Kuka saa sun kyyneleet?

Anna mulle ne vastaukset, sä tiedät että mä tarvin ne. Kuka sun kannssas uskoo rakkauteen?

8

1647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

Tähän tekisi mieli vastata jotain,
      ei viitsi kuitenkaan sotkeutua, kun
      ei tiedä keneltä kysytään.

• lasipurkkimadonna

minun kyyneleitäni ei taida saada kukaan,
      ei taida kukaan edes haluta nähdä niitä.
      kuka uskoo rakkauteen; mulla on kyllä
      ollut ihan aito ja lapsekas usko sellaiseen
      miehen ja naisen väliseen "kunnon" rakkauteen,
      kestävään ja tasavertaiseen, täytyisi vaan
      tosiaan olla joku joka uskoo myös.
      sitä paitsi lasipurkissa on vaikea vapaasti hengittää :))
      mutta tämä oli vain minun näkökulmani,
      toisilta löytyy muita.

• uskon rakkauteen

Kirjoituksessasi on hyvin paljon samaa mitä itse ajattelen, tuli heti lämpöiset ajatukset mieleen lukiessani sen.
        Tunnen voimakkaasti. Pidänkö itsestään selvänä että hän ajattelee samoin.
        Kirjoituksesi aivan pysäytti.
        Elämää ei kannattaisi hukata, tuhlata, vaan elää.
        Miksi minä en näyttäisi rakkauttani jos tunnen löytäneeni henkilön joka ehkä tuntee samoin.
        Ettemme vain molemmat kyynelehtisi puolillamme.
        Miten elämä kuljettaa. Kunpa me kaikki kohtaisimme sen henkilön kuka kyyneleemme saa ja haluaa nähdä, kuka uskoo kanssamme rakkauteen.
        Toivotaan että tämä joku joka uskoo, löytyy.:))

• MissTear

Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...

• lasipurkkimadonna
        MissTear kirjoitti:

Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...

anteeksi, tuollaista ei tule ottaneeksi
        huomioon kirjoittaessa, sitä tarkastelee
        asioita omasta näkökulmastaan... kaikin
        mokomin, rakkaus kuuluu kaikille!

hyvää kevään jatkoa ja paljon rakkautta !!!

• eileen1
        MissTear kirjoitti:

Miss Tear...sanasi olivat kauniita ja olen todella kanssasi samaa mieltä...ainakin kahden naisen välisen rakkauden suhteen.Toivottavasti kohdallesi osuu joku ihana ja hellyyttä rakastava nainen joka ansaitsee sinunlaisesi kyynelsilmän....olet ihana!....=)halien

• uskon rakkauteen

Hän kuka on aatoksissain. Toivon että hän kenen tähden olen kyyneleitäni vuodattanut.

• tai ei

Luonto on määrännyt niin, että ihminen ei voi lisääntyä samaa sukupuolta lähtöisen kanssa. Rakkautta on varmastikin homo- ja lesboparien välillä, mutta jos kaikki olisimme samanlaisia, ihmiskuntaa ei olisi olemassa. Jos luonto olisi tarkoittanut homot ja lesbot saamaan lapsia keskenään, niin olisi. Onneksi valtaosa ihmisistä on heteroita, ilman sitä ei oltaisi tässä kirjoittamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      89
      2078
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2047
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1815
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      72
      1339
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1221
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1131
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1009
    8. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      906
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      48
      892
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      278
      864
    Aihe