Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen matkustelu

Marjoriikka

Olen seurannut keskustelua naisten matkustelusta, mutta minua mietityttää mieheni matkustelu.
Olemme 55-vuotiaita, minä hieman miestäni vanhempi ja olemme olleet aviossa lähes 30 vuotta. Olemme jo neljän lapsen isovanhempia. Elämämme on ollut aina jokseenkin tasaista viime kevääseen asti.
Mieheni jäi silloin pois työelämästä ja työyhteisö lahjoitti hänelle kahden viikon ulkomaanmatkan. Matkalta palattuaan mieheni käyttäytyi hänelle epäominaiseen tapaan ja aavistin hänellä olleen lomasuhteen. Mieheni kiisti kaiken moneen kertaan. Kuukausi kotiinpaluun jälkeen hänelle tuli hyvin intiimi kortti lomasuhteelta ja hän myönsi silloin (toivottavasti) kaiken. Hänellä oli ollut seksisuhde kolmeen alle 30-vuotiaaseen naiseen, jokainen muutaman päivän ajan mittainen. Uskoisin, että hän saa edelleen puheluja näiltä naisilta, mutta hän kiistää asian.
Nyt mieheni haluaa lähteä uudelleen samaan paikkaan pariksi viikoksi. En anna lupaa ja mieheni pitää minua natkuna ja tiukkapipoisena. Mieheni on joutunut matkustamaan aikanaan työnsä puolesta paljonkin, enkä koskaan ole epäillyt mitään. Mieheni mukaan ennen ei ole ollutkaan seikkailuja. Itse pystyn työni vuoksi lähtemään lomalle vasta joulun aikaan kahdeksi, korkeintaan kolmeksi viikoksi.
Kertokaa mielipiteenne, onko väärin pitää miestä pakolla kotona, olenko itsekäs? Voinko uskoa, että hän ei etsi lomaromanssia jos hän niin lupaa? Miehet, kertokaa kokemuksenne, jotta ymmärtäisin myös miesten näkökulman asiaan.

10

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThaiGilr

      Ukkosi on ihan Kingi. Hän järjetelee eroa. Vie vielä rahasikin ja muuttaa ulkomaille nuorten neitosten hellittäväksi. Asiaa. Miti sitä, että kannattiko nalkuttaa.

      • Marjoriikka

        Minä en ole nalkuttanut koskaan.


      • pasi-82
        Marjoriikka kirjoitti:

        Minä en ole nalkuttanut koskaan.

        pelimies on paskiainen!
        ota ero. ihan tosi.
        et voi uskoa ettei miehesi hae seksiä muilta naisilta.
        hanki hyvä,luotettava mies.


    • Hilikka

      Pahalta näyttää

      • jaska50

        Kävi minulle samalla tavalla, olin Pattayjalla leidien kanssa. Matkustin siellä monasti vaimon kanssa ja ainoan kerran itsekseni ollessa olin monen tytön kanssa. Kiinni jäin, mutta vaimon kans sovittiin. Kun mentiin yhessä sinne, juttelin yhden tytön kanssa. Silloin vaimo sanoi, että nyt hän ymmärtää oikeasti mitä minä oon tehny niiden kanssa kun näki meidät. Eihän me tehty mitään, mutta on se mielessä käyny. Kotiin tultiin ja aikanaan tuli ero. Vaimo sanoi, että oli tuntenu olon joskus vaan panopuuksi ja thai tytön korvikkeeksi. Kyllä minä hyvänä pidin, mutta en hellinyt. Käsi sinne ja menoksi. Nyt jos saisin vaimon takas antaisin suudelmia joka päivä, hyväilisin ja hellisin. En oo ees ostanu sille kukkia enkä vienyt syömään, vaikka pattayjan leidejä vein. Aattelin aikanaan, että nyt ollaan vapaita ja kulin pattayjalla. ensi kerta oli hieno ja toinen vaan kolmas ei. Pinnallista ja valehtelua, ei oikeita tunteita. Nuoriahan ne on mutta mitä niitten kanssa puhuu. Miten kerrot kaikki tunteet tai miltä joku asia tuntuu. Kyllä vaimon kans oli hienoa. Nyt huomaan miten hän kärsi minun suhteista. Kun katoin tyttöjen kuvia oli hänellä surullinen ilme. Ja koskaan se ei haukkunu minua pahasti. Aina asetti minut omien asioitten eelle. Miettikää miehet mitä teette, minä en saa mitään takasin ja elämä on surkeeta. Kaikki hyvä meni vaimon mukana. Liian itsestäänselvyytenä pidin sitä, mutta kaiken antaisin jos hänet takasin saisin. Marjoriikka, jos miehesi kaipailee muita jätä hänet ja nauti elämästä. Tulet epävarmassa suhteessa kärsimään vaan vuosi vuodelta. Jos miehes rakastaa vaan sinua sanoo hän sen joskus eikä suunnittele mitään ilman sinua. Parisuhteessa on aina kaksi, kumpaakin pittää ajatella.


