Sain just uuden kännykän, tämmösen Nokian Xpressmusicin. Siin tuli mukana 25 biisin lahjakortti Nokian musakauppaan. Mä en tota ohjelmaa jaksa enkä halua ladata, joten se joku onnekas,nopein ja uskaliain saa nää biisit ilmaseks. Koodi on: L8H7-KNCY-VSXL-ZTYG ja osote on http://www.nokia.fi/musiikkikauppa
Laitan tän koodin pariin muuhunkin palstaan joten ole nopea!!! Onnee!!!
Lahjakortti Nokian musiikkikauppaan
äXDee
3
359
Vastaukset 3
- äXDee
Olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa jos alette käyttäneet jo tämän :). Tiiän et kuulostaa aika epäilyttävältä ilmotukselta mut en pakota tietenkään :)))).
Mä testaan, mulla on se ja testaan ny!!
Laitoin sen siihen, ja sanoi: Tämä PIN-koodi on jo käytetty . Hitsit!! 25 biisi olisin halunu!! Ostapa uusi puheli, ja anna mulle se sähköpostilla [email protected] !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630