Minä fanitan Katariina Isopahkalaa ;)
Suosikkikirjoittajasi päivämiehessä?
25
437
Vastaukset
selailen joskus kirjastossa Päivämiehen läpi ja katselen kuvat. En lue kirjoituksia, ettei paha tartu.
****selailen joskus kirjastossa Päivämiehen läpi ja katselen kuvat. En lue kirjoituksia, ettei paha tartu***
Jolla on kristinuskossa "suitset selvinä", hänellä ei ole mitään pelkoa päikkärin pahan tarttumisesta.
Oikeastaan suosittelen sinullekin ko lehden lukemista, voisit tarttua moneen eksytykseen ja ottaa ne palstalle
oikaistavaksi.
- Keuruun tyttö
yleensä kirjoittaa?
- peeämmässä
Sitä peräpeiliä pittää.
- Oulunsalosta
peeämmässä kirjoitti:
Sitä peräpeiliä pittää.
Ilolan miniä ole siellä kanssa.
- Ämmässuo
peeämmässä kirjoitti:
Sitä peräpeiliä pittää.
...on oikeampi nimi ko. palstalle.
- Uskova.
Paras kirjoittaja Päivämiehessä on elämän Herra Jeesus Pyhän Henkensä kautta.
- iveta
mieltä aina kun Hänelle vaan annetaan vapaasti, Hänen Sanansa mukaan sijaa puhua Pyhän Henkensä kautta Seurakunnalleen.
- Tervakaupungista
ei vain Päivämiehen palstoilla näy. Siellä kirjoittelevat lähinnä "vain me" -valehtelijat.
- 5+6
Devoit kirjoitti:
Herra jee ei olisi ikinä kirjoittaqnut poliittisia kannanottoja.
Tosi mautonta pilkkaa teet.Herra Jeesus oli heikompien ja sorrettujen puolesta puhuja eli puhui heikompien puolesta fariseuksia vastaan.
Entä mitä muuta tiedät Jeesuksen kirjoittaneen? Kerran piirsi hiekkaan, muistatko mitä? 5+6 kirjoitti:
Herra Jeesus oli heikompien ja sorrettujen puolesta puhuja eli puhui heikompien puolesta fariseuksia vastaan.
Entä mitä muuta tiedät Jeesuksen kirjoittaneen? Kerran piirsi hiekkaan, muistatko mitä?Joh.
8:6 Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
8:7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."
8:8 Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
Kirjoittiko hän kolumnia päivämieheen?- 5+4
Devoit kirjoitti:
Joh.
8:6 Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
8:7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."
8:8 Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
Kirjoittiko hän kolumnia päivämieheen?että Jeesuksen tapana ei ollut muutenkaan paljon kirjoitella. Jeesus puhui.
Olisiko kirjoitellut jos eläisi nyt, Päivämieheen tai vaikkapa tietokoneella, mistäpä minä sen tietäisin. 5+4 kirjoitti:
että Jeesuksen tapana ei ollut muutenkaan paljon kirjoitella. Jeesus puhui.
Olisiko kirjoitellut jos eläisi nyt, Päivämieheen tai vaikkapa tietokoneella, mistäpä minä sen tietäisin.Tuokaan Raamatunkohta ei kertonut mitä kirjoitti ja mihin. Ilmestyikö Jeesussalemissa silloin päikkäriä? ;)
En usko että olisi kirjoittanut nytkään, Hän oli julistaja- kirjoita.
Vaikka näin valehtelettekin.
- julkaisee?
5+6 kirjoitti:
Herra Jeesus oli heikompien ja sorrettujen puolesta puhuja eli puhui heikompien puolesta fariseuksia vastaan.
Entä mitä muuta tiedät Jeesuksen kirjoittaneen? Kerran piirsi hiekkaan, muistatko mitä?Tuskinpa.
kirjoita. kirjoitti:
Vaikka näin valehtelettekin.
Kirjoitti 22.10-08 susannan pyyhekumikähvellyksestä, se juttu oli huippu.
Toki tiedän että katariina on free.
Sitäpaitsi minua ei tarvitse teititellä.- Yksi lukija
Devoit kirjoitti:
Kirjoitti 22.10-08 susannan pyyhekumikähvellyksestä, se juttu oli huippu.
Toki tiedän että katariina on free.
Sitäpaitsi minua ei tarvitse teititellä.Päivämiehen kirjoittajista vain murto-osa on ammattilaisia. Suurin osa lehden sisällöstä tuotetaan lehtiavustajien tai paikalliskirjoittajien voimin. Päivämies voisi olla huomattavasti ihmisläheisempi ja kiinnostavampi kuin mitä se tänä päivänä on. Nyt monet haastateltavat toistelevat samoja totuttuja fraaseja eivätkä jutut anna uutta pureskeltavaa tai mielenkiintoisia näkökulmia.
Yksi lukija kirjoitti:
Päivämiehen kirjoittajista vain murto-osa on ammattilaisia. Suurin osa lehden sisällöstä tuotetaan lehtiavustajien tai paikalliskirjoittajien voimin. Päivämies voisi olla huomattavasti ihmisläheisempi ja kiinnostavampi kuin mitä se tänä päivänä on. Nyt monet haastateltavat toistelevat samoja totuttuja fraaseja eivätkä jutut anna uutta pureskeltavaa tai mielenkiintoisia näkökulmia.