      • ..........
        jaska50 kirjoitti:

        Kävi minulle samalla tavalla, olin Pattayjalla leidien kanssa. Matkustin siellä monasti vaimon kanssa ja ainoan kerran itsekseni ollessa olin monen tytön kanssa. Kiinni jäin, mutta vaimon kans sovittiin. Kun mentiin yhessä sinne, juttelin yhden tytön kanssa. Silloin vaimo sanoi, että nyt hän ymmärtää oikeasti mitä minä oon tehny niiden kanssa kun näki meidät. Eihän me tehty mitään, mutta on se mielessä käyny. Kotiin tultiin ja aikanaan tuli ero. Vaimo sanoi, että oli tuntenu olon joskus vaan panopuuksi ja thai tytön korvikkeeksi. Kyllä minä hyvänä pidin, mutta en hellinyt. Käsi sinne ja menoksi. Nyt jos saisin vaimon takas antaisin suudelmia joka päivä, hyväilisin ja hellisin. En oo ees ostanu sille kukkia enkä vienyt syömään, vaikka pattayjan leidejä vein. Aattelin aikanaan, että nyt ollaan vapaita ja kulin pattayjalla. ensi kerta oli hieno ja toinen vaan kolmas ei. Pinnallista ja valehtelua, ei oikeita tunteita. Nuoriahan ne on mutta mitä niitten kanssa puhuu. Miten kerrot kaikki tunteet tai miltä joku asia tuntuu. Kyllä vaimon kans oli hienoa. Nyt huomaan miten hän kärsi minun suhteista. Kun katoin tyttöjen kuvia oli hänellä surullinen ilme. Ja koskaan se ei haukkunu minua pahasti. Aina asetti minut omien asioitten eelle. Miettikää miehet mitä teette, minä en saa mitään takasin ja elämä on surkeeta. Kaikki hyvä meni vaimon mukana. Liian itsestäänselvyytenä pidin sitä, mutta kaiken antaisin jos hänet takasin saisin. Marjoriikka, jos miehesi kaipailee muita jätä hänet ja nauti elämästä. Tulet epävarmassa suhteessa kärsimään vaan vuosi vuodelta. Jos miehes rakastaa vaan sinua sanoo hän sen joskus eikä suunnittele mitään ilman sinua. Parisuhteessa on aina kaksi, kumpaakin pittää ajatella.

        Kunpa kaikki viidenkympin villityksessä olevat miehet lukisivat tuon edellä olevan kirjoituksen!


      • sinisilmäinen ex
        .......... kirjoitti:

        Kunpa kaikki viidenkympin villityksessä olevat miehet lukisivat tuon edellä olevan kirjoituksen!

        Miellä sama juttu, ukko eksyi ulkomailla maksulliseen seksiin. En koskaan olisi uskonut niin käyvän, pitkä parisuhde eletty ja seksiä ollut niin paljon kuin mies on halunnut, puutteen takia ei mennyt. Sanoi ja vannoi, että koskaan ei enää mene, kaikki on koettu eikä ollut edes hienoa. Vaikka varmaan on ollut, muuten ei oisi maksanut siitä. Nyt on uskollinen vaan minulle. Kun seuraava matka tuli sinnehhän se meni, huoriin vaikka oli pyhästi luvannut ettei mene. Yritti kaikin tavoin peittää jälkensä vaan hetihän siitä näki mitä oli tehnyt. Ei ne ukot pidä lupausta makuun kun ovat siellä päässeet. Lupaavat vaan vaikka mitä, että pääsisivät ja varmaan jo kotona suunnittelevat tekojaan. Viimeistään perillä kun tytöt näkevät. 100 prosenttisen varma on että pettää jos yksin lähtee. Voipi pettää sinun kanssa ollessaankin, eihän siihen matkalla ollessa tuntihotellissa kauan aikaa mene. Jos miehesi rakastaa sinua ja haluaa olla sinun kanssa se ei lähde yksin vaan jaksaa odottaa niin kauan, että sinäkin pääset. Jos se matkustaa yksin lähde sinäkin avioliitosta. Silloin teidän elämässä huora on tärkeempi kuin sinä, vaikka miekesi sanoo muuta. Ei ne sanat vaan teot.


      • Pattayan ladyt
        sinisilmäinen ex kirjoitti:

        Miellä sama juttu, ukko eksyi ulkomailla maksulliseen seksiin. En koskaan olisi uskonut niin käyvän, pitkä parisuhde eletty ja seksiä ollut niin paljon kuin mies on halunnut, puutteen takia ei mennyt. Sanoi ja vannoi, että koskaan ei enää mene, kaikki on koettu eikä ollut edes hienoa. Vaikka varmaan on ollut, muuten ei oisi maksanut siitä. Nyt on uskollinen vaan minulle. Kun seuraava matka tuli sinnehhän se meni, huoriin vaikka oli pyhästi luvannut ettei mene. Yritti kaikin tavoin peittää jälkensä vaan hetihän siitä näki mitä oli tehnyt. Ei ne ukot pidä lupausta makuun kun ovat siellä päässeet. Lupaavat vaan vaikka mitä, että pääsisivät ja varmaan jo kotona suunnittelevat tekojaan. Viimeistään perillä kun tytöt näkevät. 100 prosenttisen varma on että pettää jos yksin lähtee. Voipi pettää sinun kanssa ollessaankin, eihän siihen matkalla ollessa tuntihotellissa kauan aikaa mene. Jos miehesi rakastaa sinua ja haluaa olla sinun kanssa se ei lähde yksin vaan jaksaa odottaa niin kauan, että sinäkin pääset. Jos se matkustaa yksin lähde sinäkin avioliitosta. Silloin teidän elämässä huora on tärkeempi kuin sinä, vaikka miekesi sanoo muuta. Ei ne sanat vaan teot.

        Kyllä se niin on, että ainakin Pattayalla kaikki miehet käy naisissa. Minä jäin kiinni vieraista kerran, mutta sen jälkeen oon yrittänyt peittää jälkeni. Vaimo ei arvaa mitään. Vaikka kotona vannon että en mene vieraisiin niin en mahda mitään. Vaimon kanssa on kotona hyvä sänky elämä. Ei kukaan viisas naine laske miestään ainakaan Pattayalle, pahasti siinä käy. Sanoi mies mitä vaan.


      • Markku-42
        Pattayan ladyt kirjoitti:

        Kyllä se niin on, että ainakin Pattayalla kaikki miehet käy naisissa. Minä jäin kiinni vieraista kerran, mutta sen jälkeen oon yrittänyt peittää jälkeni. Vaimo ei arvaa mitään. Vaikka kotona vannon että en mene vieraisiin niin en mahda mitään. Vaimon kanssa on kotona hyvä sänky elämä. Ei kukaan viisas naine laske miestään ainakaan Pattayalle, pahasti siinä käy. Sanoi mies mitä vaan.

        Ei hyvä seksielämä kotona takaa sitä, että mies ei pattayalla naisiin menisi. Varmasti menee kun tilaisuus on.


      • toinen lady
        Markku-42 kirjoitti:

        Ei hyvä seksielämä kotona takaa sitä, että mies ei pattayalla naisiin menisi. Varmasti menee kun tilaisuus on.

        et voi olla Marjoriikka niin sinisilmäinen, että uskot miehesi vakuuttelut. Ei hän lupauksiaan pysty pitämään eikä edes ehkä haluakkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe