Laittakaa nämä KAUNEUSjärjestykseen:
Arwen, Eowyn, Galadriel
Miun oma:
1. Eowyn
2. Galadriel
3. Arwen
Vain pojille!!!
17
1387
Vastaukset
- minä vain
1.Arwen
2.Galadriel
3.Eowyn (yäk :() - kurre
ELÄMÄ!!!!
- Valinor
..........
- a man
Kanssasi samaa mieltä.
- >noopi< =)
Olen samaa maata. sulla on hyvä maku =)
- I am no man!
Nojoo... Oon kyl tyttö, mut miehistä komein on Faramir.
- kittimilli
Samaa mieltä. eli:
1.Eowyn
2.Galadriel
3.Arwen
jees, jees...- Valinor
..ei lasketa.
* Eowyn on liian olevinaan. Ei naisen tarvi huitoa miekalla. Kaksoisleukaakin pukkaa.
* Galadriel näyttää tusinatavaralta. Se hobitti-Samin vaimokin on parempi.
* Arwenkaan ei ole mitenkään erityinen, mutta on sentään jonkinlainen. Tumma tukka ja muut systeemit.. - Evenstar
Valinor kirjoitti:
..ei lasketa.
* Eowyn on liian olevinaan. Ei naisen tarvi huitoa miekalla. Kaksoisleukaakin pukkaa.
* Galadriel näyttää tusinatavaralta. Se hobitti-Samin vaimokin on parempi.
* Arwenkaan ei ole mitenkään erityinen, mutta on sentään jonkinlainen. Tumma tukka ja muut systeemit..No hehheh, oon tyttö mut ite olisin mieluiten
1.Arwen
2. Galadriel
3. Eowyn
Vaikkei tätä lasketakkaa..
- juu
kyllähän se Ruusu vai mikä hobitin pallero se Samin morsmaikku oli niin on ehdottomasti kaunein ja sitä paitsi voimakkain mahdissa
- Srptnm
Eowyn
Galadriel
Arwen
Ja hanki muuten itselles parempaa tekemistä.- I am no man!
Älä ny keuhkoa tää on vaa gallup. Ei näytä olevan itelläskään yhtään parempaa tekemistä?
- boy
1.Arwen
2.Eowyn
3.Galadriel - 3. 2. 1.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
- Zackett
1-3-2
- TKL
1. Arwen
2. Eowyn
3. Galadriel - leijona_ritari
1.arwen
2.eowyn
3.galadriel
se on miun mielipide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322