Leikki-isä

HTZA

Monellako teistä on sellainen mies?
Eli sellainen joka ei ole oikea isä?
Monko mieshistä on joutunut näytttelemään?
Minä olen.

87

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • handek

Tyttö kävi imuroimassa, ja muutenkin siivomassa, hävettää olla vanha, likainen mies.

• tolusi

taisi käydä imuroimassa täälläkin!

• Jep, minulla on. Hän on se oikea isä, ei mikään näyttelijä isä. Minulle, lapselleni ja lapsenlapselleni hän on oikeasti iskä. Eikä vain nimi paperissa syntymätodistuksessa ja hautakivessä. Ja hän haluaakin olla meidän kaikkien huolehtija ja silloin hän on se OIKEA iskä. Kiva löytää iskä itselleen ja lapsilleen, parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Heh heh

• ajattelisi niinkin päin että laitoksella äiti saisikin vahingossa jonkun toisen lapsen omansa sijaan? Rakastaisiko hän sitä kuin omaansa, varmaan, uskoohan hän sen olevan oma. Entäpä jos selviäisi vahinko, vaatisiko äiti siitä korvauksia vai sanoisiko että kaikkea sattuu ja lapsi on kuin oma, yhtä rakas.
      Jos äidiksi aikova tietää odottavansa toisen miehen lasta mutta haluaa oman miehen sen isäksi? Onko hän velvollinen kertomaan päätöksestään miehelle jota rakastaa ja miehelle jota ei isäksi ota? Miksi hän ei kerro, pelkääkö rakkauden olevan niin hatara ettei se kestä totuuksia? Onko se itsekkyyttä vai mitä se on?
      Jos saisin selville että vanhemmistani toinen ei olekaan oikea vanhempani, miten reagoisin? VAstauksen sijaan taisi tulla roima läjä mietintää....

• on pojilleni halunnut olla oikea ihminen, huomioida heidät, ei heidän isänä, koska heillä on oma isä olemassa, mut joka elää arkea heidän elämässään, ottaa heidät tekemisiinsä mukaan, jota oikea isä ei tee. Pojat ovat tykänneet, kertoivat minulle, kuinka he arvostavat miestäni, ja tykkäävät, kun olen löytänyt tällaisen henkilön. Rakastavat sisariaan,( jotka ovat tästä toisesta liitosta) onneksi myös edesmennyt poikani on näyttänyt sisarilleen oman välittämisensä heitä kohtaan. Hyvä nähdä mitä sisar rakkaus merkitsee :)))

• paapuuri

ihan oikea ja aito isä, ei mikään leikki- tai valeisä.
      Eikä se edes osaisi näytellä.

• PimuF.

miten tuon nyt sanoisi...parempi kun en sano tuohon mitään..On isä miehiä ja ei isä miehiä...ja miehiä jotka, eivät ole oikeesti isijä..mutta, kuitenkin välittävät...ja toimivat hyvin isämäisesti..myös oikeesti..Ei niin yksiselitteinen juttu..niin kuin elämä itsekään..aina ei niin...

t.Pimu

• Isätöntön

veteraani. Isä kyllä, mutta ei ihminen.

• HTZA

Tiesin kyllä että aihe on naisille arka, mutta odotin miehiltä paljon.
      Onkohan täällä, tosiaan, vähän miehiä?
      Vai kirjoittelevatko he vaimonsa kanssa yhdessä?
      Vai olenkahon minä ainut maailmassa jolle on lapset tehty?

• MIES vai mies

Olisikohan sitten niin, että MIEHET ei anna höynäyttää itseään?

• Oikea äiti

olla niin että täällä on isiä ja sitten sinä, joka on siittäjä.

Isä ei ole koskaan leikki-isä. Hän on joko Isä tai pelkästään huoltaja.

• Lulu 50

Olitpa hauskasti sanonut. Lapset on tehty sille miehelle jota
        rakastaa. Ainakin minä, muista en tiedä.
        Siksi lapsiani rakastan, tai en tiedä miksi mutta he
        3 kpl ovat minun henki ja elämä. En koskaan luopuisi.

• HTZA
        Lulu 50 kirjoitti:

Olitpa hauskasti sanonut. Lapset on tehty sille miehelle jota
        rakastaa. Ainakin minä, muista en tiedä.
        Siksi lapsiani rakastan, tai en tiedä miksi mutta he
        3 kpl ovat minun henki ja elämä. En koskaan luopuisi.

Tai sitten miehelle tehdään lapset.
        Minä en halunut lapsia.
        Oma vika, tietysti.
        Mutta siihen aikaan sitä vielä luotti vaimoonsa, eikä ymmärtänyt kuinka vahva vietti naisilla on lapsiin.

• Genus.
        HTZA kirjoitti:

Minä en halunut lapsia.
        Oma vika, tietysti.
        Mutta siihen aikaan sitä vielä luotti vaimoonsa, eikä ymmärtänyt kuinka vahva vietti naisilla on lapsiin.

naisen vieteistä on kyse?

Miehen suvunjatkamisvietti on vähintään yhtä vahva. Ainakin geenitasolla jos ei älyllisesti.

• HTZA
        Genus. kirjoitti:

naisen vieteistä on kyse?

Miehen suvunjatkamisvietti on vähintään yhtä vahva. Ainakin geenitasolla jos ei älyllisesti.

ei lapsentekovietti.

• Genus.
        HTZA kirjoitti:

ei lapsentekovietti.

sitten kondomia kun panettaa.

• R.s.R
        HTZA kirjoitti:

ei lapsentekovietti.

Kirjoita vain itsestäsi, älä yleistä kaikkia miehiä.

• HTZA
        R.s.R kirjoitti:

Kirjoita vain itsestäsi, älä yleistä kaikkia miehiä.

KESKUSTELUpalstalle:

Tiesin kyllä että aihe on naisille arka, mutta odotin miehiltä paljon.
        Onkohan täällä, tosiaan, vähän miehiä?
        Vai kirjoittelevatko he vaimonsa kanssa yhdessä?

• PimuF.
        HTZA kirjoitti:

Minä en halunut lapsia.
        Oma vika, tietysti.

mieltä kanssasi..Tai ainakin minä olen. Jos, toinen ei halua (mies) niitä lapsia...niitä ei pitäisi naisen yksipuolisesti väkisin tehdä. Liitto on onneton..jos, näin tapahtuu...Nooh...ei minunkaan ensimmäinen mies edes saanut koskaan lapsia...ensimmäinen avioliitto hänellä kaatui siihen...kun myös meidän liitomme..Minä taas halusin lapsen...mutta, koska emme edes pystyneet asiasta puhumaan...(jos, olisimme voineet) niin liitomme varmasti jatkuisi...Nämä ovat kuten totesit hyvin arkoja aiheita monelle...Myös itse tiedän pariskuntia joissa, niitä kauan odottetuja lapsia ei sitten saatu....ja liitto jatkui...mutta, kun kuullut on se miehiltä itsestään kuinka sattuu tämä nälviminen...etkö ole mies? Tai tuhkamunaksi haukkaminen...tai naiselle voidaan sanoa mitä sinä mistään ymmärrät kun et olet äiti? Todella kamalaa...miten kohtelemme toisiamme.....tälläistä on todellisuus...

Naisilla tietyssä iässä tuo oman lapsen saaminen saattaa olla todella vahvana...niin se oli minullakin...kuin valtava kuume;)) ja miten onnellinen sitten oli kun tuo pieni kundi maailmaan tuli...elämäni paras juttu vielä ja aina....kaikesta muusta voin luopua mutta, maailmani romahtaisi...jos, kundista joutuisin luopumaan....siinä ei paina yhtään se vaikeus mikä syntyy kun lapsi onkin sitten erilainen...syntyessään kun meille syntyi täydellinen pikkupoika...nooh...luopumaan jouduin myös miehestäni...hän ei tuota kestänyt...kundi jota oli ikänsä odottanut...Nooh...sitten jos, saan rinnalle vihdoin miehen joka hyväksyy ja ottaa kundin omakseen...saan kuulla...ei hän ole kundin Biologinen isä? Mitä helkutin väliä...jos....tuohon isyyteen pystyy.? Ihmisten rajallisuus ja tämä tiukka asennoituminen...ja ennakkokäsitys....että, kaikilla pitää tuo perhemalli olla näin: isä ja äiti ja kaksi lasta..

Meilläkin vanhin kundi on adoptoitu...Eli vähän kummallinen kuvio...Mutta olemme onnellisia tästä perheestä..

Joten ymmärrän kyllä naisena varmasti mistä kirjoitat...ja uskoisin että, meistä suurin osa ymmärtää...

t.Pimu

• PimuF.
        PimuF. kirjoitti:

mieltä kanssasi..Tai ainakin minä olen. Jos, toinen ei halua (mies) niitä lapsia...niitä ei pitäisi naisen yksipuolisesti väkisin tehdä. Liitto on onneton..jos, näin tapahtuu...Nooh...ei minunkaan ensimmäinen mies edes saanut koskaan lapsia...ensimmäinen avioliitto hänellä kaatui siihen...kun myös meidän liitomme..Minä taas halusin lapsen...mutta, koska emme edes pystyneet asiasta puhumaan...(jos, olisimme voineet) niin liitomme varmasti jatkuisi...Nämä ovat kuten totesit hyvin arkoja aiheita monelle...Myös itse tiedän pariskuntia joissa, niitä kauan odottetuja lapsia ei sitten saatu....ja liitto jatkui...mutta, kun kuullut on se miehiltä itsestään kuinka sattuu tämä nälviminen...etkö ole mies? Tai tuhkamunaksi haukkaminen...tai naiselle voidaan sanoa mitä sinä mistään ymmärrät kun et olet äiti? Todella kamalaa...miten kohtelemme toisiamme.....tälläistä on todellisuus...

Naisilla tietyssä iässä tuo oman lapsen saaminen saattaa olla todella vahvana...niin se oli minullakin...kuin valtava kuume;)) ja miten onnellinen sitten oli kun tuo pieni kundi maailmaan tuli...elämäni paras juttu vielä ja aina....kaikesta muusta voin luopua mutta, maailmani romahtaisi...jos, kundista joutuisin luopumaan....siinä ei paina yhtään se vaikeus mikä syntyy kun lapsi onkin sitten erilainen...syntyessään kun meille syntyi täydellinen pikkupoika...nooh...luopumaan jouduin myös miehestäni...hän ei tuota kestänyt...kundi jota oli ikänsä odottanut...Nooh...sitten jos, saan rinnalle vihdoin miehen joka hyväksyy ja ottaa kundin omakseen...saan kuulla...ei hän ole kundin Biologinen isä? Mitä helkutin väliä...jos....tuohon isyyteen pystyy.? Ihmisten rajallisuus ja tämä tiukka asennoituminen...ja ennakkokäsitys....että, kaikilla pitää tuo perhemalli olla näin: isä ja äiti ja kaksi lasta..

Meilläkin vanhin kundi on adoptoitu...Eli vähän kummallinen kuvio...Mutta olemme onnellisia tästä perheestä..

Joten ymmärrän kyllä naisena varmasti mistä kirjoitat...ja uskoisin että, meistä suurin osa ymmärtää...

t.Pimu

Kundeja tässä uusperheessä kolme kappaletta...Vain yhdellä ns. biologinen isä..ja yhdellä biologinen äiti...vanhempien kundien äiti menehtyi syöpään...Heillä oli yhteinen äiti mutta eri isä...

Nyt perhekuvio sellainen että, kaikilla kolmella yhteinen isä. Ja minä olen äiti vain tälle omalleni...vanhemmille taas pelkästään minä;)) mutta se ei estä välittämistä oikeesti...mitenkään.

t.Pimu

• ......
        PimuF. kirjoitti:

Kundeja tässä uusperheessä kolme kappaletta...Vain yhdellä ns. biologinen isä..ja yhdellä biologinen äiti...vanhempien kundien äiti menehtyi syöpään...Heillä oli yhteinen äiti mutta eri isä...

Nyt perhekuvio sellainen että, kaikilla kolmella yhteinen isä. Ja minä olen äiti vain tälle omalleni...vanhemmille taas pelkästään minä;)) mutta se ei estä välittämistä oikeesti...mitenkään.

t.Pimu

Tuo on hyvä esimerkki perheestä ja vanhemmuudesta jota ohjaa sydän eikä tunteen ja rahan saituus.

• HTZA
        ...... kirjoitti:

Tuo on hyvä esimerkki perheestä ja vanhemmuudesta jota ohjaa sydän eikä tunteen ja rahan saituus.

Minua, niin siitä ei ole kyse.
        Vaan miesten mielipiteistä, niiden miesten jotka elävät toisten ruokoilla.

• ......
        HTZA kirjoitti:

Minua, niin siitä ei ole kyse.
        Vaan miesten mielipiteistä, niiden miesten jotka elävät toisten ruokoilla.

Luulin kyseessä olevan juuri rahan?

Vaikka aloituksessasi et kyllä sitä suoraan sanonut. Moni on varmasti käsittänyt väärin mitä oikeastaan tarkoitit.
        Luulivat sinun puhuvan siitä kuinka vaikeaa joillekin miehille on rakastaa toisen lasta.

• HTZA
        ...... kirjoitti:

Luulin kyseessä olevan juuri rahan?

Vaikka aloituksessasi et kyllä sitä suoraan sanonut. Moni on varmasti käsittänyt väärin mitä oikeastaan tarkoitit.
        Luulivat sinun puhuvan siitä kuinka vaikeaa joillekin miehille on rakastaa toisen lasta.

ollut mitään tekemistä rakkaudella tai lapsilla.

• .....
        HTZA kirjoitti:

Lapset heitettiin menemään pesuveden mukana. Vai miten se oli?

Olemme kuin kuu ja aurinko. Sorry kun olen eri mieltä melkein joka asiassa.

• kaksikaksi
        HTZA kirjoitti:

eli siis näyttelitkin muille sitä "isää", et lapsille.

Näin me ymmärretään väärin :-).

• HTZA
        ..... kirjoitti:

Lapset heitettiin menemään pesuveden mukana. Vai miten se oli?

Olemme kuin kuu ja aurinko. Sorry kun olen eri mieltä melkein joka asiassa.

olet hyvä keskustelija mutta surkea aloittaja.
        Ja erimielisyyksistä minä eniten pidän.
        Muuten ei synny keskustelua.
        Ja edelleen, lapsista ei ole kyse.

• ......
        HTZA kirjoitti:

olet hyvä keskustelija mutta surkea aloittaja.
        Ja erimielisyyksistä minä eniten pidän.
        Muuten ei synny keskustelua.
        Ja edelleen, lapsista ei ole kyse.

ole Handek. Luulin sinun olevan parempi ihmistuntija. :(

• HTZA
        kaksikaksi kirjoitti:

eli siis näyttelitkin muille sitä "isää", et lapsille.

Näin me ymmärretään väärin :-).

nauttivista "uusioisitä".

• HTZA
        ...... kirjoitti:

ole Handek. Luulin sinun olevan parempi ihmistuntija. :(

handek on sellainen yleisnimimerkki.
        Sen takana kirjoittaa moni.

• ......
        HTZA kirjoitti:

handek on sellainen yleisnimimerkki.
        Sen takana kirjoittaa moni.

Mutten minä.
        Kas siinäpä on palstalainen joka on eri aurinkokunnasta. :) Nuo Handet?

• Pimuf.
        HTZA kirjoitti:

nauttivista "uusioisitä".

kysymys sitten toinen: Eikö nyt missään lainpykälässä ole velvoitettava.(pakotetta) todella jos, toinen aviopuoliso haluaa tuon isyystestin tehdä? Eikö laki silloin ole tämän isän puolella....eli tässä tapauksessa sinun puolellasi..

Tilanteesi on todella tukala..ja ymmärrän katkeruutesi. Mutta, Kultsu yritä kuitenkin olla katkeroitumatta itse elämälle...asioilla on tapana kuitenkin selvitä...

t.Pimu

• Lulu 50
        HTZA kirjoitti:

Minä en halunut lapsia.
        Oma vika, tietysti.

Lasten teko päätetään yhdessä. Ei niitä lapsia miehelle tehdä.
        Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Se pitää katsoa näinkin päin.
        Jos et halunnut lapsia, miksi menit sohlaamaan? Tottakai se oli oma vikasi.
        Vietti on myös miehillä, väittäisin näin.

• HTZA
        Pimuf. kirjoitti:

kysymys sitten toinen: Eikö nyt missään lainpykälässä ole velvoitettava.(pakotetta) todella jos, toinen aviopuoliso haluaa tuon isyystestin tehdä? Eikö laki silloin ole tämän isän puolella....eli tässä tapauksessa sinun puolellasi..

Tilanteesi on todella tukala..ja ymmärrän katkeruutesi. Mutta, Kultsu yritä kuitenkin olla katkeroitumatta itse elämälle...asioilla on tapana kuitenkin selvitä...

t.Pimu

en minä ole katkera, maksettu mitä maksettu.
        Mutta ajan asiaa tulevien isien puolesta.
        Ja ajan miehille oikeutta vaatia ja saada testi.
        Se on paha paikka, samanlainen kun avioehdon tekeminen.
        Siinä, helposti esiintyy kysymys: "Etkö sitten rakastakaan minua?!"
        Paha siihen on vastata, helpompi on unohtaa koko asia.
        Avioeron jälkeen om sitten maksettava mitä on möhlinyt.
        Maksaminen olisi helpompaa kun tietäisi että omalle maksetaan.
        Ja siinä toisessa tapauksessa ei sitten tarvitsisi maksaa.

• HTZA
        Lulu 50 kirjoitti:

Lasten teko päätetään yhdessä. Ei niitä lapsia miehelle tehdä.
        Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Se pitää katsoa näinkin päin.
        Jos et halunnut lapsia, miksi menit sohlaamaan? Tottakai se oli oma vikasi.
        Vietti on myös miehillä, väittäisin näin.

viestisi.
        Lapsen teko päätetään yhdessä, yleensä.
        Joissakin tapauksissa se on miehelle ilmoitusasia: Tulet isäksi.
        Ihan oikea rakkausavioliitto alkaa olemaan harvinaista tarinaa.

• PimuF.
        HTZA kirjoitti:

en minä ole katkera, maksettu mitä maksettu.
        Mutta ajan asiaa tulevien isien puolesta.
        Ja ajan miehille oikeutta vaatia ja saada testi.
        Se on paha paikka, samanlainen kun avioehdon tekeminen.
        Siinä, helposti esiintyy kysymys: "Etkö sitten rakastakaan minua?!"
        Paha siihen on vastata, helpompi on unohtaa koko asia.
        Avioeron jälkeen om sitten maksettava mitä on möhlinyt.
        Maksaminen olisi helpompaa kun tietäisi että omalle maksetaan.
        Ja siinä toisessa tapauksessa ei sitten tarvitsisi maksaa.

ole tehdä..jos, toisella sitä omaisuutta huomattavasti vaikka toisella puolisolla enemmän..Ei sitten tule riitaa siinä mahdollisessa erotilanteessa..Nooh, nämä minun mieheni ovat aina lähteeneet siitä liikkelle mikä on heidän on myös minun.....eipä tuosta ole koskaan tarvinut edes keskustella...Nykyinen mieheni päinvastoin haluaa turvata meille edes jotain...jos hän lähtee ennen minua...Ensimmäinen aviomies vei pelkästään..;) elämäni sotki kaikki raha-asiani...oma syy..olin liian sinisilmäinen...en oiken osanut..nooh..mitäpä tuosta enää...syy myös itsessäni...mikä annoin sotkea? saan syyttää vain omaa typeryyttäni..ja lapsellisuuttani..

Hyvä kuulla että, et katkera elämälle...Hatsa...se vie sinulta enemmän kuin antaa.. vaikka syytä olisi..monet tuossa samassa tilanteessa kun katkeroitusivat...jos, vastaavaa joutuisivat kokemaan...

t.Pimu

• PimuF.

jos, olet eronut tuon vanhan avioliittolain ollessa voimassa..Silloin tosiaan piti tuo näyttö antaa...tuomarille. Että, toinen puoliso pettänyt ja vielä se piti oikeudessa todistaa...Uuden avioliittolain (erojutut) ei enää tarvitse. Ero paljon helpompi..ei tarvitse mitään syyllistä etsiä..jos, molemmat tuota eroa haluavat...Voithan milloin tahansa ottaa tuo asian uudelleen vireille..tuossa isyysjutussa...eivät lie vanhene. Luulisi että jo nyt tuo laki on sinun puolellasi...tuossa asiassa.

t.Pimu

• HTZA

älä kirjoita henkilökohtaisesti.
        Minä olen asian unohtanut ja se siitä.
        Aloitukseni on tarkoitettu kaikille tuleville äideille ja isille.
        Muistaakseni, jos mies ei ole nostanut riita-asiaa kolmen vuoden aikana, on ruokot maksettava loppuun saakka = 18v.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

Muistaakseni, jos mies ei ole nostanut riita-asiaa kolmen vuoden aikana, on ruokot maksettava loppuun saakka = 18v.

Kuinka paljon luulet 50 palstalla olevan tulevia äitejä tai isiä?
        Mie en usko että kovinkaan montaa :))

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

Kuinka paljon luulet 50 palstalla olevan tulevia äitejä tai isiä?
        Mie en usko että kovinkaan montaa :))

Tämänikäisillä on lapsia jotka ovat menneet naimisiin tai aikovat mennä.
        Ja me vanhukset, miehiä lukuunottamatta, sotkeutuvat heidän elämäänsä tiiviisti.
        Anopit jauhavat jatkuvasti, apet sitten murahtelevat viisauksiaan saunassa tai sen terassilla.

Toivottavasti aloitukseni saa heidät aktivoitumaan, ainakin tässä asiassa.
        Muuten muuttaa, kohta, peräkammariin poika, raskaine ruokkoineen.

• Meriläinen

lapsena en suosittele enään tämänikäisenä väsäämään lapsia.
        Jää auhteista paljon kokematta, aikuisen lapsen ja vanhempien asioista ja kokemuksista.
        Ellei lapsesta hoitajaa itselleen halua.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

Ja me vanhukset, miehiä lukuunottamatta, sotkeutuvat heidän elämäänsä tiiviisti.
        Anopit jauhavat jatkuvasti, apet sitten murahtelevat viisauksiaan saunassa tai sen terassilla.

syntymättömäni ois saanut syntyä ja nähdä tämän päivän, olis hän jo sen ikäinen ettei välttämättä olis äidiltään neuvoja kaikenlaisia halunnut.
        Ainakaan jos olis äitiinsä tullut, ihan itte olis kokemuksensa hankkinut.

• HTZA

Asia on kyllä mielenkiintoinen, mutta ei liity aloitukseen mitenkään.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

syntymättömäni ois saanut syntyä ja nähdä tämän päivän, olis hän jo sen ikäinen ettei välttämättä olis äidiltään neuvoja kaikenlaisia halunnut.
        Ainakaan jos olis äitiinsä tullut, ihan itte olis kokemuksensa hankkinut.

aloitus ei koske menneisyyttä.

• kivellä.istuja
        HTZA kirjoitti:

Asia on kyllä mielenkiintoinen, mutta ei liity aloitukseen mitenkään.

Ok.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

aloitus ei koske menneisyyttä.

sanot: moniko on joutunut näyttelemään?
        Ja vielä siihen: Minä olen.
        Puhut menneessä et nykyisessä :))
        Joutuu näyttelemään, olisi nykyistä.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

sanot: moniko on joutunut näyttelemään?
        Ja vielä siihen: Minä olen.
        Puhut menneessä et nykyisessä :))
        Joutuu näyttelemään, olisi nykyistä.

Nainen, oletan?

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

Nainen, oletan?

mutta aloituksesi on edellen menneisyydessä, olen minä vaikka...... mikä.

• mies va i nainenko?
        HTZA kirjoitti:

Oleto todellakin unohtanut asian, vaikka siitä aloituksen teki....???

• PimuF.
        HTZA kirjoitti:

et tiedä...siksi...en mä tota fyrkkapuolta suinkaan ajatellut...siinä vaan tätä jos, ei oikeesti tiedä...ja se sua sit painaisi...jotenkin vieläkin...Anteeksi, vielä. Ymmärsin tekstisi väärin...tai tulkitsen sen väärin. Oikeessa olet kyllä näistä asioista on syytä puhua...ajankohtaisia aina. Jos, ei itselleen niin muille...vaikka sit lapsenlapsille....tai ystävien lastenlapsille...Elämä vaan tälläista. Asioista on hyvä puhua...kuitenkin. Ihan asiallinen aloitus ja aihe minustakin minkä toit esille.. Itse kun ajattelen näin...että, jos emme uskalla puhua asioista niin oikeilla nimillä...niin se on suuri vahinko... Avoimuutta kun aina olen kannattanut tässä elämässä ja vain siihen jaksan uskoa...;)) Että, ei ole niin vaikeaa asiaa elämässä pitäisi vaieta...Joidenkin mielestä sitten voi olla typeryyttä...mutta mikään ei muutu jos, aina vaikenemme...ei paremmaksi ainakaan...ja epäkohtia niitähän riittää...eikö vain?

t.Pimu

• Eteläinen tuuli
        kivellä.istuja kirjoitti:

Ok.

Siulle lähetän lämpimiä tuulia, ettet palellu sinne kivelle.;)

• Sivusta seuranut
        HTZA kirjoitti:

ja hassua ihmistä. Hassu ihminen on älykkö. Yksinkertainen ihminen on yksinkertainen.Siinä aikamoinen ero.

• kawe

feikki-isä, mitähän nyt on meneillään. Ketju on pitkä vastaan vain aloitukseen.
      Onko joku (muu mies) kyseenalaistanut isyytesi vai tuliko lapsesta eri näköinen kuin piti.(???)
      Ihan hyvällä kysyin ja DNA- on keksitty, se testi siis........

• HTZA

en jaksa jauhaa samaa asiaa.
        aloitus EI koske minua.

• kawe
        HTZA kirjoitti:

aloitus EI koske minua.

kauheasti. Olinpa tyhmä kun vitsailin noin. Ei ollut tarkoitus loukata ja minä en lässytä edes pikku-ihmisille. (en lue liian pitkä)

• ei jaksa ruikutuksiasi
        HTZA kirjoitti:

aloitus EI koske minua.

Koitappas nyt olla fksumpi. Olaanhan täällä luettu, kuin MUKA sua on kohdeltu väärin isyydessäsi.

• henri-
        HTZA kirjoitti:

aloitus EI koske minua.

joku maniavaihe meneillään, kun pelkäät, että et ole lapsesi isä, tai että jäävuoret sulaa

• HTZA
        ei jaksa ruikutuksiasi kirjoitti:

Koitappas nyt olla fksumpi. Olaanhan täällä luettu, kuin MUKA sua on kohdeltu väärin isyydessäsi.

Aloitus ei koske minua...!

• Laskija

kun aikoo rikkoa sadan kirjoittajan rajan,ehkä jo huomenna.

• 5+18

Miksi sadan raja pitää rikkoa?

• näin on pihlajat

Geenitesti viimeistään synnytyslaitiksella.

• HTZA

Jos äiti ei halua.

• huokaa huokaa
        HTZA kirjoitti:

Jos äiti ei halua.

Laki ei myöskään sallo syyttömänä tuomittua, varsinkin, kun isyydessä syytön voidaan todeta.

• HTZA kirjoitti:

Jos äiti ei halua.

Ja mistähän johtuu, että laki on sellainen? Ketkähän niitä lakeja säätää? Keidenkähän etu se oikeasti viimekädessä on, että kaikki, koko maailmaa kattavat dna-testit eivät ole vapaana?

Olet oikeassa, että dna-testi tulisi olla ilmainen ja oikeus jokaisette. Tarkoitan, että ei vain isyystestit ja vain miehille tai rikollisille. Jotkut muutkin, kuin vain epäiltyt isät ja epäiltyt rikolliset, voisivat haluta perätä oikeuksiaan.

Minäkin haluaisin dna-testin. Haluaisin tietää, olenko keisarin jälkeläinen, kuten vanhat huhut kertovat.

• A.A.

...älä ainakaan tunnusta!" Tätä oppia yritin paukuttaa poikani päähän. Ei oppinut. Ehkä hyvä niin, aika näyttää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      242
      2081
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      806
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe