ParhaatPalat

NainenKirjoittaa

Muistuuko mieleen, jotain ikimuistoista, kuolematonta, legendaarista, tai nauruhermoja hersyttävää, mitä palstamatkailun" aikana on sattunut?
Aihetta voit käsitellä; tarinana, omilla sanoin muistellen, runona, tai kuinka vaan parhaiten taidat.

68

596

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä taisi olla huono aloitus:-( Palstalla on joko pahanlaatuinen taantuma, palstapöpö, ähky, mökötys, hikka,
      kapina, tai sitten sähköt on poikki, tietsikka kanissa, kato on käynyt....tai tyhjän ruudun kammotus:)

      *lähtee puistelemaan mattoja*

      • täällä ainakin on hirveä kiire ansiotöiden ja pihatöiden kanssa. Nyt menee muutama päivä niin ettei ehdi hirveästi palstailla. Kaikki vapaa-aika menee nukkumiseen :(

        Yksi ikimuistoinen palstatapahtuman oli silloin kun tulin palstoille. Keskelle nikinvaihtoviikkoa :) Mitään mistään ymmärtänyt,mutta sekaan vaan säntäsin. Muistan miten tapatoimittajan silmät harittivat kohti Sykemittaria :DD

        Toinen ikimuisteoinen juttu oli Kahvilan misterkisat. Ihan huippu hirveine jälkipuinteineen.

        Kolmas ikimuistoinen Esko Tennarin kertomukset.


      • Adria

        Kello 9.13-10.35. Tällä välillä olis sun mielestä pitänyt tulla jo tarinaa aloitukseesi ja mieliksesi vaikka kuinka. Aika kärsimätön olet.


      • Adria kirjoitti:

        Kello 9.13-10.35. Tällä välillä olis sun mielestä pitänyt tulla jo tarinaa aloitukseesi ja mieliksesi vaikka kuinka. Aika kärsimätön olet.

        Tällä välin olin ehtinyt tiskata, pyyhkäistä keittiö lattian, vaihtaa vessapaperirullan, poimia irtolehdet parvekkeelta, syödä aamupalan ja ....


      • TaikisN kirjoitti:

        täällä ainakin on hirveä kiire ansiotöiden ja pihatöiden kanssa. Nyt menee muutama päivä niin ettei ehdi hirveästi palstailla. Kaikki vapaa-aika menee nukkumiseen :(

        Yksi ikimuistoinen palstatapahtuman oli silloin kun tulin palstoille. Keskelle nikinvaihtoviikkoa :) Mitään mistään ymmärtänyt,mutta sekaan vaan säntäsin. Muistan miten tapatoimittajan silmät harittivat kohti Sykemittaria :DD

        Toinen ikimuisteoinen juttu oli Kahvilan misterkisat. Ihan huippu hirveine jälkipuinteineen.

        Kolmas ikimuistoinen Esko Tennarin kertomukset.

        Jos kysymyksessä ei ole uusi suhde, vanhan lopetus, muu epämääräinen sekoilu livessä, vaan selkeä elämisen ehto, niin tärkeimmät ensin.
        Viimemmäksi on naurattanut Jutken juttu; live-elämän kokeilusta. Jostain täältä se löytyy.

        Niistä muista tuonnempana.


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Tällä välin olin ehtinyt tiskata, pyyhkäistä keittiö lattian, vaihtaa vessapaperirullan, poimia irtolehdet parvekkeelta, syödä aamupalan ja ....

        siis mä hyppäsin sun aloituksen yli ja se tuntuu.
        Tohkeet vei huomion muualle, laitoin oman aloituksen ja ne eläimet, arkkeja tai ei niin jo kolahti.

        Ehkä se hauskin hetki on ollut kuitenkin se kun on palstalle tullut tai juurikin se pikkaisen ennen.
        Siitä syystä tänne ollaan tultu..luulisin:)


      • NK:-
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        siis mä hyppäsin sun aloituksen yli ja se tuntuu.
        Tohkeet vei huomion muualle, laitoin oman aloituksen ja ne eläimet, arkkeja tai ei niin jo kolahti.

        Ehkä se hauskin hetki on ollut kuitenkin se kun on palstalle tullut tai juurikin se pikkaisen ennen.
        Siitä syystä tänne ollaan tultu..luulisin:)

        ovatkin YLE;n herkät.:--0= )
        Kannattaisi teipata! Taikku teippaa säärikarvatkin:)


      • NK:- kirjoitti:

        ovatkin YLE;n herkät.:--0= )
        Kannattaisi teipata! Taikku teippaa säärikarvatkin:)

        Taikun säärikarvat olisivat takuulla Yle vastaan Vanhanen tapausta paaaljon mielenkiintoisempi juttu.
        Toisaalta sensaatiolehti on sensaatiolehti. Kauaakaan menisi kun Taikku saisi esitellä kaappiensa sisältöjä koska teipit kuitenkin maksattanut silosäärisäätiöllä ;)


    • Jos ei menneisyydessä löydy legendaarisia aiheita, niin saa sen nytkin tehdä:-)
      Eli tämän syksyn ParasPala!
      Oman käden kautta kirjoitettuna.

      Päivystys siirrettäköön näin ollen hänelle ken paikalle sattuu tulemaan.
      Turha yrittää piiloitella, hiustupsut näkyy ja korvat heiluu:D

      • Masse-setä

        Olen havainnoinut tähtitaivasta. Galileolla oli hyvä tuoteidea, mutta hän ei pystynyt sitä toteuttamaan omana elinkautenaan, Edison esimerkiksi myi kaikki oikeudet, tai teki sopimuksen.
        Kuolemansa jälkeen hän ansaitsi miljardeja dollareita, jotka menivä pääasiassa väärin ymmärrettyjen businesskumppaneiden rehabilisoimiseen ja saattohoitoon.


      • Masse-setä kirjoitti:

        Olen havainnoinut tähtitaivasta. Galileolla oli hyvä tuoteidea, mutta hän ei pystynyt sitä toteuttamaan omana elinkautenaan, Edison esimerkiksi myi kaikki oikeudet, tai teki sopimuksen.
        Kuolemansa jälkeen hän ansaitsi miljardeja dollareita, jotka menivä pääasiassa väärin ymmärrettyjen businesskumppaneiden rehabilisoimiseen ja saattohoitoon.

        bojot:-
        Riittäisikkö alkuun vaikkapa 9 ja pulssaa päälle? Saunaslahdelta voisi tingata lisää kaupanpäälle.
        Hups* Jotain jakkua ja hametta ja kenkäparia näyttäisi tarjottavan.

        Ei kummosesti käynyt sille painokoneen keksijällekkään:)
        Mutta ihmiskuntaahan tässä varmaan oli tarkoitus palvella!


      • Masse-setä
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        bojot:-
        Riittäisikkö alkuun vaikkapa 9 ja pulssaa päälle? Saunaslahdelta voisi tingata lisää kaupanpäälle.
        Hups* Jotain jakkua ja hametta ja kenkäparia näyttäisi tarjottavan.

        Ei kummosesti käynyt sille painokoneen keksijällekkään:)
        Mutta ihmiskuntaahan tässä varmaan oli tarkoitus palvella!

        niin sen kaiken saa tuntumaan.
        Niin kuin tähdet oisi luonain.,.tai tähtenikö lähdet kalaan kanssain?
        Joen virtaan, kanssa meren tai järven, jossa enää norpalla meni överiksi.
        No nyt tätä tulikin viilattua jo niin paljon, että kohta tulee huumepoliisit kotiin.


      • Masse-setä kirjoitti:

        niin sen kaiken saa tuntumaan.
        Niin kuin tähdet oisi luonain.,.tai tähtenikö lähdet kalaan kanssain?
        Joen virtaan, kanssa meren tai järven, jossa enää norpalla meni överiksi.
        No nyt tätä tulikin viilattua jo niin paljon, että kohta tulee huumepoliisit kotiin.

        Sain jo nauruhepulin-D
        Oli muutoin komea kuva tuosta suuresta Saturnuksen renkaasta.
        Sinänä alat tekstittää kohta niikus tuo Arkku ,,,,'hakee sanakirjan*


      • Masse sitä ja tätä
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Sain jo nauruhepulin-D
        Oli muutoin komea kuva tuosta suuresta Saturnuksen renkaasta.
        Sinänä alat tekstittää kohta niikus tuo Arkku ,,,,'hakee sanakirjan*

        Vaikka mars-planeetta onkin kaksosia kiusaamassa, niin sitä ei ole vielä haastettu oikeuteen?


    • pirpzuzeiccu

      Pitikö se asia liittyä siis palstaan vai niinku live-elämään vai mitenkä? Vastaan tähän sitte myöhemmin, ku tiedän, mitä tarkoitit..

      • (joka varmaankin on jo hämärtynyt) tarkoitin tätä nettimaailmaa....mutta tuskin sillä enää niin väliä on *nauraa*...
        Kunhan jotain piristystä yritin keksiä tähän palsta taantumaan:-


      • pirpzuzeiccu
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        (joka varmaankin on jo hämärtynyt) tarkoitin tätä nettimaailmaa....mutta tuskin sillä enää niin väliä on *nauraa*...
        Kunhan jotain piristystä yritin keksiä tähän palsta taantumaan:-

        Avauksestasi niin käsitinkin, että tarkoitin nettiä. Mutta kun lueskelin vastauksia, niin siellä oli jo jotain ihan muita vastauksia, niin häkellyin, että mikäköhän idea tässä nyt olikaan. :) No, mä tosiaan funtsaan tuota omaa vastaustani vielä..


      • pirpzuzeiccu
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Avauksestasi niin käsitinkin, että tarkoitin nettiä. Mutta kun lueskelin vastauksia, niin siellä oli jo jotain ihan muita vastauksia, niin häkellyin, että mikäköhän idea tässä nyt olikaan. :) No, mä tosiaan funtsaan tuota omaa vastaustani vielä..

        Mä olen miettinyt tuohon vastausta pari päivää, enkä keksi millään, mikä olisi ollut palstalla unohtumatonta ja mahtavan upeaa. Mulla taitaa olla nykyään aika huono mielikuvitus, plääh. Häpeän saamattomuuttani tässä asiassa. Taidan tulla vanhaksi? Tai olen jo.. *syvä huokaus*


      • NK:-
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Mä olen miettinyt tuohon vastausta pari päivää, enkä keksi millään, mikä olisi ollut palstalla unohtumatonta ja mahtavan upeaa. Mulla taitaa olla nykyään aika huono mielikuvitus, plääh. Häpeän saamattomuuttani tässä asiassa. Taidan tulla vanhaksi? Tai olen jo.. *syvä huokaus*

        mikään vanha ole, paitti palstavanha:D


    • ja paljon tjn
      paras muisto on kuitenkin cätistä?

      wahingossa kirjoitettu
      mulla on klamydia

      ja wastauksia tuli

      sussa olikin jotain epäilyttäwää jne

      pidin sen akateemisen wartin ennen kuin kirjoitin................ soimassa :=)

      en muista kaikkea mitä siinä oli mukana mut
      wieläkin wälillä naurattaa :=))))

    • että mitään sellaista, mitä ilman ei voisi elää. Oikeastaan ainoa sellainen tapahtuma oli, kun päätettiin ruveta puhumaan tuhmia. Siinä hyvin äkkiä erottuvat jyvät akanoista, eli ihmisten kehitystaso paistaa kuin pylly Pietariin.

      Vielä sentään ollaan sillä mallilla, että aidot kokemukset ovat ne, kun hersyttävät.....

      • Masse-setä

        sielusta tuo tuli, koska se kosketti.
        Se tavallaan herätti meikäläisen ajattelemaan. Tietysti eri tavalla, mutta onneksi oli vielä paperia, jolla pyyhkiä tuo vanhanaikainen putkinäyttöinen monitori.


      • Masse-setä kirjoitti:

        sielusta tuo tuli, koska se kosketti.
        Se tavallaan herätti meikäläisen ajattelemaan. Tietysti eri tavalla, mutta onneksi oli vielä paperia, jolla pyyhkiä tuo vanhanaikainen putkinäyttöinen monitori.

        Mulla on kotona kanssa semmonen näyttö PC:ssä, että sekä oma poika, että systerin poika ovat kummastelleet, että mikä tuo on? Ei sen kummempaa kuin edellisestä työpaikasta käteen jäänyt näyttö. On hyvää vauhtia yli kymmenen vuotta toiminut jo.....

        Mulla on sentään hienoja pyyhkäisysettejä..... ei vaan tiiä, kumpi on se kostea liina, ellei niissä lukisi....


      • Masse-setä
        LaardiBee kirjoitti:

        Mulla on kotona kanssa semmonen näyttö PC:ssä, että sekä oma poika, että systerin poika ovat kummastelleet, että mikä tuo on? Ei sen kummempaa kuin edellisestä työpaikasta käteen jäänyt näyttö. On hyvää vauhtia yli kymmenen vuotta toiminut jo.....

        Mulla on sentään hienoja pyyhkäisysettejä..... ei vaan tiiä, kumpi on se kostea liina, ellei niissä lukisi....

        Esimerkiksi, että tämä pyyhkäisysetti sisältää sallittuja aineita! Ei sisäiseen käyttöön. Voidaan hävittää yhdessä E-1:n kanssa ainoastaan viranomaisen valitseman laivurin avulla.

        Kummia nämä putkinäytöt ovatkin. Heti, kun niitä tulee esimerkiksi kolme pieneen huoneeseen, niin ne alkavat lämmittää lähes samalla tavalla kuin yksi lättänäyttö.
        Saatikka, että näitä putkinäyttöjä on vaikea teipata seinälle ja ne pyrkivät sittenkin putoilemaan aika-ajoin.


      • Masse-setä kirjoitti:

        Esimerkiksi, että tämä pyyhkäisysetti sisältää sallittuja aineita! Ei sisäiseen käyttöön. Voidaan hävittää yhdessä E-1:n kanssa ainoastaan viranomaisen valitseman laivurin avulla.

        Kummia nämä putkinäytöt ovatkin. Heti, kun niitä tulee esimerkiksi kolme pieneen huoneeseen, niin ne alkavat lämmittää lähes samalla tavalla kuin yksi lättänäyttö.
        Saatikka, että näitä putkinäyttöjä on vaikea teipata seinälle ja ne pyrkivät sittenkin putoilemaan aika-ajoin.

        kaapissa odottelemassa toinen putkinäyttö tän ensimmäisen hajoamista, on oikeen 19-tuumane, painaa 70 kiloa ja hajottaa mun päätepöydän. Alan fakiiriksi ja istun sitten lattialla.


      • Masse-setä
        LaardiBee kirjoitti:

        kaapissa odottelemassa toinen putkinäyttö tän ensimmäisen hajoamista, on oikeen 19-tuumane, painaa 70 kiloa ja hajottaa mun päätepöydän. Alan fakiiriksi ja istun sitten lattialla.

        Minulla on vain 16 tuumainen ja toiset ovat jopa pienempiä.
        Mut telkkari onkin laajakulma ja painaa VÄHINTÄÄN 70 kg. Kävin viimeisen ryöstämässä Gigantista, eikä maksanut paljon.


      • Puhurix

        se kaikilla on niin, mutta voihan sitä hullutella palstallakin joskus yksinäsinä iltoina. Ei se ole mitenkään paha asia.


      • monetkin palstatapahtumat, aidon elämän rinnalla koetut mieikuvitukselliset virtuaalihupailut. Niistä olen saanut iloa myös arkipäivän taivallukseen :)


    • Puhurix

      Kerran "lennettiin" Lappiin. Se oli aika reissu. Monet talkoot on pidetty hakkiksen jälkeisessä montussa. Jouluvaloja asennettu ja syystalkoita pidetty. Kahvilassa välillä oli makoisat pullakestit. Kadunmies-retkale on baarinsa avannut tuhannen kertaa ja joka kerta on tilaus jääny tulematta. Ja parasta kaikesta on ollu kylpeminen tynnyrissä. Vaikka mut asutettiinkin niihin aikoihin vuokralle putkaan.

      • Oliko kyseessä bussimatkamme :)


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        Oliko kyseessä bussimatkamme :)

        jonnekin lennettiin ja jonnekin mentiin bussilla. Ei sitä nyt niin tarkkaan enää muista. Oli ne pontikatkin mukana, kai.


    • aikoinaan, siinä oli sitä jotain :)

      Hautastoimisto, kauppa, kirkko, luomutori, vapaapalokunta... Kuka muistaa vielä suuren pamauksen :)))

      • kuuluisa Monttu :)


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        kuuluisa Monttu :)

        paikalle sen big bangin jälkeen.


      • Puhurix kirjoitti:

        paikalle sen big bangin jälkeen.

        Montun ympäristöähän raivattiin usein juhlakuntoon, Jermukin oli tankillaan tasoittelemassa maastoa :) Pidettiin haravointitalkoita ja kunnostettiin suuresta pamauksesta jäljelle jäänyttä ulkohuussiakin :)
        Joku aina tippui montun pohjalle juhlailtojen seurauksena ja häntä porukalla sieltä ylös nostettiin :)


      • juuriharjan kanssa ;)


      • Se juuriharja oli tarkoitettu jonkun kutiavaan selkään, en muista enää kenen :)


      • ollut mitään paljubannia, nyt oot kehitellyt omiasi :)


      • sitten se kahvilanporukan yhteinen montun viereen pystytetty punavihreä palju jonne minäkin pääsin ilman kenenkään määräämiä banneja :)) Yksityisbileisiinhän kaikkia ei tietenkään päästetä ;)


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        Montun ympäristöähän raivattiin usein juhlakuntoon, Jermukin oli tankillaan tasoittelemassa maastoa :) Pidettiin haravointitalkoita ja kunnostettiin suuresta pamauksesta jäljelle jäänyttä ulkohuussiakin :)
        Joku aina tippui montun pohjalle juhlailtojen seurauksena ja häntä porukalla sieltä ylös nostettiin :)

        eksyin sinne ja ihastuin ilmapiiriin. Minut otettiin tosi kivasti vastaan.


    • muistellessa tuli ikävä MerliNelliä, Jokisia, Maxlifeä, Pussipuskapirua ja Pumpulipaita.

      • Puhurix

        ne on siellä montun pohjalla ja odottaa muita kaivamaan heitä ylös.


    • Yhtenä muistuu mieleen kaffeeporukan Lapin reissu. Lienenkö jopa päässyt bussikuskiks? Venereissulla olin muistaakseni NK:n ja Taikiksen kanssa. Tais paattikin kaatua ja ensiapuna muistelen tarvitun tekohengitystäkin! :)

      Ulkomaillakin jossain vaiheessa piipahdettiin vaan ei saatu alkuasukkaita innostumaan. Tuosta tulikin mieleen, mitäs jos taas mentäisiin jonnekin kauas viemään suomalaista palstailukulttuuria näytille?

      • NK:-

        oli tietysti se mieleenpainuvin osuus, mikäli sait sitä kahdelta naiselta:)
        Mihinkähän se abroginaali on häipynyt? Huuteli siellä yksikseen ties montako vuosisataa, ennen palstavaltausta.

        Ulkomaille olisi kiva matkustaa vaikka uudelleenkin. Paljonkohan saivat syväluotausta palstakulttuuriimme?


      • veneen tahallasi rantakivikkoon :) Muitaakseni vettä ei loppusiltaai onnetomuuspaikalla ollut kuin polviin saakka...

        Hih, nuo maidenväliset risteilyt olikin hauska episodi, sinähän se luotsasit porukkaa milloin Ruotsiin,milloin Norjaan ja lopulta jopa Islannin kalastajien sivuille. Ei sieltä vastavierailua tullut, vaikka osoitteenkin heille jätit :)


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe