Nyt mä sen keksin! Oon miettiny, että missä olen nähnyt käenpesän Peten esiintyvän. Nyt keksin, että SubTV:n Madventuressa. Onko se Milonof oikein ammattinäyttelijä vai onko se vaan bongattu Madventuresta?
Käenpesä
6
1382
Vastaukset
- KSi
... olihan hän taannoin jo uusitussakin kotimaisessa lottovoittofarssissa Seitsemän
- JiiÄm
On KOM-teatterin näyttelijä. Näytteli mm. Jari Tervon Pyhiesi yhteyteen -romaanin leffaversiossa eli Rikos ja rakkaudessa!
- Emilia
Ollu myös salkkareissa katjan poikaystävänä:)
- fakta
Siis Mädissä oli mukana Tuomas Milonoff EI Juho Milonoff eli "Käenpesän Pete". Tuomas on Juhon identtinen kaksoisveli.
- pömppö
mä taas luulen,että se on ollut joskus pikku kakkosessa juontajana.ainakin siellä oli joku sen näkönen...
- Juba
Ei vois vähempää kiinnostaa itsensä kehuskelu...vai joku sen tyttiskö siel raapustelee? Ehkä se jäbä joskus 20 vuoden kuluttua vois osata jotain näyttelemisestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666