Paras painajaisuni

Masse-setä

Ei mikään kilpailu sinänsä, mutta tässä tulee pohjat:
Näin eilen yönä unta, että teimme isolla porukalla ryöstön yhdistysten kassaan. Rahaa lapioitiin monta tuntia, ja jossain vaiheessa tuntui, että nyt ei enää jaksa.
Onneksi kopteri tulikin juuri ajallaan ja pääsimme pois.
Seuraavana aamuna kaikki neljä ihmistä olimmekin lentokentällä ja aloimme miettiä, minne menisimme. Olimme kenttärakennuksen ylimmässä kerroksessa. Kysyin, että milloin saamme oman osuutemme. Jäsen N alkoikin heti jakaa rahaa. Ensin saimme noin sentin paksuisen kasan dollareita. Siellä oli 5 dollarin seteleiden lisäksi myös 200 dollarin seteli. Saimme myös paljon sentin ja kahden sentin kolikoita.
Rahasumma ei tuntunut siinä vaiheessa kovinkaa suurelta, mutta sitten, kun alettiin jakaa osakkeita, joukkovelkalainoja ja shekkejä ja muita isompia papereita, aloin innostua.

Juuri, kun olimme aloittamassa kokousta, naisjäsen alkoi huutaa hysteerisesti: "Meidät on saarrettu!" "Poliiseja on tullut joka puolelle". "Katsokaa vaan noita pitkiä mustia autoja, joilla ei ole parkkikiekkoja tuulilasissa!"
No, uni oli aika pitkä, joten ei tästä nyt enempää tällä kertaa. Rahanjaosta ja yllättävistä käänteistä ehkä myöhemmin. Parasta kuitenkin ennen toista parasta.

34

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse--Täti

      Hyvä jotta olette alkaneet keräämään sitä kolehtia, vieläkun summa näkyy täällä, niin kaikki on OK!

      Voitte vetaista jonkin hyvän virren tähän väliin

      • sanoo hoitaja,

        osastolle rauhoittumaan ja ottamaan iltapäivälääkkeet.


    • haluatko unenselityksen :))

      Mä olin viimeyönä koulun ruokalassa, enkä löytänyt yhtään tyhjää paikkaa mihin istua kuuma keittolautanen kädessä :( Menin nurkkaan lattialle, ja kohta siinä istui iso porukka ihmisiä. Kaikkialla oli kauhea hässäkkä, keittäjät juoksivat valkoisissa essuissaan ja myssyissään, lapset kirmailivat pitkin salia, vain meidän nurkkauksemme oli rauhallinen.

      • Masse-setä

        Vaikka uni onkin vielä kesken. Happy ending puuttuu vielä esimerkiksi.
        Niin kuin sinullakin. Yleensähän sitä herää siinä vaiheessa, kun kaikki alkaa näyttämään liian hyvältä tai pahalta ollakseen totta.


      • olla totta. Mäkin olin jossain ruokalassa, mutta siellä joku rupes ampumaan silmittömästi ja pakko oli syöksyä lattialle makaamaan. Joka kerta kun yritin nostaa päätäni näin sen miehen osoittavan mua sillä aseella ja ampuvan samaan suuntaan. *värisee vieläkin kauhuissaan*


      • määkin selvennyksen jos kauniisti pyydän :)) .


      • ja mä näin yks yö unta, kun vain purin joitain kudottuja sukkia, siis koko yön. Kyllä oli rankkaa hommaa.


      • Nittaminax kirjoitti:

        olla totta. Mäkin olin jossain ruokalassa, mutta siellä joku rupes ampumaan silmittömästi ja pakko oli syöksyä lattialle makaamaan. Joka kerta kun yritin nostaa päätäni näin sen miehen osoittavan mua sillä aseella ja ampuvan samaan suuntaan. *värisee vieläkin kauhuissaan*

        Haluat puolustautua keinolla millä hyvänsä. Jos ase on toisella henkilöllä epäilet jonkun yrittävän asiattomasti loukata sinua. Pelko unessa viittaa samaan asiaan.
        Uhattuna oleminen unessa:enteilee epäonnistunutta matkaa tai vierailua.
        Ruokala näyttää liityvän terveyteen, jos olit tyytyväinen ruokaan terveytesi on hyvä, jos tyytymätöön terveytesi reistailee. Sä et ilmeisesti sitten syönyt ruokalassa, joten paikalla ei liene niin suurta unisymbolista merkitystä.


      • Nittaminax kirjoitti:

        ja mä näin yks yö unta, kun vain purin joitain kudottuja sukkia, siis koko yön. Kyllä oli rankkaa hommaa.

        liittyy myösterveyteen. Terveytesi ei ole parhaimmillaan uniselityksen mukaan. Sukat unessa kuvastaa kateutta. Olivatko sukat harmaat tai valkoiset?


      • TaikisN kirjoitti:

        Haluat puolustautua keinolla millä hyvänsä. Jos ase on toisella henkilöllä epäilet jonkun yrittävän asiattomasti loukata sinua. Pelko unessa viittaa samaan asiaan.
        Uhattuna oleminen unessa:enteilee epäonnistunutta matkaa tai vierailua.
        Ruokala näyttää liityvän terveyteen, jos olit tyytyväinen ruokaan terveytesi on hyvä, jos tyytymätöön terveytesi reistailee. Sä et ilmeisesti sitten syönyt ruokalassa, joten paikalla ei liene niin suurta unisymbolista merkitystä.

        kiitos. Onneksi en ole ainakaan matkustamassa tai menossa mihkään. Juu en muista että olisin syönnyt siellä mitään, mutta monesti näen unta että olen jossain ruokalassa ja syön tai ainakin valitsen ruokia lautaselle jotka mystisesti häviää. Voi vitsi kun lukisitkin mun unipäiväkirjaani sun pasmat menis sekasin. :)) tarkoitan tota unienselityskirjaasi. :)))


      • TaikisN kirjoitti:

        liittyy myösterveyteen. Terveytesi ei ole parhaimmillaan uniselityksen mukaan. Sukat unessa kuvastaa kateutta. Olivatko sukat harmaat tai valkoiset?

        ja en ole ihan varma oliko ne kaikki sukkia, mutta jotain kudelmia kuitenkin.


      • tulkitsetko paljon omia uniasi ja pitävätkö ne paikkansa? Nämä meinaan ovat aivan ihania juttuja vaikka en niihin paljoa usko. Osa näyttää ainakin pitävän paikkansa.


      • Nittaminax kirjoitti:

        ja en ole ihan varma oliko ne kaikki sukkia, mutta jotain kudelmia kuitenkin.

        kielivät tympäytyneisyydestä. Sulla on silloin ollut tylsää kun oot unessasi purkanut harmaita sukkia :)


      • TaikisN kirjoitti:

        kielivät tympäytyneisyydestä. Sulla on silloin ollut tylsää kun oot unessasi purkanut harmaita sukkia :)

        vastaus ja todella olin tympääntynyt. ;))


      • Nittaminax kirjoitti:

        tulkitsetko paljon omia uniasi ja pitävätkö ne paikkansa? Nämä meinaan ovat aivan ihania juttuja vaikka en niihin paljoa usko. Osa näyttää ainakin pitävän paikkansa.

        jos näen jotain merkillistä unta, tulee vilkaistua mitä unikirja kertoo. Kun kirja antaa vain yksittäisille esineille tai asioille merkityksen, on hauska tehdä yhteenvetoja. En edes oo seurannut pitävätkö unien selitykset paikkaansa, mutta senverran taikauskoinen kuitenkin olen, että jos nään unessa lantaa tai ulostetta, lottoan varmasti. Silloin yleensä on tullut pikkuvoittoja.
        En mä unien perusteella mitään tärkeitä päätöksiä tee, hupiahan tämä :)


      • TaikisN kirjoitti:

        jos näen jotain merkillistä unta, tulee vilkaistua mitä unikirja kertoo. Kun kirja antaa vain yksittäisille esineille tai asioille merkityksen, on hauska tehdä yhteenvetoja. En edes oo seurannut pitävätkö unien selitykset paikkaansa, mutta senverran taikauskoinen kuitenkin olen, että jos nään unessa lantaa tai ulostetta, lottoan varmasti. Silloin yleensä on tullut pikkuvoittoja.
        En mä unien perusteella mitään tärkeitä päätöksiä tee, hupiahan tämä :)

        on joskus aikoinaan nuoruudessa ollut kans joku unikirja ja muistan sieltä tuon uloste jutun et se tietäisi rahaa, mutta mun kohdalla se ei pidä paikkaansa. Tai on silleen pitänyt, että joku muu on rikstunut mutta en minä. :))

        Hupiapa hyvinkin ja mukavampaa kun toinen niitä tulkitsee. Olis mulla viellä yks uni, mutta kehtaa enään sua vaivata.


      • Nittaminax kirjoitti:

        on joskus aikoinaan nuoruudessa ollut kans joku unikirja ja muistan sieltä tuon uloste jutun et se tietäisi rahaa, mutta mun kohdalla se ei pidä paikkaansa. Tai on silleen pitänyt, että joku muu on rikstunut mutta en minä. :))

        Hupiapa hyvinkin ja mukavampaa kun toinen niitä tulkitsee. Olis mulla viellä yks uni, mutta kehtaa enään sua vaivata.

        mielellänihän minä, enkä usko Masse-Sedänkään pahastuvan vaikka vähän unia seliteltäisiin painajaisketjussaan :)


      • TaikisN kirjoitti:

        mielellänihän minä, enkä usko Masse-Sedänkään pahastuvan vaikka vähän unia seliteltäisiin painajaisketjussaan :)

        tällänen.

        Olin ollut jonkun miehen luona ja varastanut oikein paksun kultasen kaulaketjun jonka keskellä oli ylioppilasmerkki joka ei kuitenkaan ollut mikään oikea, vaan sellanen sotaveteraaneille annettava rintamerkki, se oli emalinen.
        Seuraavaksi kävelin ukkoni kanssa sillalla ja joku tuntematon mies tuli mulle sanomaan että varastin arvokkaan kaulaketjun, johon minä sanoin että tämä on aivan arvotonta rihkamaa ja heitin sen sieltä sillalta alas.

        Heittämisen jälkeen katsoin että se mies uskoi tarinani ja häipyi paikalta. Menimme ukkoni kanssa sinne sillanalle ja yritin etsiä sitä korua, mutta ei sitä löytynyt. Eräässä katoksessa istui nuorisoa ja kysyin heiltä olivatko he nähneet sitä ja sanoivat että errän lapsen isä oli löytänyt sen ja viennyt kotiin.

        Seuraavaksi tapahtu niin, että sanoin sen korun olevan minun ja soitan poliisit paikalle jos ei se isä palauta sitä minulle. Yhtä äkkiä olinkin jossain kauppakeskuksessa ja siellä istui paikallisia juoppoja jotka sanoivat minulle että älä yritä sen äijän kanssa mitään, se on paljon oppineempi kuin minä ja häviän jutun jos teen siitä ilmoituksen poliisille.


        Voi vihtu että oli pitkä stoori :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        tällänen.

        Olin ollut jonkun miehen luona ja varastanut oikein paksun kultasen kaulaketjun jonka keskellä oli ylioppilasmerkki joka ei kuitenkaan ollut mikään oikea, vaan sellanen sotaveteraaneille annettava rintamerkki, se oli emalinen.
        Seuraavaksi kävelin ukkoni kanssa sillalla ja joku tuntematon mies tuli mulle sanomaan että varastin arvokkaan kaulaketjun, johon minä sanoin että tämä on aivan arvotonta rihkamaa ja heitin sen sieltä sillalta alas.

        Heittämisen jälkeen katsoin että se mies uskoi tarinani ja häipyi paikalta. Menimme ukkoni kanssa sinne sillanalle ja yritin etsiä sitä korua, mutta ei sitä löytynyt. Eräässä katoksessa istui nuorisoa ja kysyin heiltä olivatko he nähneet sitä ja sanoivat että errän lapsen isä oli löytänyt sen ja viennyt kotiin.

        Seuraavaksi tapahtu niin, että sanoin sen korun olevan minun ja soitan poliisit paikalle jos ei se isä palauta sitä minulle. Yhtä äkkiä olinkin jossain kauppakeskuksessa ja siellä istui paikallisia juoppoja jotka sanoivat minulle että älä yritä sen äijän kanssa mitään, se on paljon oppineempi kuin minä ja häviän jutun jos teen siitä ilmoituksen poliisille.


        Voi vihtu että oli pitkä stoori :)))

        Varastaminen,sinulle on tiedossa hyvää, voi merkitä myös salaista rakkautta aviossa olevaan henkilöön. Kultaesineen kadottaminen taas on viesti että sinua aliarvioidaan.
        Emali unessa varoittaa tekemästä turhia hankintoja.
        Silta symbolisoi sovinnollisuutta, kadotetun tavaran etsiminen kielii sinun eläneen yli varojesi.
        Ihmisjoukot tietävät sinulle epämieluisia tilaisuuksia. Unessasi valehtelet (korun olevan sinun) ja se tietää että joudut perumaan erään jo sovitun tapaamisen.
        Varoitus unessasi kertoo erään ystäväsi olevan luotettava.Poliisi kuvastaa arvovaltaa.
        -------------------------------
        Hmmm..joudut perumaan tapaamisen erittäin luotettavan salaisen arvovaltaisen rakastettusi kanssa, koska olet elänyt yli varojesi etkä pysty menemään häntä tapaamaan. Tilanne tuntuu sinusta epämiellyttävältä. Sovitte kuitenkin tapaavanne myöhemmin. ERITtäin Vapaasti tulkittuna :))))


      • TaikisN kirjoitti:

        Varastaminen,sinulle on tiedossa hyvää, voi merkitä myös salaista rakkautta aviossa olevaan henkilöön. Kultaesineen kadottaminen taas on viesti että sinua aliarvioidaan.
        Emali unessa varoittaa tekemästä turhia hankintoja.
        Silta symbolisoi sovinnollisuutta, kadotetun tavaran etsiminen kielii sinun eläneen yli varojesi.
        Ihmisjoukot tietävät sinulle epämieluisia tilaisuuksia. Unessasi valehtelet (korun olevan sinun) ja se tietää että joudut perumaan erään jo sovitun tapaamisen.
        Varoitus unessasi kertoo erään ystäväsi olevan luotettava.Poliisi kuvastaa arvovaltaa.
        -------------------------------
        Hmmm..joudut perumaan tapaamisen erittäin luotettavan salaisen arvovaltaisen rakastettusi kanssa, koska olet elänyt yli varojesi etkä pysty menemään häntä tapaamaan. Tilanne tuntuu sinusta epämiellyttävältä. Sovitte kuitenkin tapaavanne myöhemmin. ERITtäin Vapaasti tulkittuna :))))

        ei nyt osunnut nappiin. Tapasin toki erittäin arvovaltaisen virkailijan mutta se oli nainen enkä ole lepso. Yli varojenkaan en ole elännyt vaikka neljä päivää tekikin tiukkaa ja jouduin lainaamaan pikkusen rahaa, mutta se ei johtunut minusta :)).


      • Masse-Vasse
        TaikisN kirjoitti:

        Haluat puolustautua keinolla millä hyvänsä. Jos ase on toisella henkilöllä epäilet jonkun yrittävän asiattomasti loukata sinua. Pelko unessa viittaa samaan asiaan.
        Uhattuna oleminen unessa:enteilee epäonnistunutta matkaa tai vierailua.
        Ruokala näyttää liityvän terveyteen, jos olit tyytyväinen ruokaan terveytesi on hyvä, jos tyytymätöön terveytesi reistailee. Sä et ilmeisesti sitten syönyt ruokalassa, joten paikalla ei liene niin suurta unisymbolista merkitystä.

        Minulla on toinen teoria. Ase on fallos. Luen juuri Juha Vuorisen päiväkirjaa, jossa mikään ei ole pyhää. Paitsi Jenni.
        Hemmetti. Jenni, Katja, Kati, Marja, Pirjo, Esteri, Alice, toinen Pirjo, Jaana, Tarja, Eeva, Sari, Minna, Ira, Marjatta, Mirja.
        Epäonnistunut matka on paras. (Paitsi poikkeuksiakin tulee, ehkä)
        Tuo Vuorinen voisi kehittää omaa osaamistaan, koska hänellä on potenssia, anaalilyysiä ja vähän järkeä.


    • mitä tästä saisi kasaan...

      Ryöstö, jos itse ryöstät, joudut maksamaan jonkun toisen tekemän velan. Lapioiminen taas enteilee varakkuutta. Laajastikatsoen tuossa on myös tapahtunut osakeantia...joka kertoo sinun turhaan pelänneen henkilökohtaisia veroasioihisi liittyviä kysymyksiä. Polissin näkeminen kertoo rahallisuuden saavuttamisesta riitatilanteessa ja poliisiauto viestii että tulet pyytämään virka-apua.

      Hmmmm....talousasioihinhan tämä uni liittyy. Kannattaisi lotata :)

      Entäs se toinen uni?

    • että tämän unen keksit:D Tai jos et, niin olet sijoittanut johonkin uhkapeliin:D Tai jos ei noinkaan, niin olet vaihtanut saunalahteen:D Mainoksissahan luvataan aina jotain lisää kaupanpäälle:-
      Suosittelisinkin varmuuden vuoksi kaikkien mainoksien ohittamista, ainakin kuukaudeksi!

      • Masse-setä

        Se oli niin pitkä uni. Pysy kanavalla.


      • Masse-setä kirjoitti:

        Se oli niin pitkä uni. Pysy kanavalla.

        vaan väitä, että jatkuu vieläkin? *ravistelee olkapäistä ja huilauttaa kylmää vettä päälle*


      • Masse-setä
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        vaan väitä, että jatkuu vieläkin? *ravistelee olkapäistä ja huilauttaa kylmää vettä päälle*

        Koko porukka lähti juoksemaan kokoushuoneesta kierreportaita alas päin. Jättäydyin viimeiseksi, koska olin vastuullinen henkilö. Osasinkin jo arvata, mutta kuitenkin se oli aika iso järkytys, kun poliisi huusi: "Seis, tämä on pidätys!".
        Ikinä koittanut pidättää niin paljon, mutta pakenin takaisin kokoushuoneeseen. Aloin heti selvittämään rahoja. Kolikot heitin maton alle ja tajusin heti, että yhdistys... Kauhea kiire oli tietenkin siinä vaiheessa, joten en pystynyt tuntemaan rationaalisesti.
        Sitten tuli yllätys. Kokoushuoneeseen tuli nainen! Ajattelin ensin, että hän on paikallinen poliisi. Näin, että hän katseli aika arvostelevasti. Sitten hän näytti lipun ja sanoi: "Olen menossa Bahamasaarille. Se on aika hieno paikka ja voisin maksaa parin viikon liput."
        No....no taas tämä menee jaaritteluksi. Uni on vaan niin h...tin pitkä.


      • Masse-setä kirjoitti:

        Koko porukka lähti juoksemaan kokoushuoneesta kierreportaita alas päin. Jättäydyin viimeiseksi, koska olin vastuullinen henkilö. Osasinkin jo arvata, mutta kuitenkin se oli aika iso järkytys, kun poliisi huusi: "Seis, tämä on pidätys!".
        Ikinä koittanut pidättää niin paljon, mutta pakenin takaisin kokoushuoneeseen. Aloin heti selvittämään rahoja. Kolikot heitin maton alle ja tajusin heti, että yhdistys... Kauhea kiire oli tietenkin siinä vaiheessa, joten en pystynyt tuntemaan rationaalisesti.
        Sitten tuli yllätys. Kokoushuoneeseen tuli nainen! Ajattelin ensin, että hän on paikallinen poliisi. Näin, että hän katseli aika arvostelevasti. Sitten hän näytti lipun ja sanoi: "Olen menossa Bahamasaarille. Se on aika hieno paikka ja voisin maksaa parin viikon liput."
        No....no taas tämä menee jaaritteluksi. Uni on vaan niin h...tin pitkä.

        ja muut kansalaiset! Oiskos nyt kysymyksessä enemmänkin tälläinen mediaalinen *köh* mediat...illusinaatio?
        Rationaalinen tunneäly saattaa vielä heitellä. Yrjö Kallinen kyseli muinoin: Elämmekö unessa:?
        Mutta .....pitkän harkinnan jälkeen voisit tuota jatkopaikkaa tavoitella....no sanotaan nyt: jatkoon!


    • Meriläinen

      on yleensä silloin kun joutuu heräämään ihanasta unesta komean prinssin vierestä kellon soittoon ja armoton arki alkaa.
      Silloin totuus muuttuu painajaiseksi ja uni on ollut se paras.
      Tulikohan tästä nyt mitään tolkkua?

    • jk

      vai niin

      • fausti

        Nyt alkaa hymyilyttämään. *hymyilee leveästi*

        Toveri jk taitaa olla tosi harrastaja kun niin monella palstalla käy diplomaattisesti ilmaisemaan mielipiteensä "vai niin".

        Hyvä. Tosiharrastaja on tosiharrastaja ja ansaitsee hatunnoston.


      • jk varmaan
        fausti kirjoitti:

        Nyt alkaa hymyilyttämään. *hymyilee leveästi*

        Toveri jk taitaa olla tosi harrastaja kun niin monella palstalla käy diplomaattisesti ilmaisemaan mielipiteensä "vai niin".

        Hyvä. Tosiharrastaja on tosiharrastaja ja ansaitsee hatunnoston.

        laajentaa reviiriään, ja hakee elämäänsä oikeaa suuntaa, siitä hänelle kolminkertainen ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN!


    • Se oli aika tyylikäs!

      Se on lapsena toistuvasti näkemäni sama sinimustavalkoinen uni(muut unet toki kaik aina täysin normaaleis väreis), jossa soi taustalla aina sama biisi, siis unen eli mun oma, karmea lyhyt biisi, joka liittyi äärimmäisen pelottavaan juoneen. Heräsin tästä lyhyestä unesta aina tuskanhiessä ja peläten.

      • Niin, että

        On ollu muitaki kauheita unia, mutta toi on just niin tyylikäs ja twilight zone -meininki lisäks. Sitä paitsi unien selittämisestä: uskon että on täyttä hölynpölyä koko seKIN paska, kaik ne huuhaakirjat ym. 'Opit'. Mä olen ainaki kyllä lähes aina(aina en oo viittiny miettiä niitä)ite tajunnu mistä unieni sisältämät matskut ja jutut tulee, ne on kyllä aika selviä asioita. Hyvin harvoin yhtään mitään kovin yllättävää(vaikka unien ulottuvuudet).


      • Masse-Vasse
        Niin, että kirjoitti:

        On ollu muitaki kauheita unia, mutta toi on just niin tyylikäs ja twilight zone -meininki lisäks. Sitä paitsi unien selittämisestä: uskon että on täyttä hölynpölyä koko seKIN paska, kaik ne huuhaakirjat ym. 'Opit'. Mä olen ainaki kyllä lähes aina(aina en oo viittiny miettiä niitä)ite tajunnu mistä unieni sisältämät matskut ja jutut tulee, ne on kyllä aika selviä asioita. Hyvin harvoin yhtään mitään kovin yllättävää(vaikka unien ulottuvuudet).

        No ei ole ainakaan sinivalkoinen uni. No, Marko tai anybody, who ewer... Olet ajatteleva ihminen, joka ei ole hyvä asia nykyään. Ajattelet liian tarkasti astioita.
        Voihan ne tietysti esipestä, mutta siitä lähtee liian iso hiilijalanjälki.
        Kannattaa vaan heittää ruokineen sinne sisään. Jos kone hyytyy, niin osta Kantista uusi, joka kestää kohta kauemmin kuin Sinä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe