onko järkee vai eiiiiiiiii
onko järkee vai eiiiiii
7
145
Vastaukset
sinulla ei, minulla paljon.
- ole mitään
järkeä, onko elämässä yleensäkään? Kukin taaplaa tyylillään, kuka mitenkin.
http://www.youtube.com/watch?v=-0QHZHzYAJ4- Ihmettelijä??
..Ei mitään järkee:)) Lueskelin eilen vanhoja viestejäni. Sammakolta niitä oli pilvin pimein pusujen kanssa huhtikuulta asti. Ikiystäväkseen halusi ja rakasti niin pirusti mua. Vaihtoi nikkinsä silloin roosaksi jonka lupasi ystävilleenkin ilmoittaa. Sammakoksi sanoi palaavansa vasta syksyllä. Miten tuo nyt sitten menikään loppujen lopuksi.? Alkoi haukkua kuitenkin. Tuosta voi kysyä onko järkee vai ei ko.ihmisellä?
- ssssssssssss?
Ihmettelijä?? kirjoitti:
..Ei mitään järkee:)) Lueskelin eilen vanhoja viestejäni. Sammakolta niitä oli pilvin pimein pusujen kanssa huhtikuulta asti. Ikiystäväkseen halusi ja rakasti niin pirusti mua. Vaihtoi nikkinsä silloin roosaksi jonka lupasi ystävilleenkin ilmoittaa. Sammakoksi sanoi palaavansa vasta syksyllä. Miten tuo nyt sitten menikään loppujen lopuksi.? Alkoi haukkua kuitenkin. Tuosta voi kysyä onko järkee vai ei ko.ihmisellä?
Niinpä missä on järkee jos nainen tunkee liikaa kuten sammakko17 ?
Esim ....onko järkee ??
Ilmoitus on jätetty: 7.9.2009 21:56:04 Ilmoituskoodi: 118139
Sinä myönteinen, tanssista pitävä 60 ja plus kavaljeeri, viestittele, tutustutaan 015-alue. Tekstiviestillä Vastaa
Kerro kaverille Kerro kaverille
Kategoria: Nainen etsii miestä
Ikä: Yli 50 vuotta
Alue: Itä-Suomi
Ohjeet:
Kirjoita tekstiviesti IS [väli] 118139 [väli] vastausteksti.
Lähetä viesti numeroon 17190.
Lisätiedot [x] Sulje ohjeet
Kerro kaverille:
Kaverisi sähköposti:
Oma viestisi kaverillesi:
Hei. Löysin Treffiarenasta mielenkiintoisen treffi-ilmoituksen ja ajattelin, että ehkä juuri sinä haluaisit vastata siihen. Käy katsomassa lisää mielenkiintoisia ilmoituksia osoitteessa www.treffiarena.net
Sinun sähköposti:
Nimesi:
[x] Sulje
Eikö tärpännyt? Ei hätää. Tee tarkennettu haku niin eiköhän oikeaa seuraa löydy.
Tarkennettu haku - sinä sitten
Ihmettelijä?? kirjoitti:
rakastanutkaan häntä?
- ne miehet
ssssssssssss? kirjoitti:
Niinpä missä on järkee jos nainen tunkee liikaa kuten sammakko17 ?
Esim ....onko järkee ??
Ilmoitus on jätetty: 7.9.2009 21:56:04 Ilmoituskoodi: 118139
Sinä myönteinen, tanssista pitävä 60 ja plus kavaljeeri, viestittele, tutustutaan 015-alue. Tekstiviestillä Vastaa
Kerro kaverille Kerro kaverille
Kategoria: Nainen etsii miestä
Ikä: Yli 50 vuotta
Alue: Itä-Suomi
Ohjeet:
Kirjoita tekstiviesti IS [väli] 118139 [väli] vastausteksti.
Lähetä viesti numeroon 17190.
Lisätiedot [x] Sulje ohjeet
Kerro kaverille:
Kaverisi sähköposti:
Oma viestisi kaverillesi:
Hei. Löysin Treffiarenasta mielenkiintoisen treffi-ilmoituksen ja ajattelin, että ehkä juuri sinä haluaisit vastata siihen. Käy katsomassa lisää mielenkiintoisia ilmoituksia osoitteessa www.treffiarena.net
Sinun sähköposti:
Nimesi:
[x] Sulje
Eikö tärpännyt? Ei hätää. Tee tarkennettu haku niin eiköhän oikeaa seuraa löydy.
Tarkennettu hakutykkää sellaisista tungettelevista naisista.:)
- .....?
sinä sitten kirjoitti:
rakastanutkaan häntä?
En todellakaan. Kunhan säälistä vastailin!! Oli niin ressukka annillaan hih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029