Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kielikoru ja suihinotto

beibeeee

Tuntuuko suuseksi paremmalta, kun suihinottavalla osapuolella on kielikoru? Millä lailla se tuntuu erilaiselta?
(Vastaajat, muistkaa ilmoittaa onko kyse kielikorusta naisella vai miehellä!)

terveisin nimimerkki Ottaisinkohan kielikorun... ;)

16

8023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PS

      Kutittaa kivasti juuri parhaasta kohdasta kun nainen ottaa suihin ja kielikoru pyörii terskan ympärillä.

      • ghjhj

        Vain jos nainen on oikeassa asennossa eikä röhnötä puoleksi miehen mahan päällä.


    • ´+0987654

      Ei tunnu erilaiselta. Suuseksi riippuu antajasta eikä rojuista suussa. Paras suuseksin antaja oli koruton. Korustakin on kokemusta, ihan jees suuseksiä, mutta ei nyt mitenkään mieleenjäävää, enkä mä erikseen siitä korusta mitään iloa huomannnut olevan.
      Kielikoru oli miehellä, vastaanottaja on nainen.

    • akashii

      Kielikoru on vain uusi työkalu suihinotossa. Jos olet surkea suihinottaja, niin ei koru sitä taitoa paranna. Ja toki riippuu peniksestäkin, sen koosta ja muodosta, tuntuuko koru vaiko ei. Toisilla miehillä penis on käyrässä juuri oikeassa kulmassa, jolloin kielikoru lisää nautintoa. Toiset ei tunne mitään, tai ei välttämättä pidä kiihottavana.

      Parempi panostaa taitoihin, kun hankkia koru.

    • Alfa Uros

      Omien kokemusteni pohjalta väitän että kielikorulla ei ole mitään merkitystä suihin otossa. Yksinkertaisesti toiset ovat parempia ottamaan suihin kuin toiset.

      About 50 eri naista on ottanut minulta suihin ja joillakin on ollut kielikoru ja suurimmalla osalla taas ei. Uskon että kun rohkeasti uskaltaa ottaa suihin häpeilemättä niin se on parasta. Kuolaa saa erittää ja on vain leikkisä ja kokeilunhaluinen niin se riittää hyvin pitkälle.

      • adikshon

        Nyt mieskin on sen sanonut: kielikoru ei millään korvaa puuttuvia taitoja. Kuten erityisesti teinit usein kuvittelevat.

        AlfaUros, kun olet niin kokenut eri naisten kanssa suihinotossa, niin kysynpä seuraavaa: Jos mies ei tuoreessa suhteessa (6kk) pyydä ottamaan suihin, niin onko se merkki siitä ettei häntä kiinnosta blowjob? Olen pari kertaa ottanut ja itse tykännyt siitä paljon, mutten saa mieheltä sen kummempaa palautetta. Ekalla kerralla hän kyllä sanoi, et tuntuu hyvältä, mut siitäkin on jo kuukausia. Olen tottunut siihen, että miehet suorastaan kerjäävät suuseksiä, ohjailevat mitä pitäsi tehdä ja kehuvat. Vai voiko kyse olla herrasmiehestä, joka ei halua vongata?

        Meni OT, sori.


      • Anonyymi
        adikshon kirjoitti:

        Nyt mieskin on sen sanonut: kielikoru ei millään korvaa puuttuvia taitoja. Kuten erityisesti teinit usein kuvittelevat.

        AlfaUros, kun olet niin kokenut eri naisten kanssa suihinotossa, niin kysynpä seuraavaa: Jos mies ei tuoreessa suhteessa (6kk) pyydä ottamaan suihin, niin onko se merkki siitä ettei häntä kiinnosta blowjob? Olen pari kertaa ottanut ja itse tykännyt siitä paljon, mutten saa mieheltä sen kummempaa palautetta. Ekalla kerralla hän kyllä sanoi, et tuntuu hyvältä, mut siitäkin on jo kuukausia. Olen tottunut siihen, että miehet suorastaan kerjäävät suuseksiä, ohjailevat mitä pitäsi tehdä ja kehuvat. Vai voiko kyse olla herrasmiehestä, joka ei halua vongata?

        Meni OT, sori.

        jos on kieli koru ja osaat syväkurkun liikuta korua kullin juures johan tuntuu hyvältä


    • Hippity

      Mjaa... Totta varmaankin, että hyvä suuseksi on hyvää, oli korua tai ei. Mutta veikkaanpa, että ainakin joillain ihmisillä jo ajatus siitä, että toisella on kielikoru, on kiihottava. Ja korvien välistähän se nautinto on useasti kiinni.

    • .....

      Ainakin minun kumppanistani se tuntuu paremmalta korun kanssa kuin ilman (olen ottanut suihin sekä ilman että kielikorun kanssa). Tottahan se on, että useimmiten kielikoru tuo suuseksiin kivan, pienen lisän ;)

      • ......

        Jatkoa vielä: jos asia on kuitenkin niin että olet luonnostasi huono suihinottaja, kielikoru ei sitä ongelmaa paranna!


    • Anonyymi

      Suuseksi tuntuu paremmalta kielikorulla!

      • Anonyymi

        Onko tuo kymmenen vuoden kokemus?


    • Anonyymi

      Hyvä suuseksi on kuin pumpuliseinään nussis hyvissä hajusteissa !

      • Anonyymi

        Kymmenen vuoden ajattelutyö sinulta. Eipä ole hääppöstä


    • Anonyymi

      Onhan sitä saatu suihin naisilta jolla on kielikoru ja myös niiltä kenellä sitä ei ole ja uskallan näin varovaisena sanoa että kielikorusta en pidä kun aletaan suihin ottamaan varsinkaan itelläni tuntu korun koosta riippumatta tosi epämukavalta ei tietenkää sattunu se vaan tuntu tosi tyhmältä tai pikemminki vammaselta ku se koru koskettelee sauvaa. HUOM tämä on minun mielipide enkä voi siksi mennä sanomaan tuntuuko se muista paremmalta, omalla kohdalla se tuntuu vaan vammaiselta

    • Anonyymi

      vaimoni ystävällä on kotu voi että se tuntu hyvältä terskan alla kun kerran salaa otti suihin ei mennyt kauan kun tulin

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe