page pois!!!!!

Phoebe_Halliwell

page on surkee!!!!!!!!!!!!!! mix pruen piti kuolla???? nyyh...

9

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paige

Ensinnäkin tytön nimi on Paige..Siis i-kirjain sinne väliin..Ja Pruen piti kuolla, koska se ei tullu toimeen muiden näyttelijöiden kanssa(erityisesti sillä oli erimielisyyksiä Alyssa Milanon eli Phoebe Halliwellin kanssa) ja se sai sarjasta potkut vai eroskohan se itte..En muista..Mut mustaki on tosi sääli, että se lähti =(Musta se oli just paras niistä kolmesta..Mutta on toki mukava kattoo ku se Paige koko ajan joutuu pulaan mistä nää kaks muuta siskoo saa pelastaa sen..Ja musta tuntuu et se Paige pitää tätä koko juttua vitsinä ja joutuu siks pulaan.En ihmettele ette varmaan itsekkään hypääis riemusta jos saisit itse asiassa kuulla, että sinulla on kaksi jotka on moitia ja joudut luopuun kaikesta, että saat oman voiman?Mut jos totta puhutaan,minusta olisi hauskaa saada sen Paigen voimat ja haluaisin sydämmeni pohjasta olla noita,joka tekis sekä hyviä, että ilkeitä tekoja..Mutta on se sääli ku Prue lähti niin nyt pitää keskittyy siihen keskimmäiseen siskoon eli Piperiin tai nythän se on vanhin ja Phoebe en toiseksi vanhin....Ei vaan oo tottunu näkeen sitä vanhempina noitana,ku mun mielstä se paikka on aina kuulunu Pruelle,mut eihän meitä suomalaisia katsojia ikinä kuunnella...

• Taku "Phoebe"

Tylsää kun Paige tuli, sarja ei oo enää ennalaan... mut kai siihen Paigeen on PAKKO tottua...

• paige-92

NII JUST! PAIGE ON NIISTÄ PARAS!
        ja se EROITETTIIN, koska se riiteli ja pyyteli liikaa palkankorotuksii. !!!!!
        paige on just best!

• Charmed 2004

Tekstiä tulee kyllä paljon mutta tietoa ei näytä olevan.Shannen Dohertyä ei erotettu sarjasta eikä lähteminen johtunut kinasta Alyssan kanssa tms. Shannen lähti koska tekee elokuvaa

• charmed

Shannen Doberty lens ulos juopottelun takii se on oikee syy ja myös niiden riitelyiden takia muiden kanssa!

• Suvi
        charmed kirjoitti:

Shannen Doberty lens ulos juopottelun takii se on oikee syy ja myös niiden riitelyiden takia muiden kanssa!

Se lähti koska riiteli Alyssan kanssa ainakin niin paljon, ei se sen takia lähtenyt että tekee elokuvaa!!!!!!

• Prue

moiks! Prue oli paras miks Paige tuli Paige ei ees osaa näytellä noitaa!! Elämä on kauheaa
      kun mun lemppari lähti!!:(

• Phoebe rulez!!

Muaki harmitti aluks ku prue lähti pois siitä sarjasta!!! Mut kyl se Paige on ihan hyvä näyttelijä!!! Mä oon ainaki sillai tottunu siihen!! Mut totuus on se et Prue lähti siks siit sarjast, koska se ei tullu toimee phoeben kans( en jaksa käyttää oikei nimii) ja ei sen omakaan elämä oo ollu mitää kukkasilla tanssimista!!
        esim. monia pidätyksia jne.
        Mut kaikist paras on ollu ja tulee olemaa Phoebe!!
        Vaik sil jossai vaihees tulee olee aika kaameet hiukset, mut kuiteski!!!
        Ja kyl piper ja phoebe saa paigesta viel hyvän noidan!!
        Ootteko muuten kattonu ihan kaikki jaksot alusta alkaen!!?? Mä oon ja Siskoni on noita on maailman paras sarja mitä vaa voi olla!!!!
        Charmed rulez forever!!!!

• tyhmä...

Paige on kiva. Prue oli hhirvee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe