Ateismi palsta on kolmanneksi

Teotwawki

suosituin palsta suomi24:n kaikista palstoista, joten nyt kaikki sinne keskustelemaan:-D)))))))))))

24

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkakaa samaan malliin! Ennustukset toteutuu.

saa kiittämään Herraa, kun raamatun ennustukset toteutuu. Kiitti rohkaisusta. Usko raamattuun taas vahvistui.

• että uskovaisetkin viihtyvät seurassamme niin hyvin. Ilman heitä emme olisi ikinä saaneet näin korkeaa sijoitusta 2300 palstan joukossa:-)

• Jatkakaa samaan mall

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Tämän viikonlopun jälkeen uskoni horjuu

Jeesucksailia ei sitten auttanut vaan lemuaa kuin kasa tomaatteja

• Jatkakaa samaan mall kirjoitti:

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Tämän viikonlopun jälkeen uskoni horjuu

Jeesucksailia ei sitten auttanut vaan lemuaa kuin kasa tomaatteja

ja nyt sitten Vapareihin liittymään:-)

• Valossa Elävä

masentaa. Siellä on niin pimmeetä että pelottaa.
        On parempi pysyä valon puolella niin näkkee mihin mennee.

• Valossa Elävä kirjoitti:

masentaa. Siellä on niin pimmeetä että pelottaa.
        On parempi pysyä valon puolella niin näkkee mihin mennee.

käteen. :-D

• Yllytetty !! : ) !!!!

• saatan joskus poiketakin

Anna vinkkejä hyvistä keskusteluista?

• kuin yhden klikkauksen takana, joten rohkeasti nyt vain katsomaan, mistä siellä puhutaan. Ei se tartu, siellä on enemmän uskovaisia, kuin konsanaan ateisteja. Ovat näet lähetystyössä, joo ja yksi muslimi.

• hehh
        Teotwawki kirjoitti:

kuin yhden klikkauksen takana, joten rohkeasti nyt vain katsomaan, mistä siellä puhutaan. Ei se tartu, siellä on enemmän uskovaisia, kuin konsanaan ateisteja. Ovat näet lähetystyössä, joo ja yksi muslimi.

sitä olen pohtinut mitä loppujen lopuks ateisti tarkoittaa, onko siitä jossain tarkkaa selostusta. Itse uskon kyllä Jumlalaan, mutta en toisten kirjoittamien kirjojen kautta omista kokemuksistaan, vaan sitä kautta mitä tietoa itselleni annetaan. Kuulun kirkkoon kyllä vaikka en sitä usein käytä, ehkä siirryn pois kunhan hankin vaikka kummilapsen tilalle jonka elämää kustantaa palkkarahoistani mielummin kun kirkollisveroa josta en voi olla varma meneekö se edes mihinkään hyväntekeväisyyteen vai kirkon oman mammonan keräämiseen.

Äh aattelin jos sielä olis meneillään jokin loistava keskustelu, tosin en ole väittelijä, mutta lukea on ihan kiva.

• hehh kirjoitti:

sitä olen pohtinut mitä loppujen lopuks ateisti tarkoittaa, onko siitä jossain tarkkaa selostusta. Itse uskon kyllä Jumlalaan, mutta en toisten kirjoittamien kirjojen kautta omista kokemuksistaan, vaan sitä kautta mitä tietoa itselleni annetaan. Kuulun kirkkoon kyllä vaikka en sitä usein käytä, ehkä siirryn pois kunhan hankin vaikka kummilapsen tilalle jonka elämää kustantaa palkkarahoistani mielummin kun kirkollisveroa josta en voi olla varma meneekö se edes mihinkään hyväntekeväisyyteen vai kirkon oman mammonan keräämiseen.

Äh aattelin jos sielä olis meneillään jokin loistava keskustelu, tosin en ole väittelijä, mutta lukea on ihan kiva.

niin piispoilla ei aikaan ole pikkurahan puutetta:-)

• tulipa mieleeni
        Teotwawki kirjoitti:

niin piispoilla ei aikaan ole pikkurahan puutetta:-)

jotta ilmoittavatko rehellisesti verottajalle mitä työtä oikein tekevät?

Torstai: karkoitettiin pahoja henkiä
        Perjantai: vihittiin hyviä henkiä

Eipä taia se liika raha onnea tehdä, iltalehtien lööpit näyttävät jotta rikkaat suvut ovatkin nyt onnettomia.
        Ja onkohan niin jotta kun "itsellä on" niin on helppo ymmärtää häntä jolla ei ole?

Joskus tuun moikkaan sinne ja nykimään hihasta

• tulipa mieleeni kirjoitti:

jotta ilmoittavatko rehellisesti verottajalle mitä työtä oikein tekevät?

Torstai: karkoitettiin pahoja henkiä
        Perjantai: vihittiin hyviä henkiä

Eipä taia se liika raha onnea tehdä, iltalehtien lööpit näyttävät jotta rikkaat suvut ovatkin nyt onnettomia.
        Ja onkohan niin jotta kun "itsellä on" niin on helppo ymmärtää häntä jolla ei ole?

Joskus tuun moikkaan sinne ja nykimään hihasta

kohtuullinen varallisuus lisää tutkitusti onnellisuutta, mutta se ei kumuloidu lisärahan ansiosta.

• näkemään auringon alla,

että ei ole juoksu nopsain vallassa, ei sota urhojen, ei leipä viisaitten, ei rikkaus ymmärtäväisten eikä suosio taitavain vallassa, vaan aika ja kohtalo kohtaa kaikkia.

• itsestäsi......Mikä kohtalo. Kaikki on sattuman varassa....

• hihasta vetäjä
        Teotwawki kirjoitti:

itsestäsi......Mikä kohtalo. Kaikki on sattuman varassa....

Noup, ei muuten pidä ihan paikkansa, mutta uskonjutut ovat vähän sellassii jotta ne täytyy itse joko hoksata tai sitten olla hoksaamatta. Monet ovat hoksanneet päin prinkkalaa. Monet yhä taistelee kuka saa olla oikias tiedoissansa. Ne taia missään oikeas paikas olla ku eivät tiedä vaan luulevat tietävänsä :)

Hän joka tietää, ei enää korosta suurella äänellä sanojaan vaan elää uskoen aatteensa paloon :)

kaikki perustuu numerologiaan sanoi mulle eräs viisas, kuten myös tietokonemaailma, sitemmin olen huomannut hänen sanansa kovin päteviksi. Tosin nämä yhteenlaskun tulokset eivät aina pidä paikkansa.

• hihasta vetäjä kirjoitti:

Noup, ei muuten pidä ihan paikkansa, mutta uskonjutut ovat vähän sellassii jotta ne täytyy itse joko hoksata tai sitten olla hoksaamatta. Monet ovat hoksanneet päin prinkkalaa. Monet yhä taistelee kuka saa olla oikias tiedoissansa. Ne taia missään oikeas paikas olla ku eivät tiedä vaan luulevat tietävänsä :)

Hän joka tietää, ei enää korosta suurella äänellä sanojaan vaan elää uskoen aatteensa paloon :)

kaikki perustuu numerologiaan sanoi mulle eräs viisas, kuten myös tietokonemaailma, sitemmin olen huomannut hänen sanansa kovin päteviksi. Tosin nämä yhteenlaskun tulokset eivät aina pidä paikkansa.

"Hän joka tietää, ei enää korosta suurella äänellä sanojaan vaan elää uskoen aatteensa paloon :)" Ja sinäkö sitten tiedät? Entäs, jos joku sanoo sinulle, että et tiedä mistään mitään?

• hihasta vetäjä
        Teotwawki kirjoitti:

"Hän joka tietää, ei enää korosta suurella äänellä sanojaan vaan elää uskoen aatteensa paloon :)" Ja sinäkö sitten tiedät? Entäs, jos joku sanoo sinulle, että et tiedä mistään mitään?

En uskoisi hänen sanohinsa, sillä uskoni on minun ja uskon ja luotan siihen minne PYHÄ Henki minua johdattelee. Jokaisella on omanlaisensa tie, eivät ne olekkaan samanmoisia vaan juuri sellaisia polkuja jotka on itse eteensä haalinut. Oma valinta on myöskin se jotta haluaako mennä valoon vai pimeään tai ohjata sinne paikallensa myös muita. Moni joka kuvittelee olevansa valossa ei sitä ole, mutta halunnut valita sen tien. Numerologiaan perustuen ohjausta on silti kaikenaikaa olemassa värisävyistä huolimatta. Sillä meillä jokaisella suojelus on, huomasimme sitä tai emme. Tosin jos ei huomaa, ei myös tajua pyytää apua,sitä tarvitessaan. Tosin jos olet enemmän ajatuksiltasi siellä valossa sinua autetaan automaattisesti. Sillä hyvät teot/ajatukset kertaantuvat. Antavalle annetaan :)

Se on myös itsetuntemuksen tie, kun tuntee itsensä, kantaa sanansa ja tekonsa, ei tarvitse enää ääneen pohtia tai toisille "ajatuksiaan kertoa" on kenties ryhtynyt elämänsä arvoisiin tekoihin :)

En tiedäkkään siten miten sinä tiedät tai joku muu vaan minulle tietämykseni on kaiken olemiseni ydin ja näillä lahjoilla on tämä elämä talsittava parhain päin. Tietämykseni vain on sellaista jotta se menettäisi jaettaessa merkityksensä, sillä minun tieni ei ole kenenkään muun, suon toiselle luvan kulkea pystyssäpäin omaa matkaansa. Silti kuljemme yhtenäisyydessä kuten muu luontokin. Luontokaan ei jahkaile ees taas se vain tekee parhaansa olemassa olevin mahdollisuuksin :))

• hihasta vetäjä kirjoitti:

En uskoisi hänen sanohinsa, sillä uskoni on minun ja uskon ja luotan siihen minne PYHÄ Henki minua johdattelee. Jokaisella on omanlaisensa tie, eivät ne olekkaan samanmoisia vaan juuri sellaisia polkuja jotka on itse eteensä haalinut. Oma valinta on myöskin se jotta haluaako mennä valoon vai pimeään tai ohjata sinne paikallensa myös muita. Moni joka kuvittelee olevansa valossa ei sitä ole, mutta halunnut valita sen tien. Numerologiaan perustuen ohjausta on silti kaikenaikaa olemassa värisävyistä huolimatta. Sillä meillä jokaisella suojelus on, huomasimme sitä tai emme. Tosin jos ei huomaa, ei myös tajua pyytää apua,sitä tarvitessaan. Tosin jos olet enemmän ajatuksiltasi siellä valossa sinua autetaan automaattisesti. Sillä hyvät teot/ajatukset kertaantuvat. Antavalle annetaan :)

Se on myös itsetuntemuksen tie, kun tuntee itsensä, kantaa sanansa ja tekonsa, ei tarvitse enää ääneen pohtia tai toisille "ajatuksiaan kertoa" on kenties ryhtynyt elämänsä arvoisiin tekoihin :)

En tiedäkkään siten miten sinä tiedät tai joku muu vaan minulle tietämykseni on kaiken olemiseni ydin ja näillä lahjoilla on tämä elämä talsittava parhain päin. Tietämykseni vain on sellaista jotta se menettäisi jaettaessa merkityksensä, sillä minun tieni ei ole kenenkään muun, suon toiselle luvan kulkea pystyssäpäin omaa matkaansa. Silti kuljemme yhtenäisyydessä kuten muu luontokin. Luontokaan ei jahkaile ees taas se vain tekee parhaansa olemassa olevin mahdollisuuksin :))

niin varma tästä: "Moni joka kuvittelee olevansa valossa ei sitä ole"? Minä elän ateistista, tasapainoista ja hyvää elämää.

• Ja kun ateismipalstan ylivoimaisesti suosituin puheenaihe on uskovaiset/uskonnot, niin mikäpä ettei, kiitos kutsusta :)

• jo muutenkin vanha tuttu, joten jos sinä liityt seuraan, ei siinä mitään uutta ole:-)

• huomannut
        Teotwawki kirjoitti:

jo muutenkin vanha tuttu, joten jos sinä liityt seuraan, ei siinä mitään uutta ole:-)

monenlaista harhaoppista,että ateismipalsta voisi olla vaihtelua
        siellä voi keskustella normaalimmin asioista!

• huomannut kirjoitti:

monenlaista harhaoppista,että ateismipalsta voisi olla vaihtelua
        siellä voi keskustella normaalimmin asioista!

määrittelet harhaopin? Sitä paitsi Ateismi palstalla ovat myös ns. harhaoppiset liikkeellä:-)

• pelokas puskis

juttutuulella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4423
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3038
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      36
      2850
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2615
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2499
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      112
      2248
    7. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      35
      2130
    8. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2024
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2005
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1707
    Aihe