Vain kolme ihmistä on joutunut tehohoitoon. kuolemat Meksikossa olivat muiden tautien aiheuttamia. ; http://www.iltasanomat.fi/uutiset/t/sikainfluenssa/1719172
Sikainfluenssa olikin pelättyä vaarattomampaa.
2
386
Vastaukset
- eiköhän
ne käsidesipurnukat pikkuhiljaa siirretä vähän sivummalle siitä oviaukosta... Kiihkeimpänä aikana oli ohjeistus sekä desinfioida kädet että pestä ne...
Mitä tästä opimme, emme mitään:D ihminen on sitten tyhmä.
Kyllä kaikista ennaltaehkäisykeinoista on jaariteltu, mutta jospa tämä olisikin ollut tappava pandemia. Oli valmistelu todella heikkoa. Olisi välittömästi pitänyt eristää meksikon tapaukset kartalta ja kieltää lennot meksikosta molempiin suuntiin, mitä nyt ei tehty vaan sikainfluenssa levisi kuin rutto. Nämä desinfiointi/suusuojat ovat aina vain jälkitoimenpiteitä, mitkä eivät edes tosipaikan tullen suurta turvaa anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319