Ärsyttävät äänet!!!

Sain kipinän tuolta pirpzuzeiccun ( mitens niin vaikee nikki ..) järkyttävästä aloituksesta ;D
Saapi katsoa itse, en jaksa tilittää sen kummemmin.

Kysymys nyt kuuluu: Mikä ääni on ärsyttävä?

26

277

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin naapurin basson jytke. Heillä ei ole stereot kovalla mutta se basso tunkee elementtejä pitkin joka huoneeseen. Tuota saa sitten kuunnella viikonloput kokonaan ja iltasin.

      • basson jytke tarkoittaa samaa kuin sydämen vastaava. Mees ny sanomaan niille, että nyt se loppu;D


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        basson jytke tarkoittaa samaa kuin sydämen vastaava. Mees ny sanomaan niille, että nyt se loppu;D

        kuulostaakin ihan sydämensykkeeltä ja on tosi ärsyttävää. Juuri nytkin kuuntelen sitä ääntä. Mulla on jo luonnosteltu kirje niille, mutta saanut aikaseksi että veisin sen.


    • pirpzuzeiccu

      Joo tosiaan yks ärsyttävimmistä on tuo kuulakärkikynän napsuttelu edestakaisin. Tai sitte semmonen kolikkokukkaro, jossa ne hakaset menee ristiin ja sitä ku napsuttelee edestakaisin, niin ai että mun hermot kiristyy. Ainii ja myös sellainen suulla tehty imeskelyääni, ku joku ns. imee vaikka huuliaan.. arg arg arg.. :D

      • toi imeskely on ärsyttävää. Kerran istuin bussissa ja eikös joku takana juuri tehnyt tota koko sen puolituntisen ajan minkä siiinä istuin.


      • pirpzuzeiccu
        Nittaminax kirjoitti:

        toi imeskely on ärsyttävää. Kerran istuin bussissa ja eikös joku takana juuri tehnyt tota koko sen puolituntisen ajan minkä siiinä istuin.

        töissä olin tauolla ja söin siinä sitten leipää tai jotain, niin työkaveri istui vastapäätä ja imeskeli just silleen ärsyttävästi. En millään kehdannu sanoa, että voisitko jo v*ttu vie lopettaa tuo imeskelyn, mutta sain oltu hiljaa. Söin pikaisesti ja häivyin takas hommiin. :D Musta tuntuu, että nuo tuollaiset toiminnot on oikeasti tahattomia, eivätkä niiden tekijät itse hoksaa tekevänsä edes sitä.


      • sellainen kukkaro. Kieltämättä niin näpsäkkä keksintö, että ilman kolikoitakin oli ihan kivaa;)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        töissä olin tauolla ja söin siinä sitten leipää tai jotain, niin työkaveri istui vastapäätä ja imeskeli just silleen ärsyttävästi. En millään kehdannu sanoa, että voisitko jo v*ttu vie lopettaa tuo imeskelyn, mutta sain oltu hiljaa. Söin pikaisesti ja häivyin takas hommiin. :D Musta tuntuu, että nuo tuollaiset toiminnot on oikeasti tahattomia, eivätkä niiden tekijät itse hoksaa tekevänsä edes sitä.

        ne kyllä tietää tekevänsä sitä, mutta eivät huomaa että se ärsyttää muita. Ajattelin asiaa silleen et niillä on jotain hampaan välissä tai jotain ja sitä yrittävät saada pois. Käyttäisivät hammastikkua perskele. On sit noita joilla on tekarit ja sit niitten välistä imetään ruuan tähteet. Yök...


      • pirpzuzeiccu
        Nittaminax kirjoitti:

        ne kyllä tietää tekevänsä sitä, mutta eivät huomaa että se ärsyttää muita. Ajattelin asiaa silleen et niillä on jotain hampaan välissä tai jotain ja sitä yrittävät saada pois. Käyttäisivät hammastikkua perskele. On sit noita joilla on tekarit ja sit niitten välistä imetään ruuan tähteet. Yök...

        Tuo hampaanvälijutska tuli itelleki mieleen, hyi helekkari..


      • pirpzuzeiccu
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        sellainen kukkaro. Kieltämättä niin näpsäkkä keksintö, että ilman kolikoitakin oli ihan kivaa;)

        sitä kiva räplää, joo.. :)


    • Adria

      Voikon olla karmeempaa kun saatanallinen hevirokki.

      • pirpzuzeiccu

        Vielä karmeampaa tai ainakin samanvertaista on sinfonia. Siis minun mielestä. Molemmille musiikkilajeille varmasti löytyy tietysti kannattajansa.


      • ainakin musiikkimaailmassa...Mikä arkielämässä?


      • Adria
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Vielä karmeampaa tai ainakin samanvertaista on sinfonia. Siis minun mielestä. Molemmille musiikkilajeille varmasti löytyy tietysti kannattajansa.

        http://www.youtube.com/watch?v=EY4VHe85efA Sinfonia sinulle.


      • Adria
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        ainakin musiikkimaailmassa...Mikä arkielämässä?

        Myös arkielämässä äärimmäisyydestä toiseen meneminen on rassaavaa ja epäreilua.


      • Adria kirjoitti:

        Myös arkielämässä äärimmäisyydestä toiseen meneminen on rassaavaa ja epäreilua.

        samoin läheisestä toiseen voisi olla epäreilua ja raastavaa.


    • Dorodea

      Ärsyttää mopon ääni, kun kiihdyttävät. Nousee niskakarvat ja joskus laitan kädet korville. Naapuri remontoi ja pora jyrisee kuin pään sisässä. No, siinä aluks :)

      • että kyllä niissä nuorissa sentään veri ja virta kiertää, ei apatiaa. Säästyvär sitten siltä ettei tarvitse kiihtymyksestä porata seiniin harvase ilta;)


      • Dorodea
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        että kyllä niissä nuorissa sentään veri ja virta kiertää, ei apatiaa. Säästyvär sitten siltä ettei tarvitse kiihtymyksestä porata seiniin harvase ilta;)

        Joo, pahempi toi poraaminen on, taidan viedä mopon sille, menkööt pärräämään sillä ulos :)


    • korvanjuuressa juuri kun olet puoliunessa.

      • kesä on ohitse ja silloin mä taas vedin vain lakanan korvilleni ja toivoin parasta ettei se imijä löytänyt mua :))


      • ja takuulla huti. Yön pimeydessä ininään herännyt nousee kuin Frankenstein, koordinaatit hukassa ja lätkä sängyn alla ;D


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        ja takuulla huti. Yön pimeydessä ininään herännyt nousee kuin Frankenstein, koordinaatit hukassa ja lätkä sängyn alla ;D

        kissa yrittää urhoolisesti hoitaa lätkän virkaa, mutta joutuu usein ite ruuaksi. :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        kissa yrittää urhoolisesti hoitaa lätkän virkaa, mutta joutuu usein ite ruuaksi. :)

        ennen kuin syötättää itsensä :D :D


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        ennen kuin syötättää itsensä :D :D

        kissa on oivallinen syötti jos ei muuta keksi :)


    • Masse-setä

      Hetken piti miettiä, mutta se on ilmastointikone, joka huutaa työpaikalla juuri pään yläpuolella 89 db:n voimalla koko päivän ja yrität siinä alla vääntää koodia.
      Se ei tietenkään paljon lohduta, että työkaveri joutuu käyttämään lapasia, vaikka osaisi myös kymmensormijärjestelmän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe