Aihe

Mitä tapahtui yöllä Ylistarossa

Suruako

Noin neljän aikaan lauantaita vasten yöllä ambulanssit ajoivat pillit soittaen. Onkohan jotain kauheaa tapahtunut?

31

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asgdafhdf

Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen. Varsinkaan toisten asioiden utelu.

• Kysynpä vaan.

Ettei vaan olisi jossain esim. lähikunnan rajalla sattunut jotain että Ylistaron ambulanssi olisi mennyt sinne pillit päällä. Mutta jos joku tietää paremmin niin kirjoittakoon jos huvittaa. Ps. itsekkin olisin utelias tietämään.

• joku mettäpöllöö ambulanssin nähäny

Ilkka ei tiedä mitään, joten mikä uutinen se ny on jos joku on saanu vaikka sydänkohtauksen.

• Viesti meni perille.
        joku mettäpöllöö ambulanssin nähäny kirjoitti:

Ilkka ei tiedä mitään, joten mikä uutinen se ny on jos joku on saanu vaikka sydänkohtauksen.

Luoja tietää mitä on tapahtunut.

• Juuriniin
        Viesti meni perille. kirjoitti:

Luoja tietää mitä on tapahtunut.

Aina ei ymmärrä, miksi Luoja sallii tapahtuvan kaikkea kauheuksia. Ehkä toisillekin opiksi.

• se luojasta
        Juuriniin kirjoitti:

Aina ei ymmärrä, miksi Luoja sallii tapahtuvan kaikkea kauheuksia. Ehkä toisillekin opiksi.

ole kiinni vaan kepusta.

• ainaliina
        se luojasta kirjoitti:

ole kiinni vaan kepusta.

joku kepuvihaaja ,joka viestittää joka palstalle. Helpottaako oloasi.

• voi samperi
        ainaliina kirjoitti:

joku kepuvihaaja ,joka viestittää joka palstalle. Helpottaako oloasi.

pistäisi kyrvän otsaan ja banaanin perseeseen ja sen lisäksi pakenisi rannikolle ettei olisi jatkuvasti ruikuttamassa. Eikä helpota oloa.

• nainen,
        voi samperi kirjoitti:

pistäisi kyrvän otsaan ja banaanin perseeseen ja sen lisäksi pakenisi rannikolle ettei olisi jatkuvasti ruikuttamassa. Eikä helpota oloa.

turhaa sitä on ruikuttaa jotain luojaa syylliseksi, sanoohan sen terve järki missä sylttytehdas on.

• Viivieliina
        nainen, kirjoitti:

turhaa sitä on ruikuttaa jotain luojaa syylliseksi, sanoohan sen terve järki missä sylttytehdas on.

...ymmartanut, mitä tarkoitit

• lanka tässä,
        Viivieliina kirjoitti:

...ymmartanut, mitä tarkoitit

kys. Hallitus.

• Kiltteliini
        nainen, kirjoitti:

kuolleen kyrpän otsalle taikkapa kenties pillun. :DDD Sitä paitsi perseessäsi on sylttytehdas. Vitun lesbo. Taidat olla karannut Törnävältä ja se sama pyromaani joka on polttanut ne rakennukset Ylistarossa.

• .
        Kiltteliini kirjoitti:

kuolleen kyrpän otsalle taikkapa kenties pillun. :DDD Sitä paitsi perseessäsi on sylttytehdas. Vitun lesbo. Taidat olla karannut Törnävältä ja se sama pyromaani joka on polttanut ne rakennukset Ylistarossa.

vielä Törnävällä?

• Brunette*
        Selvittelijä kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

En käytä alkoholia enkä muutakaan huumaavaa ainetta, risoo varmaan kun pystyn olemaan hiiltymättä, ei ole alkoholi/humaavat ainneet vieneet hermoja.
        En ole pyytänyt ketään kirjoittamaan puolestani, aina minä tuollaisen finnin naaman päihitän mennen tullen:D

• HAHA sinulle
        Brunette* kirjoitti:

En käytä alkoholia enkä muutakaan huumaavaa ainetta, risoo varmaan kun pystyn olemaan hiiltymättä, ei ole alkoholi/humaavat ainneet vieneet hermoja.
        En ole pyytänyt ketään kirjoittamaan puolestani, aina minä tuollaisen finnin naaman päihitän mennen tullen:D

Olet pahemman sortin alkoholisti/narkkari mikä maan päällä kantaa ja ilmankos sinua kusetetaan jatkuvasti. Sitä paitsi sinulla on helvetin iso finni olkapäiden välissä jotenpa annas minä korjaan tilanteen vitun kusipää. :D eikä minua risoo sinunlaisen kehitysvammaisen kirjoitukset. HAAHA :DDD Etkä muuten kykene päihittämään mitään mennen tullen helvetin kukkakeppi. :DDD Mikäli vastaat viestiini niin pystyn ip-osoitteesi ansiosta tekemään sinusta rikosilmoituksen. HAAHA. Enkä muuten kirjoita omasta koneesta ettet pysty saakurin pervessi jäljittämään minua. HAAHA!!!!!

• Brunette*
        HAHA sinulle kirjoitti:

Olet pahemman sortin alkoholisti/narkkari mikä maan päällä kantaa ja ilmankos sinua kusetetaan jatkuvasti. Sitä paitsi sinulla on helvetin iso finni olkapäiden välissä jotenpa annas minä korjaan tilanteen vitun kusipää. :D eikä minua risoo sinunlaisen kehitysvammaisen kirjoitukset. HAAHA :DDD Etkä muuten kykene päihittämään mitään mennen tullen helvetin kukkakeppi. :DDD Mikäli vastaat viestiini niin pystyn ip-osoitteesi ansiosta tekemään sinusta rikosilmoituksen. HAAHA. Enkä muuten kirjoita omasta koneesta ettet pysty saakurin pervessi jäljittämään minua. HAAHA!!!!!

se rikosnimike mahtaisi olla? Ja laita se IP- osoite sinne minne ei aurinko paista: D

• Oikein sinulle
        Brunette* kirjoitti:

se rikosnimike mahtaisi olla? Ja laita se IP- osoite sinne minne ei aurinko paista: D

saat sopimaan sen sinne helvetin leveäperseinen lesbo. :DDD HAAHA Vittuako se sinulle kuuluu vaikka se rikosnimike olisi kunnianloukkaus. Vitun psykopaatti. HA!!!

• Brunette*
        Oikein sinulle kirjoitti:

saat sopimaan sen sinne helvetin leveäperseinen lesbo. :DDD HAAHA Vittuako se sinulle kuuluu vaikka se rikosnimike olisi kunnianloukkaus. Vitun psykopaatti. HA!!!

löytyy vielä kunniaakin?
        Menen nyt saunomaan mieheni kanssa, ehkä sekstaillaan samalla siellä.
        Hyvät illanjatkot vaan, en kirjoittele enempää tästä ettei vaan verisuonesi pääsäsi katkeaisi.

PS. Käy ottamassa vähän happea ulkona vaikka kävelylenkillä.

• Seli seli jäkä jäkä
        Brunette* kirjoitti:

löytyy vielä kunniaakin?
        Menen nyt saunomaan mieheni kanssa, ehkä sekstaillaan samalla siellä.
        Hyvät illanjatkot vaan, en kirjoittele enempää tästä ettei vaan verisuonesi pääsäsi katkeaisi.

PS. Käy ottamassa vähän happea ulkona vaikka kävelylenkillä.

Käy itse ottamassa sitä happea vaan ja vitut tämä mitään hyvää illanjatkoa on. Varo sitten vielä ettet kompuroi noussessasi lauteille ettet vaan upota naamaasi jonkun naisen haarojen väliin. :DD HAAHA PS: Vältä kankkusta ettet vain mitään KRÖM Virhettä.

• Yökyöpelitär

Menivät

• toisen tuskallako mässäillään

sua reppanaa..

• sai sydärin

Hän huomasi, että hänellä(kin) on terassilla höylättyä lautaa ja tuupertui siihen paikkaan.

• armas

maalaasliittolaanen?

• Ratkaisusekin

tapahtunut kauhea kuolema

• Ellariinainen

Olen lueskellut näitä juttuja ja tuli mieleeni, että millaistahan olisi asua ylistarossa. Olen etsinyt maalaispaikkaa juuri sieltä. Jotenkin tuntuu, että taitaa olla aika sisäänlämpiävä. Kertokaa minulle, kannattaako sinne tulla. Olisiko siellä mitään käsityöpiirejä, jossa meikäläinen voisi illoilla harrastaa. Vai millaisia tekemisiä ja aikakuluja sielä voisi olla. Ehki sitten ostan jonkinlaisen mummontilan jos siksi sopii. Suhtaudutaanko sielä myötämielisti uusiin tulokkaisiin. Mitenkähän siellä kavereita löytyisi.

• osaaottava

rauha omaisille ja voimia saattaa hänet haudan lepoon, eikä päästellä täällä asiasta kaikkea tyhmää.

• mistä nää jutut
        osaaottava kirjoitti:

rauha omaisille ja voimia saattaa hänet haudan lepoon, eikä päästellä täällä asiasta kaikkea tyhmää.

vai meinaako joku sen tehä

• Luminet
        mistä nää jutut kirjoitti:

vai meinaako joku sen tehä

menehtyi ja saateetu jo hautdan lepoon

• Sääli
        Luminet kirjoitti:

menehtyi ja saateetu jo hautdan lepoon

jolloinka kaikki vain ajautuu mahdottomuuteensa

• Anonyymi
        Sääli kirjoitti:

jolloinka kaikki vain ajautuu mahdottomuuteensa

Kuoliko se nainen itse vaiko tapettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuoliko se nainen itse vaiko tapettiin

Ei kyllä muuten kuulu sulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      11551
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2655
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2064