Maan tapa on näyttänyt

MuisQuuuuu

tarttuneen huuhaallekkin..Muttta eihän se voi mikään paha rasti olla, koska se on "maan tapa"...?...

Tuon taudin oireita ovat ;

¤ Monikasvoisuus
¤ Huonomuistisuus
¤ Verbaalinen lahjakkuus ( muka..epäilen)
¤ Livakka takin kääntötaito
¤ Pokerinaamaisuus
¤ Mitään en ole tehnyt väärin
¤ Mitä minäkö...Ei kyllä se oli tuo toinen ja ennenkaikkea tuo kolmas..eli talonmies.


http://www.youtube.com/watch?v=kw476xGrc-E


Huuhailun iloja Teille kaikille..Kyllä elämä arvolautakasan päällä on huluppeaa..;o)....


PS...Kukas pirskatti kävi iskemässä mua lättyyn raamatulla...tuolla galleriassani..???...;o)...

25

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se joka vieraili.

      Tuntuvat iskulta lättyyn, ei vika suinkaan ole Raamatun sanoissa, vaan lätyssä. Ei sillä että sinun lätty eroaisi siinä suhteessa keskiverto lätystä, niin ne läsähtävät melkein jokaisen lättyyn, miksi niin, kerrotaan myöskin Raamatussa.

      Todennäköisesti ne läsähtävät senkin lättyyn, joka kävi luonasi vierailulla Raamatun kanssa.

      • MuisQuuuuu

        Hmm...Raamatullinen lärvi...KUin Eevalla;o)...

        Quules kyseessä oli Raamatun väärinkäyttö...:o))...Nööh..Mä käänsin sen toisenkin posken..:o)...


      • Jos nykyajan vanhurskastelijat tietäisivät, kuinka monen mankelin läpi on Raamatun sanat kulkeneet, kuinka on viisaat pappishenkilöt kirkolliskokouksissa sanoja väännelleet, varsinkin jotta heikommat astiat, eli naiset, pysyisivät hiljaa, eivätkä vaatisi tasa-arvoa. Lisäksi, missä on se hylättyjen kirjoitusten rovio, jossa luultavasti on palanut poroksi Totuus.

        Vade mecum


      • Ei se joka vieraili
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Hmm...Raamatullinen lärvi...KUin Eevalla;o)...

        Quules kyseessä oli Raamatun väärinkäyttö...:o))...Nööh..Mä käänsin sen toisenkin posken..:o)...

        Väärinkäyttö, sitä käytetään hyvin yleisesti väärin, monella tapaa. Voiko kysyä, miten sinä käyttäsit sitä, jos käyttäsit, oikein ?


      • hitaimmin ajattelee
        LaardiBee kirjoitti:

        Jos nykyajan vanhurskastelijat tietäisivät, kuinka monen mankelin läpi on Raamatun sanat kulkeneet, kuinka on viisaat pappishenkilöt kirkolliskokouksissa sanoja väännelleet, varsinkin jotta heikommat astiat, eli naiset, pysyisivät hiljaa, eivätkä vaatisi tasa-arvoa. Lisäksi, missä on se hylättyjen kirjoitusten rovio, jossa luultavasti on palanut poroksi Totuus.

        Vade mecum

        On vaikea tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin nerokkaita.
        http://www.youtube.com/watch?v=FPqkCxV8SkI&feature=related

        Urea acta est!


      • MuisQuuuuu
        Ei se joka vieraili kirjoitti:

        Väärinkäyttö, sitä käytetään hyvin yleisesti väärin, monella tapaa. Voiko kysyä, miten sinä käyttäsit sitä, jos käyttäsit, oikein ?

        omantunnonkysymys..:o)...

        Johdanto..Olen imenyt jo äidinmaidossa Sanan oppeja..Siis uskonnollisen kodin kasvatti ;o)..

        En tarvitse Raamattua "käsikassarakseni" päivittäisessä elämässä.. Asia sisäistetty..elämän varrella..Johtotähtinä humaanius, eettisyys ja moraali...:o)..

        Koska kuitenkin olen ihminen..on myöskin lihani heikko..Siksipä en aina ihan heti ja ensimmäisenä olekkaan kivittämässä ihmisiä..Sydäntä lähinnä on tuo Rakkauden kaksoiskäskyn noudattaminen...:o)...


      • hitaimmin ajattelee kirjoitti:

        On vaikea tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin nerokkaita.
        http://www.youtube.com/watch?v=FPqkCxV8SkI&feature=related

        Urea acta est!

        voi olla pirullisen ovelaa nauraa eilisen vitsille, kun joku kertoo uutta..... muut tulevat kateelliseksi, kun ihmettelevät salamannopeaa järjenjuoksua.


      • MuisQuuuuu
        LaardiBee kirjoitti:

        voi olla pirullisen ovelaa nauraa eilisen vitsille, kun joku kertoo uutta..... muut tulevat kateelliseksi, kun ihmettelevät salamannopeaa järjenjuoksua.

        kyseessähän voi olla suuri tyhmyys..Tyhjän naurajan taito...;o)...


      • Ei se joka vieraili
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        omantunnonkysymys..:o)...

        Johdanto..Olen imenyt jo äidinmaidossa Sanan oppeja..Siis uskonnollisen kodin kasvatti ;o)..

        En tarvitse Raamattua "käsikassarakseni" päivittäisessä elämässä.. Asia sisäistetty..elämän varrella..Johtotähtinä humaanius, eettisyys ja moraali...:o)..

        Koska kuitenkin olen ihminen..on myöskin lihani heikko..Siksipä en aina ihan heti ja ensimmäisenä olekkaan kivittämässä ihmisiä..Sydäntä lähinnä on tuo Rakkauden kaksoiskäskyn noudattaminen...:o)...

        Huomaa, että olet perehtynyt joskus kirjaan. Ei Raamattu "kainalossa" tarvitsekaan kulkea, elääkseen oikein. Mutta nämä asiat kaikkinensa, rakkauden kaksoiskäskyineen, eivät ole niin yksinkertaisia, kuin miltä ne näyttävät suoraan luettuina, ei rakkauden kaksoiskäskykään, kun siitäkin usein jää hyvin merkittävä asia huomaamatta.

        Mutta merkillepantavaa, silmiinpistävää oli tuo, että toit tuon rakkauden kaksoiskäskyn esille melkein heti.

        Kun tämä ei ole Raamattu, eikä muutenkaan hengelliseen keskusteluun tarkoitettu palsta palsta, en enempää aiheesta, tartuin vaan tuohon aloituksessa olleeseen Raamatulla lyöntiin, kun tiesin vielä, ja uskalsin kysyä, kun tiesin, että ottaudut kysymykseen, etkä heitä sitä puolihuolimattomasti pois, vastaamalla mitä sattuu.


      • MuisQuuuuu
        Ei se joka vieraili kirjoitti:

        Huomaa, että olet perehtynyt joskus kirjaan. Ei Raamattu "kainalossa" tarvitsekaan kulkea, elääkseen oikein. Mutta nämä asiat kaikkinensa, rakkauden kaksoiskäskyineen, eivät ole niin yksinkertaisia, kuin miltä ne näyttävät suoraan luettuina, ei rakkauden kaksoiskäskykään, kun siitäkin usein jää hyvin merkittävä asia huomaamatta.

        Mutta merkillepantavaa, silmiinpistävää oli tuo, että toit tuon rakkauden kaksoiskäskyn esille melkein heti.

        Kun tämä ei ole Raamattu, eikä muutenkaan hengelliseen keskusteluun tarkoitettu palsta palsta, en enempää aiheesta, tartuin vaan tuohon aloituksessa olleeseen Raamatulla lyöntiin, kun tiesin vielä, ja uskalsin kysyä, kun tiesin, että ottaudut kysymykseen, etkä heitä sitä puolihuolimattomasti pois, vastaamalla mitä sattuu.

        Siitä lähtee kaikki :o)...

        Huuhaa on kaikkea maan ja taivaan välillä...Hyvä genre siis vaikka vain hitusen puhua asiaakin :o)...


      • kuolee iloisena
        LaardiBee kirjoitti:

        voi olla pirullisen ovelaa nauraa eilisen vitsille, kun joku kertoo uutta..... muut tulevat kateelliseksi, kun ihmettelevät salamannopeaa järjenjuoksua.

        http://www.youtube.com/watch?v=RdIAUTv8BOo


    • muun tekstin unohtaen ja puhumalla vain raamatusta.
      Ja se on ihan varmaa etten minä ainakaan ole raamatulla läiskiny.
      Minulla on niitä kaksi kappaletta, ilmatiiviisti pakattuna koska ne ovat kahden vanhimman likan vihkiraamatut
      Ja nyt noihin taudin oireisiin, nehän sopivat minulle kuin nappi ottaan, viidestä reijästä kiinni ommeltuna, pysyy paremmin.

      http://www.youtube.com/watch?v=mVmBLxMyRaY

      • MuisQuuuuu

        voimme aloittaa pikaisen hoidon..Aluksi oireiden lievitykseksi..pikainen vilkaisu peiliin..Auts..senhän jo teitkin...;o)..Näytit suorittaneen jo kymmenen AveMariaakin..Eli Sinulla on vielä toivoa..

        Minulla on yksi raamattu kirjahyllyssä..Se vihkiraamattu..Muuten Raamattu on todella viisas opus..Kun menin ensimmäisen kerran naimisiin..kauan...siis tosi kauan sitten..Hääyönä vihkiraamattu otti ja hyppäsi pois hyllystä..Jaahas..ja erohan siitä tuli..myöhemmin..paljon myöhemmin.

        Sittemmin ko Kirja on pysynyt paikoillaan kauniisti :o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        voimme aloittaa pikaisen hoidon..Aluksi oireiden lievitykseksi..pikainen vilkaisu peiliin..Auts..senhän jo teitkin...;o)..Näytit suorittaneen jo kymmenen AveMariaakin..Eli Sinulla on vielä toivoa..

        Minulla on yksi raamattu kirjahyllyssä..Se vihkiraamattu..Muuten Raamattu on todella viisas opus..Kun menin ensimmäisen kerran naimisiin..kauan...siis tosi kauan sitten..Hääyönä vihkiraamattu otti ja hyppäsi pois hyllystä..Jaahas..ja erohan siitä tuli..myöhemmin..paljon myöhemmin.

        Sittemmin ko Kirja on pysynyt paikoillaan kauniisti :o)...

        on narsistisen ihmisen keksintö jolla pyritään masentamaan muut, kuten minut, joka ei näy kokonaisena muualla kuin tivolin peilisalisssa.

        Olen istunut katukivetyksen reunalla, keskellä yötä ja vesisateessa, "kestustelemassa" NMKY:n edustajan kanssa raamatussa viuhahtelevissa epäjohdonmukaisten artikkeleiden ilmentyminen määrästä ja laadusta.

        Oma vihkiraamattuni löytyy Airiston pohjalta, tai ainakin jäljellä olevat osat siitä. (Kyllä 20v pitäis riittää maatumiseen,))


      • MuisQuuuuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        on narsistisen ihmisen keksintö jolla pyritään masentamaan muut, kuten minut, joka ei näy kokonaisena muualla kuin tivolin peilisalisssa.

        Olen istunut katukivetyksen reunalla, keskellä yötä ja vesisateessa, "kestustelemassa" NMKY:n edustajan kanssa raamatussa viuhahtelevissa epäjohdonmukaisten artikkeleiden ilmentyminen määrästä ja laadusta.

        Oma vihkiraamattuni löytyy Airiston pohjalta, tai ainakin jäljellä olevat osat siitä. (Kyllä 20v pitäis riittää maatumiseen,))

        jossain kohtaa elämässään pohtii elämisen perimmäisiä tarkoituksia..Kuka "Ison kirjan" kautta, kuka "pullon hengen", kuka "parantavan luontoäidin".. Se kai merkitsee henkistä kasvua..Kaiken menneen ja olevan kyseenalaistamista. Se on oman olemassaolon ja merkityksen etsimistä...Rauhan ja sovun etsimistä maailmankaikkeuden kanssa..Voi meitä pieniä ihmisiä;o)...Kumpa JOKIN tarttuisi meitä kädestä kiinni..pitäisi hetken tiukasti sylissään, että jaksaisimme huomiseen..Löytäisimme TAAS sen kadonneen johtotähden..Ja sen pienen lapsen sisällämme, joka unohtui "aikuisuuden" tärkeyteen....;o)...


    • J.Dunbar

      Mitäs se ustava täällä meuhtoo ;o)

      Tällä hetkellä kyllä eniten huolestuttaa tuo Vanhasen Matin talon tarkastus, kun tarkastajatkin paljastu kepulaisiks....ja hallituksen luotettavuus valuu sormien välistä viemäriin ;o)

      Siksi tämä:

      http://www.youtube.com/watch?v=WJTiXoMCppw

      • MuisQuuuuu

        Jos ne tarkastajat onkin käyneet samalla lautakasalla..Niin, että Hallelujaah vaan...:o/...

        Quules..ihan pienesti piipitin..Ja, jos meuhkasinkin, niin tuppeen sahatun puupinon päältä meuhkasin..Eikä mulla edes ole kirjahyllykään puusta..kaan..;o)...


    • vega65

      Raamattu on lakikirjojen ohella ihmisten ns,moraalia vartioiva teos.Lakikirjoistakin löytyy porsaan reikiä,miksi muuten juristeja tarvittaisiin.Niin taitaa olla myös Raamatun sanomassakin,eikös vanha sanonta kuulukkin"lukee kuin piru raamattua".En ole ateisti,mutta en ehkä muutakaan.Ehkä joku korkeampi voima voi tosiaan olla,tiedä häntä.Ainahan niitä Raamatulla lätkiöitä löytyy, unohtaen:"älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi"sanoman.Hitto minustahan voisi tulla yhä hyvä raamatun tulkitsia,kuin juristeista lakikirjojen.
      :-)
      PS:Tee valitus,Raamattu on aivan liian painava teos lätkimiseen. DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • MuisQuuuuu

        Molemmista opuksista on aivan varmasti yhtä paljon tulkintoja, kuin on lukijoitakin...;o)...

        En miäh valita..Toivon vain, et seuraavalla kerralla lärviin huitaistas vain vaikkast sellasella ohkasella katekismuksella...;o)...


      • vega65
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Molemmista opuksista on aivan varmasti yhtä paljon tulkintoja, kuin on lukijoitakin...;o)...

        En miäh valita..Toivon vain, et seuraavalla kerralla lärviin huitaistas vain vaikkast sellasella ohkasella katekismuksella...;o)...

        toivon,ja jos on pakkolyodä niin haluaisin pyytää että jättäsivät sen vanhan testamentin pois.Vanhaan testamenttiin kuuluu myös ns, musta raamattu,,DDDDDDDDDD.Minä hyväksyisin kyllä huitaisun teoksella"ihan varmasti oikein eläneet".DDDDDDDDDDDDDDDDD


      • MuisQuuuuu
        vega65 kirjoitti:

        toivon,ja jos on pakkolyodä niin haluaisin pyytää että jättäsivät sen vanhan testamentin pois.Vanhaan testamenttiin kuuluu myös ns, musta raamattu,,DDDDDDDDDD.Minä hyväksyisin kyllä huitaisun teoksella"ihan varmasti oikein eläneet".DDDDDDDDDDDDDDDDD

        vain huitaisun vuoksi on anaalista..Huitaisu ns herätys mielessä on asia erikseen...;o)...

        Lisään kuitenkin viel yhden opuksen sille kielletylle kirjalle huitaisulistalla..Please..ei myöskään sellasella huisin isolla ja paksulla KUVARAAMATULLA !!..Ei vaikka siinä olisikin kullatut sivunreunukset...;o)...


      • vega65
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        vain huitaisun vuoksi on anaalista..Huitaisu ns herätys mielessä on asia erikseen...;o)...

        Lisään kuitenkin viel yhden opuksen sille kielletylle kirjalle huitaisulistalla..Please..ei myöskään sellasella huisin isolla ja paksulla KUVARAAMATULLA !!..Ei vaikka siinä olisikin kullatut sivunreunukset...;o)...

        uskomuksen,filosofian,ismin tai jonkin muun "oudon" jutun käyttö näissä keskusteluissa Huu Haa,lla on perseestä.Minun mielestäni saisivat keksiä jotain muita argumentteja ajatuksilleen.Hitto meninkö käyttämään rumaa kieltä.Mutta pääasia että tiedät ajatukseni.DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • MuisQuuuuu
        vega65 kirjoitti:

        uskomuksen,filosofian,ismin tai jonkin muun "oudon" jutun käyttö näissä keskusteluissa Huu Haa,lla on perseestä.Minun mielestäni saisivat keksiä jotain muita argumentteja ajatuksilleen.Hitto meninkö käyttämään rumaa kieltä.Mutta pääasia että tiedät ajatukseni.DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        huuhaa käsitetään vain jonain ihme ufojuttuna..tms..Huuhaa on kuitenkin kaikki..;o)...

        Asioista voi kirjoittaa/keskustella hyvinkin järkevästi ja kuivahkosti..Taikkast sitten huumorilla..huuhaalaisittain..On ajattelun ja älyn kapeutta se et, asiat täytyy lokeroida..oikeiden "otsikoiden" alle...;o)...

        Mä käyttäisin sanaa anaalista...ja käytänkin...;o)...


      • vega65
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        huuhaa käsitetään vain jonain ihme ufojuttuna..tms..Huuhaa on kuitenkin kaikki..;o)...

        Asioista voi kirjoittaa/keskustella hyvinkin järkevästi ja kuivahkosti..Taikkast sitten huumorilla..huuhaalaisittain..On ajattelun ja älyn kapeutta se et, asiat täytyy lokeroida..oikeiden "otsikoiden" alle...;o)...

        Mä käyttäisin sanaa anaalista...ja käytänkin...;o)...

        Koko juttu mitä olen asian tiimoilta seurannut on ihan anaalista,elikkä perseestä.Minä en voi kun nauraa noille sammakko ja kotka jutuille.Minua oikein vituttaaa se juttu ,Ettei täällä tule enää normaaleja huuhaalle sopivia aloituksia , vaan kaikki aloitukset koskevat joko moni nikkisyyttä tai jotain palstan kirjoittajaa henkilökohtaisesti.Pääasia että toimitaan suhtkot avoimin kortein,ja arvostetaan toisia.Luullakseni kenenkään tällä palstalla olevan ei tarvitse päteä.Täytyy tunnustaa,että olen huumorin tajuton ja välistä liian kuivahkosti kirjoittava(liian kivahkosti,,se on vähättelyä,,ikävystyttävä).Mutta täältä löytyy,,,on löytynyt ihan mukavia kirjoittajia jotka osaavat jakaa asioita ja ajatuksia täällä.


      • MuisQuuuuu
        vega65 kirjoitti:

        Koko juttu mitä olen asian tiimoilta seurannut on ihan anaalista,elikkä perseestä.Minä en voi kun nauraa noille sammakko ja kotka jutuille.Minua oikein vituttaaa se juttu ,Ettei täällä tule enää normaaleja huuhaalle sopivia aloituksia , vaan kaikki aloitukset koskevat joko moni nikkisyyttä tai jotain palstan kirjoittajaa henkilökohtaisesti.Pääasia että toimitaan suhtkot avoimin kortein,ja arvostetaan toisia.Luullakseni kenenkään tällä palstalla olevan ei tarvitse päteä.Täytyy tunnustaa,että olen huumorin tajuton ja välistä liian kuivahkosti kirjoittava(liian kivahkosti,,se on vähättelyä,,ikävystyttävä).Mutta täältä löytyy,,,on löytynyt ihan mukavia kirjoittajia jotka osaavat jakaa asioita ja ajatuksia täällä.

        hiano asia...Pääsee vaan unohtumaan, että se papaus sisältää myäskin SEN VASTUUN..Jooh..se vastuu onkin sitten se kompastuskivi ja vaikia asia..;o)...

        Mä toivon, että ihmiset sietäisivät toisiaan entistä paremmin..Kokisivat, että erilaisuus on vain rikkaus..;o)..

        Huuhailussakin tärkeintä on oikia asenne..Ei se miten tai mitä kirjoittaa..kunhan asenne on kohdallaan..;o)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe