taas??????
- kiruliini
kengittäjä kirjoitti:
ei toimi?? mitä vikaa taas??????
Ei toimi täälläkään..
Sanokaa nyt joku mitä siellä nyt taas puuhaillaan?
- piste
ei toimi vieläkään ja 2 vuotta meni
- kuolainrengas
Ei tosiaan toimi..
- Anonyymi
ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463