*** Nyt monet haastateltavat toistelevat samoja totuttuja fraaseja eivätkä jutut anna uutta pureskeltavaa tai mielenkiintoisia näkökulmia****
SRK-lestadiolaisuudessa on menossa on samanlainen pysähtyneisyyden aika kuin aikoinaan neuvostoliitossa. Puolueen lehti pravda vain jauhoi vuodesta toiseen tuttua ja turvallista liturgiaa, joka ei oikeasti merkinnyt mitään.
Kysyn: Mitä tai ketä lehti nykyisin palvelee?
Miksi lehti ilmestyy?
Mitä lehden jutuilla halutaan aikaan saada?
Päivämieslehti palvelee juuri niitä luutuneita arvoja, joita tämän ja muiden vl-palstojen kirjoitukset kriittisesti käsittelevät. Oikeasti tämän palstan asialliset (hakomajassa muita ei olekaan) jutut, pitäisi olla liikkeen "pää-äänenkannattajan" sivuilla.
Terveisiä vielä Katariinalle. Juttusi oli oikein hyvä ja hyvin kirjoitettu. Siitä huolimatta että olen aika rankasti rökittänyt löytämästäni "lapsuksesta" :)- Yksi lukija
Devoit kirjoitti:
*** Nyt monet haastateltavat toistelevat samoja totuttuja fraaseja eivätkä jutut anna uutta pureskeltavaa tai mielenkiintoisia näkökulmia****
SRK-lestadiolaisuudessa on menossa on samanlainen pysähtyneisyyden aika kuin aikoinaan neuvostoliitossa. Puolueen lehti pravda vain jauhoi vuodesta toiseen tuttua ja turvallista liturgiaa, joka ei oikeasti merkinnyt mitään.
Kysyn: Mitä tai ketä lehti nykyisin palvelee?
Miksi lehti ilmestyy?
Mitä lehden jutuilla halutaan aikaan saada?
Päivämieslehti palvelee juuri niitä luutuneita arvoja, joita tämän ja muiden vl-palstojen kirjoitukset kriittisesti käsittelevät. Oikeasti tämän palstan asialliset (hakomajassa muita ei olekaan) jutut, pitäisi olla liikkeen "pää-äänenkannattajan" sivuilla.
Terveisiä vielä Katariinalle. Juttusi oli oikein hyvä ja hyvin kirjoitettu. Siitä huolimatta että olen aika rankasti rökittänyt löytämästäni "lapsuksesta" :)Lehti palvelee lähinnä heitä, jotka haluavat pitää pään puskassa ja tyytyvät niihin liturgioihin mitä lehti tarjoaa. Lehti ei mennettäisi yhtään uskottavuuttaan (päin vastoin) ja pystyisi samaan tapaan tarjoamaan hengellisen näkökulman asioihin, vaikka siirtyisi tälle vuosituhannelle. Sillä kylmä totuus on, että ellei tuote kiinnosta sitä ei lueta eikä pitemmän päälle tilatakaan. Eli mikäli haluaisi lukijat säilyttää kannattaisi kritiikkiin suhtautua vakavasti.
- Vaihto uudistaa lehden
Yksi lukija kirjoitti:
Päivämiehen kirjoittajista vain murto-osa on ammattilaisia. Suurin osa lehden sisällöstä tuotetaan lehtiavustajien tai paikalliskirjoittajien voimin. Päivämies voisi olla huomattavasti ihmisläheisempi ja kiinnostavampi kuin mitä se tänä päivänä on. Nyt monet haastateltavat toistelevat samoja totuttuja fraaseja eivätkä jutut anna uutta pureskeltavaa tai mielenkiintoisia näkökulmia.
Jo sekin, että sama kirjoittaja on saattanut kirjoittaa kymmeniä vuosia - "Suurin osa lehden sisällöstä tuotetaan lehtiavustajien tai paikalliskirjoittajien voimin." - tekee hallaa lehdelle - ketä kiinnostaa samat "kiekautukset". Avustajat sun muut tulisi ehdottomasti vaihtaa vähintään kymmenen vuoden välein.
Yksi lukija kirjoitti:
Lehti palvelee lähinnä heitä, jotka haluavat pitää pään puskassa ja tyytyvät niihin liturgioihin mitä lehti tarjoaa. Lehti ei mennettäisi yhtään uskottavuuttaan (päin vastoin) ja pystyisi samaan tapaan tarjoamaan hengellisen näkökulman asioihin, vaikka siirtyisi tälle vuosituhannelle. Sillä kylmä totuus on, että ellei tuote kiinnosta sitä ei lueta eikä pitemmän päälle tilatakaan. Eli mikäli haluaisi lukijat säilyttää kannattaisi kritiikkiin suhtautua vakavasti.
***ellei tuote kiinnosta sitä ei lueta eikä pitemmän päälle tilatakaan. ***
Eikös se päikkärin tilaaminen ole suorastaan autuuden ehto v-lestadiolaiselle? Mukaanluettuna "siionin rospuutto"?
- Olavi ovat
minun suosikkejani. Ja säälistä lueskelen myös höperöä pakonoitsija Leota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798