Toimiiko muilla?
Ei toimi mulla modzillalla eikä explorerilla..
Hevostalli.net ei toimi?
20
1113
Vastaukset
- Hö?
Muilla ilmeisesti toimii..paitsi mulla..
Jos nyt jostain syystä on bannit annettu, eikös silti pääse selaan sivuja?
En ole mokomille sivuille edes hetkeen kirjottanu, enkä muiden mollaamista edes harrasta..- -
Ei toimi täälläkään... :/
- heppajhkhg
- kirjoitti:
Ei toimi täälläkään... :/
Ei toimi mullakaan :/
- diipadaapadaa
Ei ole toiminut täälläkään eilisestä iltapäivästä.
Mahtavatko touhuta päivityksiä vai onko peräti nurin mennyt?
- Frei-a
Mullakaan ei toimi.. Hitsi, ois pitäny markkinoille yks ilmoitus laittaa :/
- **
Ei näytä toimivan :(
- höh :/
Ja nyt ei toimi YouTubekaan..
- Oulussa
Totuustalli ei toimi mutta tuutuuppi toimii.
- tyydo
Oulussa kirjoitti:
Totuustalli ei toimi mutta tuutuuppi toimii.
Ei toimi ei! Vieroitusoireita, aargh!
- Hö?
tyydo kirjoitti:
Ei toimi ei! Vieroitusoireita, aargh!
Nyt toimii jälleen!
- Sennutar
Hö? kirjoitti:
Nyt toimii jälleen!
No ei mulla ainakaan toimi vieläkään.. pläh. Nyt varmaan kaikki topat "katoaa" taas bittiavaruuteen.
- 1017
Sennutar kirjoitti:
No ei mulla ainakaan toimi vieläkään.. pläh. Nyt varmaan kaikki topat "katoaa" taas bittiavaruuteen.
Ei täällä ainakaan:( Kunnon puhdistus kyllä tulisi siellä tarpeeseen, yhtään ei harmittaisi vaikka sivusto olisi puhdistunt. Mielenkiintoista olisi tietää miksi ei toimi?
- Sennutar
1017 kirjoitti:
Ei täällä ainakaan:( Kunnon puhdistus kyllä tulisi siellä tarpeeseen, yhtään ei harmittaisi vaikka sivusto olisi puhdistunt. Mielenkiintoista olisi tietää miksi ei toimi?
Mullakin alkaa olla vieroitusoireita ht-netistä ;(
Ei toimi mitenkään päin, välimuistissa kuitenkin sivu tältä päivältä, mutta ei avaudu edes se.
Mihkäs ihmeeseen sitä nyt voisi kokoontua? - tyydo
Sennutar kirjoitti:
Mullakin alkaa olla vieroitusoireita ht-netistä ;(
Ei toimi mitenkään päin, välimuistissa kuitenkin sivu tältä päivältä, mutta ei avaudu edes se.
Mihkäs ihmeeseen sitä nyt voisi kokoontua?En mä tajua, eilen koitin töissä päästä HT.nettiin (illalla) muttei onnannut. Kotona pääsi taas klo 22 jälkeen, samoin tänään mutta nyt taas töistä ei?!
- _?!_
Mulla ei toimi myöskään Hevostalli.net ja olis mukava saada se toimii ku pitäis päästä vuokrahevosten puolelle :/ mutta kiva etten ole ainoa jolla ei toimi, en ole kyllä vielä päässyt sinne sisään enkä tiedä ketään kenellä toimis.
- kengittäjä
ei toimi?? mitä vikaa taas??????
- kiruliini
kengittäjä kirjoitti:
ei toimi?? mitä vikaa taas??????
Ei toimi täälläkään..
Sanokaa nyt joku mitä siellä nyt taas puuhaillaan?
- piste
ei toimi vieläkään ja 2 vuotta meni
- kuolainrengas
Ei tosiaan toimi..
- Anonyymi
ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862