Mitä tapahtui yöllä Ylistarossa

Suruako

Noin neljän aikaan lauantaita vasten yöllä ambulanssit ajoivat pillit soittaen. Onkohan jotain kauheaa tapahtunut?

25

2905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asgdafhdf

      Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen. Varsinkaan toisten asioiden utelu.

    • Kysynpä vaan.

      Ettei vaan olisi jossain esim. lähikunnan rajalla sattunut jotain että Ylistaron ambulanssi olisi mennyt sinne pillit päällä. Mutta jos joku tietää paremmin niin kirjoittakoon jos huvittaa. Ps. itsekkin olisin utelias tietämään.

      • joku mettäpöllöö ambulanssin nähäny

        Ilkka ei tiedä mitään, joten mikä uutinen se ny on jos joku on saanu vaikka sydänkohtauksen.


      • Viesti meni perille.
        joku mettäpöllöö ambulanssin nähäny kirjoitti:

        Ilkka ei tiedä mitään, joten mikä uutinen se ny on jos joku on saanu vaikka sydänkohtauksen.

        Luoja tietää mitä on tapahtunut.


      • Juuriniin
        Viesti meni perille. kirjoitti:

        Luoja tietää mitä on tapahtunut.

        Aina ei ymmärrä, miksi Luoja sallii tapahtuvan kaikkea kauheuksia. Ehkä toisillekin opiksi.


      • nainen,

        turhaa sitä on ruikuttaa jotain luojaa syylliseksi, sanoohan sen terve järki missä sylttytehdas on.


      • Viivieliina
        nainen, kirjoitti:

        turhaa sitä on ruikuttaa jotain luojaa syylliseksi, sanoohan sen terve järki missä sylttytehdas on.

        ...ymmartanut, mitä tarkoitit


      • lanka tässä,
        Viivieliina kirjoitti:

        ...ymmartanut, mitä tarkoitit

        kys. Hallitus.


      • .

        vielä Törnävällä?


      • Brunette*

        En käytä alkoholia enkä muutakaan huumaavaa ainetta, risoo varmaan kun pystyn olemaan hiiltymättä, ei ole alkoholi/humaavat ainneet vieneet hermoja.
        En ole pyytänyt ketään kirjoittamaan puolestani, aina minä tuollaisen finnin naaman päihitän mennen tullen:D


      • Brunette*

        löytyy vielä kunniaakin?
        Menen nyt saunomaan mieheni kanssa, ehkä sekstaillaan samalla siellä.
        Hyvät illanjatkot vaan, en kirjoittele enempää tästä ettei vaan verisuonesi pääsäsi katkeaisi.

        PS. Käy ottamassa vähän happea ulkona vaikka kävelylenkillä.


    • sai sydärin

      Hän huomasi, että hänellä(kin) on terassilla höylättyä lautaa ja tuupertui siihen paikkaan.

      • armas

        maalaasliittolaanen?


    • Ratkaisusekin

      tapahtunut kauhea kuolema

      • Ellariinainen

        Olen lueskellut näitä juttuja ja tuli mieleeni, että millaistahan olisi asua ylistarossa. Olen etsinyt maalaispaikkaa juuri sieltä. Jotenkin tuntuu, että taitaa olla aika sisäänlämpiävä. Kertokaa minulle, kannattaako sinne tulla. Olisiko siellä mitään käsityöpiirejä, jossa meikäläinen voisi illoilla harrastaa. Vai millaisia tekemisiä ja aikakuluja sielä voisi olla. Ehki sitten ostan jonkinlaisen mummontilan jos siksi sopii. Suhtaudutaanko sielä myötämielisti uusiin tulokkaisiin. Mitenkähän siellä kavereita löytyisi.


      • osaaottava

        rauha omaisille ja voimia saattaa hänet haudan lepoon, eikä päästellä täällä asiasta kaikkea tyhmää.


      • mistä nää jutut
        osaaottava kirjoitti:

        rauha omaisille ja voimia saattaa hänet haudan lepoon, eikä päästellä täällä asiasta kaikkea tyhmää.

        vai meinaako joku sen tehä


      • Luminet
        mistä nää jutut kirjoitti:

        vai meinaako joku sen tehä

        menehtyi ja saateetu jo hautdan lepoon


      • Sääli
        Luminet kirjoitti:

        menehtyi ja saateetu jo hautdan lepoon

        jolloinka kaikki vain ajautuu mahdottomuuteensa


      • Anonyymi
        Sääli kirjoitti:

        jolloinka kaikki vain ajautuu mahdottomuuteensa

        Kuoliko se nainen itse vaiko tapettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuoliko se nainen itse vaiko tapettiin

        Ei kyllä muuten kuulu sulle.


      • Anonyymi
        Ellariinainen kirjoitti:

        Olen lueskellut näitä juttuja ja tuli mieleeni, että millaistahan olisi asua ylistarossa. Olen etsinyt maalaispaikkaa juuri sieltä. Jotenkin tuntuu, että taitaa olla aika sisäänlämpiävä. Kertokaa minulle, kannattaako sinne tulla. Olisiko siellä mitään käsityöpiirejä, jossa meikäläinen voisi illoilla harrastaa. Vai millaisia tekemisiä ja aikakuluja sielä voisi olla. Ehki sitten ostan jonkinlaisen mummontilan jos siksi sopii. Suhtaudutaanko sielä myötämielisti uusiin tulokkaisiin. Mitenkähän siellä kavereita löytyisi.

        Älä muuta Ylistaroon, voit ennen pitkää pahoin.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008179729.html


    • Anonyymi

      Kun tämä nainen kuoli niin saiko tämä pieni ukkeli rangaistusvaatimuksen ja pääsikö linnaan. Ei o ukkoa näkyny

    • Anonyymi

      Eiköhän tästäkin ole kulunut jo sen verran aikaa että joku voisi kertoakkin. Nainen kuoli lääkkeisiin . Mies uultavasti samoin jonkin ajan päästä. Näin kuuluu kerrottavan .

    • Anonyymi

      se oli sentaki hällyytys kun huutokauppa- sivulla oli joku muu kuin keltto pakkautunut myymään jotahi.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe