page pois!!!!!

Phoebe_Halliwell

page on surkee!!!!!!!!!!!!!! mix pruen piti kuolla???? nyyh...

9

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paige

      Ensinnäkin tytön nimi on Paige..Siis i-kirjain sinne väliin..Ja Pruen piti kuolla, koska se ei tullu toimeen muiden näyttelijöiden kanssa(erityisesti sillä oli erimielisyyksiä Alyssa Milanon eli Phoebe Halliwellin kanssa) ja se sai sarjasta potkut vai eroskohan se itte..En muista..Mut mustaki on tosi sääli, että se lähti =(Musta se oli just paras niistä kolmesta..Mutta on toki mukava kattoo ku se Paige koko ajan joutuu pulaan mistä nää kaks muuta siskoo saa pelastaa sen..Ja musta tuntuu et se Paige pitää tätä koko juttua vitsinä ja joutuu siks pulaan.En ihmettele ette varmaan itsekkään hypääis riemusta jos saisit itse asiassa kuulla, että sinulla on kaksi jotka on moitia ja joudut luopuun kaikesta, että saat oman voiman?Mut jos totta puhutaan,minusta olisi hauskaa saada sen Paigen voimat ja haluaisin sydämmeni pohjasta olla noita,joka tekis sekä hyviä, että ilkeitä tekoja..Mutta on se sääli ku Prue lähti niin nyt pitää keskittyy siihen keskimmäiseen siskoon eli Piperiin tai nythän se on vanhin ja Phoebe en toiseksi vanhin....Ei vaan oo tottunu näkeen sitä vanhempina noitana,ku mun mielstä se paikka on aina kuulunu Pruelle,mut eihän meitä suomalaisia katsojia ikinä kuunnella...

      • Taku "Phoebe"

        Tylsää kun Paige tuli, sarja ei oo enää ennalaan... mut kai siihen Paigeen on PAKKO tottua...


      • paige-92

        NII JUST! PAIGE ON NIISTÄ PARAS!
        ja se EROITETTIIN, koska se riiteli ja pyyteli liikaa palkankorotuksii. !!!!!
        paige on just best!


      • Charmed 2004

        Tekstiä tulee kyllä paljon mutta tietoa ei näytä olevan.Shannen Dohertyä ei erotettu sarjasta eikä lähteminen johtunut kinasta Alyssan kanssa tms. Shannen lähti koska tekee elokuvaa


      • charmed

        Shannen Doberty lens ulos juopottelun takii se on oikee syy ja myös niiden riitelyiden takia muiden kanssa!


      • Suvi
        charmed kirjoitti:

        Shannen Doberty lens ulos juopottelun takii se on oikee syy ja myös niiden riitelyiden takia muiden kanssa!

        Se lähti koska riiteli Alyssan kanssa ainakin niin paljon, ei se sen takia lähtenyt että tekee elokuvaa!!!!!!


    • Prue

      moiks! Prue oli paras miks Paige tuli Paige ei ees osaa näytellä noitaa!! Elämä on kauheaa
      kun mun lemppari lähti!!:(

      • Phoebe rulez!!

        Muaki harmitti aluks ku prue lähti pois siitä sarjasta!!! Mut kyl se Paige on ihan hyvä näyttelijä!!! Mä oon ainaki sillai tottunu siihen!! Mut totuus on se et Prue lähti siks siit sarjast, koska se ei tullu toimee phoeben kans( en jaksa käyttää oikei nimii) ja ei sen omakaan elämä oo ollu mitää kukkasilla tanssimista!!
        esim. monia pidätyksia jne.
        Mut kaikist paras on ollu ja tulee olemaa Phoebe!!
        Vaik sil jossai vaihees tulee olee aika kaameet hiukset, mut kuiteski!!!
        Ja kyl piper ja phoebe saa paigesta viel hyvän noidan!!
        Ootteko muuten kattonu ihan kaikki jaksot alusta alkaen!!?? Mä oon ja Siskoni on noita on maailman paras sarja mitä vaa voi olla!!!!
        Charmed rulez forever!!!!


    • tyhmä...

      Paige on kiva. Prue oli hhirvee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      4974
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      292
      3085
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1647
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1173
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe