Apuaaa

Nittaminax

16

240

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+18

      oli jo kuukausi sitten täällä. Et näytä saaneen yhtään ääntä.

      • missä täällä kun en ole huomannut. Enkä edes moiseen pelleilyyn tahtoisikaan.


      • 18+4


    • tuon jo silloin kun linkki oli täällä eka keran. mä vähän eppäilen ettei tämän palstan porukoilla, kellään meistä oo asiaa viikon keskustelijaksi *hekottelee*

      • kun mä en ollut huomannut ennenku nyt, et se linkki olikin ollut jo tääl. Näin vähän mä seuraan kaikkia kirjoituksia.

        Pistäisivät tarmonsa ensin sivujen toimivuuteen ennenku ryhtyvät leikkimään moisella asialla.

        Kyl tääl just nippa nappa paria vois ehdottaa viikon keskustelijaksi, mutta niin ku sanoit ei taida olla kellään asiaa siihen kisaan.

        Tulipas nyt monta ku kukkuu. *kikattaa* saakohan joku taas hepulin :))


      • Nittaminax kirjoitti:

        kun mä en ollut huomannut ennenku nyt, et se linkki olikin ollut jo tääl. Näin vähän mä seuraan kaikkia kirjoituksia.

        Pistäisivät tarmonsa ensin sivujen toimivuuteen ennenku ryhtyvät leikkimään moisella asialla.

        Kyl tääl just nippa nappa paria vois ehdottaa viikon keskustelijaksi, mutta niin ku sanoit ei taida olla kellään asiaa siihen kisaan.

        Tulipas nyt monta ku kukkuu. *kikattaa* saakohan joku taas hepulin :))

        vaarallista, kuku vaan ihan rauhassa ;)
        Saattaahan siihen joku laskutoimitus hyökätä neuvomaan, mutta väliäkö hällä.


      • Nittaminax kirjoitti:

        kun mä en ollut huomannut ennenku nyt, et se linkki olikin ollut jo tääl. Näin vähän mä seuraan kaikkia kirjoituksia.

        Pistäisivät tarmonsa ensin sivujen toimivuuteen ennenku ryhtyvät leikkimään moisella asialla.

        Kyl tääl just nippa nappa paria vois ehdottaa viikon keskustelijaksi, mutta niin ku sanoit ei taida olla kellään asiaa siihen kisaan.

        Tulipas nyt monta ku kukkuu. *kikattaa* saakohan joku taas hepulin :))

        Olishan täällä NK, siri-inna ja sinä ja muutama lisääkin. Pitäiskö käydä ehdottamassa. Hih......


      • Nittaminax kirjoitti:

        Olishan täällä NK, siri-inna ja sinä ja muutama lisääkin. Pitäiskö käydä ehdottamassa. Hih......

        niinkuin sinäkin, piähän vain näppis kurissa !! Mua et mene munaamaan sinne *muksii paistinpannulla*


      • TaikisN kirjoitti:

        niinkuin sinäkin, piähän vain näppis kurissa !! Mua et mene munaamaan sinne *muksii paistinpannulla*

        miten mä arvasin että astalo otetaan heti esiin. *suojaa päätään patakintailla*


    • ongelmia sivujen aukeamisten kanssa? Koko ajan vaan lataa eikä sivut aukea loppuun asti.

      • 8+2

        toimii hyvin


      • pirpzuzeiccu

        ole tuollaista ongelmaa täällä.


      • 8+2 kirjoitti:

        toimii hyvin

        kun pääsin sanomasta ei ole mullakaan, paitsi että välilehteen ei tule 24 logoa, on vain paperiarkki.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        ole tuollaista ongelmaa täällä.

        ku ei aina tiedä missä vika jos ei sivut aukea normaalisti ja muilla taas aukeaa. Onko se vika mun laajakaistan tarjoassa vai mun koneessa. *itkee*


    • En nyt sanoisi suortakädeltä ideaa aivan huonoksikkaan. Mutta, jos taas tarkoituksena on kisata" mielyttävimmästä keskustelijasta, tai olikos se; joka tuo iloa ja lohtua kanssaihmisille, niin tulee imelä" maku tuosta. Ei silti, etteikö näitä nettikeskusteluja ja niiden laatua olisi hyvä skarpata ja ohjeistaa kanssaihmisiä arvostavammiksi ja yleisemminkin kielellistä ilmaisua rikastuttavammaksi.
      Hyvän keskustelijan tekstin tulisi sisältää myös herätteitä, sekä ajatuksiin, asenteisiin ja mielen rakenteisiin samalla, kun saadaan tunteisiin kosketusta. Tunnetsunameja" näyttäisi olevan hepposen helposti nostettavissa. Kielteiset tunteet ovat edelleenkin ylivoimaisesti voitolla. Älykkyyttä käytetään taistelulajina" ja iskut alta vyön saavat aikaan lähes samaa, kuin joskus Roomalaisten arenoilla.
      Jossain piilotajunnassa on edelleenkin tiettyä halventavaa ajattelumallia keskustelupalstoilla kirjoittavia kohtaan. Toisaalla taas ilmenee itseriittoista, omahyväistä ja minä tiedän paremmin asennetta.
      Kuitenkin jokin käsittämätön imu vetää ihmisiä näille palstoille kirjoittamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe