pitääkö paikkansa et mielisairaalassa ei saa osoittaa seksuaalisia tunteita toista potilasta kohtaan?
seksi mielisairaalassa
6
718
Vastaukset
- NE JOULUCIAT
Pienen syrjäisen Suomi-nimisen havumetsävaltion mielisairaalat ovat pehmityslaitoksia, joista vapautuu vasta kun maanalaisen poliisin epämuodukkuutensa vuoksi pidättämäksi joutunut pidättäjävillien kaappaama:
1. Lupaa nöyrästi katuen alkavansa näytellä enemmistöihmistä.
2. Näyttelee katuvansa ja häpeävänsä sitä, että on vähemmistöihminen.
3. Pyytää nöyrästi anteeksi sitä, että on erehtynyt vaatimaan itselleen tasa-arvoista oikeutta tulla kuulluksi ihmisyhetisössä. ei!! Mutta jos molemmilla osapuolilla vapaakävely, ei kukaan estä sekstailemasta, kunhan sen tekee asiallisesti, muilta huomaamattomasti.
- Pär Saukko
Ei muuta kuin nahkahuilu naukumaan ja tuhkaluukku tutisemaan!
- pillerin popsija
Tunnen yhden ihmisen joka pääsi poikuudestaan suljetulla. Hoitaja tuli kesken kaiken huoneeseen, mutta siitä ei ilmeisesti kuitenkaan seurannut mitään sanktiota. Tunnen myös erään itseni ikäisen naisen joka löysi kumppanin suljetulta. Tosin tämän tapauksen tuntien yritän itse pysyä etäällä muista mielenterveyspotilaista, vaikka siis sellainen olen itsekin. :) Kyllä siis pariskuntia syntyy osastoilla ja siellä myös saatetaan harrastaa seksiä, mutta ei siihen kyllä mitenkään kannusteta.
- Banana Joe
Psykiatristen sairaaloiden kanttiineihin olisi saatava kondomeita, paljastavia alusauja push up-liiveineen sekä sitten erilaisia leluja seksielämää yksinään harrastaville.
Ilman kondomeja toimimisessa on se etu, että niin nousee luovien yksilöiden lisääntymisen mahdollisuus. - ffffff
Banana Joe kirjoitti:
Psykiatristen sairaaloiden kanttiineihin olisi saatava kondomeita, paljastavia alusauja push up-liiveineen sekä sitten erilaisia leluja seksielämää yksinään harrastaville.
Ilman kondomeja toimimisessa on se etu, että niin nousee luovien yksilöiden lisääntymisen mahdollisuus.Joo sitähän se on: hullulassa tavataan ja kahta hullumpia lapsia tehdään.. Ei tsiisus tätä meininkiä. Pakkosteriloinnit voisi taas ottaa käytäntöön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673