Pelottavin hahmo - kysely

Jii

Mikä on pelottavin kauhuelokuvissa esiintyvä hahmo? Keneen et haluaisi pimeällä metsätiellä törmätä?

92

7528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikki

      Ehdottomasti Alien. Eihän sitä pirua saa hengiltä millään...

    • Jii
    • heppu

      Koska sillä on mukanaan maailman tehokkain käsiase, Magnum 44.

      • .. :)

        Tuskin Harry tekis sulle mitään, sehän nappaa vaan pahiksia. Ainakin vaikuttiin coolilta tyypiltä...

        Mutta joo, Samaraan/Sadakoon EN haluaisi tutustua, sillä mä pelkäisin sitä niin paljon että saisi sydänkohtauksen. Se olis oikeeasti kidutusta.

        Hmmm.. kukas muu olis ihan hirvee.. No joissakin leffoissa on välillä joitain täysin tunteettomia, kylmiä heppuja. Niitä vois pelätäkin, koska mikään ei merkkaa niille mitään. Olen kuullut (en ole nähnyt leffaa) Ichi The Killeristä, se on yksi esimerkki.


      • ... :)

        Aika hyvä toi magnum -juttu, mutta tuskin Harry tulis sua pelottelemaan pyssyllään.. Ihan coolilta tyypiltähän se vaikutti. Joten just relax!

        Joo mutta en haluaisi nähdä metsässä (enkä missään muuallakaan) Sadakoa/Samaraa. Saisin varmasti sydänkohtauksen! Nehän pelottelee ihmiset kuoliaaksi.

        Toinen mistä en tykkää, on myös kaikki sellaiset tyypit jotka on kylmiä ja tunteettomia. Sellaiset pelottaa ja paljon, esim. Ichi The Killer. En ole nähnyt leffaa mutta olen hieman kuullut. Sellaisissa ei mikään tunnu missään yms.


      • Kylmät kädet
        .. :) kirjoitti:

        Tuskin Harry tekis sulle mitään, sehän nappaa vaan pahiksia. Ainakin vaikuttiin coolilta tyypiltä...

        Mutta joo, Samaraan/Sadakoon EN haluaisi tutustua, sillä mä pelkäisin sitä niin paljon että saisi sydänkohtauksen. Se olis oikeeasti kidutusta.

        Hmmm.. kukas muu olis ihan hirvee.. No joissakin leffoissa on välillä joitain täysin tunteettomia, kylmiä heppuja. Niitä vois pelätäkin, koska mikään ei merkkaa niille mitään. Olen kuullut (en ole nähnyt leffaa) Ichi The Killeristä, se on yksi esimerkki.

        Juu, kyllä Ringin Samara on pahin.

        Aina kun katson sen elokuvan, nukun valot päällä.. seuraavat seitsemän päivää.


    • nb&mm

      joko Psykon Norman Bates tai Halloweenin Michael Myers.

    • Roque

      Täytyy sanoa tähän että Jason Voorhees. Johtuu varmaan siitä, että tuli jo hyvin nuorena katsottua ekan kerran "Friday the 13th" -leffoja.

    • Kalmo

      Pimeällä metsätiellä jos seuraavat tyypit tulevat vastaan, niin tämä sälli juoksee uuden ennätyksen satasella:

      Vesa-Matti Loiri sirppi kädessä mutisten: "Hupsistakeikkaa"

      Perinteiseen tyyliin meikattu klovni. Tim Curryn Pennywise ja John Wayne Gacy olivat sen verran synkeitä pellejä.

      • Kiedis

        Just ne hampaat. :)
        Tai Friday the 13 th -leffan ekan osan Jason Voorheesin äiti.


    • Jan

      Jason Vorhees kuoleman jälkeen.

    • j g
    • kurre

      FREDDY hyi vittu se on karmee.

    • Prööööts

      Leffan Syvä joki sisäsiittoiset. Siinä oli se yksi kohta metsässä jossa ne kaksi junttia halus naida sitä lihavaa äijää, ja vaati huutaa kuin sika.

      Kwiiihh!! Kwiiiihhh!!

    • Heidi

      Ring leffan Samara.

    • CKY

      Jason Voorhees, Freddy Krueger, Michael Myers, Leatherface, Pinhead, Necronomicom (Evil Dead).
      Siinä kunnon KAUHU hahmoja eikä mitään Alien tai Predator scifi hömppispömppistä ! ! !

      • Pat Bateman

        Kannatan!


      • teinix

        mis elokuvs toi pinhead o? niiq


      • Jan
        teinix kirjoitti:

        mis elokuvs toi pinhead o? niiq

        Hellraiser leffat


      • Nikki

        Hei! Noihan heebot lähinnä naurattaa, nehän on splattista eikä mitään kauhua.


      • pöö

        michael myers on kaikkein ihanin ja kauhein hahmo. rakastan kauhuelokuvia ja pelkoa.


      • Dawson

        Predator on scifi-action. Mutta eka Alien on kyllä ihan täysiverinen kauhuleffa, tapahtuu vain avaruusaluksessa. Scifi-actioniksi alien muuttui vasta jatko-osassa, joka minun mielestäni - päinvastoin kuin monen muun - häviää ykköselle.

        Ja minua muuten pelottaa se saakelin Alien.


      • lololo
        Nikki kirjoitti:

        Hei! Noihan heebot lähinnä naurattaa, nehän on splattista eikä mitään kauhua.

        Hauskaa, sinua naurattaa kun Leatherface leikkaa käsistäsi lihat irti?


    • Minttu

      Michael Myers on pelottava karmivan kävelytyylinsä takia.

      The Othersin "näkymättömät" pelottivat myös.

      Myös Tappajanukke.

      Lisää olisi valtavasti, mutta nuo tulivat nyt mieleen.

      • Minttu

        Jason Voorhees myös, koska se "ts-ts-ts-ha-ha-ha" on karmiva.


      • lol

        Tarkotatko Chuckyä?


    • Timpo

      Siihen ei haluaisi törmätä pimeellä metsätiellä, heh... tai sitten Michael Myersiin. Eräs puhui täällä tappajanukesta, tarkoitatko kenties Chuckya vaiko sitä tyttötappaja nukkea siitä vanhasta elokuvasta, ei kuitenkaan Child´s Playsta jossa Chucky riehuu, lisäksi nykyisin Tiffany- nukke... viidennessä Child´s Playssa onkin sitten Chuckyn poika, Chucky ja Tiffany, kolme tappajanukkea... voi jessus... Freddy Krueger on kyllä tyylikkäin tällainen tappaja hahmo, mutta hiljaiset "ei-niin-helposti-tapettavat" murhaajat kuten Jason Voorhees ja Michael Myers ovat siistejä hahmoja, mutta ilkein ja vittumaisin, eli siisten on kyllä Freddy...

    • Kauhufriikki

      Ennustusten Damien tai sitten Pinhead.

    • Baxter

      Michael Meyers. Jöses kun jäi kummittelemaan yötolkulla.

      Alien. On se vaan niin bitch.

      Maniac Cop. Älkää kysykö miksi, en osaa selittää. Sen näyttelijän naamavärkki on luonnostaan pelottava, ilman maskiakin.

      Kyllä Leatherfacessakin omat pelottavat piirteensä on. En vaan keksi miksi remakessa se saha pelotti jotenkin enemmän kuin alkuperäisessä, vaikka alkuperäinen on ihan selvästi parempi leffa.

    • lammas

      ei olis kiva siihe tyyppiin törmätä mutta eihän sitä oo olemassakaan. mut eihän sitä kukaan tiiä muahhahahahahahaaaaa

      no jason nyt pelottais eniten ku oon nähny pari sen sarjan leffaa.

      • Kauhuuu

        Pennywise on pelottava pelle! mulle jäi traumat siitä Stephen Kingin Se-leffasta.


    • ehdottomasti

      All work and no play make Jack a dull boy
      All work and no play make Jack a dull boy
      All work and no play make Jack a dull boy
      All work and no play make Jack a dull boy
      All work and no play make Jack a dull boy
      All work and no play make Jack a dull boy

      • Pyöveli

        Lisa & Louise Burnsin näyttelemät kaksostytöt. Hui saatana että voi olla ihmislapset pelottavia. Myöskin Jian Gui - The eyessa se kummitus joka kysyy "Miksi istut minun tuolissani?" ja höökii päälle kädet ojossa. Vähän oli paskaa housussa sen leffan aikana muutenkin.


    • Freddy krueger

      joo en haluais törmätä pimeäs freddyyn ja on niit muitakin esim. jason voorhees,pennywise,alieniin enkä siihen CUT leffan tyyppiin

    • Otso

      From hell- leffan tappaja loppukohtauksessa. ne mustat silmät on kammottavat

    • hhhhhhh

      Michael Myersiä en haluaisi syysyönä katsella ikkunasta omalla pihalla enkä Jason Voorhersia tavata mökkilomalla huonon onnen päivinä.

    • VAst.

      Michael tai Freddy.

    • Goodgulf

      En kyllä haluais joutua Freddyn kanssa samaan painajaiseen.

      Eikä hohdon John:n kaan olis kiva tuttavuus lomareisulla. >:o

      • vast

        Ehdottomasti Zelda, ei ahistais yhtään ko semmonen makais omassa makkarissa.


      • petsematary
        vast kirjoitti:

        Ehdottomasti Zelda, ei ahistais yhtään ko semmonen makais omassa makkarissa.

        Kyllä, ehdottomasti tuo Zelda. Näin siitä lapsena niin paljon painajaisia.

        Toisena on sitten se Ju-on/Kauna-leffojen pitkähiuksinen nainen. Hrrrrr......


    • Kuset tulee housuun

      Hjallis Harkimo

    • emma s.c.

      En haluais törmätä niihin kakaroihin elokuvasta Uhka/ Ils (2006). Mitään yliluonnollisia ötiäisiä ei tarvi metsässäkään pelätä, mut päästää kipeitä ihmisiä kyllä :(

    • Pellet haisee

      Elikkäs Pelle Penninvenyttäjä Stephen Kingin "Se" -kirjasta ja leffasta. Kaveri pelkää sitä niin paljon, ettei sille saa edes sanoa ko. hahmon nimeä...

    • HoRRoRiku
      • joku vaan

        Muumien mörkö tai morso!


    • Morso

      No kyllä varmaan kaikista kauhuleffan hahmoista säikähtäis jos tulis vastaan metsätiellä, mutta joo jos Morso tulis vastaan niin sitten menis pupu pöksyyn.

    • Raumoogle

      Sekö morso???!!!

    • @@@@@@

      michaell myersiä en pelkäis kun sen pitää kävellä sillee coolisti niin pääsisin pakoon jasonia en pelkäisi koska se on samanlainen kuin myers freddy on kyl vittumainen mut joisin energiajuomaa niin valvosin koko yön mutta vakavasti ottaen tässä oon oikeesti pelottavat hahmot MORSO ja PELLE HERMANNI HUI SAATANA http://www.youtube.com/watch?v=eCIs6dS7 ja http://www.youtube.com/watch?v=YI6-H79ne5Q

    • hhrthhhthtt

      Perjantain hoito lauantai-aamuna.

    • Hmmmmmmmmmmmmm

      Tiä mikä pelottavin on mutta Ring elokuvien Samara on kyllä semmonen neiti että en mielellään olis tekemisissä. Tai Grudgejen kummitukset. Creepyä ryhmää.

      Pinnheadin taas haluaisin ehdottomasti tavata.

      • Näinon

        Kyllä se on Pekka ja Pätkä -elokuvien Justiina...


    • Söppänäää

      Ei Michael Myers ees oo pelottava ! Se kallistaa ain päätää sillee söpösti, awwws

    • scarycharacter

      JUSTIN BIEBER!!!!!!!!!

    • derpidys

      Jeff the Killer, kusisin varmasti housuu

      • Kuningas Sika

        Katoin kuvia tosta Jeff the Killeristä ko alkoi kiinnostaa pelottavan näköinen totta vie mutta mistä tollainen hahmo on tullut? En oo aiemmin kuullut kun vasta nyt kun luin sun viestin.


    • kauhuleffafani-75
    • hepulihepulihuu

      laittakaa kuvahakuun menina ja kattokaa eka kuva se on pelottavin hahmo mitä olen ikinä nähnyt siit tuli traumoja.

    • pööpööpööpöööööööö

      Kyl sit mä ainakin pelästyisin oli se sit mikä vaan kauhuleffan hahmo...en oo ees kattonu noita leffoja :D (oon 13 ja äiti ei anna :()
      Mut joku Jigsaw ois kyl aika pelottava :O

    • Salatut elämät kuvausryhmä, silloin pitää juosta ja kovaa.

    • 8345r

      No kyl mä ainakin kävelevää Myerssiä pelkäisin. Se pysyy perässä vaikka kuinka kovaa juoksis ja tietää missä sä oot. Ja en mä kyl sitä tappajaa siitä terror trainistakaan kauaks aikaa jäis katsoon. Eiköhän ne kaikki tarpeeks pelottavia ole.

    • jasoninpelkääjä

      Varmaa Jason tai Leatherface

    • tärisee vieläkin

      Hannu Karpo sen karvareuhkan ja ison mikkinsä kanssa.

    • Kustaa Sahlberg

      Ehdottomasti netspöök.

    • TheRöpöttäjä

      Johanna Tukiainen jos tulisi pimeällä mettäpolulla vastaan, niin menisi kalsarit vaihtoon. Pelottavampi kuin Pennywise..

    • hexu5
    • Joo dead silence oli kyllä suht hyvä leffa pitkästä aikaa.
      Ja rose redin kummitukset ja ahdistava tunnelma on kyllä jotain kun katsoo sitä pimeässä huoneessa.

    • snitsel

      Samara, tosin en varmaan ole noita kaikkia nähnytkään. Mutta tuo olento...hrrrrr
      Lainasin kirjastosta kirjan, jossa oli vanhoja tai vanhoiksi tehtyjä kamalia valokuvia. En muista kirjan nimeä, pitäisi lainata uudelleen.

    • suffeli2

      Drag me to hell- elokuvasta se mummeli :c ihan kamala!!

    • Tuli taas vilu...
    • Riki00

      Keneen en haluis törmätä metsässä? Akakabutoon.

    • _Sawfan_

      No ite en sillai pelkää mitää hahmoja mut ehk sellain ketä en haluis iltalenkil tavata ni Ring;in Samara..
      Mut joo pienempään pelkäsin tät SaW;in Billy Puppet ..mut nykyää jos näkee sen ni pidän sit huvittavaan :D

    • EEEEI!!!

      Miks vitussa jotkut pelkäsi Kauna-elokuvien kummitusta? Säälittävä otus suoraan sanoen! Ja se elokuva. Eih. Vittu mitä kuraa. Paskin elokuva 4ever. Jos Hain tarinaa ei lasketa. Nukuin elokuvateatterissa, kun joku keksi, et mennään kattoo se.

      Onks Jeff the killer muka kauhuleffahahmo? Sehän oli se Creepypasta.

      En ole pelännyt elokuvien aikana, mutta en nauttisi kovinkaan useiden kauhuleffahahmojen kohtaamisesta pimeällä kujalla. Hannibal Lecter vois olla kyllä kunnia kohdata, mutta muuten ei varmaan kukaan.

    • Atomihirviö myös on!

      Jason Vorheesin äiti, Friday th13th part ykkösessä! Ihan hullu ja pelottava hirmu!

    • Minä

      IKINÄ EN HALUAISI TÖRMÄTÄ ED GEINIIN

    • hyyyyyyyyyyyyyyyyyyi

      the ringistä se samara tai kaunan kayako..hyhhyh.jos jompikumpi tulis vastaa nii kyllä juoksisin karkuu ja lujaa!!

    • Wolf Creek leffojen

      Mick Taylor !!!

    • scary

      Kaikki pistävät tänne ihan vain vitsinä jotai Paavo Väyrynen tai Pelle Hermanni paskaa. Luulevat olevansa hauskojakin. Mut mun mielestä kyllä toi The Dancing Clown Pennywise oli iha saatanan pelottava. Tulee aina kierrettyy viemärit tosi kaukaa just sen takia.

    • Pihlista

      Joakim huikkala

    • Karmee

      Tuksu !!!

      • suksijojalujaa

        Se vois imee sun munaa hei, mitä pelkäämistä siinä o?


    • ghghghehehiiiieu

      Donald Trumppiin, sen tukka ja törröhuulet on pelottavat

    • Jackal_5on

      Eri hahmot ovat sen verran eri tavalla pelottavia, etten osaa nimetä yhtä hahmoa, joka olisi ehdoton ykkönen, mutta ensimmäinen, joka itselleni tuli mieleen on Hannibal Lecter. Itse en pääsääntöisesti pidä slasher-murhaaja-hahmoista, koska nämä useimmiten herättävät minussa lähinnä jonkinasteisen inhoreaktion, mutta Hannibal onnistuu olemaan samanaikaisesti todella kiehtova ja uhkaava. Hahmo yhdistää onnistuneesti karismaattisen ja älykkään kulinaristin, jonka kanssa olisi kiehtovaa keskustella päivällispöydässä, vaaralliseen saalistajaan, jonka kanssa pelkkä samassa tilassa olo tuntuu uhkaavalta, vaikka välissä olisi luodinkestävä lasi ja Hannibal olisi kahlittu liikuntakyvyttömäksi.

      • Jackal_5on

    • GrudgeO.o

      Kayoko Saeki grudge 3:ta(kun muita en ole nähnyt) tai ja Samara the ringistä vaik en ole nähnyt elokuvaa. Mut jos Kayoko tulis vastaan jossakin... Hyi, se kurkku örinä, ja se ilme, kun se kattoo silmät ja suu ammollaan. Hyi hyi hyi hyi help!!!!! En tykkää, en sitten yhtään!

    • Moovie

      Jeepers Creepers-leffojen tyyppi, joka on ihan ihme otus.
      Herää joka 23. vuosi syömään 23 päivän ajaksi ihmisiä, on jonkin sortin demoni helvetistä.
      Kuolematon ja jos siltä esimerkiksi leikkaa jalan irti, niin se syö seuraavalta uhriltaan jalan, jolloin sille itselle kasvaa jalka takaisin tämän menetetyn tilalle. Haistaa myöskin pelon, joten sitä ei pääse karkuun. Kuuluu itseasiassa sen saalistustapoihin pelotella toinen henkihieveriin ennen pyydystämistä. Liha vissiin mureutuu tms pelosta ja otus tosiaan pysyy paremmin saaliinsa perässä. Ja näin. Aika outo otus, mutta hyvät leffat kumpikin Jeepers Creepers.
      Sit toinen "tosielämän" tapaus/tapaukset on tällaiset sekopäät, jollainen on mm. Wolf Creek-leffassa tämä pahis.

    • Pennywise

      Kyllä se Pennywise on. Sen hahmon pelottavuutta ei voi voittaa. Ja sit Babadook ja Samara on myls aika creepyjä.
      Oikeestaa en oikee pelkää muita mut rakastan kauhuleffoi ja on iha kivaa pelätä. Kyllä Hannibal Lecter olis kunnia tavata oikees elämäs Jack Torrancen kaa.

    • VitunKarseaa

      Eemeli.....se vuoli aina niitä puuukkoja paskahuussissa!

    • yöökpimmeessä

      no hyi vittu ne puppet mastersin nuket

    • NKJ.GAMER

      Jason tossa 'Friday the 13th:tissä. Se oon vaan niin creepy...

    • wow54645

      Jason Voorhees, Freddy Krueger tai Pennywise -klovni

    • Anonyymi

      Lol ite oon saanu eskari-ikäsest saanu kattoo kauhuleffoi ni ei oo oikee mitää traumoi jääny, katoin yheksän vuotiaana the Ringin ja Birdboxin, 10 vuotiaana Sinisterin ja nyt tänää It 1 ja 2 (ne uudet ja täl hetkel 11v)
      Sanoisin et Pennywise on mielenkiintosin hahmo mut pelottavin mörkö

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      354
      3153
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      117
      1157
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1147
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      129
      937
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      158
      734
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      717
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe