Kuka saa sun kyyneleet?

Anna mulle ne vastaukset, sä tiedät että mä tarvin ne. Kuka sun kannssas uskoo rakkauteen?

8

1616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

Tähän tekisi mieli vastata jotain,
      ei viitsi kuitenkaan sotkeutua, kun
      ei tiedä keneltä kysytään.

• lasipurkkimadonna

minun kyyneleitäni ei taida saada kukaan,
      ei taida kukaan edes haluta nähdä niitä.
      kuka uskoo rakkauteen; mulla on kyllä
      ollut ihan aito ja lapsekas usko sellaiseen
      miehen ja naisen väliseen "kunnon" rakkauteen,
      kestävään ja tasavertaiseen, täytyisi vaan
      tosiaan olla joku joka uskoo myös.
      sitä paitsi lasipurkissa on vaikea vapaasti hengittää :))
      mutta tämä oli vain minun näkökulmani,
      toisilta löytyy muita.

• uskon rakkauteen

Kirjoituksessasi on hyvin paljon samaa mitä itse ajattelen, tuli heti lämpöiset ajatukset mieleen lukiessani sen.
        Tunnen voimakkaasti. Pidänkö itsestään selvänä että hän ajattelee samoin.
        Kirjoituksesi aivan pysäytti.
        Elämää ei kannattaisi hukata, tuhlata, vaan elää.
        Miksi minä en näyttäisi rakkauttani jos tunnen löytäneeni henkilön joka ehkä tuntee samoin.
        Ettemme vain molemmat kyynelehtisi puolillamme.
        Miten elämä kuljettaa. Kunpa me kaikki kohtaisimme sen henkilön kuka kyyneleemme saa ja haluaa nähdä, kuka uskoo kanssamme rakkauteen.
        Toivotaan että tämä joku joka uskoo, löytyy.:))

• MissTear

Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...

• lasipurkkimadonna
        MissTear kirjoitti:

Uskot vain naisen ja miehen väliseen "kunnon rakkauteen"?!? Sinua voisi kutsua jopa rasistiksi. Homo- ja bi-seksuaalienkin rakkaus on aivan yhtä kunnollista rakkautta. Jos et sitä ymmärrä, paha sinut periköön. Toivon kuitenkin että jatkossa muistat sen. Rakkaus on ihana asia, ja ehkä minäkin sen joskus löydän...

anteeksi, tuollaista ei tule ottaneeksi
        huomioon kirjoittaessa, sitä tarkastelee
        asioita omasta näkökulmastaan... kaikin
        mokomin, rakkaus kuuluu kaikille!

hyvää kevään jatkoa ja paljon rakkautta !!!

• eileen1
        MissTear kirjoitti:

Miss Tear...sanasi olivat kauniita ja olen todella kanssasi samaa mieltä...ainakin kahden naisen välisen rakkauden suhteen.Toivottavasti kohdallesi osuu joku ihana ja hellyyttä rakastava nainen joka ansaitsee sinunlaisesi kyynelsilmän....olet ihana!....=)halien

• uskon rakkauteen

Hän kuka on aatoksissain. Toivon että hän kenen tähden olen kyyneleitäni vuodattanut.

• tai ei

Luonto on määrännyt niin, että ihminen ei voi lisääntyä samaa sukupuolta lähtöisen kanssa. Rakkautta on varmastikin homo- ja lesboparien välillä, mutta jos kaikki olisimme samanlaisia, ihmiskuntaa ei olisi olemassa. Jos luonto olisi tarkoittanut homot ja lesbot saamaan lapsia keskenään, niin olisi. Onneksi valtaosa ihmisistä on heteroita, ilman sitä ei oltaisi tässä kirjoittamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      218
      4992
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      190
      2698
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1572
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1450
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1282
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      152
      1178
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1174
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe