Hylätty

Hylkyri

*Minä jaksa enää sinua*
Onko sinut joku hylännyt?
Voitko kertoa miltä pienikin hylkäyst tuntui?

10

177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+6

      Tuu pois, sut on tunnistettu:DDD

      • alkuper

        Pärkkele, jaksa jotain yhteen ja jotain. Mahottoman hienon todella herjaavan viestin kirjoitin äsken, mutta talenttini meni täysin haaskuun. Mitähän mä kysyin ennen kuin tulit sotkemaan ajatukseni?


    • *Tikli*

      sitten het monesti olen joutunut hylätyksi :(
      Viimeksi mut hylkäs yks punatulkku, löysi kuulemma jonkun komeempi sulkaisen yksilön :(
      Pahaltahan se tietysti aina tuntuu, mut nyt täytyy alkaa opetteleen taas uus soidinlaulu :))

      • minäsiellä

        Tiu tau tulkku
        hyvin loistaa suksi.


    • hylätyksi tuleminen tuntuu, sitä etsii ensimmäiseksi syytä itsestään.

      "Pienet hylkäämiset" ajoittuvat aikaan kun lapset olivat murkkuiässä. Silloin äitiä ei aina jaksettu ja saatettiin sanoa hyvinkin tylysti. Mutta ne olivat ohimeneviä, muutaman tunnin mittaisia "hylkäämisiä" Kyllähän se luonnetta kasvatti ja aiheutti itsetutkiskeluakin.

      • Hylkyri

        Aloittaja lähti kepeästi aiheeseen. Pikkanen itsesääli mukanaan.

        Ehkä joku muukin kuin sinä ajattelee ja toivottavasti vahingossa asiasta keskustellaan.


    • Siri''

      Pienenä lapsena jokainen on varmaan kokenut hylkäämisen kokemuksia. Pelännyt pahinta pienessäkin erossa tai uhmattuaan vanhempiaan.
      Ne vaikuttavat koko elämän.
      Mikä on pieni - mikä iso hylkääminen?

      Ei voi olla sosiaaliselle eläimelle suurempaa rangaistusta kuin laumasta erottaminen.

      • WWW.WWW

        ja on individualisteja jotka eivät halua samaistua laumoihin vaan ottavat niistä etäisyyttä. Kumpikin on hyvä.


      • Siri''
        WWW.WWW kirjoitti:

        ja on individualisteja jotka eivät halua samaistua laumoihin vaan ottavat niistä etäisyyttä. Kumpikin on hyvä.

        Mikäs sen parempaa silloin kun voi itse päättää.


    • aloittaja

      on vastata (kuten itse tein) höpö-höpö vastauksiin. Ja kiitos heille, jotka vastasivat asiallisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe