T.O.T.A. (Torstai On Täynnä Arvailuja)

Yx Pässi

eli vähän intiimillä asialla tässä taas kerran ollaan. Luuletteko, että voisin kautta rantain kysellä vähän millaisia taustakuvia porukan koneilla on. Yx kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Omalta osaltani voin kertoa, että oma taustakuvani on, harrastukseeni liittyen, maisemakuva Indonesiasta. Kyllä kai joku pässin kuvakin menisi, jos siinä olisi kalenteri.
H.P.J.

14

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-vakkari.

      kerron pikaisesti...mulla on merenrantakuva, jossa lapseni leikkivät...kuva on Kanarialta, se lämmittää näin syksyn kylminä päivinä ja saa matkakuumeen nousemaan.;)

      • Yx Pässi

        Kiva kun laitoit ton kuvan. Tutun näköinen tyyppi, oon varmaan josjus jossakin nähnyt.


      • k.n
        Yx Pässi kirjoitti:

        Kiva kun laitoit ton kuvan. Tutun näköinen tyyppi, oon varmaan josjus jossakin nähnyt.

        minun on pakko mennä nyt takas töi puuhiin ainakin joksikin aikaa


      • k.n
        Yx Pässi kirjoitti:

        Kiva kun laitoit ton kuvan. Tutun näköinen tyyppi, oon varmaan josjus jossakin nähnyt.

        vai ei sitä tiedä erotanko ....


    • Tero Maurian

      MULLA ON KUVA MISSÄ ON SEMMOSII VIHREITÄ NUMMII VARMAAN IRLANNISTA KO SIELLÄ ON NIITÄ VIHREITÄ NUMMII JA BASKERVILLEN KOIRII JA HERLOKKI SOLMUSII.

      JA JOS OIKEIN TAHDON TIIRAA, NIIN KAI MEILLE NÄKYY MYÖS SIINTÄVÄT VUORET, OLISIKO HUIPPUVUORET JA VALKOPÄÄMERIKOTKAN PESÄ TAI SOKERITOPPAVUORI JA JEESUS PELASTAA, JEESUS PAITA OSTAKAA.

      • k.n

        kuka olet


    • jotta;

      Mulla on HD Street Glide 1550.. -06, musta tietenkin.. mitä se kuva sitte kertoo.. jotain varmaan;)

      Mitähän se Herra Pässi harrastelee?

      H.P.J.S. ja E.T. (Erkille Terkkuja)

      • Yx Pässi

        siis ihan tommonen tykki. Onks se niin et jos se karkaa käsistä niin kyyti kylmää ? Arvaa mitä - Meiän Erkkikin meni ihan hiljaiseksi ja valahti ihan kalpeeks. Käski välittää terveiset et ota hyvin rauhallisesti sen HD:n kanssa. Please.
        Ai mitä mä harrastan ? Kaikenlaista sekalaista. On mulla aika uudet Cobra FP-2 4-PW:t. You know ?
        E.T.T. (Että Tämmönen Tapaus) tällä kertaa.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        siis ihan tommonen tykki. Onks se niin et jos se karkaa käsistä niin kyyti kylmää ? Arvaa mitä - Meiän Erkkikin meni ihan hiljaiseksi ja valahti ihan kalpeeks. Käski välittää terveiset et ota hyvin rauhallisesti sen HD:n kanssa. Please.
        Ai mitä mä harrastan ? Kaikenlaista sekalaista. On mulla aika uudet Cobra FP-2 4-PW:t. You know ?
        E.T.T. (Että Tämmönen Tapaus) tällä kertaa.

        Mikä himskatti on Cobra FP-2 4-PW.. en todellakaan know.

        Kerro Erkille ettei ainakaan ennen kevättä oo minkäänlaista hätää, jollen sitte kiikkustuolin kanssa vedä lippoja. Tai ympäri. Ekstriimlaji se on toi kiikuttelukin ellei itsesuojeluvaisto oo tarpeeks vahva.
        Tai ehkä mulla vaan pitäis olla kypärä kesää/talvee.

        P.L.S.M.E.O.Y.N. (pitäis laittaa sapuskaa mutku ei oo yhtään näläkä)

        Mikä neuvoksi?


      • a-v kirjoitti:

        Mikä himskatti on Cobra FP-2 4-PW.. en todellakaan know.

        Kerro Erkille ettei ainakaan ennen kevättä oo minkäänlaista hätää, jollen sitte kiikkustuolin kanssa vedä lippoja. Tai ympäri. Ekstriimlaji se on toi kiikuttelukin ellei itsesuojeluvaisto oo tarpeeks vahva.
        Tai ehkä mulla vaan pitäis olla kypärä kesää/talvee.

        P.L.S.M.E.O.Y.N. (pitäis laittaa sapuskaa mutku ei oo yhtään näläkä)

        Mikä neuvoksi?

        Sen verran vaivasi et oli pakko selvittää tää sun Cobra-mysteerio.. jep, nyt mä tiedän;)


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Sen verran vaivasi et oli pakko selvittää tää sun Cobra-mysteerio.. jep, nyt mä tiedän;)

        Joo, niinhän jossain vanhassa laulussakin lauletaan, että "Kobra vanha valkoinen jne....).
        Vieä kerran haluamme täältä Erkin kanssa lähettää terveisiä, että maltti on valttia. Ettei vaan HD vaihdu HP:hen.
        B.C. (Be careful) Nyt heti syömään. Mars mars.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        Joo, niinhän jossain vanhassa laulussakin lauletaan, että "Kobra vanha valkoinen jne....).
        Vieä kerran haluamme täältä Erkin kanssa lähettää terveisiä, että maltti on valttia. Ettei vaan HD vaihdu HP:hen.
        B.C. (Be careful) Nyt heti syömään. Mars mars.

        Helvet Pakkart..?

        Mä ekaks ajattelin et toi Cobra olis joku sportti.. kirjaimet perässä sai mut kuitenkin epäileväiselle kannalle ja tuumasin; Paree selvittää tää nyt!

        Kiitos huolenpidostanne, lupaan kiikutella tasaseen ja rauhallisesti.

        Juu, mä meen;)


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Helvet Pakkart..?

        Mä ekaks ajattelin et toi Cobra olis joku sportti.. kirjaimet perässä sai mut kuitenkin epäileväiselle kannalle ja tuumasin; Paree selvittää tää nyt!

        Kiitos huolenpidostanne, lupaan kiikutella tasaseen ja rauhallisesti.

        Juu, mä meen;)

        Jos sulle sattuu oikein huonosti ton HD:n kanssa niin pahimmassa tapauksessa voit joutua ottamaan käyttöösi H.P:n (Harley Parkinson) = rollaattorin uusi nimi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe