Kuka saa sun kyyneleet?

****

Anna mulle ne vastaukset, sä tiedät että mä tarvin ne. Kuka sun kannssas uskoo rakkauteen?

8

1548

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Tähän tekisi mieli vastata jotain,
      ei viitsi kuitenkaan sotkeutua, kun
      ei tiedä keneltä kysytään.

    • lasipurkkimadonna

      minun kyyneleitäni ei taida saada kukaan,
      ei taida kukaan edes haluta nähdä niitä.
      kuka uskoo rakkauteen; mulla on kyllä
      ollut ihan aito ja lapsekas usko sellaiseen
      miehen ja naisen väliseen "kunnon" rakkauteen,
      kestävään ja tasavertaiseen, täytyisi vaan
      tosiaan olla joku joka uskoo myös.
      sitä paitsi lasipurkissa on vaikea vapaasti hengittää :))
      mutta tämä oli vain minun näkökulmani,
      toisilta löytyy muita.

      • uskon rakkauteen

        Kirjoituksessasi on hyvin paljon samaa mitä itse ajattelen, tuli heti lämpöiset ajatukset mieleen lukiessani sen.
        Tunnen voimakkaasti. Pidänkö itsestään selvänä että hän ajattelee samoin.
        Kirjoituksesi aivan pysäytti.
        Elämää ei kannattaisi hukata, tuhlata, vaan elää.
        Miksi minä en näyttäisi rakkauttani jos tunnen löytäneeni henkilön joka ehkä tuntee samoin.
        Ettemme vain molemmat kyynelehtisi puolillamme.
        Miten elämä kuljettaa. Kunpa me kaikki kohtaisimme sen henkilön kuka kyyneleemme saa ja haluaa nähdä, kuka uskoo kanssamme rakkauteen.
        Toivotaan että tämä joku joka uskoo, löytyy.:))


      • MissTear

        Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...


      • lasipurkkimadonna
        MissTear kirjoitti:

        Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...

        anteeksi, tuollaista ei tule ottaneeksi
        huomioon kirjoittaessa, sitä tarkastelee
        asioita omasta näkökulmastaan... kaikin
        mokomin, rakkaus kuuluu kaikille!

        hyvää kevään jatkoa ja paljon rakkautta !!!


      • eileen1
        MissTear kirjoitti:

        Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...

        Miss Tear...sanasi olivat kauniita ja olen todella kanssasi samaa mieltä...ainakin kahden naisen välisen rakkauden suhteen.Toivottavasti kohdallesi osuu joku ihana ja hellyyttä rakastava nainen joka ansaitsee sinunlaisesi kyynelsilmän....olet ihana!....=)halien


    • uskon rakkauteen

      Hän kuka on aatoksissain. Toivon että hän kenen tähden olen kyyneleitäni vuodattanut.

      • tai ei

        Luonto on määrännyt niin, että ihminen ei voi lisääntyä samaa sukupuolta lähtöisen kanssa. Rakkautta on varmastikin homo- ja lesboparien välillä, mutta jos kaikki olisimme samanlaisia, ihmiskuntaa ei olisi olemassa. Jos luonto olisi tarkoittanut homot ja lesbot saamaan lapsia keskenään, niin olisi. Onneksi valtaosa ihmisistä on heteroita, ilman sitä ei oltaisi tässä kirjoittamassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe