K-Plussaa

Onko jokum itsestäänselvyys, että joka hemmolla on joku vitun plussakortti taskussa? Mainonta kun enenevässä määrin menee siihen, mitä joku tuote maksaa plussakortilla. Ja miksi pitäisi olla joku kortti, kun esimerkiksi juuri turussa maksoi polttoaine 6 senttiä vähemmän sellaisella viereisellä asemalla, joka ei mainostanut plussia. Tai digiboxi maksaa kilpailijalla vähemmän ilman korttia. Tai saman telkkarin saa muualta satasen halvemmalla ilman korttia? Tai se einespizza on naapurikaupassa halvempi ilman korttia?
Tuleeko kukaan ajatelleeksi, mitä koko systeemin pyörittäminen maksaa? Kesko ostaa Plussapalvelun ulkopuoliselta firmalta ainoana tarkoituksena asiakkaiden profilointi ja houkutteleminen muka tarjouksilla. Sitten asiakkaille postitaan kiva asiakaslehti ja ties mitä tiedotteita ja annetaan mukava muoviläpyskä. Maksaa taas. Ja kaikki korttiin liittyvät tarjoukset ja kampanjat teettävät töitä. Tuskin niitä kukaan ilmaiseksi tekee. Jos etukortit poistettaisiin ja niiden tuomat kulut vähennettäisiin suoraan tuotteiden hinnoista, etu olisi huomattavasti suurempi kuin mikään kortin tuoma etu. Eikä kassalla tarvitsisi jokaiselta erikseen kysellä niitä kortteja. Etenisi jonokin hieman nopeammin kun se mummo ei alkaisi sitä jostain etsimään. Itse ainakin olen jo pannut tietyt Keskon puodit boikottiin kun niistä ei mitään tunnu enää saavan oikealla hinnalla ilman plussakorttia. Etenkin kun osassa tuotteista ei ole edes vaivauduttu ilmoittamaan enää, että esillä oleva hinta on voimassa vain kortilla......

2

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskokortti

Sen tarkoituksena onkin vain sitouttaa asiakkaat K-kuppaajien pilailupuoteihin..

• ja jopa vähemmän!

Bonusjärjestelmä on yksineläviä syrjivä ja suoraa tulonsiirtoa hyvätuloisille ja useamman henkilön perheille!

Bonukset ja plussat on sisällä tuotteiden hinnoissa, niinpä pienempiä ostoksia tekevä maksaa laskussaan muiden etusenttejä ja euroja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3004
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1877
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1860
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1454
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      74
      1453
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1328
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1290
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      79
      1225
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1058
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      100
      1048
    Aihe