Unentulkintaa tarjolla!!

Putkivalo

Terve! (ootte kaikki toivon)

Tulin katsomaan mitä tänne mustalaisleirille kuuluu? Ja ajattelin samalla kysyä josko hyväksytte tällaisen kiertävän meedion joukkoonne?

Onko Sinulla uni josta aina olet halunnut tietää mitä se viestittää? No nyt on onni potkaissut, minä osaan suoralta kädeltä ja lunttaamatta kertoa mitä unesi tarkoittaa jo ennen kuin näit sen. Ja koska tiedän että tällä palstalla majailee varsinaisia virtuooseja mitä tulee mielikuvituksen käyttöön, niin tulkitkaa myös vapaasti unia! Valitkoon sitten jokainen mieleisen tulkinnan.

Itselläni oli tällainen uni:
Olin Helsingin Hakaniemellä kiertämässä iltamyöhään, busseja ei enää kulkenut kotiin ja tiedättähän Hesan yöelämää..... Tai ehkä ette. No villiä se on! Joten eikun suojaan - - - minne? Tietysti murtauduin yhteen huoneistoon, mitäpä muuta. Se oli tyhjillään, ja ajattelin että voisin vaikka katsoa jotain leffaa siinä odotellessa. Tuumasta toimeen.

Yhtäkkiä alkoi kuulua ääniä - kauhistus - joku tuli kotiin! Sammutin telkkarin ja joku hääräsi eteisessä jonkun aikaa ja lähti taas. Puuh! Läheltä piti. Vaan se tuli taas! Jonkin aikaa koetin sohvan uumeniin kaivautua, sitten rohkaisin itseäni, siivosin jäljet pois ja astuin eteiseen. Vähän vanhempi nainen katsoi minua kauhun kiilto silmissä. Koetin siinä sitten selitellä että tulin rikollisia pakoon :O

Varmaankin tämä uni tarkoitti että edessä on ammatinvaihdos, vai mitä tuumitte?

78

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dorodea

      Juu, selvästi ammatinvaihdos, ei sinusta murtautujaksi ole, kiinni jäät. Toisaalta tuosta voisi päätellä että jätä vähemmälle se yöelämässä pyöriminen, näet jo itsesi vanhempana kauhuissaan olevana naisena. Suosittelen koti-iltaa, käperry sohvaan katsomaan elokuvaa :)

      Mulla oli hauska lentouni, merikilpikonna lenteli ensin, silleen verkkaisesti lepatteli ja mä lähdin perään. Siinä sitten kaarreltiin taivaalla, kunnes huomasin että olenkin rakennuksen sisällä ja lennän ympyrää, vyötäröni ympärillä naru, joka kiinni katossa. Siinä sitten pyörin ja joku huusi alhaalta että et sä oikeasti lennä, vaan narun varassa. Mä suutuin ja sanoin että osaan kyllä lentää. Ja heräsin. En taidakaan osata lentää vai mitä tästä päättelisin? :)

      • Putkivalo

        Ja toisen kerran Auts! Osui ja upposi :))) varsinkin kun sen vanhemman naisen näen joka päivä peilistä. Se jotenkin kummasti änkee pärstänsä mun naaman eteen aina kun vilkaisen.

        Lento-uni! Ne on harvinaista herkkua, vain todella vapaat ja estottomat sielut osaa tämän. Ehkä sun läheisyydessä on joku joka toivoo että olisit vähemmän vapaa?? Varo sitä!! Se haluaa kouluttaa susta tamman joka kiertää kehää. Varmaan ottaa vielä piiskankin käyttöön!!

        Merikilpikonna symbolisoi selvästi sinun toista minää, haluaisit olla vapaa kuin meren kilppari taivahalla. Kilpi on sitä varten että jos vaikka tuon luihun piiska yltää.


      • Dorodea
        Putkivalo kirjoitti:

        Ja toisen kerran Auts! Osui ja upposi :))) varsinkin kun sen vanhemman naisen näen joka päivä peilistä. Se jotenkin kummasti änkee pärstänsä mun naaman eteen aina kun vilkaisen.

        Lento-uni! Ne on harvinaista herkkua, vain todella vapaat ja estottomat sielut osaa tämän. Ehkä sun läheisyydessä on joku joka toivoo että olisit vähemmän vapaa?? Varo sitä!! Se haluaa kouluttaa susta tamman joka kiertää kehää. Varmaan ottaa vielä piiskankin käyttöön!!

        Merikilpikonna symbolisoi selvästi sinun toista minää, haluaisit olla vapaa kuin meren kilppari taivahalla. Kilpi on sitä varten että jos vaikka tuon luihun piiska yltää.

        Hähhää, mulla samanlainen peili :D Meinaatko nyt noudattaa ohjetta ja makoilla koko viikonlopun sohvalla? Ei rälläämistä kaupungilla?

        Klups, tää oli nappiin, miten en itse älynnyt?! Vai kehäraakkitammaa se minusta yrittää, taidankin ottaa sen piiskan omiin käsiin ja näpäytän hiukan ja lennän sit karkuun :D Vapaana, kilpeni suojassa, kiitos varoituksesta :)


      • Dorodea

        *reps*.. kun pää vain kestäis, niin mikä ettei :) Tai mitä välii, yökkisin sit siellä pyöriessä, vois tulla kyllä lopputili :D


      • Dorodea

        Että kukkumaan alkaisin? Kaikkea pitää kokeilla, ainakin kerran, joten voisin mää käkenä keikkua. Luotettavuudesta en mee takuuseen, voin kukkuu miten sattuu :)


      • QP evk
        Dorodea kirjoitti:

        Että kukkumaan alkaisin? Kaikkea pitää kokeilla, ainakin kerran, joten voisin mää käkenä keikkua. Luotettavuudesta en mee takuuseen, voin kukkuu miten sattuu :)

        kuku....viideltä?
        Voitasko sopii että saat bonuksen jos varovasti kukaktelet vasta..yhdeksältä...?
        Jollei tyyny lennä, voit karasta kurkkus ja kukkua reilusti.
        Jos tyyny lentää ja herätyskello...oota viel kaks tuntia?


      • Dorodea
        QP evk kirjoitti:

        kuku....viideltä?
        Voitasko sopii että saat bonuksen jos varovasti kukaktelet vasta..yhdeksältä...?
        Jollei tyyny lennä, voit karasta kurkkus ja kukkua reilusti.
        Jos tyyny lentää ja herätyskello...oota viel kaks tuntia?

        Jo on vaatimukset, kyllä sietääkin bonuksia tarjota. Ja uhkaillaan heitellä viatonta kukkujaa, joka vain tehtäväänsä suorittaa :( Mutta onneksesi olen aamuntorkku, joten voipi olla että saat herätellä itte minuu. Mutta illan ja yön olen hyvin innokas kukkumaan iloksesi :)


      • QP evk
        Dorodea kirjoitti:

        Jo on vaatimukset, kyllä sietääkin bonuksia tarjota. Ja uhkaillaan heitellä viatonta kukkujaa, joka vain tehtäväänsä suorittaa :( Mutta onneksesi olen aamuntorkku, joten voipi olla että saat herätellä itte minuu. Mutta illan ja yön olen hyvin innokas kukkumaan iloksesi :)

        käkikellon*
        Sillä siivekkäällä on kuitenkin täällä pullo jossain piilossa.....


      • Putkivalo
        Dorodea kirjoitti:

        Hähhää, mulla samanlainen peili :D Meinaatko nyt noudattaa ohjetta ja makoilla koko viikonlopun sohvalla? Ei rälläämistä kaupungilla?

        Klups, tää oli nappiin, miten en itse älynnyt?! Vai kehäraakkitammaa se minusta yrittää, taidankin ottaa sen piiskan omiin käsiin ja näpäytän hiukan ja lennän sit karkuun :D Vapaana, kilpeni suojassa, kiitos varoituksesta :)

        ankkuroidun sohvaan jouluun saakka, kunhan saan heitettyä kaikki kollit ja koirat veks :)) Ajattele jos vaikka tontut pystyy näkemään meidän unet, silloin pukkikin tietää mikä rikollinen mä oon!

        Hyvä sinä! Vapaudu kahleista, ja lennä kuin kilpikonna taivaalla! :))


      • Dorodea
        QP evk kirjoitti:

        käkikellon*
        Sillä siivekkäällä on kuitenkin täällä pullo jossain piilossa.....

        Näpit irti pullosstani, hik! Sssiiis se on öljypullo, tarvii nääss voiteluu että luisstaa kukunta, hik!


      • Dorodea
        Putkivalo kirjoitti:

        ankkuroidun sohvaan jouluun saakka, kunhan saan heitettyä kaikki kollit ja koirat veks :)) Ajattele jos vaikka tontut pystyy näkemään meidän unet, silloin pukkikin tietää mikä rikollinen mä oon!

        Hyvä sinä! Vapaudu kahleista, ja lennä kuin kilpikonna taivaalla! :))

        Mitää, onko sitä tullut hankittua kesäkolleja? Ja kylmästi veks ja vielä koiratkin, säähän sadisti taidat olla, kyllä pukki nyt suuttuu ja sitten vielä sun unetkin kun kuulee *supisee pukin korvaan* niin lahjoitta jäät, hähhähää. Huh, jopa pitkän pölinän sain aikaan, öljyä liikaa nautittu :)

        Kahleet pois, viime yönä tosin joku susi mua jahtaili lumisessa maastossa ja hirvi oli hipsutellut lyhyin askelin, mallasin omia jalkojani niihin hirven jälkiin :)


      • QP evk
        Dorodea kirjoitti:

        Näpit irti pullosstani, hik! Sssiiis se on öljypullo, tarvii nääss voiteluu että luisstaa kukunta, hik!

        huomaakin että tällä on saranoita voideltu.
        Eihän tää nyt ole lastenkatsottavaa.
        Näkikös käki unia yöllä? Vai nukuitko toinen silmä auki niinkuin kunnon käen kuuluu?


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Näpit irti pullosstani, hik! Sssiiis se on öljypullo, tarvii nääss voiteluu että luisstaa kukunta, hik!

        Mitä vanhat silmäni näkevät. Doris kännissä!


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Mitä vanhat silmäni näkevät. Doris kännissä!

        Eiii muru, hik, silmäsi näkevät väärin, huomaan että ne harittavat eri suuntiin (yrittää keskittää katsettaan Adrian silmiin) Muru, ymmärräthän, jouduin käeksi, sitä ennen tuulettimeksi, joten jos heittää vähän, niin siinä selitys :)


      • Dorodea

        Auts, ookoo, makoilu käy, mut muista että takan päälle, ei takkaan (katsoo epäillen QP:tä) Vie vaan pullo, mullon jemmassa toinen :)


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Eiii muru, hik, silmäsi näkevät väärin, huomaan että ne harittavat eri suuntiin (yrittää keskittää katsettaan Adrian silmiin) Muru, ymmärräthän, jouduin käeksi, sitä ennen tuulettimeksi, joten jos heittää vähän, niin siinä selitys :)

        Siirrä pikkusen pyrstöös, jotta pääsen pyrähtään siihen käkikellon parrulle sun viereen. Kukkuu!


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Siirrä pikkusen pyrstöös, jotta pääsen pyrähtään siihen käkikellon parrulle sun viereen. Kukkuu!

        *siirtää pyrstöään parrulla* Kiva, kukutaan yhdessä, haluut sä tätä voiteluöljyy että jaksetaan eestaas kukahdella?


      • Dorodea

        QP, nyt ei yhtään enää sitä voiteluu sulle, sulla pyörii jo mieles mehiläiset ja kolibrit.. mitä ne tähän liittyy? Vuoroin kukutaan jos ei nukuta, herätä sit mut hiljaa, mun pää voi olla kipiä, tuo aspiriinii.


      • Dorodea

        Pessimisti, onhan meil siivet, me mihkään tota pömpelii tarvita, kukutaan missä kukutaan, vaik sun petin alla, vierees et kummiskaan huoli :)


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        *siirtää pyrstöään parrulla* Kiva, kukutaan yhdessä, haluut sä tätä voiteluöljyy että jaksetaan eestaas kukahdella?

        Haluun haluun, kaikkee haluun, kunhan et meidän sulkia rasvaa. Sit viserrettäs se ..tuhon tietä kuleksin, vai miten se meni.


      • Adria

        Luulen, et mä paan Doriksen klokkaansa goisimaan kohta. Senverran käkönen on jo pierussa.


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Haluun haluun, kaikkee haluun, kunhan et meidän sulkia rasvaa. Sit viserrettäs se ..tuhon tietä kuleksin, vai miten se meni.

        Kylläpäs sinä halukas olet, ookoo, sulat ilman rasvausta :) Kraak, selvittelen ääntäni, ihan kiva kipale mut muista välillä kukahtaa, saadaan muuten häätö tästä virasta. Voi olla kyllä aikamoista käkikonserttii, hik, kukkuu, tuhoooon tieeetä kuuuljen...hik, kukkuu.


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Luulen, et mä paan Doriksen klokkaansa goisimaan kohta. Senverran käkönen on jo pierussa.

        Haa, vai sellaista juonit, sitten QPn kimpussa oisit, heti munimassa vieraaseen pesään, semmosii ne ukkokäet! Ei onnistu, mähän kukun aamuun asti, hik!


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Haa, vai sellaista juonit, sitten QPn kimpussa oisit, heti munimassa vieraaseen pesään, semmosii ne ukkokäet! Ei onnistu, mähän kukun aamuun asti, hik!

        Kultaseni, pikku käköseni. Otetaan taas. Hetko, mitä sulla täällä kellossa on otettavaa?


      • Dorodea

        Kauhee eläinrääkkääjä, syöttäis viattomat käköset kärpälle! Vai syöks kärppä käkiä? Sama se, me mihkää lattian alle, eikä meissä kirppui, vakuutan! *rapsuttaa siiven alta*


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Kylläpäs sinä halukas olet, ookoo, sulat ilman rasvausta :) Kraak, selvittelen ääntäni, ihan kiva kipale mut muista välillä kukahtaa, saadaan muuten häätö tästä virasta. Voi olla kyllä aikamoista käkikonserttii, hik, kukkuu, tuhoooon tieeetä kuuuljen...hik, kukkuu.

        Missä mä oon. Käet ennen kraakkunu, paitsi känniset tietty.


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Kultaseni, pikku käköseni. Otetaan taas. Hetko, mitä sulla täällä kellossa on otettavaa?

        Mököttää... keljukäki yrittää juottaa mut sammuksiin.. äläkä ronki niit puteleita, voiteluöljyä niissä vaan, hik.


      • Dorodea

        Vai semmosii ketjuleikkei meinaat, oota, napsautan koipiraudat Adrian jalkaan, haha, nyt pysyy! Vai ehtikö se sittenkin munii, kun apua huutelet? :)


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Mököttää... keljukäki yrittää juottaa mut sammuksiin.. äläkä ronki niit puteleita, voiteluöljyä niissä vaan, hik.

        Vetäsenkö noi heiluriovet tosta yläpuolelta vartiksi kiinni. Katottas se kukunta ja onko äänielimet rasvattu.


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Vetäsenkö noi heiluriovet tosta yläpuolelta vartiksi kiinni. Katottas se kukunta ja onko äänielimet rasvattu.

        Vetäse vaan, siis kiinni ovet. Hmm.. voisitko katsoo tänne ylöspäin, mun äänielimet on täällä?! Adriaa...!


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Vetäse vaan, siis kiinni ovet. Hmm.. voisitko katsoo tänne ylöspäin, mun äänielimet on täällä?! Adriaa...!

        Ihanat äänielimet sulla foneettisella sexyllä hiffattuna. Vetäsen luukut kiini, pidetään kukkumiselta vapaa pieni hiljainen vartti. Onko tää kello muuten tukevasti seinässä?


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Ihanat äänielimet sulla foneettisella sexyllä hiffattuna. Vetäsen luukut kiini, pidetään kukkumiselta vapaa pieni hiljainen vartti. Onko tää kello muuten tukevasti seinässä?

        Kih, toi oli nätisti sanottu "foneettisella sexyllä hiffattuna" :) Hiljainen vartti, en menis takuuseen siitä hiljaisuudesta. Toi QP väitti että naulat ei kestäis, sehän nähdään kohta? Herääpähän kun koko kello rysähtää alas :)


      • Dorodea

        Jaaha, sinähän varsinainen munankeräilijä olet, talitintinkin munia löytyy..löytyyköhän harvinaisia munia? Taitais olla pehmosen pesän tutkinta paikallaan, tiedä mitä laittomuuksia sieltä löytyy? Tiedä vaikka tuppeensahattuja munia tai peräti erikoishöylättyjä, ylelle vihje vaan, niin kohta on TM:n pojat tutkimassa :)


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Kih, toi oli nätisti sanottu "foneettisella sexyllä hiffattuna" :) Hiljainen vartti, en menis takuuseen siitä hiljaisuudesta. Toi QP väitti että naulat ei kestäis, sehän nähdään kohta? Herääpähän kun koko kello rysähtää alas :)

        Ookoo. Nauttikaamme siitä vapaasta pudotuksesta, joka tarkoittaa painottomuuden tilaa.


      • Putkivalo
        Dorodea kirjoitti:

        Mitää, onko sitä tullut hankittua kesäkolleja? Ja kylmästi veks ja vielä koiratkin, säähän sadisti taidat olla, kyllä pukki nyt suuttuu ja sitten vielä sun unetkin kun kuulee *supisee pukin korvaan* niin lahjoitta jäät, hähhähää. Huh, jopa pitkän pölinän sain aikaan, öljyä liikaa nautittu :)

        Kahleet pois, viime yönä tosin joku susi mua jahtaili lumisessa maastossa ja hirvi oli hipsutellut lyhyin askelin, mallasin omia jalkojani niihin hirven jälkiin :)

        odottaa täällä pukin vitsaa :P

        No joo, jutut kulkee kuin rasvattuina :)))

        Hirvi! Hirveetä.... Se susi on se samainen mies joka riimua koetti sulle laittaa! Ihan varmasti! Potkaise sitä! Toivon että muutut Petteriina Punakilveksi heti!


      • Dorodea
        Putkivalo kirjoitti:

        odottaa täällä pukin vitsaa :P

        No joo, jutut kulkee kuin rasvattuina :)))

        Hirvi! Hirveetä.... Se susi on se samainen mies joka riimua koetti sulle laittaa! Ihan varmasti! Potkaise sitä! Toivon että muutut Petteriina Punakilveksi heti!

        Vitsaa, vihtaa tai vastaa, pukki lupas :)

        Röyh.. meinaatko että liian rasvaista jo alkaa olla? QP onneks takavarikoi yhen öljypullon, ootellaan vaan, niin kohta alkaa sielläkin kieli laulaa :)

        Jo on kumma että joka yö vainoo, kyllä kun mä kaviolla humautan, niin eiköhän äijä tokene. Vai onko hirvellä sorkat, sama se kummiskin. Ens yönä haluun lennellä Petteriinana, jos kokeilisin lucid dream juttua, voisin vaikuttaa uneeni.


      • Putkivalo
        Dorodea kirjoitti:

        Vitsaa, vihtaa tai vastaa, pukki lupas :)

        Röyh.. meinaatko että liian rasvaista jo alkaa olla? QP onneks takavarikoi yhen öljypullon, ootellaan vaan, niin kohta alkaa sielläkin kieli laulaa :)

        Jo on kumma että joka yö vainoo, kyllä kun mä kaviolla humautan, niin eiköhän äijä tokene. Vai onko hirvellä sorkat, sama se kummiskin. Ens yönä haluun lennellä Petteriinana, jos kokeilisin lucid dream juttua, voisin vaikuttaa uneeni.

        ei liian rasvaista, kikatusta täällä kuuluu :)))

        Oooh, pukki meinaa oikein saunoa mun kanssa...

        Pitäiskö sun ottaa ja sitoa kengännauhat siltä lurjukselta yhteen, ei pääse sun perään.


      • Dorodea
        Putkivalo kirjoitti:

        ei liian rasvaista, kikatusta täällä kuuluu :)))

        Oooh, pukki meinaa oikein saunoa mun kanssa...

        Pitäiskö sun ottaa ja sitoa kengännauhat siltä lurjukselta yhteen, ei pääse sun perään.

        Jaa että kikatellaan siellä, vakavalle asialle, vihjaankin pukille että löylyttää sinut kunnolla siellä lauteilla :)

        Hyvä idea, heti alkajaisiks, uneen vaivuttua, hepun nauhat yhteen. Saan sitten rauhassa liidellä, ähäkutti :)


      • Dorodea

        Vai mirhamia, kovin on kalliit eväät :) Tuo tyyli voi olla viisasta, tiedä mitä siellä sun arkussa oikein luuraa?!


      • Dorodea

        Jotenkin en nyt vakuutu hyvistä aikeistasi.. miksi sinä virnuilet noin omituisesti ja miksi kärppä nuolee huuliaan?! Mä kukun ihan miten vaan haluat, enkä käytä voitelua, enkä hikottele, enkä laulele sopimattomia, enkä rysäytä kelloa alas, please, armoa?


      • Dorodea

        Kylläpäs, siitä ne pojat rutiinia saa, oppivat olemaan punastelematta ja kohtaamaan kaikenlaisia pesiä :)


      • Dorodea

        Rikkalapio ja harja, erikoishöylättyä ja nauloja, tässä katuvat kaakattajat pää riippuen ja kipeenä.. elä huuva nuin kovaa, vähemmälläkin uskotaan..


      • Dorodea

        Syvä on, katumus. Ihmettelinkin jo että oliko pappavainaas aikana jo Ikea, hintalappu kun oli takana kiinni..


    • vihdoinkin palstalle on tullut uusi meedio !!

      Tässäpä uni joka on askarruttanut mieltäni.
      Olin töissä jossain kahvilassa, meitä oli neljä naista työvuorossa kun työnantajamme tuli ilmoittamaan että kahvila suljetaan tältä päivää koska meillä on iltapäivä koulutusta.
      Kuitenkin pian selvisi että koulutuksemme olikin joku tanssikilpailu. Meidän piti pukeutua tanssimekkoihin jossain hyvin ahtaassa kopperossa ja yhden työkaverini kanssa mietimme mitä tekisimme mun pitkille säärikarvoille. Ne olivat ainakin kolme senttiä pitkät, mutta hyvin ohuita, kuin hiuksia. Päätimme teipata karvat kiinni kinttuihin, ettei ne heilu epätahtiin tanssiessa :)) Tuumasta toimeen, kintut teipattiin ja sukkahousut ähellettiin teippausten päälle. Tanssimisesta ei sitten tullut mitään, jalat olivat kaksi puupökkelöä, joten tipahdin jatkosta.

      • Putkivalo

        Tätä unta pitää ehdottomasti suojata tekijän oikeudella ettei kukaan varasta ja tee siitä leffaa :)))

        Nyt pitää keskittyä.. miten hiivatissa mä sen teen kun nauratti niin? Epätahdissa... :)))

        Öhöm!

        Kahvi on selvä signaali väsymyksestä. Haluaisit ehtiä tekemään tuon kaiken valveilla ollessasi, mutta aikaa ei riitä, joten joudut teippaamaan säärikarvoja öisin :))) eikun siis tanssia.

        Tämä koko tapaus viittaa nuorisoajan traumaattiseen kokemukseen kun sinuun n. 3 senttiä lyhyempi poika rakastui, jouduitte rakentamaan hänelle puupökkelöt että ylsi suutelemaan sua. Hän kuitenkin tipahti ja koko suhde loppui hänen kannalta nolosti.

        Ehdotan että kirjoitat stooryn lapulle ja poltat sen syysroskien kanssa, jolloin mielestä häviää koko tapahtuma eikä se enää unissa vainoa sinua!


      • Putkivalo kirjoitti:

        Tätä unta pitää ehdottomasti suojata tekijän oikeudella ettei kukaan varasta ja tee siitä leffaa :)))

        Nyt pitää keskittyä.. miten hiivatissa mä sen teen kun nauratti niin? Epätahdissa... :)))

        Öhöm!

        Kahvi on selvä signaali väsymyksestä. Haluaisit ehtiä tekemään tuon kaiken valveilla ollessasi, mutta aikaa ei riitä, joten joudut teippaamaan säärikarvoja öisin :))) eikun siis tanssia.

        Tämä koko tapaus viittaa nuorisoajan traumaattiseen kokemukseen kun sinuun n. 3 senttiä lyhyempi poika rakastui, jouduitte rakentamaan hänelle puupökkelöt että ylsi suutelemaan sua. Hän kuitenkin tipahti ja koko suhde loppui hänen kannalta nolosti.

        Ehdotan että kirjoitat stooryn lapulle ja poltat sen syysroskien kanssa, jolloin mielestä häviää koko tapahtuma eikä se enää unissa vainoa sinua!

        ei kyllä just nyt muistu mieleeni ketään itseäni lyhempää rakastunutta, mutta voihan olla että tapauksen häpeällinen muisto on pyyhkiytynyt tajunnasta ja elää vain unimaailman alitajunnassa :))


      • Putkivalo
        TaikisN kirjoitti:

        ei kyllä just nyt muistu mieleeni ketään itseäni lyhempää rakastunutta, mutta voihan olla että tapauksen häpeällinen muisto on pyyhkiytynyt tajunnasta ja elää vain unimaailman alitajunnassa :))

        varteenotettava mahdollisuus on että mun lasit on pesun tarpeessa :))


    • Puhurix

      Muntyökaveri sano, että nyt sit lähetään Helsinkiin töihin. En edes kysyny mitä tekemään, mut lähdin mukaan. Pukeuduin sillai sihteerityyliin jostakin syystä. No sit ku tultiin perille, työkaveri lähti meidän firman omistajan tyhttären kanssa hengailemaan ja mä jäin yksin. Sitten tuli joku nuori nainen ja näytti mulle, että tossa on sun toimipiste. Siinä oli vanhanaikainen kirjoituskone. Muntehtävä oli kuulemma tän lehden toimituksessa puhtaakskirjoittaa sillä vanhalla koneella toimittajien tekemiä juttuja. Mä ihmettelin kauheesti. Etsin käsiini tuökaverini ja tajusin että hänestä oli tehty toimittaja eikä hän vilkaissu mua päinkään enää. Mitä tämä siis tarkoittaa? Me ollaan ihan muulla alalla näin valveilla ollessa.

      • Putkivalo

        jotain, ja kyllä mä kohta sen keksin.....

        Ihmeellistä että näinkin montaa alanvaihtoa on tässä ketjussa tapahtunut? Pitäisikö meidän perustaa oma mol.fi (lol.fi?) kaikille jotka haluavat vaihtaa alaa öisin. Enkä nyt tarkoita norMixiä, hänen tarvii enemmänkin vaihtaa asentoa. Ja taisi kuitenkin enemmän olla täällä kalastusretkellä...

        Niin, mutta asiaan.

        Uni kertoo syvästä lojaalisuudestasi työkaveria kohtaan. Lojaalisuudesta josta sinä itse kärsit. Vanhanaikainen kirjoituskone on tässä tapauksessa vertauksellinen paistinpannu, jonka toivot asettuvan työkaverin kaulan ympäri.


      • Puhurix
        Putkivalo kirjoitti:

        jotain, ja kyllä mä kohta sen keksin.....

        Ihmeellistä että näinkin montaa alanvaihtoa on tässä ketjussa tapahtunut? Pitäisikö meidän perustaa oma mol.fi (lol.fi?) kaikille jotka haluavat vaihtaa alaa öisin. Enkä nyt tarkoita norMixiä, hänen tarvii enemmänkin vaihtaa asentoa. Ja taisi kuitenkin enemmän olla täällä kalastusretkellä...

        Niin, mutta asiaan.

        Uni kertoo syvästä lojaalisuudestasi työkaveria kohtaan. Lojaalisuudesta josta sinä itse kärsit. Vanhanaikainen kirjoituskone on tässä tapauksessa vertauksellinen paistinpannu, jonka toivot asettuvan työkaverin kaulan ympäri.

        Ja nuorena mä haaveilin jostain toimittajan urasta. Ja sit pääsee puhtaakskirjottajaks!


      • Putkivalo
        Puhurix kirjoitti:

        Ja nuorena mä haaveilin jostain toimittajan urasta. Ja sit pääsee puhtaakskirjottajaks!

        Mutta puhtaaksi kirjoittajakin voi salakavalasti muuttaa sisältöä omaksi :)) Kokeilepa seuraavassa unessa....


      • Puhurix
        Putkivalo kirjoitti:

        Mutta puhtaaksi kirjoittajakin voi salakavalasti muuttaa sisältöä omaksi :)) Kokeilepa seuraavassa unessa....

        Pakkokos mun on puhtaakskirjottaa ihan oikein.


      • Putkivalo
        Puhurix kirjoitti:

        Pakkokos mun on puhtaakskirjottaa ihan oikein.

        Unissas :)) Ja kun kirjoitat työkaverisi tekstit puhtaaksi, jätä sinne muutama tahaton kirotusvihree :) siis unissas. Kostaminen oikeasti ei kannata, mutta mielessä kun sen tekee, siinä on jotain suloista.

        Nimim.: "Joskus kantanut exänsä vessanpyttyyn"


      • Puhurix
        Putkivalo kirjoitti:

        Unissas :)) Ja kun kirjoitat työkaverisi tekstit puhtaaksi, jätä sinne muutama tahaton kirotusvihree :) siis unissas. Kostaminen oikeasti ei kannata, mutta mielessä kun sen tekee, siinä on jotain suloista.

        Nimim.: "Joskus kantanut exänsä vessanpyttyyn"

        "joskus antanut isälleni köniin".


    • Kaikki muut näkee vaikka mitä hienoja unia ja painajaisia, mutta mä en oo nähnyt aikoihin yhtäkään tai en ainakaan muista. Onks mun vastaanotto mennyt jotenkin epävireeseen, lähetystaajuudet muuttuneet vai onks unetkin menneet jollekin maksukanaville? Siis aika tylsää vaan maata paikalla tuntikausia eikä ole mitään viihdettä tarjolla! Ennen kyllä näin vaikka mitä jänskiä takaa-ajopätkiä. missä mua jahtas vaikka mitkä kanksterit ja örkit tai sitten yhä uudestaan ja uudestaan norMix oli armeijan leivissä ramboilemassa taikkas sitten oli lauma viehkeitä neitosia ympärillä mua viihdyttämässä. Mutta nyt ei sitten kertakaikkiaan mitään, tahtoo selityksen!! Joku vapaaehtoinen (mielellään nainen) vois vaikka kokeeks tulla mun uniin ens yönä! :)

      • Putkivalo

        Täällä minä olen. Jos vielä näet tätä tekstiä, tiedä että se on unta, koska kukaan tervejärkinen ei ole enää valveilla (kotona(yksin(piereskelevän koiran kanssa))) tähän aikaan.

        Saattaa olla että sun viritintin on jotenkin säädetty niin, että pelkästään aiheutat unia, sekä yö- että päiväsellaisia, etkä näin ollen pysty itse vastaanottamaan. Kaistaa ei yksinkertaisesti riitä.

        Eikä sängyssä suinkaan tarvi maata paikallaan! Kuka sinut on näin harhaan johtanut? Voihan siellä kääntää kylkeä, syljeskellä kattoon (madalsin pikkasen omani) ja vaikka pyörittää peukaloa.


    • sivupersooNaNa

      Mä nään vain ja ainoastaan erootisia unia,
      sensuuri ei kestä yksityiskohtia kertomaan.
      Olenko siis puuteenpolulla vai
      missä lemmen seitsemännessä taivaassa ?;=)

      • Putkivalo

        Aika paha! Kaikin puolin! Sun kannalta, ja mun kun ei meinaa keksiä...

        Epäilen että tässä tapauksessa (jos siis haluat eroon unista, salli mun epäillä) sinulla taitaa olla liian seksuaalisesti aktiiviset naapurit jotka tunkeutuvat sun uniin hetekan narskuessa. Laita heille postiluukkuun mainoksia vesipatjasta!

        Tai sitten voi olla että kärsit vitamiinin yliannostuksesta, vähennä heti banaanin ja kurkun käyttöä!


    • Pahus kun en muista viimeöistä unta niin tarkkaan, mutta vanhassa omakotitalossa oltiin. Sellainen yksityiskohta jäi kuitenkin unesta mieleen. Pihalla oleva rakennelma ( koirankopin kohdalla) oli maalattu kolmen eri sinisen sävyin mukana hieman ruskeaa ja valkoista pyöreinä läntteinä. Katselin sitä joka puolelta ja en voinut olla ihastelematta maalaajan värisilmää. Kopissa(?) oli isoja oksan jättämiä pyörteitä ja ne näkyivät maalin alta.Rakennelma oli monimuotoinen.

      • Putkivalo

        Mahtaako Tintti haikailla isompaa kotivinttiä? Kauniimpaa? Pöntön väri selvästi kielii ristiriidasta, toisaalta Tintti haluaa liitää taivaalla, ruskea väri taas kielii maanläheisyydestä, ja valkoinen että tekee mieli lumikylpyä silloin tällöin :))

        Taitaa olla muutto edessä!


      • sivupersooNaNa
        Putkivalo kirjoitti:

        Mahtaako Tintti haikailla isompaa kotivinttiä? Kauniimpaa? Pöntön väri selvästi kielii ristiriidasta, toisaalta Tintti haluaa liitää taivaalla, ruskea väri taas kielii maanläheisyydestä, ja valkoinen että tekee mieli lumikylpyä silloin tällöin :))

        Taitaa olla muutto edessä!

        Kiitos päivän piristys!
        Ohjeesi mukaan noukin salaatista kurkut pois ...hehhehehheeeee
        Ja kuljin ylväästi banaanien ohi kaupassa.
        Naapuri ei ole kotona , yritän huomenna uudelleen ;=)


      • Putkivalo
        sivupersooNaNa kirjoitti:

        Kiitos päivän piristys!
        Ohjeesi mukaan noukin salaatista kurkut pois ...hehhehehheeeee
        Ja kuljin ylväästi banaanien ohi kaupassa.
        Naapuri ei ole kotona , yritän huomenna uudelleen ;=)

        viipaloitua kurkkua ja banskua :))

        Nythän pitäis unien helpottaa, oikein jännäillen sun puolesta, mahtaako tulla tylsä yö?


      • Putkivalo kirjoitti:

        Mahtaako Tintti haikailla isompaa kotivinttiä? Kauniimpaa? Pöntön väri selvästi kielii ristiriidasta, toisaalta Tintti haluaa liitää taivaalla, ruskea väri taas kielii maanläheisyydestä, ja valkoinen että tekee mieli lumikylpyä silloin tällöin :))

        Taitaa olla muutto edessä!

        Siis naulan kantaan! Kauniinpi sana on hieman kiltti tai varovainen. Joku mulle sanoi joskus, että sininen viittaa henkiseen kasvuun tai ymmärrykseen ylipäätänsä eli tästä tulkinnasta en päästä itseäni irti:)
        Vapautta on nähdä maat ja taivaat ja liidellä siinä välissä. Jotenkin hauska juttu enivei kun vanhin poikani lauloi päivällä -ja taas mä saan lentää välissä taivaan ja maan....ihme juttu?


      • Putkivalo
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        Siis naulan kantaan! Kauniinpi sana on hieman kiltti tai varovainen. Joku mulle sanoi joskus, että sininen viittaa henkiseen kasvuun tai ymmärrykseen ylipäätänsä eli tästä tulkinnasta en päästä itseäni irti:)
        Vapautta on nähdä maat ja taivaat ja liidellä siinä välissä. Jotenkin hauska juttu enivei kun vanhin poikani lauloi päivällä -ja taas mä saan lentää välissä taivaan ja maan....ihme juttu?

        voisi jättää sen pankkitilini.....?

        Hauska yhteensattuma :)) ja tinttikin olet vielä..
        Jos muuten joskus haluat kiusata jotakuta, tuli mieleen täydellinen keino - täällä talitiaiset nimittäin koputtelevat ikkunaa aamuisin. Voit varmaan kuvitella, putkis somassa unessa su klo 7:00 ja sitten *kopkop*...


    • wirniksi ejk

      näin unta että Reilukerhon jäsenet tulivat mun työpaikalle. Mikä on mun työpaikka, kysykää Vuoden Tiedonjulkistajalta. Joka tapauksessa, mitä tämä uni mahtaa merkitä?

      • 1+1=2

        sen Tiedonjulkistamistittelin kun paljastelit urkkimiasi tietoja?


      • wirniksi ejk
        1+1=2 kirjoitti:

        sen Tiedonjulkistamistittelin kun paljastelit urkkimiasi tietoja?

        siis minä en paljastellut, en ole paljastelijatyyppiä. Enkä urkkijakaan. Jollekin teki hyvää kertoa vaikka mitä. Nyt haluaisin vain tulkinnan unestani.


      • wirniksi ejk
        wirniksi ejk kirjoitti:

        siis minä en paljastellut, en ole paljastelijatyyppiä. Enkä urkkijakaan. Jollekin teki hyvää kertoa vaikka mitä. Nyt haluaisin vain tulkinnan unestani.

        tämä oli tarkoitettu aloittajalle. No samat sanat sinnekin, tai kelle vaan. Ihan noin yleisesti, jos sukset menee ristiin ei tarkoita että levitellään juttuja ympäri maailmaa. Toisaalta, voi sanoa kuten manne työkkärissä että itehän aloitit.


      • Putkivalo

        Nimestä tulee mieleen hämyinen kirjasto, nahkaiset nojatuolit ja sikarin haju.... ehkä hivenen whisk.. -asia jos siellä on mirrejäkin joukossa :)

        Sankoin joukoin sun työpaikalle? Vai onkohan heidän kerhossa Jouko tai peräti Joukoin..
        Mulle tulee tässä sellainen olo kuin olisin heikoilla jäillä :)) Tulee mieleen että haluat jonkun pyytävän anteeksi? Älä välitä vaikka joku julkaisee tietoja, se on julkaisijan pienuutta eikä sun. Nenä pystyyn!


      • wirniksi ejk
        Putkivalo kirjoitti:

        Nimestä tulee mieleen hämyinen kirjasto, nahkaiset nojatuolit ja sikarin haju.... ehkä hivenen whisk.. -asia jos siellä on mirrejäkin joukossa :)

        Sankoin joukoin sun työpaikalle? Vai onkohan heidän kerhossa Jouko tai peräti Joukoin..
        Mulle tulee tässä sellainen olo kuin olisin heikoilla jäillä :)) Tulee mieleen että haluat jonkun pyytävän anteeksi? Älä välitä vaikka joku julkaisee tietoja, se on julkaisijan pienuutta eikä sun. Nenä pystyyn!

        sait ihan oikean mielikuvan. Tämmöistähän se ][img]http://i37.tinypic.com/291kvur.jpg[/img] Ja juu, on mulla tekijänoikeudet kuvaan jos joku on niitä vailla.
        En halua< kenenkään pyytävän anteeksi, jos helpottaa niin julkaiskoon loputkin.


      • wirniksi erj

      • Putkivalo
        wirniksi ejk kirjoitti:

        sait ihan oikean mielikuvan. Tämmöistähän se ][img]http://i37.tinypic.com/291kvur.jpg[/img] Ja juu, on mulla tekijänoikeudet kuvaan jos joku on niitä vailla.
        En halua< kenenkään pyytävän anteeksi, jos helpottaa niin julkaiskoon loputkin.

        se vaan mustaa sun mielen. Käännä vaan selkää, se oikeesti rassaa enemmän kuin jos aloitat riidan. Jos riitelee annat vaan tavallaan toiselle luvan riidellä takaisin. Ja kohta puhutaan vaan siitä mitä sä sanot tai linkität eikä itse aiheesta mistä se lähti.

        Uutta kehiin vaan Wirnksi ejk!

        Täällä on muuten minunkin kotiosoite ikään kuin vahingossa julkaistu, jonkin aikaa odotin kauhuissani josko jono olisi tullut portaisiin, ja petyin pahasti kun ei tullutkaan ;)))


      • 4+2

      • hämykerho
        Putkivalo kirjoitti:

        Nimestä tulee mieleen hämyinen kirjasto, nahkaiset nojatuolit ja sikarin haju.... ehkä hivenen whisk.. -asia jos siellä on mirrejäkin joukossa :)

        Sankoin joukoin sun työpaikalle? Vai onkohan heidän kerhossa Jouko tai peräti Joukoin..
        Mulle tulee tässä sellainen olo kuin olisin heikoilla jäillä :)) Tulee mieleen että haluat jonkun pyytävän anteeksi? Älä välitä vaikka joku julkaisee tietoja, se on julkaisijan pienuutta eikä sun. Nenä pystyyn!

        niin sitä anteeksipyyntöä todella odotellaan saapuvaksi, toivottavasti ei mene enää pitkään.
        Se helpoin tie on.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe