Kuka saa sun kyyneleet?

****

Anna mulle ne vastaukset, sä tiedät että mä tarvin ne. Kuka sun kannssas uskoo rakkauteen?

8

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Tähän tekisi mieli vastata jotain,
      ei viitsi kuitenkaan sotkeutua, kun
      ei tiedä keneltä kysytään.

    • lasipurkkimadonna

      minun kyyneleitäni ei taida saada kukaan,
      ei taida kukaan edes haluta nähdä niitä.
      kuka uskoo rakkauteen; mulla on kyllä
      ollut ihan aito ja lapsekas usko sellaiseen
      miehen ja naisen väliseen "kunnon" rakkauteen,
      kestävään ja tasavertaiseen, täytyisi vaan
      tosiaan olla joku joka uskoo myös.
      sitä paitsi lasipurkissa on vaikea vapaasti hengittää :))
      mutta tämä oli vain minun näkökulmani,
      toisilta löytyy muita.

      • uskon rakkauteen

        Kirjoituksessasi on hyvin paljon samaa mitä itse ajattelen, tuli heti lämpöiset ajatukset mieleen lukiessani sen.
        Tunnen voimakkaasti. Pidänkö itsestään selvänä että hän ajattelee samoin.
        Kirjoituksesi aivan pysäytti.
        Elämää ei kannattaisi hukata, tuhlata, vaan elää.
        Miksi minä en näyttäisi rakkauttani jos tunnen löytäneeni henkilön joka ehkä tuntee samoin.
        Ettemme vain molemmat kyynelehtisi puolillamme.
        Miten elämä kuljettaa. Kunpa me kaikki kohtaisimme sen henkilön kuka kyyneleemme saa ja haluaa nähdä, kuka uskoo kanssamme rakkauteen.
        Toivotaan että tämä joku joka uskoo, löytyy.:))


      • MissTear

        Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...


      • lasipurkkimadonna
        MissTear kirjoitti:

        Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...

        anteeksi, tuollaista ei tule ottaneeksi
        huomioon kirjoittaessa, sitä tarkastelee
        asioita omasta näkökulmastaan... kaikin
        mokomin, rakkaus kuuluu kaikille!

        hyvää kevään jatkoa ja paljon rakkautta !!!


      • eileen1
        MissTear kirjoitti:

        Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...

        Miss Tear...sanasi olivat kauniita ja olen todella kanssasi samaa mieltä...ainakin kahden naisen välisen rakkauden suhteen.Toivottavasti kohdallesi osuu joku ihana ja hellyyttä rakastava nainen joka ansaitsee sinunlaisesi kyynelsilmän....olet ihana!....=)halien


    • uskon rakkauteen

      Hän kuka on aatoksissain. Toivon että hän kenen tähden olen kyyneleitäni vuodattanut.

      • tai ei

        Luonto on määrännyt niin, että ihminen ei voi lisääntyä samaa sukupuolta lähtöisen kanssa. Rakkautta on varmastikin homo- ja lesboparien välillä, mutta jos kaikki olisimme samanlaisia, ihmiskuntaa ei olisi olemassa. Jos luonto olisi tarkoittanut homot ja lesbot saamaan lapsia keskenään, niin olisi. Onneksi valtaosa ihmisistä on heteroita, ilman sitä ei oltaisi tässä kirjoittamassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe