Voiko

????

yksi kaikkien aikojen pahimmista provoojista ja häiriköistä olla palstan seriffinä ? Mitä se vaikuttaa ? Häiritseekö se ketään ?

34

323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika muuttaa?

      mitä se kertoo Enirosta?

      • 12+7

        mitäs muutakaan....ryppynaru ei vaan näytä pitävän


    • ?????

      itsestäsi?

      • .

        ja puskailijoista


    • Vaikea uskoa tuota väitettä!?

      • ...

        tietenkin viehättävä kerhokaverisi...tosin määrä korvaa kuvasta päätellen laadun


      • ... kirjoitti:

        tietenkin viehättävä kerhokaverisi...tosin määrä korvaa kuvasta päätellen laadun

        ....eivät ole häiriköitä,Milla on! Joten avaus on siis fiktiota...eikö?


      • ...
        Kadunmies kirjoitti:

        ....eivät ole häiriköitä,Milla on! Joten avaus on siis fiktiota...eikö?

        sivistynyt, kerhosi jäsenet taas...noh...


      • ... kirjoitti:

        sivistynyt, kerhosi jäsenet taas...noh...

        ...tiedä mitä sivistys tarkoittaa, täälläkin mesoaa kuin joku panaanivaltion ihmissyöjätiktaattori


      • ... kirjoitti:

        sivistynyt, kerhosi jäsenet taas...noh...

        ...tiedä mitä sivistys tarkoittaa, täälläkin mesoaa kuin joku panaanivaltion ihmissyöjätiktaattori


      • ??????
        Kadunmies kirjoitti:

        ...tiedä mitä sivistys tarkoittaa, täälläkin mesoaa kuin joku panaanivaltion ihmissyöjätiktaattori

        Camiona?


      • 1+15
        Kadunmies kirjoitti:

        ...tiedä mitä sivistys tarkoittaa, täälläkin mesoaa kuin joku panaanivaltion ihmissyöjätiktaattori

        tässä oli äsken eri nikki?


      • siksi koska
        1+15 kirjoitti:

        tässä oli äsken eri nikki?

        kadunmies on "yläkertaa" ei ollut eka kerta nopea vaihto.

        *odottelee kans tilipussiaan*


      • Puhurix
        ... kirjoitti:

        sivistynyt, kerhosi jäsenet taas...noh...

        Koen olevani Kadunmiehen kaveri, joten siis tyhmä ja petollinen?


      • ...
        Puhurix kirjoitti:

        Koen olevani Kadunmiehen kaveri, joten siis tyhmä ja petollinen?

        sen itse


      • Puhurix
        ... kirjoitti:

        sen itse

        Onkos nyt sunnuntaipäivä pelastettu?


    • Jos täällä niin

      ei mutta jos jossain huopahattuosastolla niin ihan sama.

    • pirpzuzeiccu

      mistä palstasta puhut, mutta täällä ei ainakaan ole sheriffiä. *tarkisti just sivun ylälaidasta*

      • ./.

        on seriffi.ei yläreunassa mutta muuten.


      • pirpzuzeiccu

        Just luin aamulla tästä aiheesta erään vauvapalstan sivuilta, missä käsiteltiin trollaajaa. Wikipedasin silloin tästä aiheesta lisää, sopinee varmasti tähänkin avaukseen liittyen.. :D
        --
        "Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä, jonka tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa. Trolliksi voidaan kutsua myös henkilöä, joka kirjoittaa tällaisia viestejä.

        Trollaus (suomennokseksi on ehdotettu peikkoilua ja troolaamista) on trollien kirjoittamista uutisryhmiin, keskustelupalstoille, irkkiin tai wikeihin. Termin alkuperä ei kuitenkaan ole skandinaavisten, ja myöhemmin englannin, kielten peikkoa tarkoittava sana, vaan se juontuu vetouistelua merkitsevästä englannin sanasta trolling. Termiä trolling ei suomennosehdotuksesta huolimatta pidä sekoittaa englannin kielen sanaan trawling, joka tarkoittaa troolausta.

        Trollaava henkilö kuvainnollisesti vetää viehettä saalisparven läpi toivoen, että joku tarttuu siihen. Myös viestejä, jotka näyttävät kokemattoman tai lapsellisen kirjoittajan postaamilta, on syytä epäillä, sillä tyhmää esittäviä trolleja esiintyy keskustelupalstoilla ja irkissä jatkuvasti. Trollaukseen voi liittyä myös viestien massalähetystä, jolloin trolli lisää foorumeille tahallaan useita samoja puheenvuoroja toisten keskustelijoiden ärsyttämiseksi.

        Sanaa käytetään usein väärin tahattomasti, mutta joskus myös tahallisesti lyömäaseena kanssakirjoittajia vastaan. Pelkkä kritiikki tai eriävä mielipide, radikaalikaan sellainen, ei vielä ole trolli, ellei tavoitteena ole ärsyttäminen. Vaikka ärsyyntyminen olisikin lopputulos, trollista ei ole kyse, ellei se myös ollut kirjoittajan ainoa tavoite. Trolli on erotettavissa provosoivasta väittelijästä tai flamettajasta siitä, että trolli harvoin osallistuu itse keskusteluun."


      • Puhurix
        ./. kirjoitti:

        on seriffi.ei yläreunassa mutta muuten.

        Kerro sit suoraan ku kerran tiedät.


    • seriffi?

      • Sinua taikka minua luullaan sefuksi. Oli siinä jotain alatyylistäkin yhessä aloituksessa ja kun ne poistui alta aikayksikön tuli tämä aloitus. Yhessä mainittiin QP:kin. Heh..että mulla on ainakin hauskaa :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        Sinua taikka minua luullaan sefuksi. Oli siinä jotain alatyylistäkin yhessä aloituksessa ja kun ne poistui alta aikayksikön tuli tämä aloitus. Yhessä mainittiin QP:kin. Heh..että mulla on ainakin hauskaa :)))

        että tällaista tälläkertaa. Jokohan on taas tullut epähuomiossa tallottua jonkun pienet sievät varpaat.


      • ...
        Nittaminax kirjoitti:

        Sinua taikka minua luullaan sefuksi. Oli siinä jotain alatyylistäkin yhessä aloituksessa ja kun ne poistui alta aikayksikön tuli tämä aloitus. Yhessä mainittiin QP:kin. Heh..että mulla on ainakin hauskaa :)))

        onkin alaasi...sefuksi valintasi huono vitsi


      • QuietPlace
        Nittaminax kirjoitti:

        Sinua taikka minua luullaan sefuksi. Oli siinä jotain alatyylistäkin yhessä aloituksessa ja kun ne poistui alta aikayksikön tuli tämä aloitus. Yhessä mainittiin QP:kin. Heh..että mulla on ainakin hauskaa :)))

        tuo jonkun katkeruus, että jaksavatkin.
        Oman mielensähän ne myrkyttää...ei siis aihetta ottaa kantaa...
        Jos jäävät alakynteen, niin sitten jäävät...ei se minun vika ole ;)))))


      • TaikisN kirjoitti:

        että tällaista tälläkertaa. Jokohan on taas tullut epähuomiossa tallottua jonkun pienet sievät varpaat.

        voi asian tulkita:)


      • ei tietenkään
        QuietPlace kirjoitti:

        tuo jonkun katkeruus, että jaksavatkin.
        Oman mielensähän ne myrkyttää...ei siis aihetta ottaa kantaa...
        Jos jäävät alakynteen, niin sitten jäävät...ei se minun vika ole ;)))))

        sehän on selvää, moi "viaton ja aito pulmunen"


      • kuhan muistatte
        Nittaminax kirjoitti:

        Sinua taikka minua luullaan sefuksi. Oli siinä jotain alatyylistäkin yhessä aloituksessa ja kun ne poistui alta aikayksikön tuli tämä aloitus. Yhessä mainittiin QP:kin. Heh..että mulla on ainakin hauskaa :)))

        taas vähän rauhoitella QP tä, niin kyllä se teatterinne sitten taas siittä...


    • Mil-laN

      ...ei häiritse oli sefu kuka ja millainen tahansa.:)

      • en enää ihmettele sitä, kun niin kovasti puolustit edellistä sefua.....


      • Mil-laN
        LaardiBee kirjoitti:

        en enää ihmettele sitä, kun niin kovasti puolustit edellistä sefua.....

        ...tykkäänkin hänestä.:)


    • 26

      pummipalstan murheita

    • xxxyyy

      kuka olet ja miten asia sinua koskee, niin katsotaan sitten onko tässä aihetta enempään. Tuskin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe