Sattui oikee päivä, tänään kun on Ilonan nimpparit.
Perhana, niitä vaan tulee elämään sellasia päiviä että elämä hymyilee ja aurinko paistaa.
Toivottavasti ei naamalle jää pysyvästi tämmönen typerä hymy, saattaa joku vielä hakea holhouksen alle.
Että näillä eväillä viikonloppuun :) :) :) Toivottavasti muilla samanlaiset fiilarit.
Mää oon ihan ilona
10
770
Vastaukset
- nousukausi?
Muista nyt vähän varastoida sitä fiilistä, ettet kaikkee mee tuhlaan heti.
Päivä on kyllä mitä parhaimman näköinen - ei lunta ei isommasti jäätä.
Hianoo viikonloppua muillekin porukoille! - Adria
Että naamari on niinku kermaa saaneella kissalla. Buenoo.
- Pörrääjä
ole vasta kuin alkusoittoa, ens maanantaina nimipäiväänsä nääs viettää Aarre :)
- Pörrääjä
Kosander kirjoitti:
...olkoon ilonamme ;)
nimiyhdistelmii ku Aina-Ilona ja Oma-Aarre tai Sulo-Onni, olisivat myös hyviä lemmikkien nimiä :)
- Dorodea
Olen tomaatti, olen Ilona, olen Pauligin ketsuppi :) Anna jäädä vaan hymyn, sitä on kiva katsella. Kuka sen määrittelee typeräksi, joku hapannaama vain.
Juu, kiitos, fiilarit on kivat, aurinko paistuu ja elämä maistuu :D...jo on naama hymystä niin puuduksissa ettei suu ees aukee kunnolla. Ihan liemiruuilla vaan mentävä, kjäh.
- Dorodea
Kosander kirjoitti:
...jo on naama hymystä niin puuduksissa ettei suu ees aukee kunnolla. Ihan liemiruuilla vaan mentävä, kjäh.
Harjoituksen puutetta kun nyt jo puutuu, lepuuta yön ajan ja sit aamusta taas hymyä. Varo liikaa lientä nauttimasta, muuten voi hymy hyytyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733