Annan 10 000 euroa sille

Aatteleppaite

joka pystyy todistamaan enkelit todellisiksi.
Tämä taisi olla halpa tarjous??

118

2700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakija...

      mutta sina itse voit tulla todistajaksi..
      Ensin lue Torah sanasta sanaan seitseman kertaa.
      Lue book of enoch. Paina sanat mieleesi.

      Jumala nayttaa sinulle asioita unessa juuuri ennen heraamistasi. Silloin yrita muistaa mita nait ja kuulit!
      paaset takaisin nakyysi jos harjoittelet sita joka aamu!
      Viimein ne tulevat kirkkaina kuin el'ama.

      Kun opin sen en katso TVta lainkaan! -ja kaikki ihan ilmaiseksi!

      • Hallin Vanki

        Sinun kannattaa ehdottomasti lukea kaikki Aku Ankat vuodesta -62 ainakin 50 kertaa sanasta sanaan niin Aku muuttuu todeksi siellä pääkoppasi sisällä.


      • Höpö7

        ...vaikka uskot jumalaasi kuinka perkeleesti hyvänsä ja vaikka läträät raamattuasi satatuhatta kertaa edestakaisin niin ensimmäistäkään enkeliä ei tule löytymään


      • lsd

        kun olin vetäny brenkkua ja kaamaa 3kk ja yrtin lopettaa niin alko sellaset enkeli/demoni hilupilttuut kuupassa et alta pois...........


      • moi moi

      • chiaki-
        Höpö7 kirjoitti:

        ...vaikka uskot jumalaasi kuinka perkeleesti hyvänsä ja vaikka läträät raamattuasi satatuhatta kertaa edestakaisin niin ensimmäistäkään enkeliä ei tule löytymään

        Olin 15 vuotias ja kaksi enkeliä ilmestyi mun sängyn viereen, ne ei puhunut mitään mutta ne lohduttivat läsnäolollaan. ne olivat suurinpiirtein 165 cm pitkiä ja hohtavia, valkoisiin vaatteisiin pukeutuneet, mies enkeleitä.


      • chiaki-

        Älä puhu mitään jumalasta kun et edes tunne jumalaa, ja näkee tekstistä että et tunne jeesustakaan, etkä ole uskossa, et ole ottanut jeesusta henkilökohtaiseski vapahtajaksesi eikä hän ole elämässäsi, jos ei tunne jeesusta ei tunne jumalaakaan. jeesus on tie totuus ja elämä. taivaaseen pääsee vain jeesuksen kautta. enkelit ovat viestin tuojia ja suojelijoita mutta niistä älä tee herraasi.


      • 19
        chiaki- kirjoitti:

        Olin 15 vuotias ja kaksi enkeliä ilmestyi mun sängyn viereen, ne ei puhunut mitään mutta ne lohduttivat läsnäolollaan. ne olivat suurinpiirtein 165 cm pitkiä ja hohtavia, valkoisiin vaatteisiin pukeutuneet, mies enkeleitä.

        Ja sitten heräsin... damn.


    • todistaja 2..

      ja ne tulevat empimatta.
      Spritismi on varma keino todistaa eta henkimaailma on olemassa.
      Mutta se ei todista etta sanomat tulee Jumalalta.

      • Aatteleppaite

        niin olet 10 000 euroa rikkaampi


      • hihhiii

        Henkimaailman todellisuuden voi jo todistaa itelleen ottamalla jeesuksen elämään...
        Hyvin pian kun olet ottanut hänet sydämmeesi niin Perkele alkaa kiusata sinua eikä pelkästään houkutuksilla...


      • Aritta
        hihhiii kirjoitti:

        Henkimaailman todellisuuden voi jo todistaa itelleen ottamalla jeesuksen elämään...
        Hyvin pian kun olet ottanut hänet sydämmeesi niin Perkele alkaa kiusata sinua eikä pelkästään houkutuksilla...

        jättää uskoon tuleminen sikseen. :-)


    • maan matoinen

      koko ajan joukossamme on enkeleita myos lihassa. Mutta ei paljon. Niiita sanotaan watchereiksi.
      http://betemunah.org/
      Minakin tunnen jonkun. He eivat missaan tapauksessa ilmoita sita. He ovat juutalaisia.
      ilm 22,9

      • Aatteleppaite

        Siis piikki lihassako??


      • Höpö7

        Päivän paras herja..


    • Jorma ..

      Uskovaisille voi huoletta luvata vaikka Sentiljoona € ja he eivät pysty todistamaan yhtään mitään. Ei jumalaa, ei enkeliä, ei toimivaa rukousta jne jne... Kaikki on lässyn lässyn satua.

      • Mina vaan

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.


      • 9pilkj6rgkhn
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        Etkä sinä pysty todistamaan, ettei joulupukkia ole olemassa!


      • SSSHHHH...
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        Miten olematon todistetaan olemattomaksi?


      • niinpänii
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        Sepä se on, kuka on nähnyt oikean jumalan tai enkeli? Hallusinaatiota ja näkyjä ei lueta todellisiksi.


      • Aatteleppaite
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        niistä ei ole yhtään todistetta,kuten ei merenneidoistakaan!


      • usot sie

        en minä voikkaan luvata ihmisenä , koska usko on jumalan! ja siksi on raamattu joka on jumalan sanaa ja se lupaa että joka tunnustaa Jeesuksen kristuksen herraksi on hänen herransa. ja vielä pyhähenki todistaa yhdessä henkeni kanssa et näin on aamen!en tarvitse rahojasi lahjoita ne köyhille! siunausta!


      • Pyhä Tuoksu !
        usot sie kirjoitti:

        en minä voikkaan luvata ihmisenä , koska usko on jumalan! ja siksi on raamattu joka on jumalan sanaa ja se lupaa että joka tunnustaa Jeesuksen kristuksen herraksi on hänen herransa. ja vielä pyhähenki todistaa yhdessä henkeni kanssa et näin on aamen!en tarvitse rahojasi lahjoita ne köyhille! siunausta!

        >>>koska usko on jumalan>raamattu joka on jumalan sanaa>se lupaa että joka tunnustaa Jeesuksen kristuksen herraksi on hänen herransa>pyhähenki todistaa yhdessä henkeni kanssa et näin on aamen


      • kirjanoppinut
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        Kirjoitan tässä että se mielikuvitus olento jumala on täys mulkku ja isekeskeinen kusipää. Jos se ei pidä paikkaansa nin sen pitäisi tappaa minut vähintään vuorokauden sisällä jo pyhän nimensä tähden. Jos siis huomennakin tähän aikaan vatailen tällä palstalla olen myös todistanut jumalan satuolennoksi.


      • kirjanoppinut
        kirjanoppinut kirjoitti:

        Kirjoitan tässä että se mielikuvitus olento jumala on täys mulkku ja isekeskeinen kusipää. Jos se ei pidä paikkaansa nin sen pitäisi tappaa minut vähintään vuorokauden sisällä jo pyhän nimensä tähden. Jos siis huomennakin tähän aikaan vatailen tällä palstalla olen myös todistanut jumalan satuolennoksi.

        Vieläkin ollaan hengissä. Voi jumala parkaa kun ei pysty itse kostamaan pilkkaajalleen.


      • T
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        "Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa. "

        On olemassa ääretön määrä olemattomia asioita joiden olemattomuutta ei voida todistaa ;)


      • hihhii
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        AAMEN!


      • hihiu
        Pyhä Tuoksu ! kirjoitti:

        >>>koska usko on jumalan>raamattu joka on jumalan sanaa>se lupaa että joka tunnustaa Jeesuksen kristuksen herraksi on hänen herransa>pyhähenki todistaa yhdessä henkeni kanssa et näin on aamen

        Miten umpityhmään kalloon taotaan todisteita?! :D Ette te usko vaikka niitä todisteita olisi! Uskotte mielummin jonkun taiteilijan kuvaa linnunradasta vaikka sitä nyt ei ole edes einstein nähnyt oikeasti!


      • pirochka

        Kun rukoilin että tulisin uskoon, niin tulin uskoon. Eikö muka rukous ollut toimiva ?


      • Aritta
        pirochka kirjoitti:

        Kun rukoilin että tulisin uskoon, niin tulin uskoon. Eikö muka rukous ollut toimiva ?

        Se ei todista mikä Jumala on. Se ei todista minkälaisia enkelit ovat vai onko niitä. Sinulle se todistaa että sinun uskosi on sinulle oikea. Mutta et voi todistaa sitä kenellekään muulle.


      • että jumala
        kirjanoppinut kirjoitti:

        Vieläkin ollaan hengissä. Voi jumala parkaa kun ei pysty itse kostamaan pilkkaajalleen.

        vielä tämän kerran olisi armollinen eikä heittäisi veiviä sinulta pois.
        Niinpä Herra perui päätöksensä, ja vain sen tähden olet vielä hengissä etttä puolestasi rukoiltiin..sinä rienaaja!


      • benedi
        Pyhä Tuoksu ! kirjoitti:

        >>>koska usko on jumalan>raamattu joka on jumalan sanaa>se lupaa että joka tunnustaa Jeesuksen kristuksen herraksi on hänen herransa>pyhähenki todistaa yhdessä henkeni kanssa et näin on aamen

        Jeesus kertoi että hänen todistuksensa on pätevä, koska
        Isä todistaa hänestä!
        Ja itsehän Jeesus sanoi: "Yhdelläkään valhettelijalla ei ole iankaikkista elämää"

        Jeesus keskusteli mm. lusiferin kanssa, montakin kertaa ja hän on enkeli!
        Ja Jaakob siunasi Joosefin pojat: enkeli, joka on minut pelastanut kaikesta
        pahasta siunatkoon näitä nuorukaisia..1 Moos 48: 16...heitä mainittaessa mainittakoon minunkin nimeni.

        Jumala todistaa: " Sillä minun enkelini käy sinun edelläsi ja johdattaa sinut amorilaisten.....maahan,ja minä hävitän heidät 2 Moos 23: 23

        " Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät" Ps 34: 8

        "Vihamies, joka ne kylvi on perkele (enkeli), elonleikkuu on maailmanloppu,
        ja leikkuumiehet ovat enkelit" Matt 13: 39

        " Sillä kun kuolleista noustaan,
        ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat
        kuin enkelit taivaissa Mark 12:25

        "Ja kaikki, jotka neuvostossa istuivat, loivat katseensa häneen, ja
        hänen kasvonsa olivat heistä niinkuin enkelin kasvot" Apost 6: 15

        Mistä he olisivat tienneet että Stefanuksen kasvot olivat kuin enkelin kasvot, elleivät olisi nähneet enkeliä??

        Tässä on sinulle kirjalliset todisteet, jotka pätevät oikeudessakin, koska
        nämä todisteet on poimittu Raamatussa, joka on oikeusistuimissa
        tuomarin pöydällä!
        Miksi? Koska se todistetaan oikeudessakin totuuden kirjaksi!

        Olet velkaa minulle 10.000 €, mutta et maksa, koska itse olet maksajana,
        ja sen tuomarina ja oikeuden jakana, joka määrää maksu perusteet!

        Siinä taas yx vanhanen


      • uudestisyntynyt_usko

        Todellisille Jumalaan uskoville mikään yliluonnollinen (kuten sairaitten parantuminen, riivaajien uloslähteminen jumalattomasta jne.) ei ole mahdotonta, vaan 'lasten leipää'. Mutta ne asiat tulevat esiin vaan sen tähden, että Jumala saa kunnian ja todellinen Herran seurakunta rakentuu.

        Jumala ei ole mikään "pelinappulakone", joka toteuttaa kaikki toiveesi. Hän odottaa, että sinä ja muut ei-uskovat käännytte Hänen puoleensa ja annatte pelastaa itsenne. Sen jälkeen menette uskovain luokse johonkin kotiin tai tilaan, missä he kokoontuvat kotipaikkakunnallanne ja otatte selkoa ja lisää asioista sekä alatte lukemaan säännnöllisesti Sanaa (raamattua) ja rukoilemaan, että Hän kasvattaa teistä kunnollisia uskovia, jotka ovat valmiita vaikka kuolemaan uskonsa tähden.
        Uskon asiat eivät ole mitään nynnyjä varten. Tulee olla kova jätkä tai mimmi, jotta selviää hengellisestikin (saati fyysisesti) tulevissa lopun ajan rytinöissä, jotka ovat jo alkaneet!


      • chiaki-

        Sun on kuules ihan turha sanoa noin ellet pysty sanomaan rehellisesti että olet a) ottanut jeesuksen henkilökohtaiseksi vapahtajaksesi ja ottanut hänet elämään b) rukoillut c) halunnut tulla tuntemaan jeesuksen ja totuuden

        jos et niin suuta soukemmalle koska tässä on esimerkiksi nuo tehnyt, ja olen monta satoja kertoja saanut vastauksia jumalalta, keskustellut avoimesti jumalan kanssa että vastaus on tullut heti, elämäni on kokenut suuren mullistuksen jeesuksen löydettyäni, ei tässä maailmassa ole mitään niin hienoa kuin jeesus ja kaikki se paljous mitä se sisältää. Minun tai kenekään toisen uskovan ei tarvitse todistella mitään, koska se ei mene niin että jos olisit mun vierellä ja pyydän jumalalta että hei jumala näytä enkeli tolle jormalle, koska sulla on siinä se asenne että en usko en halua tietää. Koska jos näkisit se ei synnyttäisi uskoa. Vaan se jos todella sydämmessäs kaipaat jumalaa ja haluat tulla tuntemaan jumalan, saat tulla näkemään kaiken mitä kristittynä olo on, ja tulla tuntemaan jumalan jeesuksen kautta. Eli voin vain kertoa omia kokemuksia millaista on kun jeesus on elämässäni, ja jos olisit ystäväni/tuttuni/kaverini voisit vain nähdä mitä jumala tekee mun elämässä. Eli siis et voi sanoa että "uskovat eivät voi todistaa" voivat siten jos joku ihminen näkee kuinka jumala toimii hänen elämässään tai on päässyt toimimaan. ihmisellä on oma tahto, hän voi joko ottaa jeesuksen elämäänsä tai sitten ei. kukaan ei pakota.


      • Joopa..oo
        hihiu kirjoitti:

        Miten umpityhmään kalloon taotaan todisteita?! :D Ette te usko vaikka niitä todisteita olisi! Uskotte mielummin jonkun taiteilijan kuvaa linnunradasta vaikka sitä nyt ei ole edes einstein nähnyt oikeasti!

        *köhöm*

        Linnunradasta on todisteita.


      • Hehhehheh
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        Joon skeptikonkin aivo on kasa läskiä jossa on satunnaisia synapseja pitkin poikin tai sitten ei mut hemmetin varmoja ollaan eikä rajoitteita tunnusteta. Skeptisyys on asenne, ei todiste.


      • Iteasti
        Mina vaan kirjoitti:

        Skeptikolle voi luvata vaikka miljardin mutta han ei pysty todistamaan mitenkaan ettei enkeleita ja jumalaa ole olemassa.

        Asia onkin niin, että hän, joka väittää, että jotain on, niin hänellä on todistustaakka 100%:sti.


      • ...
        9pilkj6rgkhn kirjoitti:

        Etkä sinä pysty todistamaan, ettei joulupukkia ole olemassa!

        jumalasta on paljon todisteita. Joulupukista ei


      • No jopas!
        hihiu kirjoitti:

        Miten umpityhmään kalloon taotaan todisteita?! :D Ette te usko vaikka niitä todisteita olisi! Uskotte mielummin jonkun taiteilijan kuvaa linnunradasta vaikka sitä nyt ei ole edes einstein nähnyt oikeasti!

        "Uskotte mielummin jonkun taiteilijan kuvaa linnunradasta vaikka sitä nyt ei ole edes einstein nähnyt oikeasti!"

        Etkö tosiaan ole nähnyt linnunrataa? Koetapa mennä jonakin pimeänä yönä ulos ja katso ylös, siellä se näkyy. Kiikarilla näet toisenkin linnunradan.


    • Usot sie?

      Tämä rouva kertoo heidän toiminnastaan.
      http://www.sidroth.org/site/PageServer?pagename=tv_archives

      Kathie Walters 2009
      Monday, October 12, 2009
      Tune in this week as Sid interviews Kathie Walters. Kathie believes the supernatural realm is meant to be experienced as part of our everyday lives. This week Kathie shares on the workings of angels and how we can interact with them.

      • Aatteleppaite

        mutta esittääkö hän konkreettisia todisteita,ei varmasti!!
        Paskaa osaavat kaikki puhua.


    • Lemuria

      Ei sulla ole sitä 10000

      • Hanna vaan

        ""Ei sulla ole sitä 10000 ""
        Maailmalta löytyy useitakin järjestöjä jotka ovat valmiit maksamaan miljoonia tälläisestä todisteesta.


      • Aatteleppaite
        Hanna vaan kirjoitti:

        ""Ei sulla ole sitä 10000 ""
        Maailmalta löytyy useitakin järjestöjä jotka ovat valmiit maksamaan miljoonia tälläisestä todisteesta.

        saman summan lupaan ufosta,kummituksesta jne.


    • Pelotonman

      Saat 100 000 euroa jos pystyt todistamaan ettei Enkeleitä olisi.

      • Halloooo

        Oletko nähnyt enkelin? Ei ihmisten ja raamatun taruihin kannata uskoa, kalevala tarinat kuuluu niihin samoihin satuihin. Miten voi ihminen uskoa sokeasti jonkun sanontaan, että on nähnyt enkelin tai muita satuolentoja.


      • Hallin Vanki

        ""Saat 100 000 euroa jos pystyt todistamaan ettei Enkeleitä olisi. ""

        -Kerro tarkemmin. Käytetäänkö samoja pelisääntöjä mitä tiedemaailmassa yleisesti?


      • JoniMaksaVElat!
        Hallin Vanki kirjoitti:

        ""Saat 100 000 euroa jos pystyt todistamaan ettei Enkeleitä olisi. ""

        -Kerro tarkemmin. Käytetäänkö samoja pelisääntöjä mitä tiedemaailmassa yleisesti?

        Minuakin kiinnostaisi. Jos argumenttia vahvistavia todisteita ei ole niin...


    • ta

      mutten sinua! =))

      Enkelit ovat lähetetty palvelemaan niitä, jotka ovat Herran omia eli uskovat Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan.

      Todiste löytyy raamatusta, lue ihan itse,ilmaiseksi!

      • ysikolomonen

        ja raamattuhan on pelekkä kurissapito kirja, hahahha sama homma kaikilla helvetin uskovaisilla ja muilla hörhöillä.


      • Leija Mies

        >>>Todiste löytyy raamatusta, lue ihan itse,ilmaiseksi!


      • Aatteleppaite

        vaan siitä että joku osoittaisi venkelit todeksi?
        Kuka pystyy siihen,ihminen näes uskoo vaikka kukkelikuuukkoon jos näin haluaa,usko ei todista mitään todeksi;)


      • pirochka
        Aatteleppaite kirjoitti:

        vaan siitä että joku osoittaisi venkelit todeksi?
        Kuka pystyy siihen,ihminen näes uskoo vaikka kukkelikuuukkoon jos näin haluaa,usko ei todista mitään todeksi;)

        Usko on sitä, että pitää asioita totena ja tekee niiden mukaan. Usko ei ole asioiden todistelua vaan luottamista siihen mikä ei näy ja tekemistä sen mukaan. Oikean uskon aikaansaamat teot ovat hyviä ja rakentavia. Pelkästään teoilla ilman uskoa ei ole mitään arvoa. Kukaan uskovainen ei tule koskaan todistamaan epäuskoisille mitään, koska joka haluaa löytää Jumalan tulee uskoa että Hän on olemassa. Jos joku ei usko, niin mitä sitten ? kannattaa keskittyä maallisiin asioihin ja unohtaa kaikki uskonasiat.


      • DivineLight

        Enkelit palvelevat ja auttavat kaikki riippumatta siitä mihin itse uskoo vai uskooko ollenkaan.

        Jokaisella on useita enkeleitä auttamassa joka hetki ja niiden kanssa voi olla yhteydessä jos itse on siihen valmis ja sitä itse haluaa. Enkelit voivat auttaa sitä enemmän mitä enemmän pyydämme heidän apuamme.


      • levytila
        pirochka kirjoitti:

        Usko on sitä, että pitää asioita totena ja tekee niiden mukaan. Usko ei ole asioiden todistelua vaan luottamista siihen mikä ei näy ja tekemistä sen mukaan. Oikean uskon aikaansaamat teot ovat hyviä ja rakentavia. Pelkästään teoilla ilman uskoa ei ole mitään arvoa. Kukaan uskovainen ei tule koskaan todistamaan epäuskoisille mitään, koska joka haluaa löytää Jumalan tulee uskoa että Hän on olemassa. Jos joku ei usko, niin mitä sitten ? kannattaa keskittyä maallisiin asioihin ja unohtaa kaikki uskonasiat.

        Osaatko myös perustella, miksi uskot kristinuskon jumalaan, etkä esim. apolloon? Koska apolloonkin uskomiseen toimii vain uskominen ilman todisteita, niin kaiken järjen mukaan sinun pitäisi uskoa siihenkin.


    • no mutta

      olethan saanut jo ylhäältä näytteen aivan itse: pantu pois sääntörikkomuksien vuoksi.
      Ja sait sen aivan ilmaiseksikin ja nyt voit laittaa kymppitonnisi vaikka hyväntekeväisyyteen, kätevää eikös?

    • zidoux

      Minä annan 10 000 euroa sinulle jos lakkaat häiriköimästä täällä ihmisiä!
      Kaikki saavat uskoa mihin haluavat,ja kun sinun tarkoituksesi ei selvästikkään ole muu kuin ärsyttää,isotella ja häiriköidä ihmisiä näillä palstoilla,niin voisitko keksiä itsellesi parempaa tekemistä!??
      Myös tuolla rajatieto-palstoilla olet käynyt ihmisiä arvostelemassa (hyvin negatiiviseen sävyyn) vain siksi että he uskovat johonkin johon sinä et.
      En muutenkaan ymmärrä tyyppejä jotka paasaavat että tämä on huuhaata ja lapsellista ja turhaa, sitten kuitenkin itse pörräävät täällä päivät pitkät kiihkoilemassa :)

      • Höpö7

        ..onhan se naurettavaa kun aikuiset karvaperseiset ihmiset uskoo mahiikkaan ja maagisiin enkeleihin sun muihin jumaliin ja hörhöhenkiin. Nyt eletään 2000-lukua eikä mitään pimeää pronssikautista paimentolaiselämää


      • Aatteleppaite

        häiriköintiä jos teilaan teidät hihhulit 6/0,ette edes pysty keskutelemaan aiheesta,katsotte sen häiriköinniksi,teette itsestänne vielä enemmän naurunalaisia;)

        Mitäs olen rajatietohihhuleille sanonut,kensties kummituksista jotakin??


      • Aatteleppaite
        Höpö7 kirjoitti:

        ..onhan se naurettavaa kun aikuiset karvaperseiset ihmiset uskoo mahiikkaan ja maagisiin enkeleihin sun muihin jumaliin ja hörhöhenkiin. Nyt eletään 2000-lukua eikä mitään pimeää pronssikautista paimentolaiselämää

        mutta ihmiset ovat 96% täysiä vitun sekopäitä.


      • Aito usko kunniaan!
        Aatteleppaite kirjoitti:

        häiriköintiä jos teilaan teidät hihhulit 6/0,ette edes pysty keskutelemaan aiheesta,katsotte sen häiriköinniksi,teette itsestänne vielä enemmän naurunalaisia;)

        Mitäs olen rajatietohihhuleille sanonut,kensties kummituksista jotakin??

        Jos joku täällä itseään uskovaiseksi kutsuva kerskaa enkeleistä, niin osoittakoon hän syntiselle enkelin ja lahjoittakoon rahat hätää kärsiville.

        On synti vääristää Jumalan Sanaa. Ja vielä kiusaatte syntistä, joka vain etsii merkkiä Jumalasta. Muistakaa, että rikotte Jumalaa vastaan, sillä estätte käytöksellänne hänen Herran tykö tulemisensa.

        Jos ette ns. uskovaiset pysty enkeleitä näyttämään, niin hyväksykää se Jumalan tahtona, lopettakaa kerskaaminen, älkääkä rienatko Sanaa näillä keskustelupalstoilla.


      • Kairi
        Aito usko kunniaan! kirjoitti:

        Jos joku täällä itseään uskovaiseksi kutsuva kerskaa enkeleistä, niin osoittakoon hän syntiselle enkelin ja lahjoittakoon rahat hätää kärsiville.

        On synti vääristää Jumalan Sanaa. Ja vielä kiusaatte syntistä, joka vain etsii merkkiä Jumalasta. Muistakaa, että rikotte Jumalaa vastaan, sillä estätte käytöksellänne hänen Herran tykö tulemisensa.

        Jos ette ns. uskovaiset pysty enkeleitä näyttämään, niin hyväksykää se Jumalan tahtona, lopettakaa kerskaaminen, älkääkä rienatko Sanaa näillä keskustelupalstoilla.

        Ihan samaa mieltä!!!! Kiitos hyvästä, nasevasta mielipiteestäsi


      • vsvdsds
        Aito usko kunniaan! kirjoitti:

        Jos joku täällä itseään uskovaiseksi kutsuva kerskaa enkeleistä, niin osoittakoon hän syntiselle enkelin ja lahjoittakoon rahat hätää kärsiville.

        On synti vääristää Jumalan Sanaa. Ja vielä kiusaatte syntistä, joka vain etsii merkkiä Jumalasta. Muistakaa, että rikotte Jumalaa vastaan, sillä estätte käytöksellänne hänen Herran tykö tulemisensa.

        Jos ette ns. uskovaiset pysty enkeleitä näyttämään, niin hyväksykää se Jumalan tahtona, lopettakaa kerskaaminen, älkääkä rienatko Sanaa näillä keskustelupalstoilla.

        Ehkä ap:n kannattaisi itse joka päivä sitkeästi jutella mielessään Jumalalle ja pyytää, että hän todistaisi hänelle olemassaolonsa ja vaikka nyt vielä enkelitkin, jos niistä olet eniten kiinnostunut. Tuskin ketään fiksua ihmistä kuitenkaan toisen ihmisen kertomus tai todistus vakuuttaa, parasta on kokea asiat itse. Ja ihan kaikilla on yhtä suuri mahdollisuus tällaisiin kokemuksiin, eivät ne ole varattuja kenellekään erityisesti.

        Päinvastoin sanoisin, jos ei vielä usko Jumalaan, niin sitä isompi todennäköisyys ehkä saada joku hieno henkilökohtainen todiste, koska Jumalahan loppujen lopuksi toivoo, että mahdollisimman moni löytäisi hänet, vaikkeivat vielä häneen uskoisikaan!

        PS. Minä olen tuntenut enkelin käden kosketuksen äärimmäisen selvästi ja oli vaikuttava tapaus muutenkin, muutoinkin on ollut paljon kkemuksia henkimaailmasta. Olin muuten ennen ateisti.


      • hihihis
        Aatteleppaite kirjoitti:

        häiriköintiä jos teilaan teidät hihhulit 6/0,ette edes pysty keskutelemaan aiheesta,katsotte sen häiriköinniksi,teette itsestänne vielä enemmän naurunalaisia;)

        Mitäs olen rajatietohihhuleille sanonut,kensties kummituksista jotakin??

        En tiedä mitään kummituksista perkeleestä ne ovat.


    • asdcfS

      sinulle 100.000 euroa ja päälle saat minkä tahansa suomessa myytävän auton jos todistat enkelien olemassaolemisen mahdottomaksi

      Osoitteeni ja puhelinnumeroni saat kun kerrot palstalla ottavasi haasteen vastaan ja pystyväsi todistamaan asian ja laittamalla mukaan vaikka anonyymisähköpostiosoitteen

      • onewhoknow

        Eikö kympin tarjoaja ilmesty. Parannan tarjoustani. Saat satkun, valitsemasi auton ja valitsemasi sijoitusyksiön kaupungista jossa asut tällä hetkellä. Yhteystietoni saat yhä edellisessä viestissä kerrotulla tavalla


    • zekamelska*

      Pane se kymppitonni mulle tulemaan,koska olen tuntenut oman enkelini käden kosketuksen! Enkeleitä on olemassa. Tiedän ihmisen,joka on näyttäytynyt auton kuljettajalle,kun tämä oli ajamassa satasta pyöräilijän yli. Enkeli oli pysäyttänyt auton hetkessä ja nostanut pyöräilijän auton konepellille.

      Voin lähettää sulle kirjan jossa tämä kertomus on.

      [email protected]

    • Äitini kuoli viime syksynä mahasyöpään. Oli ahdistavaa aikaa. Rukoilin poikkeuksellisen voimakkaasti, että saisin enkelin turvakseni. En ole mitenkään voimallinen rukoilija, vaikka kristitty olenkin ja Jeesukseen näin ollen uskon. Olen ammatiltani ihan tavallinen lääkäri sisätaudeilla. Mutta oman omaisen edessä olin voimaton ja ahdistunut.
      No, reilua päivää ennen kuolemaansa äitini yhtäkkiä sairaalasängyssään sanoi, että nyt hän hallusinoi. Hän näkee suuria valkoisia siivekkäitä ja katto on auki ylöspäin. Tätä katselemistaan kesti jotain viisi minuuttia ja sitten se oli ohi. Tätä hallusinaatioksi kertomaansa hän ei ennen eikä jälkeen kokenut. Hän pyysi ehtoollisen papilta ennen kuolemaansa, vaikka ei elinaikanaan mikään voimakas uskovainen ollutkaan.
      Sitten hän kuoli. Uskon, että nämä valkoiset siivekkäät olivat ne pyytämäni enkelit, vaikka en sitä mitenkään voi enkä edes halua todistaa.
      Kaikkea hyvää sinulle.

    • plää

      paskat sulla mitään kymppitonnia oo

    • bg

      tapasimme muutaman ystäättären kanssa luonani, keskustelimme enkeleirä, otimme valokuvia ja niissä näkyy selvä "valopallo", pyysin vielä enkeliäni menemään oikean olkaåään kohdalle (en ääneen) ja sen jälkeen pyysin ystävätärtä ottamaan uuden kuvan - et tietenkään usko mutta oiken olkapään yläpuolella näkyy kuvassa "valoilmiö" minun suojelusenkeli

      • Aatteleppaite2.0

        esiin,niin katsotaan sitten.


    • Vierailijaviisi

      Aritta pystyy varmasti. Hän on enkelimaailman asiantuntija.

      • Vierailijaviisi

        Aritta kyllä esiintyy tällä palstalla astraalimaailman asiantuntijana ja jopa enkeleiden kumppanina kehuen olevansa yhteistyössä heidän kanssaan vaan nytpä vaikenee.


      • ......

        kuolivat? eivät kuolleet puhu.


    • adamin.poika

      Lupasit 10.000 euroa sille joka todistaa enkelit oikeiksi. Näinköhön pysyt kupauksesi takana ja todistat itse ensiksi, että sinulla todellakin on tuollainen määrä rahaa annettavaksi. Jos on niin ilmoita milloin ja missä, mutta sitä ennen näytä itse todisteet, pankin todisteet, että sinulla on kyseinen rahamäärä varattuna.

      • Ukkomies!

        Hienon laulun jossa kyselee "Enkeleitä onko heitä" ja toteaa lopuksi kuljuttuaan pitkin pimeitäkin teitä, että ei tavannut ainuttakaan!
        Kyllä mä uskon että tuolla tarjoajalla ei tule 10 000 kanssa likviditeettiongelmia, nimittäin kaveri joka tuon aloitti on Nordean pääomistaja, joten minä sinuna pyytäisin sata kertaa enemmän ennenkuin esittelisin enkelini hänelle, sillä tuskin hän muuten on morsiamestasi kiinnostunut!
        Muuten, kun olet ollut tuon enkelisi kanssa muutaman kymmenen vuotta naimisissa, voit esitellä myös todellisen demonin jollekin joka haluaa sen näkemisestä maksaa!


    • Enkelitytti

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9353761

      mutta rahaa en voi pyytää, koska olen messiaaninen kristitty ja nuo samaiset enkelit, jotka palvelivat ja siunasivat, voivat myös rangaista jumalattomia eli en käytä heidän luottamustaan väärin eli pyydä rahaa kuvistani tai videonpätkistäni, ilmestyivätpä he orbeina, tulenliekkeinä, ihmisen hahmoisina, valopalloina tai taivaalla olevina tähtinä (objekteina). Jos he ilmaisevat minulle itsensä, se tarkoittaa sitä, että voin jakaa kokemukseni toisten kanssa, mutta en ota koskaan hyötyä siitä. He kyllä huolehtivat, että minulla riittää leipää ja huolenpitoa jatkossakin ja vievät tänän elämänkaaren jälkeen sinne, minne muutkin pyhät pääsevät - taivaaseen Kristuksen hääjuhliin! Oletko myös sinä siellä tulevaisuudessa? Jos et - laita asia kuntoon - rukoile, että Yeshua eli Jeesus Kristus tulee elämäsi Herraksi ja Kuninkaaksi ja että saat syntisi anteeksi. Silloin sinutkin puetaan valkeisiin vaatteisiin taivaassa, joita koi ei syö ja jotka säihkyvät valoa!

      • minä olen pirre

        yotube: Two angels ja katsokaa video!


      • SS-Vääpeli
        minä olen pirre kirjoitti:

        yotube: Two angels ja katsokaa video!

        Tarpeeksi rahaa ja omaisuutta jottei meitä voida ostaa.

        Kun varakas omantunon tuskiin päätynyt henkilö saapuu luoksemme rahasalkun kanssa ostamaan taivasosuutta attasea salkku täynnä rahaa,sanotaan,että sen salkun voi jätää siihen muiden jokoon.

        Kun sitten saapuu henkilö joka valittaa jatkuvaa rahanpuutetta,vaikeampi homma ei monestakaan ole hallisemaa rahanvoimaa.
        Jos vaan sanotaan ota siitä salkku mukaan,monikin joutuisi turmion tielle.
        Sama jos joku lahjoitaa urheilu auton avaimet saadakseen synnin päästön,lahjoitus otetaan vastaan ja seuraavilta kyseltäisiin tarviseeko urheiluautoa,jos tarvisee siinä avaimet ja luovari.

        Jos ovelle koputtaa rovasti omine ongelmineen sanotaan,etei nyt ole aikaa,mutta kun koputtaja vaikka rapioalkoholisti paneudumme hänen ongelmiinsa työhistoriaan ja koulutukseen,syihin mikä toi rappion.

        Kirjoittaja vaan kääntää tekstiä luetavaan muotoon.
        Enenkin on kerrottu asioita vertauksilla,niin nytkin.

        Jos on havaittavissa kiinostusta asiaan kirjoitetaan lisää.


    • eyewhithness.22
      • Angels exist

        Jos suhataudut enkeleihin tuolla asenteella, ei kukaan näytä heitä sinulle... Ei siitä voi tarjota rahaa... Enkelit ovat Jumalan merkki ja kaikki eivät nää enkeleitä... Mutta miten selität ihmisten näkemät enkelit, hahmot, orbit, valot? Miten kiellät sen äänen, joka meille kuiskii tuolta rajan takaa? Enkelit ovat osa elämää, osa Jumalaa. Jos olet uskoton, ei kannata haaveilla enkeleistä.


    • Rikkaus kutsuu

      Otan 10 000 euroa siltä joka ei pysty todistamaan enkeleitä todellsiksi.

      • th

        Minä lupaan 10 000 euroa puhtaana käteen Russelin teekannun olemattomuuden todistamisesta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Russellin_teekannu

        Saman verran näkymättömän vaaleanpunaisen yksisarvisen olemattomuuden todistamisesta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Näkymätön_vaaleanpunainen_yksisarvinen

        ja vielä lentävän spagettihirviön olemattomuuden todistamisesta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lentävä_spagettihirviö

        Jos sama henkilö todistaa nämä kaikki kolme olemattomaksi tieteellisin ja hyväksyttävin todistein, niin palkkio on kokonaista 100 000 euroa.

        Talon joudun myymään viimeksi mainitusta, mutta on se sen verran arvokas todiste minun mielestäni. Kolme edellistä onnistuu suoraan käteisvaroista.


    • tarjous riittänee

      Jumala, Jeesus Krstus ja Pyhä Henki ja heidän sanansaattajat ovat arvovaltaista väkeä. He ovat Korkeita majesteetteja, je he eivät välttämättä astu pelleilijöiden rakentamille areenoille. Keksi mieluummin toisenlainen keino hankkiessasi lisäliksaa.

    • sä_eka

      Todista ensin että sinulla on noi rahat

    • Vastaanotan haasteen. Vastaa tähän viestiin,niin se tulee sähköpostiosoitteeseeni ja kerro tarkat säännöt.

    • Jet923

      Mä en ymmärrä näitä jumalan pilkkaajia. Miksi teette niin?

      Itse olen tullut uskoon, mutta vielä kovin syntinen olen. Aina kun rukoilen, niin tuntuu kuin perkele yrittää keskeyttää sen, mutta aloitan aina alusta rukoukseni ja luen loppuun. Mitään ihmeellistä en ole kokenut, mutta kun luen raamattua tai kuuntelen hengellistä musiikkia, niin se saa mut todella hyvälle ja rauhalliselle mielelle. Joskus myös olen tuntenut suurta rakkauden tunnetta rinnassani.
      Tiedän kuitenkin, että mulla on vielä paljon asioita parannettavana, mutta uskon jumalaan ja jeesukseen. Ennen en uskonut jeesukseen, mutta nyt hänkin on tullut toivottavasti elämääni. Jos tapaisin hänet nyt, niin varmasti hän sanoisi minulle, että sinulla on paljon parannettavaa elämässäsi. Vielä jos tässä on muutama kuukausi elinaikaa jäljellä (navat kääntyy, nibiru), niin ehdoitan jokaista, että sopii asiat yläkerran isännän ja pojan kanssa, ettei käy pahasti kun aika sinusta jättää. Kiitos ja Aamen.

    • yksi uskova seuraaja

      Enkelit ovat monilla raamatun sivuilla (otapa pölyttyny Kirja hyllystäs ja lue!), joten ne ovat todellisia.

      Esimerkki enkelistä Raamatusta (yksi, mutta vaikuttava todiste):

      Apostolien teot 12:7- 25
      7 Ja katso, hänen edessään seisoi Herran enkeli, ja huoneessa loisti valo, ja enkeli sysäsi Pietaria kylkeen ja herätti hänet sanoen: "Nouse nopeasti!" Ja kahleet putosivat hänen käsistään.
      8 Ja enkeli sanoi hänelle: "Vyötä itsesi ja sido paula-anturat jalkaasi". Ja hän teki niin. Vielä enkeli sanoi hänelle: "Heitä vaippa yllesi ja seuraa minua".
      9 Ja Pietari lähti ja seurasi häntä, mutta ei tiennyt, että se, mikä enkelin vaikutuksesta tapahtui, oli totta, vaan luuli näkevänsä näyn.
      10 Ja he kulkivat läpi ensimmäisen vartion ja toisen ja tulivat rautaportille, joka vei kaupunkiin. Se aukeni heille itsestään, ja he menivät ulos ja kulkivat eteenpäin muutamaa katua; ja yhtäkkiä enkeli erkani hänestä.
      11 Kun Pietari tointui, sanoi hän: "Nyt minä totisesti tiedän, että Herra on lähettänyt enkelinsä ja pelastanut minut Herodeksen käsistä ja kaikesta, mitä Juudan kansa odotti".
      12 Ja päästyään siitä selville hän kulki kohti Marian, Johanneksen äidin, taloa, sen Johanneksen, jota myös Markukseksi kutsuttiin. Siellä oli monta koolla rukoilemassa.
      13 Ja kun Pietari kolkutti eteisen ovea, tuli siihen palvelijatar, nimeltä Rode, kuulostamaan;
      14 ja tunnettuaan Pietarin äänen hän ilossansa ei avannut eteistä vaan juoksi sisään ja kertoi Pietarin seisovan portin takana.
      15 He sanoivat hänelle: "Sinä hourit". Mutta hän vakuutti puheensa todeksi. Niin he sanoivat: "Se on hänen enkelinsä".
      16 Mutta Pietari kolkutti yhä; ja kun he avasivat, näkivät he hänet ja hämmästyivät.
      17 Niin hän viittasi kädellään heitä vaikenemaan ja kertoi heille, kuinka Herra oli vienyt hänet ulos vankeudesta, ja sanoi: "Ilmoittakaa tämä Jaakobille ja veljille". Ja hän lähti pois ja meni toiseen paikkaan.
      18 Mutta kun päivä koitti, tuli sotamiehille kova hätä siitä, mihin Pietari oli joutunut.
      19 Ja kun Herodes oli haettanut häntä eikä löytänyt, tutki hän vartijoita ja käski viedä heidät rangaistaviksi. Sitten hän meni Juudeasta Kesareaan ja oleskeli siellä.
      20 Ja Herodes oli vihoissansa tyyrolaisille ja siidonilaisille. Mutta nämä tulivat yksissä neuvoin hänen luoksensa, ja suostutettuaan puolelleen Blastuksen, kuninkaan kamaripalvelijan, he anoivat rauhaa; sillä heidän maakuntansa sai elatuksensa kuninkaan maasta.
      21 Niin Herodes määrättynä päivänä pukeutui kuninkaalliseen pukuun, istui istuimelleen ja piti heille puheen;
      22 siihen kansa huusi: "Jumalan ääni, eikä ihmisen!"
      23 Mutta heti löi häntä Herran enkeli, sentähden ettei hän antanut kunniaa Jumalalle; ja madot söivät hänet, ja hän heitti henkensä.
      24 Mutta Jumalan sana menestyi ja levisi.
      25 Ja Barnabas ja Saulus palasivat Jerusalemista toimitettuansa avustustehtävän ja toivat sieltä mukanaan Johanneksen, jota myös Markukseksi kutsuttiin.

      Todista sinä, ettei asia ole näin kun tässä lukee!
      Todista sinä, ettei ole enkeleitä!

    • Enkelimme

      En rahaa halua. Mutta kun on näitä läpinäkyviä olomuotoja kuten esim. lasi, vesi, niin uskon, että enkeleitäkin on. Jokaisella oma enkeli. Täys olemattomuus olisi helpompi uskoa kuin tämä olevaisuus. Kyllä täytyy Jumala olla olemassa tässä olevaisuudessa, mikä on vaikeampi käsittää. Ei mitään alkulimoja tai -räjähdystä ole voinut olla olemassa. Ei olemattomuudessa voi yksinkertaisesti olla mitään.

      • levytila

        Hieno argumentti: Lasi on läpinäkyvä, joten enkeleitä on olemassa.
        Salli minun nauraa!
        Ensinnäkin se, että lasi on läpinäkyvä, ei tarkoita, että se olisi näkymätön. Kyllä minä ainakin näen lasikupin tässä pöydällä.
        Eikä J/jumalan tarvitse mistään syystä olla olemassa, muuta kuin siitä syystä, ettet ymmärrä joitain asioita, mutta se ei ole minun murheeni.


    • Ilmaiskutsu sinulle

      Miten on, nyt kun aikaa on kulunut jo tämän verran, vieläkö kaipaat muista todistajia itsellesi, vai onko oma tiesi jo selkiintynyt?

      Kaksi polkua on olemassa totuus ja harha/taivas ja helvetti vaihtoehtoina asuinsijanaan. Ne vaihtoehdot ovat myös sairaus ja terveys.

      Ja voi kuinka kumajavat niiden toisten osapuolien tuska, se on terveelle sangen näkyvää. Sairas ei omaa sairautta näekkään. Vaan omasta harhauskomuksestaan lujasti haluaa kiinnipitää. Sairaallakin olisi mahdollisuus jo täällä eläessään kokea paratiisi, mutta haluaa roikkua oman harhaisen mielen tuskan koukussa, viimeiseen asti sitä totuutenaan pitäen.

      Alkoholisti riippuvaisuudestaan kertoo kelpotyypin tarinaa, tämä normaalia on hän veisaa. Rahan ahne juoksee rahaa haalimassa kaiken ikänsä, ei hänellä ole rakkaillensa aikaa vaan ahneudellensa. Läheiset pelkkiä rahalla ostettavia palvelijoita. Pettäjä todistaa yhä uudelleen itselleen, syy on muiden omaan ahdingoon, aina tilalle löytyy uusia kumppaneita harhoihinsa uskojia. itsekkyytensä orja.

      On olemassa siis myös paratiisi, sinne on vain itsensä löydettävä, se ei löydy itseään viihdyttämällä, vaan se löytyy rakkautta muille jakamalla, inhimillisyydestä aidolla tavalla. Silloin voi kohdata totuuden alkupään, mutta matka jatkuu. Ja jos parantuu täysin on paratiisi maan päällä kaikkine kiinnostavine totuuksineen. Joku mainitsi demonit, vaan on ne aina sen oman toisenpuolen harhakuvaa. Tervettä ei enää mikään peloita totuudessa.

      Tule itse toteamaan, tule. Tämä on ilmaista. Ja tarjous jatkuu ikuisena ei ole rajoitettu myyntiaika, ei nouse korot. Tavotelluin aarre on mahdollista sinullekin kohdallesi.

    • koe.koe

      Tä?

    • Miksi ?

      Joilla on oma tahto -- eivät materiaaliset lainalaisuudet päde.

    • Angelhunter.

      Sain yhden kiinni lasipurkkiin, minne voin ilmoittautua ottamaan vastaan rahat?

    • Kannattaa katsoa netistä Carlo Mirabelin ihmeelliset henkien materialisaatiovalokuvat.
      Carlo Mirabeli oli kristitty medio. Yksi kaikkein suurimmista psyykkisiltä kyvyiltään 1900-luvulla.
      Hän eli koko elämänsä Brasiliassa. Henkiolennot, jotka ilmestyivät hänen istuntoihinsa olivat kuin eläviä ihmisiä kun ruumillistuminen oli täydellinen.
      Hengistä mainittakoon runoilija Guiseppe Parini(kuoli 1799) ja kalifi Harun ar Rashid(kuoli 809). Heistä on valokuvat.
      Myös eräs laivaonnettomuudessa hukkunut piispa ilmestyi ja häntä ei voinut erottaa ihmisistä.
      Lääkäri mm.tutki hänen pulssinsa.
      Näitä tapauksia nykyaikainen tiede ei ole koskaan pystynyt selittämään, eikä mitään petokseen viittaavaa koskaan löytynyt.
      Enkelit raamatussa ilmestyivät ihmisille aivan samalla tavalla kuin henget Mirabelin istuntoihin.
      Samoin Kristus ilmestyi opetuslapsilleen samalla tavalla kuolemansa jälkeen. Hän vain materialisoi henkiruumiinsa, joka meillä kaikilla on.

      • ...

        Todella ihmeellistä!! Muuta ei tosiaan voi sanoa!!!

        On todella ihmeellistä, että vielä nykyäänkin on olemassa niin yksinkertaisia ihmisiä, jotka antavat huijata itseään näillä 'henkijutuilla'.

        Minun mielestäni tällainen ihmisten huijaaminen on rikollista.


    • Näissä istunnoissa oli mukana useita nimekkäitä henkilöitä, jotka valaehtoisesti ovat vahvistaneet näkemänsä. Mm. Brasilian ex-presidentti..
      Me ihmisetkin olemme vain henkiä, joilla on ihmiskokemus.

      • ...

        Viisaskin ihminen voi sairastua skitsofreniaan, joukkopsykoosista puhumattakaan. Tämä ei ole mitään uutta.

        Lisäksi auktoriteettiin ja suureen 'harhaisten' määrään vetoaminen on argumentointivirhe. http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe


      • minäpä minä
        ... kirjoitti:

        Viisaskin ihminen voi sairastua skitsofreniaan, joukkopsykoosista puhumattakaan. Tämä ei ole mitään uutta.

        Lisäksi auktoriteettiin ja suureen 'harhaisten' määrään vetoaminen on argumentointivirhe. http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe

        Tirsk, tai sitten sattui niin suuri virhe, että joku vääräuskoinen loi lääketieteenharhaopin jonka harhadiagnoosi on mielenterveyden saralla. Niin juuri se tutkimaton aivolohko joka selittäisi kaiken meidän terveydestämme. Kehittivät siitä rahanahneen systeemin joka tekee miltei mitä tahansa tahkoakseen harhasta lisää rahaa. Se se vasta varsinaista harhaoppia ja vedätystä onkin. Mutta harhassaan elävä uskoo siihen kuin jumalaan.


    • Niinpä, ihminen pystyy aina jotain pientä yksityiskohtaa suurentelemalla kääntämään asiat itselleen edulliseksi totuuden kustannuksella.
      Joukkopsykoosi on varmaan suosituin selitys.
      Kun jokin asia menee yli normaalin käsityskyvyn "rationaaliset" tiedemiehet keksivät tälläisia selityksiä.
      Henkimaailma on todellisuutta.

    • pohaatta jo ennestää

      Ei sinunlla ole edes kymmppiä takussa. Paras munia ja kotkottaa vasta sitten?

    • !

      TODELLAKI..! Joskus ymmärrät..

    • HÄH!?????

      Missä ovat todisteet henkimaailmasta?

    • hateukli2987

      Uhrautuvaa ja auttavaa ihmistä sanotaan enkeliksi.

    • Biff5568

      Todista että tämä pöytä on todellinen, niin saat kymppitonnin.

    • LeikkirahoillaEnkeli

      Minkäslaisen enkelin meinasit saada 10000 eurolla (vrt. monopoli leikkiraha), sellaisenko, joka lentää valonnopeutta ja pieree kanelipieruja vai?

    • Faith~

      Voi sinua. :) Ei asiat ihan noin mene, sen verran sunkin pitäisi tajuta. Mitään yliluonnollista ei pystytä koskaan todistamaan. Käyttäydyt samalla tavalla kuin Jeesuksen pilkkaajat, jotka käskivät Jeesusta mm. hyppäämään kielekkeeltä alas jotta he näkisivät Jumalan pelastavan Hänet.

      Uskovilla on todisteet sydämessään, ja se riittää. Minä tiedän että enkeleitä on olemassa.

    • flyingangel.
    • Alkuperäiselle

      Koetko mahdollisen uskon enkeleihin ja heidän olemassaoloon itsellesi niin tärkeäksi, että olet valmis maksamaan siitä 10 000 euroa? Se on aika iso summa varmasti sinunlaisellesi, joka ei tienaa vielä omia rahojaan.

    • tempmich

      Saanko rahani suoraan tililleni, vai tuletko huomenna käymään henkilökohtaisesti toimistolla klo 12.00? Ottaisin samalla lausunnon siitä rikoksesta mitä piilottelet, kun olet myöhässä sen käsittelyn kanssa.

    • ffff

      10000 euroa sille, joka todistaa, että ihminen on olemassa!
      Tieteenfilosofian kannalta minkään aistihavainnon totuudellisuutta ei voida todistaa. Se että aistit antavat todelliuudesta todellisen käsityksen on täysin uskoon perustuva asia. Kaikki perustuu uskoon.

      Mikä olisi keskustelun aloittajan mielestä pätevä todiste enkelien tai ihmisten olemassaolosta?

      • 20

        Heikkoa tämä enkelitodistus on viimeisen 2,5 vuoden aikana ollut.

        pelkkää saivartelua, mutta raha ei kelpaa.

        minä todistaisin enkelien olemassa olon ihan ilmaiseksi jos pystyisin..

        en vain pysty, kun ei ensimmäistäkään näyttöä ole.

        jonkin hyöpinät tai jonkun kirjoittama kun ei itsessään todista vielä mitään..

        ehkä vuonna 2015 kurkistan uudelleen todisteet..


    • Aukino

      Äh, liian helppoa: Sanallisest ilmentymät, missä sieluperheet välittävät sanalogiikoita ovat enkeleitä. Enkelit ovat myös hengellisesti se materian yläpuolelle perustettu voimavaikutus, joka muuttaa esineniden liikkumistapoja, ja esim. rakentaa uusia menetelmiä logiikan ja rakenteiden käsittelyssä.

      Pidä 10 000 euroa itselläsi, ei niistä minulle mitään hyötyä olisi, vaikkapa uskoisitkin mitä sanoin....

    • Sivustahuutelija

      Haasta tässä asiassa Jumalaa. Vaikket uskoisikaan Häneen, tarjouksesi ja haasteesi osoittaa että asiaa olet joskus miettinyt, niinkuin yleensä rationaaliset ihmiset asioita miettivätkin.

      Jospa sanot Jumalalle että annat 10 000 € hänen työhönsä Hänen osoittamallaan tavalla jos hän todistaa enkeleiden tai hänen itsensä olemassaolon.

      Toivottavasti uskallat kertoa haasteesi suoraan Jumalalle, on turha pyytää ihmisiltä todisteita sellaisesta asiasta johon ihmisellä ei ole valtaa.

    • th

      "Toivottavasti uskallat kertoa haasteesi suoraan Jumalalle, on turha pyytää ihmisiltä todisteita sellaisesta asiasta johon ihmisellä ei ole valtaa."

      Oletat ilmeisesti, että Jumala ei lue tätä palstaa? Tämä tarkoittaa tietysti samalla sitä, että et pidä Jumalaa kaikkitietävänä.

    • Helppoa rahaa

      O.k. Tuu tänne, lyön sulle raamatun käteen. Lue se sitten. Tuo mielellään se kymppitonni käteisenä. Kiitos.

      • ...

        En tiiä. Vaan henkimaailman puolesta ainakin voi puhua esim se .että teineinä pelattiin spiritismiä ja pydettiin antamaan merkki. Heti tämän jälkeen poltettiin lauta. Kun menin nukkumaan. Sininen välähdys kävi. Sen jälkeen tosi isolta alueelta sähköt pois. TAlomme mukaan lukien. Seuraavana iltana oltiin siinä samassa varastossa jossa edellisenä iltana pelattiin spiritismiä kun suurinpiirtein samoihin aikoihin, iso sininen pallo leijui ilmassa ja lähti lentoon. Nähtiin tämä siskoni kanssa. Toinen tapaus. Tätini poika kuoli vuosi sitten. Tapauksen jälkeen. Tätini oli kotonaan, kunnes päätti sammuttaa television. Televisio tulikin takaisin päälle ja jostain systä juuri kakkoskanavalle. Tätini sammutti sen uudestaan. Ja se tuli uudestaan kakkoskanavalle. Sitten hän rupesi katsomaan sitä kanavaa ja sieltä tuli ohjelma jossa kerrottiin kuinka selvitä lapsensa kuolemasta. Eli poika oli tullut kääntämään kanavan hänelle, tai joku enkeli. Nämä asiat ainakin todistavat itselleni että henkimaailma on olemassa. ps. lasikin liikkui spiritismin aikana ja antoi vastauksia. Että noissa molemmissa tapauksissa on jo todistettu enkeleiden ja demonin olemassaolo. _Ja nämä on tositarinoita. Laitatko kymppitonni tililleni vai tuotko suoran rahan kouran ?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe