Kauhajoen pahin juoppo Heikki on hoitanut juoppojen asioita. Hänen epävirallinen yhdistyksensä "Kauhajoen pahimmat juopot" on kerännyt rahaa myymällä leivoksia(Ette uskokaan kuinka hyvä leipuri Heikki onkaan) ja rahoilla on ostettu pontikkapannu.
-Pannu toimii hyvin. Olemme käyttäneet sitä innokkaasti ja jopa myyneet pontikkaa Kurikan juopoille. Rahoilla ostamme hyllyn hienoimpia pulloja varten, Heikki kertoo. Pulloja on kertynyt paljon, voidaan nähdä,mitä eniten on juotu-Koskenkorvaa.
Martti Suosalo(älä sekoita näyttelijään) on hankkinut kiikarit tirkistelyjään varten. Kyyläys on onnistunut kiikarien ansiosta paremmin.
-Paljon enemmän on tullut nähtyä näiden ansiosta. Olen alkanut pitämään kirjaa näkemästäni, Martti selittää innoissaan.
-Yksi pikku rikoskin ratkesi minun ansiostani, rikos muuten oli pontikan teko. Hahaa, täällähän ei juopotella!
En paljasta Martille Heikin juttuja.
Maanvijelijä Seppo Mäntylä,joka myi pontikkaa, on laajentanut toimintaansa.
-Teen nykyään myös viiniä,mehua ja kotikaljaa. Kauppa on mennyt yllättävän hyvin, vaikka asiakkaina on vain paatuneita juoppoja, Seppo kertoo. Sepolla on mukavasti rahaa kaupan ansiosta.
-Raha huoleni ovat vähentyneet. Olen ostanut toisen pontikkapannun ja myös kannettavan. Vanha pöytäkone on täys romu, vien sen hyötykäyttöasemalle, Seppo selittää.
Kauhajoen kuulumisia
kjoki
5
264
Vastaukset 5
- kumma juttu
Että Matti on laajentanut toimintaansa. Ettei olisi sama henkilö kuin Hullu-Matti?Ei kai sentään!
- KOLOVI KOSTALA
KANNATAN.
- kalalcc
- Anonyymi00004UUSI
Miten tää liittyy Seppo Myllikseen?
- Anonyymi00005UUSI
Pieraisin busissa ja luulin siis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1921430- 881224
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2241135- 68962
- 67809
- 55610
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526- 45507
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29504