Hei,
en ollut tyytyväinen opetuspoljinpaketin lisäpeiliin (asuntovaunupeili).
Ei oikein asettunut paikalleen ja ikävä myös siten, että auton vaatima tila leveyssuunnassa kasvaa n.15cm.
Kävin tänään katsomassa peilin alapuolelle sijoitettavaa pikkupeiliä ja löytyihän se.
Motonetissä tuotenumero 46-2017, hinta jotain 11-12 euroa.
Kannattaa käydä katsomassa, jos et ole löytänyt kunnollista lisäpeiliä.
Opettajan peili
5
7464
Vastaukset
- Tietäjä
Auton omaan sivupeilin pintaan tuleva pieni laajakuvapeili toimii erinomaisesti ainakin ammattikäytössä. Ehkä opetusluvalla opettavalle tuollainen sivupeilin alapuolelle tuleva lisäpeili on helpompi. Taustapeilinä käytän pienehköä laajakulmapeiliä, joka on opettajan ylivoimaisesti tärkein peili.
- äityli
Eikö katsatusmies hyväksy auton omaa sivupeiliä(oikealla puolella) open peiliksi? Pitääkö hommata lisäpeili ja mistä halvimmalla sellaisen saisi? Mistä noita laajakulmapeilejä ostetaan? No, nyt olen menossa teoriakokeeseen ja katsotaan sitten kuinka homma etenee opettajan urallani....
- Riina
äityli kirjoitti:
Eikö katsatusmies hyväksy auton omaa sivupeiliä(oikealla puolella) open peiliksi? Pitääkö hommata lisäpeili ja mistä halvimmalla sellaisen saisi? Mistä noita laajakulmapeilejä ostetaan? No, nyt olen menossa teoriakokeeseen ja katsotaan sitten kuinka homma etenee opettajan urallani....
...mitä sinä siitä auton sivupeilistä näet, kun opetettava on suunnannut sen itselleen sopivaksi? Et yhtään mitään muuta kuin auton kylkeä ja tarkoitus olisi kuitenkin nähdä taakse sekä sokea kulma....
- Tietäjä
äityli kirjoitti:
Esim. Motonetissä tai Biltemassa löytyy noita peilejä. Auton omaan sivupeiliin on helppo kiinnittää pieni laajakulmapeili. Puhdista peilin pinta huolella ja kiinnitä laajakulmapeilin mukana tulevalla tarralla.
Taustapeilinä imukuppimalli on toimiva. Kiinnitä se siten, että näet mahdollisimman hyvin taakse ja ennenkaikkea vasempaan takasivuikkunaan. Ehdit tarrata rattiin ja jarruttaa, jos jälkikasvusi aikoo vaihtaa kaistaa kuolleessa kulmassa olevan auton päälle. - äityli
Tietäjä kirjoitti:
Esim. Motonetissä tai Biltemassa löytyy noita peilejä. Auton omaan sivupeiliin on helppo kiinnittää pieni laajakulmapeili. Puhdista peilin pinta huolella ja kiinnitä laajakulmapeilin mukana tulevalla tarralla.
Taustapeilinä imukuppimalli on toimiva. Kiinnitä se siten, että näet mahdollisimman hyvin taakse ja ennenkaikkea vasempaan takasivuikkunaan. Ehdit tarrata rattiin ja jarruttaa, jos jälkikasvusi aikoo vaihtaa kaistaa kuolleessa kulmassa olevan auton päälle.Sivupeilien suhteen.. Tänään läpäisin teoriakokeen, joten seuraava vaihe onkin sitten jarrupolkimen asennus jne. Vajaan kahden viikon päästä ollaan toivon mukaan isolla parkkipaikalla jo treenaamasa... minä ja tyttäreni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859