SairaanHoitaja

ajelee

karvoituksen nivusista ennen luomen poistoa, niin voi olla tiukka tilanne ettei ala stondaamaan rajusti.

44

19506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m50--

stondaa vaan rohkeesti..mulla käyny parikertaa et on jököttäny täysillä..peräsuolen tähystys..niin eikös siinkin ollu nuori lääkäri nainen toinen kerta munankarvat poistettiin pienen leikkauksen takia..siinä touhus nuori hoitsu ..en voinu pidätellä kyrpääni joten luovutin ja annoin seistä miehekkäästi..oli siinä hymy herkässä molemmilla

• ossi.kk

weeettiä peliin niin ei tule haavoja.

• mnv kmwer9023r827hw

Ja runk runk, fantasioita on muillakin.

• hoitsunsheivaama

Niin mullakin kävi,kun eräs kaiken lisäks tuttu sairaanhoitaja opikelija sheivas mun karvoituksen pois nivustyrä leikkaukseen,vanhempi hoitsu joka valvoi toimenpidettä sanoi nuorelle likalle,että ota rohkeasti kiinni vaan,ja käännä syrjään,että saat ajeltua kaikki pois :) Huhuijaa ku oli kiihoittava tilanne... siinä se nuori tyttö sitten ajeli karvoitustani jököttävä kulli nyrkissään,ja käänteli ja väänteli sitä :)

• laukeaminen

lähellä

• näkee ja

tuntee että mitä vanhempi hoitsu sitä vaikeampaa miehen on hallita itseään

• ni2wjf28fuwi

Ja runk, runk.
        Mun hoitsulla oli nahkahousut ja ruoskakin mukana

• Arpi vain

Ei hoitsuu kiinnostanu ajella naapurisängyn suonikohju karvoi, oli pakko hyökätä mun kimppuu, ku mul nivustyräleikkaus. Tiesi että saa ajella kullikarvat, ja ajelikin, ei kehannu ihan kaikkee viedä, toiselle puolelle jäi pieni tupsu. Hitto, mut on ne hoitsut nättei, ja ainakin mun hoitsut oli tosi nuorii, siin sit olin tiirattava, munat poslarina leikkaus-salissakin. Oli kuitenkin sen verran vahvat aineet, ettei edes hävettäny:))

• Sair. Hoitaja

Kaikan maailman fantasioita täällä näkeekin.

Todellisuudessa ne kikkelit ovat kovinkin ujosti velttoina letkuina, ei tuossa tilanteessa ole mitään seksuaalisuutta.

• Sair. Hoitaja kirjoitti:

Todellisuudessa ne kikkelit ovat kovinkin ujosti velttoina letkuina, ei tuossa tilanteessa ole mitään seksuaalisuutta.

Itsekin olin nivustyräleikkauksessa ja todellakin kyllä oli Suuri-Pekka ihan pikkupekkaa sinun ajellessasi. Oikein vähän harmitti....Varsinkin kun kirurgi taka-alalla viritteli leikkausveistään samaan aikaan. Mutta kyllä olisi tilanne toinen jos olisit luonani ajelemassa....... Saattaisi Suuri-Pekka käydä kylässä.

• Vapaamies
        Sair. Hoitaja kirjoitti:

Kyllä kun mua on tutkittu, on aina alkanu seisoo niin kovana että on ollu vaikee lähtee pois kun on ollu stondis päällä. Melkein ois pidäny sanoa että mun on runkattava paineet pois vaikka se hoitsu tai lekuris kattois.

• Hoitsunainen

No itse hoitajana voin sanoa, että älä turhia nolostele. Kyllä me olemme tottuneet näkemään moisia reaktioita ennenkin. Me emme säiky, joten älä sinäkään :)

• Ilmastointiteippiäkö

Niin ja yksi puolituttu hoitsu varsinkin viihteellä ollessaan hoilottaa ympäriinsä miten miehillä stondaa kun hän ajelee kullikarvoja,nimeltä mainittuja kullin kantajia ei ole vielä korviini osunut.

On se mullakin jöpöttänyt komiasti kun hoitsu on höylän kanssa puuhastellut ja hyvässä yhteisymmärryksessä on homma hoitunut..sehän on heille vaan työtä muun työn joukossa..en yleistä mutta lörpöttelyä en ymmärrä.

• seisokki
        Ilmastointiteippiäkö kirjoitti:

Niin ja yksi puolituttu hoitsu varsinkin viihteellä ollessaan hoilottaa ympäriinsä miten miehillä stondaa kun hän ajelee kullikarvoja,nimeltä mainittuja kullin kantajia ei ole vielä korviini osunut.

On se mullakin jöpöttänyt komiasti kun hoitsu on höylän kanssa puuhastellut ja hyvässä yhteisymmärryksessä on homma hoitunut..sehän on heille vaan työtä muun työn joukossa..en yleistä mutta lörpöttelyä en ymmärrä.

tulee aivan varmasti kun alapesu suoritetaan perusteellisesti

• herkkis?
        seisokki kirjoitti:

tulee aivan varmasti kun alapesu suoritetaan perusteellisesti

Mites ne tuossa alapesussa vehkeen sitten pesee, ihan huolellisesti saippualla ja esinahan alta? Itse olen kyllä niin herkkä että kyllä siinä saattais siemensyöksy olla hyvin lähellä.

Pistäkääs kokemuksia miten on käynyt tuossa alapesussa, myös sairaanhoitajat voisi vastata :P

• hoitur
        herkkis? kirjoitti:

Mites ne tuossa alapesussa vehkeen sitten pesee, ihan huolellisesti saippualla ja esinahan alta? Itse olen kyllä niin herkkä että kyllä siinä saattais siemensyöksy olla hyvin lähellä.

Pistäkääs kokemuksia miten on käynyt tuossa alapesussa, myös sairaanhoitajat voisi vastata :P

Vaimo on sairaanhoitaja ja kertoo, että poikkeuksetta ne munat alkaa isota siinä pesun aikana. Nuoremmilla hiukan enemmän kuin vanhoilla. Seisovan munan peseminen ei siis ole ollenkaan harvinaista herkkua.

• jajos
        hoitur kirjoitti:

Vaimo on sairaanhoitaja ja kertoo, että poikkeuksetta ne munat alkaa isota siinä pesun aikana. Nuoremmilla hiukan enemmän kuin vanhoilla. Seisovan munan peseminen ei siis ole ollenkaan harvinaista herkkua.

on kyseessä aamupesu niin silloin aamustondis päällä jo valmiina.

• herkkäkö?
        jajos kirjoitti:

on kyseessä aamupesu niin silloin aamustondis päällä jo valmiina.

Itse kyllä laukeisin taatusti tuommosessa tilanteessa jossa hoitaja pesis veitikkani oikein perusteellisesti. Jännä ois nähdä mitä hoitaja tuumais kun laukeaa kesken pesun..

• Mie-69
        herkkäkö? kirjoitti:

Itse kyllä laukeisin taatusti tuommosessa tilanteessa jossa hoitaja pesis veitikkani oikein perusteellisesti. Jännä ois nähdä mitä hoitaja tuumais kun laukeaa kesken pesun..

"aloitetaanpas alusta...."

• hoitoa
        herkkis? kirjoitti:

minä en pese sellasien miehen kullia, jolla kädet toimii.

• jjepss
        hoitoa kirjoitti:

minä en pese sellasien miehen kullia, jolla kädet toimii.

Itsekin sairaanhoitaja enkä ole vielä yhdenkään sellaisen kikkiä pessyt, joka itsekin sen pystyy tekemään.

• Ihmiskunta Sinde
        jjepss kirjoitti:

Itsekin sairaanhoitaja enkä ole vielä yhdenkään sellaisen kikkiä pessyt, joka itsekin sen pystyy tekemään.

-käsite. Se ei koskaan koske seurakuntia ja silleen, eikä näin meidän SH omia lapsia. Siitähän sulla on kysymys karvojen ajelussa koko ajan? Sairas anteeksipyyntö maailma. Näkee heti häiriintyneisyyden päälle päin. Taputa sinä päätä niin paljon kuin lystään. Muut tykkään esim. anoreksioistaan, jospa, kunpa, niihin ei kuolisi niin helposti. Se ei ole mikään easy way se fasistinen, eliötön yhteiskunta. Missä on mun astropaperit?

• Minervä
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

-käsite. Se ei koskaan koske seurakuntia ja silleen, eikä näin meidän SH omia lapsia. Siitähän sulla on kysymys karvojen ajelussa koko ajan? Sairas anteeksipyyntö maailma. Näkee heti häiriintyneisyyden päälle päin. Taputa sinä päätä niin paljon kuin lystään. Muut tykkään esim. anoreksioistaan, jospa, kunpa, niihin ei kuolisi niin helposti. Se ei ole mikään easy way se fasistinen, eliötön yhteiskunta. Missä on mun astropaperit?

tutustua siihen pimpsaan tarkemmin. Se on maailman kaunis ja joukkuepeli-käsite, sillä esim. ylipainoinenkin saa onnensa. Siksi se on niin kaunis. Mun maailmassa oli pimpsavirhe leukakirurgisesta syövästä. Tekeekö se sustakin miehisen, sehän on vähän kuin leuka ja kai painonnostonkin perusta. Jollakin säännöillä sitä pitää ihmisen elää. MIhin mä haluaisin elämään? Elämää se on pimpsakin.

• Minervä
        Minervä kirjoitti:

tutustua siihen pimpsaan tarkemmin. Se on maailman kaunis ja joukkuepeli-käsite, sillä esim. ylipainoinenkin saa onnensa. Siksi se on niin kaunis. Mun maailmassa oli pimpsavirhe leukakirurgisesta syövästä. Tekeekö se sustakin miehisen, sehän on vähän kuin leuka ja kai painonnostonkin perusta. Jollakin säännöillä sitä pitää ihmisen elää. MIhin mä haluaisin elämään? Elämää se on pimpsakin.

ajallisen käsitteen. Kuinka kauan karvojen ajelu sitten kestää tai saa kestää. Kuulin tytöstä, jolta psykiatriselta kysyttiin tästä ennätystä? Ihan vain häiriintyneisyyden vuoksi, tietenkään siten sitä ei saa käyttää. Ihan kuin tällainen seksuaalinen häiriintyneisyys olisi tapa...

• v o i
        hoitur kirjoitti:

testata kotona kun antaa vaimon ajella posliiniksi

• kumihanska
        herkkis? kirjoitti:

Naishoitsu karvojen ajelun jälkeen vaahdotti pesuaineella jalkovälin ja vehkeet liukkaat kumihanskat kädessä niin voin sanoa että kyllä ruiskahti tosi nopeasti.

• paikkaon
        kumihanska kirjoitti:

Naishoitsu karvojen ajelun jälkeen vaahdotti pesuaineella jalkovälin ja vehkeet liukkaat kumihanskat kädessä niin voin sanoa että kyllä ruiskahti tosi nopeasti.

kun hoitaja pitää terskasta kiinni mistä esinahka luiskahtanut taakse.

• noeiei
        paikkaon kirjoitti:

kun hoitaja pitää terskasta kiinni mistä esinahka luiskahtanut taakse.

saa erikoiskäsittylyä !

• sairaanhoitaja_op
        jjepss kirjoitti:

näin minäkin. ihmettelin tässä juuri itsekin, että miksi ihmeessä hoitajat ajelee karvat, jos on nivustyräleikkaukseen menossa.... varmasti pystyvät itsekin!

• Tuleeko pestessä ikinä mitään ilkikurista mieleen?

• Vapaamies

Onkos kukaan lauennut käsiisi kun olet ottanut kunnolla kiinni? Mulla varmaankin tulis..

• toipilassa

kiihoton ku sairaanhoitaja työntää rännin perseeseen

• Omilla jaloilla.

Niin ne kirjoittelee kokemuksiaan hoidettavat ,kuin hoitajatkin.Mukavaa hommaa ei sen puoleen.Meinaan kirjoitteleminen.

• pieni kaluinen

Mitähän ränniä hoitaja sinne takalistoon työntelee?Kyllä itse aikanaan sairaalassa sain itseni joka paikasta pestä.Hoitaja meni 2:n.metrin päähän minusta.Vaikka mitä katsomista pienessä seksisauvassa on.Ymmärrän kyllä nuoremmat miehet n.25.cm,pituus.Kelpaa sellaisia katsella.Orgasmien myllertäessä sisällä.

• Kokemusta löytyy

Kaikkea paskaa tuo vilkas mielikuvitus teettääkin. Tilanne on niin epäseksuaalinen, ettei taatusti seiso, vaan jos pitäisi pissata, tarvittaisiin sokeripala mulkun houttelemiseksi esiin vatsanahan sisältä.

• kummajuttu54

onkoha noi lavastetttuja videoita jossa hoitsut nai ja imee potilaita.

• sheivausta

hoitajat harjoittelee kotona ajelemalla oman ukkonsa alapään karvoitusta,siinä voitte kokeilla että alkaako stondis ?

• Nii se o

Toi on luonnollista, nasillakin kastuu alapää, milloin missäkin tilanteessa. Niistä vaan ei kerrota. ;-)

Joskus se hoitsukin kostuu, jos potilaana on komee mies.

• mies33

Voisiko joku oikea hoitaja valaista miten asia on. Olen itse menossa palleatyräleikkaukseen ja leikataan nivusista myös jotain ulos. Nimenomaan annettiin ohjeet ettei karvoja saa itse ajella etukäteen että iho pysyy ehjänä ja karvojen ajelu tehdään vasta sairaalassa. Tälläiset ennakko-ohjeet sain. Kuka siis toimenpiteen suorittaa ja ajetaanko kaikki vatsanseudulta sekä alapäästä ? Kuinka moni toimenpiteeseen osallistuu ja millä ja missä se sairaalassa tehdään? Voiko sen tehdä itse jos ei kehtaa paljastella itseään vai miten? Pääseekö toimituksen jälkeen suihkuun tms. siisitimään itseään muuteen? Ei kyllä ennakkoon kuulosta kovin mieluisalta toimenpiteeltä, mutta en tiedä miten sitä kehtaa makoilla alasti munat ja kroppa paljaana jonkun tuntemattoman hoitsun edessä...? Saako edes rauhoittavia ennen leikkausta vai onko mahdollinen erektio vain hävettävä tilanteen tullessa päälle? Oikeiden hoitajien kokemuksia kiitos?

• sairaanhoitaja vm.88

Mies 33 sait aivan oikeat ohjeet. Karvat ajetaan vasta sairaalassa, jotta vältytään ihon rikkoutumiselta. Joissain tapauksissa sairaanhoitaja tai perushoitaja ajelee karvat osastolla, taikka sitten vastaava toimenpide voidaan tehdä vasta leikkaussalissa tai heräämössä.

Leikkauksen jälkeen leikkaushaavaa ei saa tietenkään kastella, joten saat varmasti tarkemmat ohjeet osastolta kun sinne menet.

Älä huolehdi, hoitajana näkee ja kuulee niin paljon, että ei siitä vähästä pelästy. Jos potilas makaa edessä alastomana niin ei siitä olla milläänsäkään. Työt hoidetaan töinä, ihan niinkuin muuallakin. Erektio sattuu useissa tapauksissa kylläkin esimerkiksi katetroinnin yhteydessä. Ko tilanteessa ei ole mielekästä jatkaa katetrointia vaan yleensä ainakin itse lähden tilanteesta pois ja ilmoitan, että menen esimerkiksi hakemaan jotain tavaraa, jolloin erektio yleensä häviää tässä välissä. Ei muuta kuin uudelleen vaan yrittämään.

Tätä keskustelua lukiessani huomaa, että miten huolissaan miehet ovat erektion sattuessa hoitajan läsnäollessa. Kuten jo aikaisemminkin jo totesin, erektio on luonnollinen asia ja ei hoitajat vähästä pelästy. Joten miehet, järki käteen ja ujostelut sikseen.

• Erektio-

Onko sulla poikaystävää/miestä, ollut millon viimeks?

• ajelisko

Olen nainen harrastanu sebaattia melko kaan. Jännittää jos toinen huomaa

• Vapaamies

Ajele ihmeessä! Kyllä se posliini on monelle miehelle iloinen yllätys. Saa jännittää ja voi toki kertoa partnerille että on aikaa viime kerrasta, joten osaa ottaa sen huomioon vaikka esileikissä.

• tähystetty39v

Kait sitä ehkä voi stondiksen saada jos pelkät karvat ajellaan.. Itse kävin taannoin virtsarakon tähystyksessä ja täytyy sanoa että ei siinä kauheammin ollut SE mielessä vaikka hoitaja vehjettä pesikin ja senkin teki jääkylmällävedellä. Lopuks ruuttasi hepinpäästä puudutus salvaa virtsaputkeen. ja ei kun ootteleen itse urologia. Toivon mukaan ei tartte koskaan kokea moista uudelleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2700
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1585
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1125
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe