Vain kolme ihmistä on joutunut tehohoitoon. kuolemat Meksikossa olivat muiden tautien aiheuttamia. ; http://www.iltasanomat.fi/uutiset/t/sikainfluenssa/1719172
Vastaukset 2
- eiköhän
ne käsidesipurnukat pikkuhiljaa siirretä vähän sivummalle siitä oviaukosta... Kiihkeimpänä aikana oli ohjeistus sekä desinfioida kädet että pestä ne...
Mitä tästä opimme, emme mitään:D ihminen on sitten tyhmä.
Kyllä kaikista ennaltaehkäisykeinoista on jaariteltu, mutta jospa tämä olisikin ollut tappava pandemia. Oli valmistelu todella heikkoa. Olisi välittömästi pitänyt eristää meksikon tapaukset kartalta ja kieltää lennot meksikosta molempiin suuntiin, mitä nyt ei tehty vaan sikainfluenssa levisi kuin rutto. Nämä desinfiointi/suusuojat ovat aina vain jälkitoimenpiteitä, mitkä eivät edes tosipaikan tullen suurta turvaa anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3701184- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20530SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht323513- 78490
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459